Ik zal het morgen nog eens proberen dan heb nu iets boven mijn schaambeen gezocht, mag toch max. 10min per dag? En thx voor de reactiesquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:12 schreef Mangostine het volgende:
Logi, als het goed is zit je kindje nog onderin, dus daar rustig zoeken.
Toevallig vanochtend pretecho gehad van een mevrouw die docente echografie is aan Fontys, en zij vertelde dat de temperatuur in de baarmoeder door de echogolven van zo'n Angelsound behoorlijk kan oplopen. En dat dat zeker voor een klein embryo/kleine foetus behoorlijk warm kan zijn. Dus ze was er geen voorstander van. Dat zal denk ik de reden zijn dat het maar zo kort mag per dag.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:15 schreef Kyara het volgende:
Ik wist niet dat er een maximum aan zat
Ik denk dat je de extra doorbloeding van de baarmoeder hoort?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:16 schreef Logician78 het volgende:
Ja weet zeker van niet, ken na 3 kinderen het geluid wel. Alleen klonk et "woesh" mij niet bekend en mijn eigen hartslag klonk langzamer. Misschien toch nog even geduld hebbenen idd niet te vaak en niet te lang.
Een bumbo of doomoo (schrijf je dat zo?)quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:33 schreef Ticootje het volgende:
Wie weet iets leuks om te vragen voor de baby als kado van nieuwe opa en oma? Dingen als kinderwagen en babykamer, box ed heb ik allemaal. Maar natuurlijk willen ze iets geven. Ik heb gewoon geen idee.
Haha! Ik vind et grappig! Wat zei ze verder?quote:Op zondag 26 augustus 2012 09:06 schreef Kyara het volgende:
Toen ik gister mijn hhulp op de hoogte heb gebracht, bleek ook nog dat ze in mijn vakantie langs zijn geweest voor de kratten terwijl ik me afgemeld had voor die week. Dus aanbellen en aan mijn hulp de kratten gevraagd. Hulp heeft het hele huis afgezocht en gevonden waar ik ze verstopt had en aan de meneer meegegeven. Ze dacht dat het nog van Midas was
quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:01 schreef Fieder het volgende:
Ik zag net onder de douche een vaag lijntje onder mn navel, volgens mij krijg ik n linea negra. Hoop dat ie niet te donker wordt...
Ja hij gaat wel mee alleen als er derden bij zijn kan hij zich nooit zo goed uiten (opvoeding) dus dit was de eerste keer dat het zo intiem "kon" was erg mooiquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:09 schreef Ticootje het volgende:
Gaat vriendje niet gewoon mee naar de vk? Daar hoor je het toch ook?
quote:Op maandag 27 augustus 2012 08:05 schreef Keshet het volgende:
Vandaag weer mijlpalendag voor Liza en mij! 27 weken!![]()
Ik vond het spul lekker. Ik zou die test zo nog een keer doen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 08:13 schreef OooLizaooO het volgende:
[..]
Iets minder enthousiast over die test. Straks even het ziekenhuis bellen...
Maar als jij die test al gehad hebt zullen ze wel een andere test bedoelen?quote:Op maandag 27 augustus 2012 08:23 schreef OooLizaooO het volgende:
Ik ben sinds het begin van mijn zwangerschap niet meer zo misselijk geweest als na dat suikerdrankje. En vanaf morgen begin ik weer te werken en kan ik niet zomaar een halve dag verlof nemen om naar 't ziekenhuis te gaan. Wat moet dat moet natuurlijk, maar 't is altijd wel gedoe. En ik ben al helemaal geen held als het gaat over bloedprikken.
Maar goed jouw look in the bright is dan wel weer leuk: rustig tijd om verder te lezen in mijn boek
Het gekir was ook meer algemeen bedoeld dan iets specifiek van hier hoor. Maar het is bij mij allemaal nog zo abstract dat ik het al snel raar vind misschien.quote:Op maandag 27 augustus 2012 08:02 schreef Limone het volgende:
Ik herken dat gekir niet.. Bij mijzelf niet, bij andere zwangeren in mijn omgeving niet en eigenlijk in dit topic ook niet. Ik ben er ook redelijk alergisch voor, dus misschien zie ik het ook niet.
Oh! Er is trouwens wel iemand in mijn omgeving die kirt! Een man, for crying out loud.![]()
Fijn dat je je weer beter voelt Gulara! Hoeveel weken ben je? Dan kan ik daar naar uitkijken. Ik slaap de laatste dagen zo licht (begint dat nu al?) en ik voel me 's ochtends zo duf. Ik kan niet wachten tot het weer weekend is! Wel over sex gedroomd
Heel herkenbaar! Ik heb echt tot een week of twintig gehad dat ik regelmatig dacht oh ja, ik ben zwanger. Heb t ook niet van de daken gegild of zo toen het zover was. Tuurlijk was ik er blij mee, maar ik vond het zó abstract! Die echofotootjes konden na drie dagen best van een ander zijn. Het besef kwam pas na de 20w echo, toen je wat begon te zien, toen ik wat begon te voelen en toen we wisten dat het een jongetje was. Maar die periode daarvoor, als iemand zei 'geniet ervan!', dacht ik echt waarvan?!quote:Op maandag 27 augustus 2012 09:16 schreef Gulara het volgende:
[..]
Maar het is bij mij allemaal nog zo abstract dat ik het al snel raar vind misschien.
Haha dus dat!!quote:Op maandag 27 augustus 2012 09:53 schreef Gulara het volgende:
En ik maar vriendelijk glimlachen en een beetje "genietend" kijken.
Lastig hequote:Op maandag 27 augustus 2012 11:17 schreef Women86 het volgende:
Enf vervelend de pijn in je bekken, vooral Snachts. Ik weet hoe het voeltik kan ook het beste op mijn rug liggen, dan het minste last. Omdraaien in mijn slaap zorgt ook voor wakker worden... Zeer pijnlijk. Hier is de baby ook al aan het indalen en sinds die tijd ook weer meer last.
Of nietquote:Op maandag 27 augustus 2012 13:01 schreef MeNicole2 het volgende:
Wij hebben straks de geslachtbepaling. Hoe spannend kan dan zijn. We gaan zelf uit van weer een jongen maar iedereen om ons heen denkt een meisje. We zullen het straks zien.
Haha ja of niet. Met deze weten we het nooit. Maar ze heeft er 15 minuten de tijd voor dus kan tussendoor wel ff stukje lopen of even springen ofzo. Moet goed komen!!quote:
En ik denk ook wel dat daar een groot verschil in zit, als je er al zo lang mee bezig bent. En lekker blijven zitten op die roze wolk hoor! Heb je inderdaad meer dan verdiend na dat wachten.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:49 schreef LadyBlack het volgende:
Goeiemiddag dames
FTA, jemig wat een doos van een verpleegkundige zegdie zou ik dan ook aan willen vliegen!
Cantare, spannend zo! Hoop dat er een strippoging inzit, en dat je dan gauw je kleintje hebt!
En dan nog over nuchterheid: ik ben best heel nuchter, maar ik zit toch wel tamelijk hoog op een roze wolk hoor, de laatste weken! en ik zou me ook wel wat bekocht hebben gevoeld als dat niet zo was, na 2 jaar wachten
WHAHAHAHA!!! En nu?? Nu moet je alles opnieuw ontdekken...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en een lekker geurtje Coco Mademoiselle![]()
Vandaag precies 37 weken!'Voldragen' volgens mijn zwangerschapsboekje. En meteen ook een breekpunt gehad toen straks. Natuurlijk opgeruimd van de verjaardag, boodschap gedaan. met de laptop naar de winkel, nieuwe lamp gehaald bij de Gamma, lenzen gehaald bij de opticien. Bekaf natuurlijk, veelste veel gedaan. Dat is weer dat duiveltje op mijn schouder die dan zeg 'ach kom op gewoon doorgaan, niet zeuren'. Thuis aangekomen..
janken natuurlijk. Want het gaat allemaal niet meer, en het wil allemaal niet meer. Slapen wordt steeds kutter. De huid van mijn buik staat echt op springen, ik krijg steeds meer striemen en dat doet serieus pijn. Wist niet dat je dat kon voelen, of dat dat zo'n kutgevoel kon zijn
![]()
Na een stuk restant vlaai van gisteren en een dikke knuffel van mijngaat t wel weer
![]()
Eh... Nou we hebben woensdag 20 weken echo.. Maar we zijn er nog niet uit of we het willen weten.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:51 schreef klumsy het volgende:
Tico hebben jullie binnenkort geslachtsbepaling?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind een meisje juist engquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:46 schreef Ticootje het volgende:
[..]
WHAHAHAHA!!! En nu?? Nu moet je alles opnieuw ontdekken...
Ik ben zo "bang" dat er een knulletje groeit.. Stel je voor! Een jongen... meisjes ken ik wel..
Weg brengpunt is niet in de buurtquote:Op maandag 27 augustus 2012 17:43 schreef LadyBlack het volgende:
Kun je die MvM bussen dan niet zelf wegbrengen Tally? Hier worden ze echt niet opgehaald hoor, dan weet de halve straat het gelijk!
Ow, jammerquote:Op maandag 27 augustus 2012 17:47 schreef Tally het volgende:
[..]
Weg brengpunt is niet in de buurt
De bussen worden netjes voor de deur gedropt en opgehaald
meisjes poepen niet.quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:38 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik vind een meisje juist engals ik zie hoe Stef onder de stront kan zitten wil ik niet eens weten hoe je het schoonmaakt als het er ook nog ín kan
Mja toch nog maar even over hebben met mijn manquote:Op maandag 27 augustus 2012 17:48 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ow, jammer
Nouja, je buren zullen vast wel snappen dat je niet direct alles vertelt toch? Alhoewel ik snap dat je het lieve meelevende mensen wel graag zelf zegt...
quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:38 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik vind een meisje juist engals ik zie hoe Stef onder de stront kan zitten wil ik niet eens weten hoe je het schoonmaakt als het er ook nog ín kan
ik weet het enquote:Op maandag 27 augustus 2012 17:36 schreef LadyBlack het volgende:
Ik wil zelf ook wel graag weten wat het wordt, maar mn vriend wil het nietEn volgens mij is ie daar redelijk stellig in
We hebben gelukkig nog even om daar over te discussiëren
quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:48 schreef danic het volgende:
Hahaha Nicole, die kleine van jullie houdt wel van verrassingen hè! Eerst onaangekondigd binnen komen vallenEn dan ook nog eens een dame zijn.
Lijkt me toch wel heel gaaf. Kun je nog één keer los op alles wat je nog niet had en wel leuk vond, maar niet kon kopen, want ja jongens....
Ik wil hier nog even Becky en Mignonne bedanken voor de tip om me toch aan te melden voor het onderzoek bij het Erasmus. Heb afgelopen week wat mailcontact gehad en vanmorgen werd ik gebeld. Aanstaande donderdag de eerste afspraak. Spannend!!Oooooh wat leuk!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wat tof voor je!
En eenvoor je spoiler
:)
Herkenbaar, de koek kan zomaar ineens op zijn. Nu maar even bijkomen dan!quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:59 schreef Kwisted het volgende:
Vandaag precies 37 weken!'Voldragen' volgens mijn zwangerschapsboekje. En meteen ook een breekpunt gehad toen straks. Natuurlijk opgeruimd van de verjaardag, boodschap gedaan. met de laptop naar de winkel, nieuwe lamp gehaald bij de Gamma, lenzen gehaald bij de opticien. Bekaf natuurlijk, veelste veel gedaan. Dat is weer dat duiveltje op mijn schouder die dan zeg 'ach kom op gewoon doorgaan, niet zeuren'. Thuis aangekomen..
janken natuurlijk. Want het gaat allemaal niet meer, en het wil allemaal niet meer.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:13 schreef mignonne het volgende:
[..]
Idd, mijnesen poepen niet hoor![]()
no joke
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat met die posticonquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:28 schreef Kyara het volgende:
volgens mij werken mijn bekkenbodemspieren niet zo goed meer![]()
![]()
Heb je in je broek geplast?quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:28 schreef Kyara het volgende:
![]()
Dat iddquote:Op maandag 27 augustus 2012 18:17 schreef Fieder het volgende:
FTAjemig wat een doos zeg! Wel fijn dat de arts het nog even na kwam vragen, kon jij toch je verhaal kwijt. Vind t altijd beangstigend dat die mensen levens in handen hebben... De meerderheid is vast fantastisch hoor maar sommigen!!
MeNicole een meisje!! Even wennenleuk hoor
voor alle mijlpalen
En nog even eenvoor iedereen die het zwaar heeft
Ik ben ook niet zo van t kirren, vind t voornamelijk heel spannend en hou t nog heel erg voor mezelf. Merk wel dat ik steeds meer met mn buik bezig ben naarmate ie boller wordt, erover aaien enzo.
Tot nu toe waren de vk en alle echoscopisten veel enthousiaster dan ik"Ohhh hoor nou, het hartje van je baby!!!" En ik heel droog: "Ja ik hoor het".
Voelde me echt een soort gedwongen om mee te gaan kirren.
Wij willen wel weten wat het is en ik denk zelfs dat ik het maar gewoon bekend ga maken, ga me toch verspreken. Kyara, dat zeg ik ook altijddat een wildvreemde gewoon weet wat het is en ik niet!! Bij mijn man werkte het LB
![]()
Combinatietest was goed trouwens
Trainen, trainen, trainen...quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:28 schreef Kyara het volgende:
![]()
Datquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:34 schreef Ticootje het volgende:
Inlegkruisjes vind ik sowieso fijn. Gewoon schoner.
Ah, ja.. dat kan idd ook.quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:35 schreef Kyara het volgende:
Trainen doe ik ook wel. En ik loop vrijwel alltijd op hakken en daardoor schijn je ook te trainen. Maar ben bang dat het komt omdat zwangerschap en bevalling van Midas nog maar zo kort geleden zijn. Dan maar weer aan de inlegkuisjes.
Nee? Geen last van. Regelmatig schoon indoen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:48 schreef Kyara het volgende:
Ik vind inlegkruisjes juist helemaal niet fijn. Blijft nooit goed zitten.
Echt? Ik vind die van Always wel fijn, blijven altijd gewoon zitten eigenlijk..quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:48 schreef Kyara het volgende:
dit!quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:19 schreef Twinkle20 het volgende:
Fiedertje fijn dat de combitest goed was![]()
Oww spannend Cantare!! Kan nooit lang duren meer dus
idd alleen alldays, de rest plakt minder...quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:49 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Echt? Ik vind die van Always wel fijn, blijven altijd gewoon zitten eigenlijk..
die gaan natuurlijk helemaal los op de meisjeskleertjesquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:48 schreef MeNicole2 het volgende:
Wij zijn nog steeds in ongeloof hier. We hebben wel 2 oma's heel blij gemaakt.
Urineverlies moet je gewoon tena voor nemen. Daar is het voor en is best fijn spul. Ik kan niet zonder gaan hardlopen. Of trampoline springen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:51 schreef Kyara het volgende:
misschien eens een ander merk proberen. Heb die always dingen voor urineverlies gebruikt de vorige keer. Die zijn ook vrij lang, misschien dat dat het probleem was.
Erg leuk, MeNicole! Je kunt dus toch ook meisjes bakkenquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:48 schreef MeNicole2 het volgende:
Wij zijn nog steeds in ongeloof hier. We hebben wel 2 oma's heel blij gemaakt.
Nee joh! Tena heeft ook die hele dunne kleine inlegdingetjes.quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:54 schreef Kyara het volgende:
het is maar heel weinig hoor, paar druppeltjes per dag.
vind tena nog een stap te ver eigenlijk
Datte inderdaad, ik pis dwars door een inlegkruisje heen als ik goed over mijn nek ga, en dat doe ik nog wel een aantal keer per week. Met een tena nog nooit doorgelekt.quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:02 schreef Ticootje het volgende:
Ik loop liever met een tena dan dat m'n inlegkruisje niet alles opvangt en ik een natte plek in m'n broek heb. Dat is gewoon schaamte.
Gelukkig wat m'n enige kotsbui hier thuis, maar toen kon ik ook meteen naar boven om andere kleding aan te doen.
Juhp.quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:26 schreef Incantrix het volgende:
Leuke opdrachten Mignonne
Na mjn bevalling van Stef heb ik het ook weggekregen met bhulp van de bekkenfysio, maar nu ik zwanger ben heeft het de kop weer opgestoken. Maak me er niet druk over, bij Gariël had ik het ook, maar was het ook weer weg na de bevalling. Kan dat hormonaal zijn oid, Mignonne?
En good to know, Son
Ohja, dat heb je ook nogquote:Op maandag 27 augustus 2012 21:30 schreef mignonne het volgende:
[..]
Juhp.
En doordat er sowieso meer van je bekkenbodem gevraagd wordt nu je zwanger bent, niet eens hormonaal maar gewoon letterlijk fysiek, het tillen van je baarmoeder, je kind die lekker op je blaas stampt etc.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:48 schreef Kyara het volgende:
quote:
Cool! Dat is nog eens leuk om te wetenquote:Op maandag 27 augustus 2012 21:16 schreef mignonne het volgende:
En ja dat zijn emmers water om de absorptie mee te testen![]()
we mochten ook aan het begin van de les binnen 10 minuten een liter water drinken en daarna twee minuten springen, daarna anderhalf uur wc-verbod en daarna weer twee minuten te springen. Om te testen hoe krachtig je eigen blaas was. Spannend testjeheb em gelukkig overleefd, maar lang niet alle van mn 17/18 jarige klasgenootjes. Niets om je voor te schamen dus, het komt echt veel voor, ook bij vrouwen die nog geen kind hebben gehad. Wel een reden om er iets aan/mee te doen.
Ik zou ook weigeren ja.quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:41 schreef Omentielvo het volgende:
Die test ga ik maar niet doen. Ik weet de uitslag al.
Dat weet ik na m'n 2de suikertest woensdag...quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:08 schreef admiraal_anaal het volgende:
Iemand hier ervaring met zwangerschapssuiker?
ice tea?quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:49 schreef LadyBlack het volgende:
Oooh ik doe maar even net of ik al die posts over tena's niet gelezen heb hoor!
Ik blijf me verbazen over mijn veranderende smaak; cola is ook al niet lekker meer! Wel handig natuurlijk, want ook niet gezond, maar je vraagt je wel af wat je nog moet bestellen in de kroeg(maandag vaste avond, na koorrepetitie).
Jippie! Gaan! Veel succes!!!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 07:12 schreef lovelyjubbly1 het volgende:
2 cm ontsluiting en vliezen gebroken
Spannend! Succes!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 07:12 schreef lovelyjubbly1 het volgende:
2 cm ontsluiting en vliezen gebroken
Oh jee! Ik bedoelde het meer in het algemeen, niet persoonlijk naar jou toe. Hoop niet dat ik die indruk heb gewekt.quote:Op maandag 27 augustus 2012 09:16 schreef Gulara het volgende:
[..]
Het gekir was ook meer algemeen bedoeld dan iets specifiek van hier hoor. Maar het is bij mij allemaal nog zo abstract dat ik het al snel raar vind misschien.
Ik ben bijna 13 weken, en nu ongeveer een weekje dat het echt beter gaat. Niet dat ik er heel erg beroerd aan toe was hoor. Maar hopen dat het voor jou ook snel overgaat.
Dat vraag ik mij tegenwoordig ook bij elke aanvaring af.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:08 schreef rebel-angel het volgende:
hier een kleine aanvaring met het vloeren bedrijf, en nu probeer ik te bepalen of dat wat ik ervan vindt is wat ik echt vindt of dat het m'n hormonen zijnben ik nog te volgen
quote:
Nee hoor die indruk had ik helemaal niet.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 08:13 schreef Limone het volgende:
[..]
Oh jee! Ik bedoelde het meer in het algemeen, niet persoonlijk naar jou toe. Hoop niet dat ik die indruk heb gewekt.![]()
Ja, dat kun je. Punt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:31 schreef LeNeHe het volgende:
Vanmiddag naar de gyn, ben benieuwd Want ze zouden kijken of ik gestript kan worden. Ik heb af en toe een soort van![]()
moment, dan vliegt het me ineens aan; kan me niet voorstellen dat we straks echt een klein baby'tje hebben en kan ik dat allemaal wel?
/dagboek
You go girlquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:16 schreef Mangostine het volgende:
Dank voor jullie reacties.
Mijn leidinggevende is een schat, heb het net met hem besproken. Toen ie zei dat ie wel aan me zag dat ik het zwaar had, moest ik al bijna huilen. Ik ben het ook helemaal niet gewend van mezelf, dat ik me zo k*t voel.
Ik heb mijn afspraken voor vanmiddag gecancelled en ga zo naar huis. Eerst een potje jankenen dan slapen.
Zet 'm op lj!![]()
Doe es een foto danquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:21 schreef _Ophelia_ het volgende:
Goed gedaan Mango![]()
Mijn mini komt gelukkig (nog?) niet in de buurt van mijn ribbenkast, wel op die hoogte maar veel meer naar voren.
Vrijdag! Vriend en ik zijn nu druk aan het beslissen of we die combinatietest wel of niet willen laten doen... De statisticus in Vriend is ernstig benieuwd wat ze er allemaal uit kunnen halen en welke kans er dan uitkomt, en ik wil eigenlijk geen stress krijgen door een iets verhoogde kans. Dus.... dat wordt nog ff overleggen.quote:LB wanneer mag jij eigenlijk naar de VK?
Jemig! Hoe lang moet je nog werken eigenlijk?quote:voor alle mijlpalen! 33 weken vandaag
Was leuk!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:32 schreef Ticootje het volgende:
Joene ging gister baby voelen. En baby ging denk mn zn kont in het kommetje van zn hand liggen draaien. <3
Afscheiding is normaal. En op de termijnecho zul je horen wat de precieze duur van je zwanegrschap is. Ze rekenen eigenlijk altijd vanaf de eerste dag van je laatste onegsteldheid.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:44 schreef Suikertante het volgende:
Jeetje! Ik moet een beetje wennen aan de snelheid hier! Een stuk drukker dan in het streepjestopic! Ik moet nog een beetje inkomen maar ik zie een boel mijlpalen, waarvoor gefeliciteerd!
Heb vrijdag mijn eerste positieve test gedaan en zaterdagmiddag nog eentje en die was een stuk donkerderDit weekend was ik niet thuis en nu stromen de vragen mijn hoofd binnen!
Waar ik het benieuwdst naar ben: mijn cyclus begon op 21 juli, maar mijn eisprong was (denk ik) op 10 augustus. Ben ik dan nu 5 weken en 4 dagen zwanger, óf 4 weken en 4 dagen?
Vraag 2: is het normaal als je ineens veel meer afscheiding hebt, en ook behoorlijk vloeibaar?
De rest zal ik nog even bewarenVanmiddag heb ik toevallig een afspraak met mijn diëtist en dat gesprek neemt denk ik een hele andere wending dan normaal! Wel leuk, zou ik normaal geen afspraak voor maken maar toch een interessant onderwerp.
Morgen gaan we naar de huisarts en vrijdag komt moeders voor moeders langs. Ik lijk wel zwanger!
Dnakquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:46 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Afscheiding is normaal. En op de termijnecho zul je horen wat de precieze duur van je zwanegrschap is. Ze rekenen eigenlijk altijd vanaf de eerste dag van je laatste onegsteldheid.
Dat zijn de betere.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:49 schreef Mangostine het volgende:
Ik schreef een keer per ongeluk "alvast bednakt voor je eractie."
Aan een cliënt.
als het nu al te laag is, dan zou ik het zeker willen weten ja.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:55 schreef danic het volgende:
Dus vk bellen zeg je? Ik zit pas op 7 weken, eerste afspraak is pas over 2 weken, vandaar mijn twijfel.
Oh, dan zal ik toch ook echt maar weer flesjes overal naast me neer zetten...quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:06 schreef danic het volgende:
Heb net gebeld, maar hoef niet te komen omdat het schijnbaar ook te maken heeft met je ijzervoorraad (?)Dus nu floradix, zoute drop, iedere dag cup a soup en meer drinken. Dat laatste was een aandachtspuntje al voor me, maar door meer re drinken schijnt je bloeddruk ook te stijgen en die is ook vrij laag bij mij (90/60) standaard.
Ik kreeg ineens allemaal prive berichtjesquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:05 schreef rebel-angel het volgende:
danic gewoon even een vinger prik bij je huisarts halen , weet niet hoe het bij jou gaat maar hier doet de ass. het zo voor je.
logi toch leuk om te weten dat je nog lekker in de markt ligt, ook als je zwanger bent![]()
mango watvoor reactie heb je daar op gehad
voor de proefdruk van het geboortekaartje, wat kleine dingetjes laten aanpassen, ben benieuwd
Ja wat jij zegtquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:52 schreef Ticootje het volgende:
Laten prikken.. Als het echt te laag is, dan gaat floradix je niet meer helpen.
Enf, we zijn samen jarigquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:25 schreef Enfermera het volgende:
32 weken vandaagwtf.. Oh, en jarig btw vandaag
mn man vanochtend al: gefeliciteerd he schat! Ouwe muts
(liefkozend of course, wij houden van dat soort humor)
Hihi. ben 27 geworden btw
Ook 1e cursus over borstvoeding gehad vandaag, echt heel erg leuk! Ik wist al wel wat, maar er waren toch ook een heel aantal dingen die ik nog niet wist, echt heel fijnEn super te horen dat je sowieso wel rare opmerkingen zal krijgen over bv, en dat je dat maar gewoon langs je heen moet laten gaan en op jezelf moet vertrouwen.
Ze prikken wel op vanalles maar het duurt een paar weken voor je de uitslag hebt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:23 schreef danic het volgende:
Suikertante, niks ernstigs? Nee denk het niet. Ik wacht donderdag het Erasmus even af, die nemen ook bloed af/meten bloeddruk en zulks voor hun onderzoek, dus ik denk dat ze ook wel ijzer prikken.
Lage bloeddruk en ijzer zie ik ook niet als iets ernstigs, maar ik heb er wel zodanig last can dat ik de hele dag duizelig ben en niets gedaan krijg. Heb echt 0 energie.
Heb vriend op pad gestuurd met een boodschappenlijstje.
Logi, fijn om te weten dat je nog goed in de markt ligt, maar toch ook wel vreemd, zo met je zwangere bol...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |