Ik twijfel tussen architect en constructeur. Scheelt dat ik kan kiezenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:19 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik zou niet eens weten wat ik wil worden.
Die ben ik ruim gepasseerd.quote:
Jij zit best wel in de groensectorquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:18 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Die moeten er ook zijn.
Dit is die van mij:
Sla poten > Appels plukken > Krantenwijk > Komkommers plukken/sorteren > Verkoper.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:21 schreef Chai het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Ik heb het van mezelf nooit geweten en veranderde vaak.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:20 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen architect en constructeur. Scheelt dat ik kan kiezen.
Ja, een oom heeft kassen met sla en eentje heeft appelboomgaardenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij zit best wel in de groensector
Ja eigenlijk mag 1.75 ook wel.quote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:21 schreef Chai het volgende:
Mooie nagels ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Heb je wel een diploma?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:22 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik heb het van mezelf nooit geweten en veranderde vaak.
Ja dat wel, alleen nu ik daar in werk heb ik ook het idee dat het dat niet helemaal is.quote:
Klinkt wel bekend..quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:22 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik heb het van mezelf nooit geweten en veranderde vaak.
Och arme, wat doe je ook met die la dan?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Valt mee.
Nu heb ik een grote plek op mijn been van de la van de kledingkast
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Werke is me lefuhhh
[..]
So so true.
Vrouw he
Ik zou het liefst rijk worden met niets doen, maar dat is toch wel moeilijk.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:23 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja dat wel, alleen nu ik daar in werk heb ik ook het idee dat het dat niet helemaal is.
Iets uitvinden wat heel veel mensen willen hebben.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:25 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik zou het liefst rijk worden met niets doen, maar dat is toch wel moeilijk.
Nou ja..quote:
Ik ook al vanaf 13.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja..![]()
Vanaf 13 jaar eigenlijk non stop gewerkt eigenlijk
Wij zijn werkpaardenquote:
Ik ook, foldersquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja..![]()
Dat las ik.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik ook, folders
Ja jezes is mijn leven, doe normaal.
Ik nog eerderquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |