quote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:00 schreef 2NutZ het volgende:
Gisteren gedroomt over die vieze chick die poepte tussen de menigte bij dat dancefestival
Volgens mij word ik echt krankzinnig.
Dat youtubefilmpje is echt te viesssquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:00 schreef 2NutZ het volgende:
Gisteren gedroomt over die vieze chick die poepte tussen de menigte bij dat dancefestival
Gaat het niet over een van haar dochters dan?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nou zeg, zit je de hele dag zonder m
Daar heb je gelijk in, het kan veel gekker... maar toch dat onderwerp... beetje apart?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:01 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Valt toch wel mee qua rare droom?![]()
En bah.
vertel, don't leave out detailsquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:01 schreef Fascination het volgende:
[..]. Ik had een seksdroom. Yayyy.
quote:
Niet die A, dochter Aquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nou zeg, zit je de hele dag zonder m
Denk het.. Tenzij je het stiekem wel lekker vond :$quote:
Ga door....quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:01 schreef Fascination het volgende:
[..]. Ik had een seksdroom. Yayyy.
Link? ik kan dat filmpje niet terug vinden.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:00 schreef 2NutZ het volgende:
Wel een beetje apart inderdaad.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, het kan veel gekker... maar toch dat onderwerp... beetje apart?
Oh ja.. Anders zei ze wel Ado jaquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Gaat het niet over een van haar dochters dan?
ja hequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:02 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Wel een beetje apart inderdaad.
Laat ik me niet over uitquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Denk het.. Tenzij je het stiekem wel lekker vond :$
Dus niet mijn ex A?quote:
Ja, oepsquote:
Nohquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
En Ado weet ik niet wanneer die terugkomt (of die wel terugkomt)
was dat ook eens seksdroom?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:03 schreef Fascination het volgende:
Oh, ik droomde laatst dat ik achtervolgd werd door een enge clown. Dat was wel echt naar.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:03 schreef Fascination het volgende:
Oh, ik droomde laatst dat ik achtervolgd werd door een enge clown. Dat was wel echt naar.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |