niet een partij, enkel ikzelf dus ja.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:49 schreef Rezania het volgende:
TS heeft zijn eigen partij opgericht en vertegenwoordigt zichzelf dus?
Het democratisch systeem is een farce, in de letterlijke zin van het woord.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
Is dat niet het hele idee van een democratisch systeem, dat men naar de stembus gaat? In sommige landen is er zelfs zoiets als een opkomstplicht dus hier valt het wel mee.
Verder ben ik van mening dat meer mensen zouden moeten stemmen, het idee dat 1 stem niets uitmaakt is wellicht wel zo maar als iedereen er zo over denkt kom je nergens.
Maar ik kan dus op jou stemmen?quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:54 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
niet een partij, enkel ikzelf dus ja.
ik raad je aan op jezelf te stemmen, niet op mij.quote:
Moet ik alsnog een partij oprichten of lid worden van een partij, kost beiden te veel tijd om er naast te doen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:55 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ik raad je aan op jezelf te stemmen, niet op mij.
je hebt totaal niks aan een partij.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Moet ik alsnog een partij oprichten of lid worden van een partij, kost beiden te veel tijd om er naast te doen.
Je weet dat alleen partijen kunnen meedoen aan verkiezingen? Om je eigen ideologie te representeren moet je wel met een partij werken.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:56 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
je hebt totaal niks aan een partij.
zolang mensen partijen oprichten en anderen er op stemmen vertegenwoordigd niemand zichzelf.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je weet dat alleen partijen kunnen meedoen aan verkiezingen? Om je eigen ideologie te representeren moet je wel met een partij werken.
vrijdenker en anarchist ja.quote:
En welk systeem stel jij dan voor? Iedereen voor zich? Volledige democratie?quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:58 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
zolang mensen partijen oprichten en anderen er op stemmen vertegenwoordigd niemand zichzelf.
zelfs zou ik niks voorstellen, waarom houden jullie een systeem dat bestaat uit leugens in stand? alsof je daarmee vertegenwoordigd wordt, waarom moet er een 'systeem' bestaan?quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
En welk systeem stel jij dan voor? Iedereen voor zich? Totale democratie?
Maar je klaagt dus over een systeem wat niet werkt volgens jou, en vervolgens kan je geen alternatief voorstellen? Oké.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:01 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
zelfs zou ik niks voorstellen, waarom houden jullie een systeem dat bestaat uit leugens in stand? alsof je daarmee vertegenwoordigd wordt, waarom moet er een 'systeem' bestaan?
wat valt er te vrezen zonder zo'n systeem?
Inderdaadquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:55 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Het democratisch systeem is een farce, in de letterlijke zin van het woord.
Het bestaat niet, maar mocht het bestaan dan is wat ik doe de puurste vorm, zelfvertegenwoordiging.
ik kan aangeven dat gert 20 moorden gepleegd heeft maar ik kan hem geen beter mens maken.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar je klaagt dus over een systeem wat niet werkt volgens jou, en vervolgens kan je geen alternatief voorstellen? Oké.
Nee, maar Gert is dan ook niet een systeem gebaseerd op regeltjes. Beetje scheve vergelijking.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:02 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ik kan aangeven dat gert 20 moorden gepleegd heeft maar ik kan hem geen beter mens maken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |