Waarom toen al? en ik probeerde toen nog een krantenwijk te vinden, maar dat lukte niet echt. En verder was er niet echt werk voor een 13-jarige voor zover ik weet.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja..![]()
Vanaf 13 jaar eigenlijk non stop gewerkt eigenlijk
Ik de lokale krant en folders waar je 1 cent voor kreegquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik ook, folders
Ja jezes werken is mijn leven? doe normaal.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik zat jouw quote te lezen en dacht echt dat ik dat had getypt![]()
Zou ik heerlijk vindenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:27 schreef 2NutZ het volgende:
Maar 4ebe je mag dus bijna al met de FUT?
Lege kratten bier wegbrengen voor het statiegeld, boze vader tot gevolg.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik de lokale krant en folders waar je 1 cent voor kreeg
Om mij bij te brengen dat je moet werken als je iets wilt kopen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom toen al? en ik probeerde toen nog een krantenwijk te vinden, maar dat lukte niet echt. En verder was er niet echt werk voor een 13-jarige voor zover ik weet.
Pas vanaf 16 gaan werken in de zomervakantie. En vanaf 18 in andere vakanties.
Ja, dat op mn 13e was een krantenwijkquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom toen al? en ik probeerde toen nog een krantenwijk te vinden, maar dat lukte niet echt. En verder was er niet echt werk voor een 13-jarige voor zover ik weet.
Pas vanaf 16 gaan werken in de zomervakantie. En vanaf 18 in andere vakanties.
quote:
Herkenbaarquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik de lokale krant en folders waar je 1 cent voor kreeg
Als wat ?quote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:21 schreef Chai het volgende:
Wat een vieze smerige voeten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
Jaaaa folders vouwenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:29 schreef 2NutZ het volgende:
Herkenbaarik moest toen nog folders vouwen, tegenwoordig krijgen ze ze aangeleverd in plastic
Die poeprand tussen zijn dikke teenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wat een vieze smerige voeten.
Ohhhhh.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:29 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Om mij bij te brengen dat je moet werken als je iets wilt kopen.
Sla poten en papier in de kratten doen bij mij oom in de kas. Van 8 tot 12 en daar kreeg ik toentertijd 4 euro per uur voor.quote:
Het was nog lang onrustig in huize IDHquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:29 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Lege kratten bier wegbrengen voor het statiegeld, boze vader tot gevolg.
Wat een kolder. Block.twitter:caricevhouten twitterde op donderdag 30-08-2012 om 21:02:31Tomorrow the premier of my official first single 'Emily' at 9.15 @giel3fm http://t.co/IbHCzTFk reageer retweet
Dat is eigenlijk best wel veel voor je leeftijdquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:30 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Sla poten en papier in de kratten doen bij mij oom in de kas. Van 8 tot 12 en daar kreeg ik toentertijd 4 euro per uur voor.
Ik deed hem open terwijl ik mijn been omhoog had en toen ik hem omlaag deed, kwam ik op de punt ervan met mn beenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Och arme, wat doe je ook met die la dan?
[..]_____!!!!!!
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:30 schreef BobbyB het volgende:
Wat een kolder. Block.twitter:caricevhouten twitterde op donderdag 30-08-2012 om 21:02:31Tomorrow the premier of my official first single 'Emily' at 9.15 @giel3fm http://t.co/IbHCzTFk reageer retweet
Ja, kwam ook puur omdat het mijn eigen oom was hoor, anders had ik dat nooit kunnen verdienen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk best wel veel voor je leeftijd
Dat was het altijd als ik er was.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het was nog lang onrustig in huize IDH
sukkeltjequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik deed hem open terwijl ik mijn been omhoog had en toen ik hem omlaag deed, kwam ik op de punt ervan met mn been
Connectiesquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:31 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ja, kwam ook puur omdat het mijn eigen oom was hoor, anders had ik dat nooit kunnen verdienen.
Nou inderdaad. Ik ken mensen van mijn eigen leeftijd die nog niet eens 5 euro per uur verdienen (4,96 oid).quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk best wel veel voor je leeftijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |