Vervelend als je dagelijks met brievenbussen werktquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Dat zou ook iets voor mij zijn
Ik verwond mezelf ook aan brievenbussen![]()
Ik heb dat ook wel eens gehad dat ik in de weg liep bij mijn bijbaantje.
Mooi motiefje van het patatmandje tegen je arm
Verbaas me elke keer weer over de domheid van mensenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
vrouw opgelicht via fictieve liefde
Ja, nu nog maar alleen op zaterdagquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vervelend als je dagelijks met brievenbussen werkt
Was jij patatuurder?
Die vrouw dat ben ik :$quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
vrouw opgelicht via fictieve liefde
Ik heb ook vaak blauwe plekken.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik verbrand me niet vaak, maar zit wel altijd onder de blauwe plekken
Van pizza naar postquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, nu nog maar alleen op zaterdag![]()
En nee, ik was pizzabezorgster
Nasty.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik verbrand me niet vaak, maar zit wel altijd onder de blauwe plekken
Krantenwijk > Vakkenvuller> Kassamiep > Pizzabezorger>Dierenartsassistente> Schoonmaker>Pakketservice> Postbezorgerquote:
Wijooo, kleurrijke carriere.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Krantenwijk > Vakkenvuller> Kassamiep > Pizzabezorger>Dierenartsassistente> Schoonmaker>Pakketservice> Postbezorger
Zo wispelturig.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wijooo, kleurrijke carriere.
Wel een beetje wispelturig
Werke is me lefuhhhquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wijooo, kleurrijke carriere.
Wel een beetje wispelturig
So so true.quote:
Valt mee.quote:
Mijn lijst aan baantjes ziet er ongeveer ook zo uit.quote:
Dat is met bijbaantjes neem ik aan?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Krantenwijk > Vakkenvuller> Kassamiep > Pizzabezorger>Dierenartsassistente> Schoonmaker>Pakketservice> Postbezorger
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:09 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Mijn lijst aan baantjes ziet er ongeveer ook zo uit.
Ja kloptquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:11 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat is met bijbaantjes neem ik aan?
O ja, dat lijkt me wel vervelend jaquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee en ze zei de hele tijd Remco tegen me. :S
Die moeten er ook zijnquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja klopt
Ik moet nog aan het werkende leven beginnen.
Beetje laatbloeier
Ik zou niet eens weten wat ik wil worden.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:18 schreef Potloodvis het volgende:
Komt allemaal nog niet eens in de buurt met hetgeen wat ik wil worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |