abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115990478
Zwangerschap & geboorte

27 augustus: MixedEmotions
28 augustus: Cantare

01 september: Sopho
04 september: lovelyjubbly1 (jongetje)
10 september: LeNeHe (meisje)
***10 september: Loodje en Blijepeen***
11 september: Frups (jongetje)
17 september: Kwisted (meisje)
26 september: NiGeLaToR (meisje)

01 oktober: Women86
03 oktober: Freubelot (meisje)
04 oktober: Admiraal_Anaal (papa)
05 oktober: Zolena
10 oktober: Mangostine
16 oktober: Sorbootje (neefje)
16 oktober: _Ophelia_
18 oktober: Skoap
19 oktober: detulp050 (papa)
22 oktober: Spockjuh_
23 oktober: Enfermera
23 oktober: Flower-Ti-Amo
31 oktober: Twinkle20 (meisje)

04 november: onlogisch (papa) (jongetje)
08 november: Cocotrimonium
10 november: Spees_Eend (jongetje)
13 november: Mineola (jongetje)
23 november: -Lise- (jongetje)
26 november: Keshet (jongetje)
26 november: OooLizaooO (jongetje)
30 november: Kaatjejannie (jongetje)

06 december: Nytar (jongetje)
12 december: Solagratia
24 december: Ladylike (jongetje)
29 december: Incantrix
31 december: becky27 (meisje)
31 december: rebel-angel

2013

01 januari: Estrys
11 januari: eliis
16 januari: draculettetje
***16 januari: Ticootje & Joene***
18 januari: papillion
22 januari: __Isis__ (jongen)
23 januari: Omentielvo

05 februari: As1981
14 februari: Zillah666
22 februari: Logician78
22 februari: Fieder
25 februari: pessie en kleiduif
27 februari: Klumsy
27 februari: Asfalthooligan (papa)

06 maart: Gulara
11 maart: Kyara (tweeling)
20 maart: Barbabientje01
20 maart: Milka82
31 maart: LadyBlack

10 april: L0t
11 april: Bellelena
15 april: Poezebeest
17 april: _Wolk82_
17 april: Danic
----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_115990770
Iemand leren kennen door FOK! :o
Wel gedurfd om zo uit hun zolderkamertjes te komen. :@
pi_115993210
Hier ook vergeten te jompelen gister *O*

Net de angelsounds gekocht, hoor alleen niets behalve mijn hartslag en een woesh
woesh.. misschien vanwege voorliggende placenta?
Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 18:05:45 #4
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_115995895
is die woesh woesh niet je baby
W
Z
E
pi_115995913
woesh woesh is de navelstreng toch?
pi_115995948
Ja dat is de navelstreng denk ik O+
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_115995994
Het klonk sneller dan mijn hartslag maar minder snel dan het hartje klonk in mijn herinnering.. Ik neem aan dat de placenta er dan voor ligt? Ben 7min aan het zoeken geweest nl. :') :@
pi_115996038
Logi, als het goed is zit je kindje nog onderin, dus daar rustig zoeken.
pi_115996073
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 18:12 schreef Mangostine het volgende:
Logi, als het goed is zit je kindje nog onderin, dus daar rustig zoeken.
Ik zal het morgen nog eens proberen dan heb nu iets boven mijn schaambeen gezocht, mag toch max. 10min per dag? En thx voor de reacties :*
pi_115996104
Ik wist niet dat er een maximum aan zat :@
pi_115996147
Ik heb het van horen zeggen, dus
pin me er niet op vast ;)
pi_115996162
quote:
17s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 18:15 schreef Kyara het volgende:
Ik wist niet dat er een maximum aan zat :@
Toevallig vanochtend pretecho gehad van een mevrouw die docente echografie is aan Fontys, en zij vertelde dat de temperatuur in de baarmoeder door de echogolven van zo'n Angelsound behoorlijk kan oplopen. En dat dat zeker voor een klein embryo/kleine foetus behoorlijk warm kan zijn. Dus ze was er geen voorstander van. Dat zal denk ik de reden zijn dat het maar zo kort mag per dag.
pi_115996224
Bedankt voor de uitleg!
pi_115996463
Dat klinkt wel plausibel :Y

Nou heb ik sowieso nooit heel lang geluisterd. Vaak meer even voor de bevestiging.
pi_115996670
Ja Logi *O*

Ik heb m ook pas gekocht en ook voorliggende placenta. Soms vind ik m in één keer en soms ook helemaal niet. Kleintje kan nog helemaal naar onder zwemmen schijnt?

Bij mn lies hoor ik mn eigen hartslag duidelijk, hartje van de kleine hoorde ik echt in t midden boven mn schaambeen. Zo kon ik ze vergelijken. Je kunt ook 15 seconden lang tellen en dat x4 doen. Moet minstens 120 zijn, anders ben jij t zelf.

Verder ook dat whoesh geluid, ik dacht zelf dat dat misschien zwemgeluidjes waren ofzo :P maar weet t niet.
Navelstreng klinkt minder duidelijk als t hartje maar wel zelfde ritme toch? Dus ook heel snel kloppen.
pi_115996694
Ze vertelde dat verloskundigen daarom in principe altijd maar zo kort mogelijk met hun dopplerapparaat luisteren. Hoe groter de baby wordt, hoe beter de warmte verspreid kan worden (het kind is dan immers een stuk groter en krijgt per gram minder hitte te verduren) en hoe minder de baby van de warmte merkt.
pi_115996763
De keren dat ik het hartje hoorde duurde het ook maar kort trouwens, dan hoorde je t weer vervagen en was 'ie weer weg :P verstopperd
pi_115998363
Mijn vk is er ook totaal geen fan van en dat stak ze zeker niet onder stoelen en banken. De geluidsgolven zijn vrij hoog en je kindje heeft er ook echt last van. Of ik asjeblieft niet zo'n ding wilde aanschaffen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_115998512
In zkh zijn de regels ook veranderd
mijn vaste gyn heeft het hartje bij 10of zelfs 12 wk laten horen, volgens haar nieuw protocol omdat idd bewezen zou zijn vrucht er veel last van zou hebben
pi_115999034
Ik heb het hartje zelfs pas voor het eerst bij de 20 weken gehoord :Y

Vandaag kinderwagen gekocht O+
pi_115999165
Ik dacht dat het woesh-geluid het geluid is van bloed dat door een slagader stroomt, zoiets. Dus dat je dan net te 'ver' zit van een punt waar het als een hartslag klinkt, maar dat het wel krachtig genoeg is om de voortstuwing v/h bloed te kunnen horen. Voor zwemgeluid is het te regelmatig, denk ik.

Logi, ik denk dat als je écht de baby hebt gehoord, je niet zou twijfelen. Dat gaat zo ontzettend snel dat je het je niet eens hoeft af te vragen :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Cocotrimonium op 25-08-2012 21:06:34 ]
pi_115999593
Ja weet zeker van niet, ken na 3 kinderen het geluid wel. Alleen klonk et "woesh" mij niet bekend en mijn eigen hartslag klonk langzamer. Misschien toch nog even geduld hebben :) en idd niet te vaak en niet te lang.
pi_116000014
quote:
14s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 20:16 schreef Logician78 het volgende:
Ja weet zeker van niet, ken na 3 kinderen het geluid wel. Alleen klonk et "woesh" mij niet bekend en mijn eigen hartslag klonk langzamer. Misschien toch nog even geduld hebben :) en idd niet te vaak en niet te lang.
Ik denk dat je de extra doorbloeding van de baarmoeder hoort?
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_116000283
Wie weet iets leuks om te vragen voor de baby als kado van nieuwe opa en oma? Dingen als kinderwagen en babykamer, box ed heb ik allemaal. Maar natuurlijk willen ze iets geven. Ik heb gewoon geen idee.
pi_116000582
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 20:33 schreef Ticootje het volgende:
Wie weet iets leuks om te vragen voor de baby als kado van nieuwe opa en oma? Dingen als kinderwagen en babykamer, box ed heb ik allemaal. Maar natuurlijk willen ze iets geven. Ik heb gewoon geen idee.
Een bumbo of doomoo (schrijf je dat zo?)
Met een meidenkwartet
pi_116000621
Weer terug van een heerlijke vakantie in de Ardennen. Ik heb erg genoten. Ik zag in het update topic dat er een aantal bevallen zijn. Troeta, SupemeEvil, Bunny, Labelloo en Vamporotica, gefeliciteerd.
Verder niks bijgelezen, behalve deze bladzijde dan.

Ik ben ondertussen 18 weken. Duidelijk buikje (voor de mensen die mij kennen in ieder geval) maar qua gewicht nog niks aangekomen. Voel me verder helemaal goed en dinsdag heb ik contole bij de VK. Een week later heb ik de 20 weken echo. Ikzelf heb het gevoel dat ik een jongen krijgt, mijn zus is overtuigd dat het een meisje is. Een van ons heeft in ieder geval gelijk
pi_116000624
autostoeltje? kinderstoel? speelgoedkist?
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_116000634
Laat ze een spaarrekening openen?
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 21:01:25 #29
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_116001668
Kledingcheque voor het geval dat het een jongetje wordt? Praktisch en leuk: zij betalen alle kleding de eerste tijd en jij zoekt et uit :+ .
Oeh, een trip trap: geen idee of je die al hebt maar ook wij hebben vrij klein gewoond met Nathan en ik vond de trip trap heel weinig ruimte innemen en daarmee echt ideaal.

WB omentielvo! Wow zeg dat je nog niets bent aangekomen, ik ben nu al dikker dan mn vriendin die 5 weken op mij voorloopt :')
pi_116001711
Ben je van het dragen tico?
Ik lees de ideeën graag mee...
pi_116004999
Jee, realiseer me ineens dat ik komende week al 30 weken zwanger ben :D Het leek eerst nog steeds zo ver weg, mijn datum. Maar komt ineens toch wel hard dichterbij :+
pi_116006392
Coco :o
Hoe ver ben ik dan wel niet? Ik heb gewoon over max 2 maanden een kind O+
pi_116006981
Hoe eng is dat :D
Het is niet dat ik er tegenop kijk ofzo .. Maar gewoon vet maf :D .. Ik ga het mee maken, maar kan me nu echt totaal geen voorstelling maken ervan. Maar dames, blijf in jezelf geloven. We kan do it!! :Y) ^O^
pi_116012186
Kun je nagaan hoe eng het is als je over 2 dagen al uitgerekend bent! :o :%
pi_116014541
Cantare :{w Dat gaat te ver.

Morgen hè..!
  zondag 26 augustus 2012 @ 06:30:12 #36
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_116014586
Pff... Echt enorm lekker gegeten gister, uit eten geweest want jubileum van meneer en mij O+, teveel gegeten of course, maarja, dat moest want het was gewoon lekker :9
En nu natuurlijk wakker. Al vanaf half 5 hoor, maagzuur. Dus even een rennie en weer proberen te slapen, maar niks. Regen hielp ook niet, en ondertussen is mevrouw ook een lekker feestje aan het bouwen in mn buik omdat ik ook wakker ben :') O+ Heel gezellig. Maar ben er dus maar uit gegaan en ben maar gaan 'ontbijten' lees: banaan en kopje thee :') :P
I never look back, darling. It distracts from the now.
  zondag 26 augustus 2012 @ 07:43:21 #37
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_116014743
Dat klinkt goed, en van harte met jullie jubileum :)

Hier ook sinds 6am op, zoals bijna elke ochtend.

Maar vanmorgen was toch wel extra speciaal aangezien mijn oudste vanmorgen terugkwam van zijn eerste avonje werken als glazenjongen/gardarobejongen. Gelukkig is alles goed gegaan en vond hij het erg leuk.

Vreemd idee dat hij straks alweer 17jr wordt 8)7
pi_116015003
Ik zat nu te kijken naar een echte co sleeper die dan wel als ledikant ook omgebouwd kan worden.
Kinderstoel, autostoeltje, wipper. Dat heb ik allemaal al. Ik ben gewoon zo goed als compleet van de kringloop. Maar ze wilt perse iets geven.
pi_116015042
Boxkleden? Babygym? Muziekdoosje/mobiel? Babyfoon?

Ik was vannacht om 4 uur klaarwakker }:|

En morgen weer werken na 3 weken vakantie is ook niet leuk. Zeker niet aangezien de kwaaltjes flink verergerd zijn de afgelopen weken (vermoeidheid dus). Ben benieuwd hoe het gaat dus.

Toen ik gister mijn hhulp op de hoogte heb gebracht, bleek ook nog dat ze in mijn vakantie langs zijn geweest voor de kratten terwijl ik me afgemeld had voor die week. Dus aanbellen en aan mijn hulp de kratten gevraagd. Hulp heeft het hele huis afgezocht en gevonden waar ik ze verstopt had en aan de meneer meegegeven. Ze dacht dat het nog van Midas was :')
pi_116015069
Jemig Logi, dan kwam ie wel heel laat/ vroeg thuis! Maar leuk hoor, jouw grote :7

Tico, wil je niet iets van een nieuwe kast of een behangboom ofzo?
Of een mooie nieuwe verzorgingstas?
  zondag 26 augustus 2012 @ 09:27:37 #41
259886 pessie
pi_116015169
quote:
17s.gif Op zondag 26 augustus 2012 09:06 schreef Kyara het volgende:

Toen ik gister mijn hhulp op de hoogte heb gebracht, bleek ook nog dat ze in mijn vakantie langs zijn geweest voor de kratten terwijl ik me afgemeld had voor die week. Dus aanbellen en aan mijn hulp de kratten gevraagd. Hulp heeft het hele huis afgezocht en gevonden waar ik ze verstopt had en aan de meneer meegegeven. Ze dacht dat het nog van Midas was :')
Haha! Ik vind et grappig! Wat zei ze verder?

Tico, ik zou toch gaan voor de doomoo seat :P . Ik heb die gebruikt toen Nathan met 7 weken in het ziekenhuis lag en vond het er zo comfi uitzien. 2de hands zijn ze helaas al 80 euro :') . Maar, ik denk dat in jouw geval een co-sleeper ook een heel goed cadeau is!

Logi, je kids zijn dus weer terug? *O*
  zondag 26 augustus 2012 @ 09:35:35 #42
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_116015222
Tico, misschien een pret echo of geboortekaartjes of luier uitzet :D

De kleintjes komen volgend weekend weer, dus nog 1 weekje doorbijten.
De oudtste is de hele vakantie thuis geweest, en ging gister dus voor het eerst in de horeca werken en was vanmorgen om 6am thuis (stiekem fijner dan om 4u aangezien het nu al licht was). Dus samen even een kopje thee gedronken en gepraat over hoe het was en nu ligt ie op bed.
Ik zal zo eens een foto van hem in het foto topic plaatsen, 'tis niet normaal hoe snel ze groot worden :X
pi_116015311
Ja een pretecho, dat is een leuk idee inderdaad! Daar zou ik in elk geval blij mee zijn geweest :)

Het dametje in mijn buik heeft volgens mij besloten nu echt in te dalen. Mijn buik hangt opeens veel lager en heeft een andere vorm. Zal deze week eens een foto plaatsen, dan kunnen jullie mee oordelen :P Woensdag bij de vk zal ik het wel horen.

Ik ben vandaag jarig *O* *O* *O* Heb me aan het begin van mijn zwangerschap nog wel afgevraagd of ik zou bevallen op mijn 24e of 25e :P 25 it is!
Normaal gesproken ben ik op eigen feestjes alleen maar aan het zorgen en aan het doen (en geniet ik er nooit zo van..) Maar ik heb me voorgenomen om vandaag gewoon echt mijn gemak te houden. Mijn man moet maar meer helpen en de visite weet de koelkast ook te vinden. Het is toch allemaal 'eigen volk'.

Oh en gisteren een videocamera gekocht, zodat we de kleine straks kunnen filmen. O+

Én de schilderijtjes opgehangen op de babykamer. Nu alleen nog na mijn verjaardag de box beneden opzetten. En dan zijn we *slik* zo ongeveer klaar voor haar komst :o

Zo dit was weer mijn ego-post :P Met de rest ook alles goed??
  zondag 26 augustus 2012 @ 09:48:45 #44
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_116015350
*O* Van harte!! En geniet van je relax verjaardag!
pi_116015356
Feli Kwis! w/
pi_116015391
Gefeliciteerd *O*
pi_116015395
Gefeliciteerd Kwisted, geniet er maar van vandaag w/
pi_116015402
Gefeliciteerd Kwisted! Geniet er lekker van O+
pi_116015755
Gefeliciteerd Kwisted! *O*

Pessie, ze vond het heel leuk en had het totaal niet verwacht. :D
pi_116015805
Gefeliciteerd Kwisted
pi_116015998
Kwisted gefeliciteerd
pi_116016370
Kwisted van harte! Fijn dat t meeste klaar staat. Een videocamera staat hier ook op t lijstje :)

Logi spannend voor je oudste! Hoop dat t goed bevallen is. Nog een weekje, dan ben je weer compleet :*

Omentielvo fijn dat je vakantie leuk was! En een buikje O+ Ik heb ook het gevoel dat ik een jongetje krijg, gek he zo'n gevoel? Zal ook echt verbaasd zijn als t toch een meisje is denk ik.

Ik zag net onder de douche een vaag lijntje onder mn navel, volgens mij krijg ik n linea negra. Hoop dat ie niet te donker wordt...
pi_116016422
Gefeliciteerd kwisted...
pi_116016508
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 11:01 schreef Fieder het volgende:
Ik zag net onder de douche een vaag lijntje onder mn navel, volgens mij krijg ik n linea negra. Hoop dat ie niet te donker wordt...
O+
Ook al wordt hij donker, daarna trekt hij toch weer weg. Ik had hem bij Midas juist boven mijn navel en nu begint hij ook weer te komen O+
  zondag 26 augustus 2012 @ 11:09:40 #55
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_116016511
kwisted, gefeliciteerd met je verjaardag w/

en linea negra check :)
W
Z
E
pi_116016676
Jaaa de buikstreep, ik heb em ook O+
Ik had trouwens in niet zwangere toestand al een lijntje naar mijn navel, die is nu donkerder geworden en over de hele lengte van mijn buik.
pi_116016911
Wil je het geslacht weten Omentielvo? Ik vond het in ieder geval erg spannend toen de gynaecoloog ons liet weten dat we een zoontje verwachten...
Eigenlijk moet ik eerlijk toegeven dat ik eerst liever een meisje had gehad (ben zelf de middelste van 2 broers en had altijd liever een zus gehad :') ) maar dat heeft niet lang geduurd.
Ik ben nu ook helemaal gewonnen voor ons jongetje O+

Gefeliciteerd Kwisted, laat je maar goed verwennen vandaag!

Linea negra heb ik bij mij nog niet gespot, maar gezien deze weer verdwijnt, zit ik daar weinig mee in. Striemen mogen wel liefst achterwege blijven...

Ondertussen kan ik eindelijk even tot rust komen.. Vrijdag een lange dag gehad op de trouw van mijn schoonzusje maar het was ook heel erg gezellig. En leuke complimentjes gekregen over m'n jurkje en buik, egoboost B-)
Ook gisteren druk bezig geweest dus eigenlijk ben ik best blij met de regen vandaag, met (eerder zeldzaam) mooi weer binnen blijven vind ik snel zonde..
pi_116019422
Van harte kwisted !

Zijn druk met nieuwe kamer mini maar het bevalt haar wel ze is er nu al een uur aan het spelen / helpen alleen haar bed, gordijnen ophangen en muurschildering dan is klaar

vandaag voor het eerst een oude positie broek aan maar ook die zakt me van mn kont af
Gewone broeken ook maar kan op 1 of andere manier geen riem fatsoenlijk om
toch nieuwe kleren shoppen?!
pi_116019554
Kwisted, gefeliciteerd!

Ben echt een zeef, er blijft niks hangen :@
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
pi_116019829
Gefeliciteerd, Kwisted!

Gister mijn eerste broodnuchtiger huwelijk, maar ik voel mij er niet frisser op; integendeel. En wat stinken mensen eigenlijk :@ Vooral de combinatie bier en sigaretten is misselijk makend...
  zondag 26 augustus 2012 @ 13:48:49 #61
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_116021400
Logi: thanks! :) Zozo, kom je nog wel aan je slaap toe joh? :*
Wat leuk dat de oudste het leuk had gehad :D

Kwisted gefeliciteerd met je verjaardag! :* *G*
Fijn dat alles klaar is voor de kleine O+

Fieder: ik heb ook al lang een dikke vette streep, en nog een scheve ook (gaat niet recht naar mn navel toe zeg maar, maar een beetje eromheen :')) en idd, ook al is ie donker, dat trekt toch weer weg! ;)

Heb gelukkig nog ff kunnen slapen later, was wel lekker. Toch brak gevoel nu, ach, kan ik er vast aan wennen.
  zondag 26 augustus 2012 @ 15:54:16 #62
259886 pessie
pi_116027015
Gefeliciteerd Kwisted! *O* *O* Ik was ook net 25 toen Nathan werd geboren O+

Ik had de vorige zwangerschap ook een buikstreep, ik vond em leuk. Deze zwangerschap nog niet gezien, ben benieuwd of ie komt!
  zondag 26 augustus 2012 @ 16:50:54 #63
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_116029336
pfff zit te knikkebollen in de auto hier, snel richting huis! -O-
pi_116031452
Jetlagged en wel terug thuis :). Helemaal geweldig NYC!!!
Met een berichtje op mijn voicemail dat mijn waarden na de suikertest te hoog waren en ik een bijkomende test moet laten doen -O- (iemand ervaring mee?).

Gelukkige verjaardag Kwisted!

Ik ga proberen een beetje bij te lezen, want wat zijn jullie hard gegaan! :o
pi_116034621
Gefeliciteerd Kwisted! :)
Hoop dat je er ondanks de regen toch wat moois van weet te maken vandaag ^O^

Hier nog geen streep gespot geloof ik.
En de eerste van onze pufclub is bevallen :o :X ... Die moet nog heeeeeeeeel veel geduld hebben voordat de 'na de bevalling' lessen beginnen :D
  zondag 26 augustus 2012 @ 20:07:05 #66
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_116036551
Welkom terug Liz! :W

Hier net met volle blaas heel laag 1min geluisterd en had het hartje meteen. Wel direct het ding uitgedaan maar heel blij, vriendje werd er emo van O+
pi_116036672
Gaat vriendje niet gewoon mee naar de vk? Daar hoor je het toch ook?
  zondag 26 augustus 2012 @ 20:14:59 #68
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_116036923
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 20:09 schreef Ticootje het volgende:
Gaat vriendje niet gewoon mee naar de vk? Daar hoor je het toch ook?
Ja hij gaat wel mee alleen als er derden bij zijn kan hij zich nooit zo goed uiten (opvoeding) dus dit was de eerste keer dat het zo intiem "kon" was erg mooi O+
pi_116037404
Fijn Logi O+
  maandag 27 augustus 2012 @ 02:46:44 #70
381212 Gulara
From the future
pi_116055996
Oh jongens wat gaan jullie snel! Ik heb alleen dit topic even doorgelezen, want het was echt te veel om terug te lezen. Ik hoop dat het met iedereen goed gaat. En dat ik geen ontzettend belangrijke dingen heb overgeslagen.

Hier gaat het prima, niet meer misselijke en die vermoeide wolk lijkt ook weg te zijn, fijn hoor, ik was er namelijk wel klaar mee. Dus nu is het allemaal een beetje niksig vind ik. Nog geen buik te zien (misschien een beetje, want helemaal inhouden lukt niet meer) en verder voel ik me dus weer normaal. Zou wel een wijntje lusten zeg maar! :+
Ik denk dat ik stiekem een beetje ontaarde moeder ben of zo, want als ik lees dat sommigen zelfs een angelsounds kopen om naar het hartje te luisteren. Dat klinkt allemaal zo lief en begaan. Ik zou nog niet op het idee komen om zoiets aan te schaffen! En luisteren naar het hartje bij de verloskundige vind ik leuk, maar ik word er niet emotioneel van of zo. :@
Nou ja, hij/zij moet het maar doen met deze nuchtere moeder, en gelukkig weet ik uit ervaring dat ik buitenbaarmoederlijke kinderen heel leuk vind, en zij mij. Maar vooralsnog kan ik me soms nog maar moeilijk vinden in al het gekir dat blijkbaar bij het zwanger zijn hoort (ik 'kir' sowieso niet zoveel uit principe :+ ). Ik ben meer van het leuk-dat-je-er-bent-als-het-even-kan-maak-het-je-moeder-niet-te-lastig-daarbinnen-en-ik-beloof-het-gebrek-aan-gekir-en-oeeh-en-aah-in-te-halen-als-je-buiten-bent.
Nou zoiets dus, lange dagboekpost maar moest het denk ik even kwijt of zo! :@
pi_116056736
Nou Gulara, you're not the only one! ;)
Hier zit er nog zo eentje ... :')

Zo, een mega druk/vol weekend achter de rug, vandaar niet zoveel gereageerd. Hoop dat het goed gaat met iedereen! Heb wel bijgelezen .. Las dat er een aantal vakantiegangers terug waren. Hoop dat jullie een fijne vakantie hebben gehad!

En Logi haar kroost druppelt weer beetje bij beetje binnen las ik :)

Weinig zinnigs te melden vanaf deze kant. Soms sta ik voor de spiegel en denk ik .. Waaaaaaaah wat een grote bol :o ... En vanmorgen stond ik ervoor en dacht ik .. Muhh valt best mee :')
pi_116056857
Ik herken dat gekir niet.. Bij mijzelf niet, bij andere zwangeren in mijn omgeving niet en eigenlijk in dit topic ook niet. Ik ben er ook redelijk alergisch voor, dus misschien zie ik het ook niet.

Oh! Er is trouwens wel iemand in mijn omgeving die kirt! Een man, for crying out loud. :D

Fijn dat je je weer beter voelt Gulara! Hoeveel weken ben je? Dan kan ik daar naar uitkijken. Ik slaap de laatste dagen zo licht (begint dat nu al?) en ik voel me 's ochtends zo duf. Ik kan niet wachten tot het weer weekend is! Wel over sex gedroomd :9
  maandag 27 augustus 2012 @ 08:05:37 #73
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_116056875
Welkom terug Liza! Balen dat je suikerwaardes te hoog waren. Ik denk dat je dan zo'n glucose intolerantietest moet doen. Je moet dan nuchter bloed laten prikken, krijgt een paar bekertjes mierzoet ( :9 ) spul te drinken en twee uur later mag je weer bloedprikken.

Vandaag weer mijlpalendag voor Liza en mij! 27 weken! :o *O*
A grand adventure has begun.
pi_116056927
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 08:05 schreef Keshet het volgende:

Vandaag weer mijlpalendag voor Liza en mij! 27 weken! :o *O*
*O*

Iets minder enthousiast over die test. Straks even het ziekenhuis bellen...
  maandag 27 augustus 2012 @ 08:14:25 #75
265732 Keshet
pi_116056930
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2012 08:13 schreef OooLizaooO het volgende:

[..]

*O*

Iets minder enthousiast over die test. Straks even het ziekenhuis bellen...
Ik vond het spul lekker. Ik zou die test zo nog een keer doen. :@ Ik heb heerlijk relaxed een boek zitten lezen; twee uur lang! Daar kom ik normaal nauwelijks aan toe!
pi_116056979
Meldt met weinig te melden. Gefeliciteerd met de mijlpalen!
pi_116056993
Ik ben sinds het begin van mijn zwangerschap niet meer zo misselijk geweest als na dat suikerdrankje :). En vanaf morgen begin ik weer te werken en kan ik niet zomaar een halve dag verlof nemen om naar 't ziekenhuis te gaan. Wat moet dat moet natuurlijk, maar 't is altijd wel gedoe. En ik ben al helemaal geen held als het gaat over bloedprikken.

Maar goed jouw look in the bright is dan wel weer leuk: rustig tijd om verder te lezen in mijn boek :9
  maandag 27 augustus 2012 @ 08:33:14 #78
265732 Keshet
pi_116057079
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 08:23 schreef OooLizaooO het volgende:
Ik ben sinds het begin van mijn zwangerschap niet meer zo misselijk geweest als na dat suikerdrankje :). En vanaf morgen begin ik weer te werken en kan ik niet zomaar een halve dag verlof nemen om naar 't ziekenhuis te gaan. Wat moet dat moet natuurlijk, maar 't is altijd wel gedoe. En ik ben al helemaal geen held als het gaat over bloedprikken.

Maar goed jouw look in the bright is dan wel weer leuk: rustig tijd om verder te lezen in mijn boek :9
Maar als jij die test al gehad hebt zullen ze wel een andere test bedoelen?
pi_116057209
Pffff :O
pi_116057236
Ik heb een dansende baby in mijn buik vanmorgen, ik vind dat toch zó leuk!

Verder ben ik héél nuchter en kir ik ook niet over kinderen en baby's. Iedereen was ook stomverbaasd dat ik zwanger was ('jij?! Die had ik nou nooooooit zien aankomen!' - Like duh, ik had wel geld op mezelf ingezet hoor, qua leeftijd en situatie en zo).

Anyway, ik las iets over New York (hoe tof! Ik had ook nog een half plan om dat zwanger nog te doen maar te ver in zwangerschap pas vrij dus durfde het risico niet te nemen), nare/lekkere suikerdrankjes (succes!) en over linea negra's (check! Al vanaf heel vroeg, week of 12? Bij mij is ie ook niet recht trouwens). De rest ben ik vergeten.

[ Bericht 0% gewijzigd door Mineola op 27-08-2012 09:25:57 (Damn you autocorrect! ;)) ]
pi_116057542
1ste test (1x suikerdrankje, 1x bloedprikken) heb ik al gehad. Maar door verhoogde waardes nu een tweede test nodig. Woensdag 'n voormiddagje ziekenhuis doen. Weer suikerdrankje en dan 4x om het uur bloedprikken.

NY viel met de zwangere buik erg goed mee! We hadden wel geluk dat het daar 'slecht' weer was (een graad of 26-27 tov normaal 35). Dus ik trok het goed. Iets trager tempo en alles wat rustig aan, maar we hadden voldoende tijd dus dat was best fijn.

Ik ben ook niet zo voor dat gekir. En gelukkig heb ik ook een vrij nuchtere omgeving (wel bezorgd hoor, maar niet zo frullerig). Behalve m'n schoonmoeder, maar die zie ik amper :).
pi_116057577
Welkom terug Liza! En gefeliciteerd samen met Keshet met jullie mijlpaal! *O*

Vandaag 38 weken, straks even naar de huisarts om te checken of ik geen blaasontsteking heb. Heb steeds steken in mijn onderbuik, vooral met plassen.
I found myself alone,
  maandag 27 augustus 2012 @ 09:16:33 #83
381212 Gulara
From the future
pi_116057635
quote:
17s.gif Op maandag 27 augustus 2012 08:02 schreef Limone het volgende:
Ik herken dat gekir niet.. Bij mijzelf niet, bij andere zwangeren in mijn omgeving niet en eigenlijk in dit topic ook niet. Ik ben er ook redelijk alergisch voor, dus misschien zie ik het ook niet.

Oh! Er is trouwens wel iemand in mijn omgeving die kirt! Een man, for crying out loud. :D

Fijn dat je je weer beter voelt Gulara! Hoeveel weken ben je? Dan kan ik daar naar uitkijken. Ik slaap de laatste dagen zo licht (begint dat nu al?) en ik voel me 's ochtends zo duf. Ik kan niet wachten tot het weer weekend is! Wel over sex gedroomd :9
Het gekir was ook meer algemeen bedoeld dan iets specifiek van hier hoor. Maar het is bij mij allemaal nog zo abstract dat ik het al snel raar vind misschien.

Ik ben bijna 13 weken, en nu ongeveer een weekje dat het echt beter gaat. Niet dat ik er heel erg beroerd aan toe was hoor. Maar hopen dat het voor jou ook snel overgaat.
  maandag 27 augustus 2012 @ 09:21:57 #84
381212 Gulara
From the future
pi_116057721
Ooh gezellig ik zit onder nuchtere gelijkgestemden. *O*
pi_116057911
Hoi!

Ik zit gewoon bijna op de helft! OMG!
pi_116057937
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2012 09:16 schreef Gulara het volgende:

[..]
Maar het is bij mij allemaal nog zo abstract dat ik het al snel raar vind misschien.

Heel herkenbaar! Ik heb echt tot een week of twintig gehad dat ik regelmatig dacht oh ja, ik ben zwanger. Heb t ook niet van de daken gegild of zo toen het zover was. Tuurlijk was ik er blij mee, maar ik vond het zó abstract! Die echofotootjes konden na drie dagen best van een ander zijn. Het besef kwam pas na de 20w echo, toen je wat begon te zien, toen ik wat begon te voelen en toen we wisten dat het een jongetje was. Maar die periode daarvoor, als iemand zei 'geniet ervan!', dacht ik echt waarvan?!
  maandag 27 augustus 2012 @ 09:53:22 #87
381212 Gulara
From the future
pi_116058260
Oh dit is toch wel even stiekem heel fijn om te lezen, want ik dacht al even dat ik raar was. Omdat er ook zoveel mensen zijn die helemaal lyrisch zijn (ook helemaal leuk hoor, maar niet erg herkenbaar). En dat 'geniet ervan' inderdaad. En ik maar vriendelijk glimlachen en een beetje "genietend" kijken. :o

En Tico bijna op de helft, aan je smiley te zien schrik je er zelf van. :+
pi_116058462
Nou wat Mineola schrijft inderdaad ... :D
Soms wil ik dingen doen en dan lukt dat lichamelijk gezien niet en dan denk ik .. Nee kut je bent zwanger, like duhh :') :+

Weer een mijlpalendag voor de meesten *O*

Afgelopen weekend is de eerste van onze pufclub bevallen, had ik dat al verteld? Lenehe .. Die had jouw termijn! (ondanks eerste kindje) .. Dus wie weet? :D (o, zie nou trouwens dat jullie zelfs exact dezelfde UD hebben :D )

Effe heel stom, maar post MixedEmotions nog wel eens in dit topic? Want ik heb even niet mee gekregen hoe het er voor staat met haar? :) ... Hoop dat alles goed gaat, bevallen of niet bevallen :)

En Cantare? Hoe staat het daar mee? :D

Pffff ... Ik moet al heel lang nog een deur schilderen maar ik zoek het gewoon echt helemaal niet! Iedere keer als ik de babykamer op loop denk ik : O ja, dat moet nog ...
Zojuist kraamzorg gebeld, die komen 6 september langs voor intake. Ben benieuwd! :)

En gisteren afgesproken met vriendin van ons die professioneel doet belly painten. We hebben aan haar verklapt dat we een meisje gaan krijgen en de naam en alles O+ ... Toch wel een hele fijne opluchting op de een of andere manier. Want buiten mijn man en ik weet niemand dat! :) .. Die staat gepland voor 6 oktober .. Super vet :s) .. En 's avonds duik ik met mijn mannetje de fotostudio in voor een fotoshoot (doet ie zelf). Allemaal leuke dingen! :)
pi_116058473
Het gaat gewoon zo snel! Vanaf dat we erachter kwamen is er zoveel gebeurd en nu hebben we nog maar 20 weken en dan is er een baby... Vandaag ff het bedje van mn kamer afhalen, dan heb ik geen 4 jarige kleuter meer die stiekem midden in de nacht in dat bedje gaat liggen...

En dan opzoek naar een babybedje...
pi_116058635
En ik vind het fijn te lezen dat ik dus ook niet de enige ben...! Zo stom, ik mag echt in mn handjes knijpen hoe fluitend ik door die hele zwangerschap heen rol, zeker in vergelijking met anderen, maar dan hebben die kwaaltjes toch wel voordelen. Ik heb me af en toe echt wel slecht gevoeld omdat ik niet enorm genoten heb ik van 'deze bijzondere periode' :P die inderdaad als een dolle voorbij vliegt.

OMG, ik hoef nog maar een week of 3/4 te werken tot mijn verlof (eerst nog twee weken vakantie)! Straks ben ik gewoon hoogzwanger en ga ik waggelen of zo :D

En mijn baby heeft een bed sinds afgelopen weekend! *O* Hij had er al een, in delen, maar nu is het een echt in elkaar gezet bedje met een matras erin en lijkt het al een soort van babykamer ipv studeerkamer!
pi_116058712
*komt ook weer uit lurkstand*

Jompel voor alle nieuwe zwangeren en alle mijlpalen.

Hier inmiddels al verlof en 35 weken!!! Heel herkenbaar wat meerdere zeggen, het gaat zo snel! Ben benieuwd of deze laatste loodjes ook nog zo snel gaan.

Als er iemand ook nuchter is qua zwangerschap ben ik het wel. Vanaf dat ik de baby voel is het allemaal wat echter maar voor de rest geen gekir ofzo hier :) Hier zegt men ook lekker genieten etc. Pff ik zit al 10 weken thuis met bekken instabiliteit. Kan al zo lang amper iets. Nou genieten hoor... ben er eigenlijk soms gewoon al helemaal klaar mee.
  maandag 27 augustus 2012 @ 10:30:12 #92
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_116059084
*O* voor alle mijlpalen van vandaag inc. m'n eigen 22 weken mijlpaaltje

hier ook een nuchter persoon hoor, als ik geen b.i. zou hebben en geschop zou voelen dan zou ik het volgens mij ook gewoon vergeten dat ik zwanger ben :@

kan mezelf er ook maar niet toe zetten om te gaan shoppen voor de beeb, terwijl dat toch wel m'n grootste hobby is.
erg vreemd allemaal.

vanacht bagger geslapen van de pijn dus ik denk, kind naar school ik doe m'n ogen nog even dicht,
krijgen de buurkinderen even publiekelijk op hun lazer in de tuin :(
dag slaapje

en nog even een *O* voor het geboortekaartje, zaterdag een voorbeeld kaart gehad en net de 1e proefdruk besteld, ben echt benieuwd
W
Z
E
pi_116059760
*O* Mijlpalendag!!!

Even een egopost hoor
Ik ging net bijna vuur spugen in het ziekenhuis, had een aanvaring met een van de verpleegsters. Ik merkte na 5 minuten ctg op dat er geen bewegingen geregistreerd werd, terwijl ik deze wel dacht te horen, dus op het belletje gedruk. Na 15 minuten komt mevrouw aanzetten (je zal maar bellen omdat je out gaat) met de mededeling oh maar dat is helemaal niet erg, het gaat om het hartje.
Dus ik uitgelegd dat de hoofdreden dat ik iedere dag moet komen is omdat de baby amper beweegt. Nee hoor mevrouw in het dossier staat dat u hier komt omdat uw kindje een groeiachterstand heeft. :X Mevrouw die groeiachterstand was twee weken geleden weer even weggevaagd en morgen zullen we weten hoe dat er verder voor staat, dit is wat er met de gyn besproken is. En vervolgens loopt ze gewoon weg.
Komt er 5 minuten later een arts aan die tegen me zegt, ik begrijp van de verpleegster dat u niet begrijpt waarom u hier iedere dag bent. Nou echt ik kon haar wel wat aan doen :(
Niemand daar leest die dossiers iedere dag weer vragen ze mij of ik het kindje goed voel bewegen, nee want daarom ben ik hier, vragen ze wat ik kom doen en of er meer afspraken gepland staan. Na uitleg begreep de arts in ieder geval mijn probleem met de verpleegster en zou het haar nog even uitleggen, maar hadden we toch bijna morgen de koppen in de krant gehad met 'Zwangere vrouw vermoordt verpleegster' })
pi_116059792
Mogge :)
Kleine vandaag met opa en oma dagje weg heerlijk! Heb nog genoeg te doen hier en vandaag afspraak met de gyn.

quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 09:53 schreef Gulara het volgende:
En ik maar vriendelijk glimlachen en een beetje "genietend" kijken. :o
Haha dus dat!!
pi_116059831
Oh FTA, ongelooflijk zoiets... wat lijkt me dat super irritant :(
pi_116059863
Pff FTA wat is dat nou zeg.. zou ook stampij hebben gemaakt.
pi_116059940
FTA dat is wel heel erg vervelend... Ongelofelijk eigenlijk ook dat zulke dingen gebeuren in een ziekenhuis. Kan me voor stellen dat je bijna vuur ging spugen.
  maandag 27 augustus 2012 @ 11:08:58 #98
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_116060148
je zou toch denken als je daar elke dag komt dat ze toch wel weten wat je komt doen :o
wat een stom mens zeg :6

hier een kleine aanvaring met het vloeren bedrijf, en nu probeer ik te bepalen of dat wat ik ervan vindt is wat ik echt vindt of dat het m'n hormonen zijn :') ben ik nog te volgen
W
Z
E
pi_116060209
FTA, terechte ergernis, wat vervelend. :{

@Twinkle: nog steeds in blijde verwachting. ;) Vanmiddag moet ik naar de vk en als het kan, word ik dan gestript. Ik vind het wel echt Heel Spannend. :X
  maandag 27 augustus 2012 @ 11:12:22 #100
259886 pessie
pi_116060275
FTA wat slordig! Je zou toch denken dat ze na al die tijd onderhand wel weten waarom je er komt? Ik had niet van zo'n kop in de krant opgekeken na je verhaal.

Cantare, wanneer was nou jouw mijlpaal der mijlpalen? Of heb ik die al gemist?
pi_116060280
Morgen.
  maandag 27 augustus 2012 @ 11:13:06 #102
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_116060293
Mijlpalendag voor Keshet en Liza *O* Tof! :D
Oh, en LeNeHe ook zie ik, 38 alweer? Wat gaat dat hard!

Woman86 wat vervelend, b.i. :* Kan 't me voorstellen -O- (heb 't ook maar zit nog niet zo lang thuis) Nog ff volhouden meis :*

FTA wat een sukkels zeg :X }:| Jeutje..
Beetje jammer ook dat ze doen alsof jij degene bent die gek bent en niet proberen jouw standpunt te begrijpen..

Spannend Cantare!! :o :*

Hier gaat alles nog zn gangetje.. 1e nacht dat ik wakker werd van de pijn in mn bekken :X Bah, en juist nu ik dacht dat het allemaal ietsje beter ging als ik me rustig hield en rustig aan het bewegen was. Not. -O- Nou zit de pijn ook enigzins in het midden dus misschien is ze wel aan het indalen? Nouja. Niet echt fijn iig want ik kon vannacht om de paar minuten van zij wisselen. Rugligging ging nog het beste en gelukkig gaat dat ook nog aardig.. Eerst was ik me ook tegen de pijn aan het verzetten en toen dacht ik; oh wacht, ik kan natuurlijk ook gewoon wat ontspanningsoefeningen doen van de pufclub :+ en dat hielp gelukkig een heel stuk :D
pi_116060418
Enf vervelend de pijn in je bekken, vooral Snachts. Ik weet hoe het voelt :( ik kan ook het beste op mijn rug liggen, dan het minste last. Omdraaien in mijn slaap zorgt ook voor wakker worden... Zeer pijnlijk. Hier is de baby ook al aan het indalen en sinds die tijd ook weer meer last.
pi_116060708
Lieve Cantare ik hoop dat het kan en dat je stripbaar bent, en ik hoop ook dat het vanaf dan snel doorzet en je snel van alle gedoe af bent :* dat je maar snel je kindje mag hebben.
:)
  maandag 27 augustus 2012 @ 11:30:48 #105
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_116060783
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 11:17 schreef Women86 het volgende:
Enf vervelend de pijn in je bekken, vooral Snachts. Ik weet hoe het voelt :( ik kan ook het beste op mijn rug liggen, dan het minste last. Omdraaien in mijn slaap zorgt ook voor wakker worden... Zeer pijnlijk. Hier is de baby ook al aan het indalen en sinds die tijd ook weer meer last.
Lastig he :( ja idd, daar doe ik echt bij wijze van een paar minuten over voordat ik van de ene naar de andere kant gerold ben :')
He vervelend joh.. -O-
pi_116060821
FTA; ik kan me je reactie zo goed voorstellen! En juist wat jij beschrijft is een van de redenen dat ik naar de vk wil, donderdag de intake, dus dan hoop ik niet doorgestuurd te worden.

Cantare; zeker spannend dat je vandaag misschien gestript wordt! Ik hoop dat je lichaam een beetje meewerkt en je snel je kleintje in je armen kunt houden!

Voor alle dames met pijntjes en kwaaltjes :*
pi_116061068
Ticootje alweer op de helft!

FTA; wat slordig! Kan me voorstellen dat je een moordneiging kreeg. Helpt ook niet voor je vertrouwen in het personeel daar :{

Cantare; spannend!! Succes vanmiddag
I found myself alone,
pi_116061175
Cantare succes vanmiddag!!
pi_116061286
Succes cantare hoop dat het helpt en je kleintje snel hebt O+

Lenehe welkom bij de 38 week :P

En keshet en Liza natuurlijk ook een dikke *O*
  maandag 27 augustus 2012 @ 12:43:46 #110
381212 Gulara
From the future
pi_116062921
FTA ik zou er ook flink pissig van worden! Een foutje/vergissing is zo gemaakt, maar als ze gewoon even naar je had geluisterd.

Cantare succes vanmiddag!

Ik heb net voor het eerst in 2 á 3 weken weer eens hard gelopen, want ben niet meer moe en misselijk dus geen excuus. En dat ging helemaal niet slecht! Lekker rustig aan gedaan, maar had nog wel een prima tempo volgens mij. Ik ben benieuwd tot hoe lang ik dat vol kan houden.
  maandag 27 augustus 2012 @ 12:49:50 #111
171422 LadyBlack
paint it black
pi_116063101
Goeiemiddag dames :W

FTA, jemig wat een doos van een verpleegkundige zeg :X die zou ik dan ook aan willen vliegen!

Cantare, spannend zo! Hoop dat er een strippoging inzit, en dat je dan gauw je kleintje hebt!

En dan nog over nuchterheid: ik ben best heel nuchter, maar ik zit toch wel tamelijk hoog op een roze wolk hoor, de laatste weken! en ik zou me ook wel wat bekocht hebben gevoeld als dat niet zo was, na 2 jaar wachten :X
pi_116063314
Cantara, spannend. Ik ga duimen voor je.

Tico, alweer bijna op de helft. Wat gaat dat allemaal snel hè?

FTA, ik snap dat je bijna vuur spuugde. Lekker dat het ziekenhuis zo op de hoogte is waarom je elke dag aan de CTG moet.

Enferma, wat balen dat je wakker was van de pijn in je bekken. Sterkte hoor.

Ik ben qua nuchterheid half/half denk ik. Ik geniet ontzettend van het zwanger zijn. Vind het ook allemaal wel heel spannend en doe daarom wat rustiger dan normaal. Huilen heb ik niet gedaan bij de echo's en het horen van het hartje. Ik vond het wel heel bijzonder en was op slag verliefd op het kindje bij het zien van de echo's. En ik kan niet wachten tot volgende week dinsdag. Ik ben zo benieuwd na de 20 weken echo. En morgen ga ik het geluid van het hartje opnemen met mijn telefoon (als ik dat tenminste niet vergeet)
pi_116063398
Wij hebben straks de geslachtbepaling. Hoe spannend kan dan zijn. We gaan zelf uit van weer een jongen maar iedereen om ons heen denkt een meisje. We zullen het straks zien.
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_116063638
Spannend menicole! Veel plezier straks!
  maandag 27 augustus 2012 @ 13:11:46 #115
35189 Troel
scherp en bot
pi_116063674
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 13:01 schreef MeNicole2 het volgende:
Wij hebben straks de geslachtbepaling. Hoe spannend kan dan zijn. We gaan zelf uit van weer een jongen maar iedereen om ons heen denkt een meisje. We zullen het straks zien.
Of niet :+
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_116063695
Spannend MeNicole. Ik hoop dat de baby meewerkt en gewoon met zijn/haar beentjes open ligt
pi_116063705
quote:
7s.gif Op maandag 27 augustus 2012 13:11 schreef Troel het volgende:

[..]

Of niet :+
Haha ja of niet. Met deze weten we het nooit. Maar ze heeft er 15 minuten de tijd voor dus kan tussendoor wel ff stukje lopen of even springen ofzo. Moet goed komen!!
pi_116064060
Fta kan me voorstellen dat je er van zou gaan vuur spugen

mijlpalen! Altijd weer leuk

cantare :*

Tico gaat echt snel he
pi_116064068
Haha MeNicole, veel plezier!

En Hardlopen :o wat dapper! Normaal loop ik ook wel, maar zwanger vindt mijn lijf dat echt niet leuk!
  maandag 27 augustus 2012 @ 13:41:32 #120
381212 Gulara
From the future
pi_116064558
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 12:49 schreef LadyBlack het volgende:
Goeiemiddag dames :W

FTA, jemig wat een doos van een verpleegkundige zeg :X die zou ik dan ook aan willen vliegen!

Cantare, spannend zo! Hoop dat er een strippoging inzit, en dat je dan gauw je kleintje hebt!

En dan nog over nuchterheid: ik ben best heel nuchter, maar ik zit toch wel tamelijk hoog op een roze wolk hoor, de laatste weken! en ik zou me ook wel wat bekocht hebben gevoeld als dat niet zo was, na 2 jaar wachten :X
En ik denk ook wel dat daar een groot verschil in zit, als je er al zo lang mee bezig bent. En lekker blijven zitten op die roze wolk hoor! Heb je inderdaad meer dan verdiend na dat wachten. O+
  maandag 27 augustus 2012 @ 13:47:51 #121
381212 Gulara
From the future
pi_116064772
En Free als ik zo lees wat jij in jouw gesteldheid (ik hoop dat ik het zo netjes zeg, want het is niet rot bedoeld :@ ) allemaal doet dan is dat een marathon vergeleken met mijn stukje lopen hoor! Ik voel me namelijk verder prima. Eigenlijk was het de afgelopen week niet eens zo zeer meer mijn lijf dat me tegenhield maar meer m'n luie karakter. :')
pi_116065571
Me nicole veel plezier!

Zwangerschapdementie check
naar uwv gaan zonder id niet handig...
  maandag 27 augustus 2012 @ 14:14:13 #123
265732 Keshet
pi_116065779
Succes MeNicole! Ik ben benieuwd! :D
pi_116067499
Ahhh FTA wat een stelletje empathieloze leeghoofden lopen daar rond zeg :( ... En terecht dat je bijna uit je vel sprong! Net of je daar voor je lol zit iedere dag *zucht*...

Spannend Cantare! :D ... Fijn dat je je even komt melden :D .. al kan ik me voorstellen dat je het prettig vindt om je gewoon lekker terug te trekken in je coconnetje O+ .. Meis, we lezen het vanzelf wel als het moment DAAR is! :) .. Maar k vroeg het me gewoon ineens af :D .. Veel succes vanmiddag!

Ja pijn in bekken is echt k-u-t .. Zeker als je dan ook niet meer op je rug kan liggen omdat je daar naar van wordt :( .. Mazzel dat jij dat nog wel kan Women! .. Dat omrollen 's nachts duurt inderdaad ook een eeuwigheid voor mijn gevoel dus dat komt niet ten goede van de nachtrust helaas, maja .. Kunnen we vast oefenen voor over een paar weekjes zullen we maar zeggen :D :9

Ik kan ook niet meer zo lang staan :N ... Want dan gaat het ook niet goed

Woow Gulara fanatiekeling :D .. Met je hardlopen :D

LB ik heb laatst even jouw historie terug gelezen en inderdaad heb jij alle recht om op die mooie roze wolk te zitten :D .. Geniet ervan! :)

Oww MeNicole ook al zo'n spannende dag :D ... Ben benieuwd of je gevoel gelijk krigjt :)

Echt .. mijn geheugen is zoooo niet aanwezig de afgelopen dagen :') ... Begin me er nu zelf aan te ergeren dat ik dingen vergeet :D .. Maja hoort erbij zullen we maar zeggen :)
pi_116068938
We krijgen een meid!!!
pi_116068995
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 15:45 schreef MeNicole2 het volgende:
We krijgen een meid!!!
WHAHAHAHA!!! En nu?? Nu moet je alles opnieuw ontdekken...

Ik ben zo "bang" dat er een knulletje groeit.. Stel je voor! Een jongen... meisjes ken ik wel..
pi_116069125
Een meisje O+ wat leuk!
pi_116069182
Ja we zijn nog beetje in schok. Zo alles anders en nieuw weer.
pi_116069197
Tico hebben jullie binnenkort geslachtsbepaling?
pi_116069364
Een meisje voor Menicole, leuk!
  maandag 27 augustus 2012 @ 15:58:44 #131
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_116069477
menicole gefeliciteerd *O*
leuk een meisje O+

zit ik net m´n hele winkelmand vol te gooien met koeka, bestele ik hem toch maar niet.
ik wacht toch nog even tot 19 september voor de extra bevestiging :')

en ik zag toch een stel leuke lakentjes O+ maar 85 euro voor 3 gaat me geloof ik wat te ver
al zou m´n (8> het prima vinden.

dus de buit van vandaag is eigenlijk alleen een knuffel van snoozebaby, mak het lammetje O+
hij is eigenlijk voor aan een speen maar ik kon hem niet weerstaan
W
Z
E
pi_116069502
Nicole, wat leuk! Een meisje *O* *O* Rokjes en jurkjes en strikjes en vlechtjes O+

Dankjewel allemaal voor de felicitaties gisteren. Ik heb me echt jarig gevoeld, en goed mijn gemak gehouden. :) Van mijn man een munt gekregen voor mijn ketting
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en een lekker geurtje Coco Mademoiselle :D

Vandaag precies 37 weken! :) 'Voldragen' volgens mijn zwangerschapsboekje. En meteen ook een breekpunt gehad toen straks. Natuurlijk opgeruimd van de verjaardag, boodschap gedaan. met de laptop naar de winkel, nieuwe lamp gehaald bij de Gamma, lenzen gehaald bij de opticien. Bekaf natuurlijk, veelste veel gedaan. Dat is weer dat duiveltje op mijn schouder die dan zeg 'ach kom op gewoon doorgaan, niet zeuren'. Thuis aangekomen.. :'( janken natuurlijk. Want het gaat allemaal niet meer, en het wil allemaal niet meer. Slapen wordt steeds kutter. De huid van mijn buik staat echt op springen, ik krijg steeds meer striemen en dat doet serieus pijn. Wist niet dat je dat kon voelen, of dat dat zo'n kutgevoel kon zijn :N
Na een stuk restant vlaai van gisteren en een dikke knuffel van mijn (8> gaat t wel weer :)
pi_116069530
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 15:51 schreef klumsy het volgende:
Tico hebben jullie binnenkort geslachtsbepaling?
Eh... Nou we hebben woensdag 20 weken echo.. Maar we zijn er nog niet uit of we het willen weten. :')
pi_116069550
oh en als troost maar even een leuk shirtje besteld op simply colors met de naam van de kleine erop, en naam stickers van goedgemerkt voor op de flesjes e.d. Voelt goed om haar naam op dingen te zetten. Echt een bevestiging :)
pi_116069564
Leuk Menicole!

Kun je los op roze. Of als je dat niet ziet zitten... nog even genieten van het gebrek aan roze in je huis!

Stond gisteren nog te kijken voor een Koeka ledikant deken, maar 65 euro en dat keer twee. Nou nee. Ik ga morgen gewoon naar het Kruidvat voor Bambino dekens.
Met een meidenkwartet
pi_116069879
ow ik zou het echt wel willen weten, ben nu echt al aan het aftellen naar de 20 weken echo al hoop ik dat ze het met de 18 weken echo ook wel kunnen zien, ik ben echt te nieuwsgierig :P
pi_116070055
Wat leuk, een meid na al die jongens!
Wij zijn hier ook zeer nieuwsgierig, we hebben al twee meiden, of we nu K3 compleet hebben of dat we toch nog een keer van de roze wolk afdonderen.
  maandag 27 augustus 2012 @ 16:29:23 #138
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_116070769
Omentielvo: thanks :*
Spannend, dus volgende week 20 weken echo? :D Willen jullie het geslacht ook weten?

Twink: vervelend is dat he, dat lange staan -O- Ik merk dat dat hier ook vervelender wordt. Was vandaag ook in de stad en dat gaat natuurlijk op uberlangzaam tempo, plus de tijd die het kost om in te schatten of ik een bepaald gangpad in kan met mensen erin of dat ik 'pardon' moet zeggen :') Dat, met geen onverwachte bewegingen maken ivm mn bekken is nog een hele opgave! :7

MeNicole, een meid, wat supergaaf!!! :D *G*

Kwisted vanaf nu meldplicht dus! :* *G*
Ohjee... -O- vervelend he, als je zo door je lichaam tegengehouden wordt :* Sterkte nog met de laatste loodjes! En vlaai idd, dat helpt :9
pi_116071555
Hahaha Nicole, die kleine van jullie houdt wel van verrassingen hè! Eerst onaangekondigd binnen komen vallen :P En dan ook nog eens een dame zijn.
Lijkt me toch wel heel gaaf. Kun je nog één keer los op alles wat je nog niet had en wel leuk vond, maar niet kon kopen, want ja jongens....

Ik wil hier nog even Becky en Mignonne bedanken voor de tip om me toch aan te melden voor het onderzoek bij het Erasmus. Heb afgelopen week wat mailcontact gehad en vanmorgen werd ik gebeld. Aanstaande donderdag de eerste afspraak. Spannend!!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_116072258
MeNicole; een meisje! *O*
I found myself alone,
pi_116072648
MeNicole wat leuk een meisje O+
pi_116073041
MeNicole, wat leuk. Een meisje

Kwisted, mooie munt heb je gekregen. Wel balen dat je iets teveel gedaan hebt en dat het nu afzien wordt. Wel leuk dat je nu LLM bent

Danic, wat voor soort onderzoek krijg je?

Ik wil heel graag weten of mijn kleine een jongen of een meisje is. Hopelijk kunnen ze het zien.
  maandag 27 augustus 2012 @ 17:36:32 #143
171422 LadyBlack
paint it black
pi_116073266
MeNicole, leuk! Dat wordt weer helemaal wennen dus O+

Ik wil zelf ook wel graag weten wat het wordt, maar mn vriend wil het niet :{ En volgens mij is ie daar redelijk stellig in :')
We hebben gelukkig nog even om daar over te discussiëren oO<
  maandag 27 augustus 2012 @ 17:38:00 #144
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_116073300
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 15:46 schreef Ticootje het volgende:

[..]

WHAHAHAHA!!! En nu?? Nu moet je alles opnieuw ontdekken...

Ik ben zo "bang" dat er een knulletje groeit.. Stel je voor! Een jongen... meisjes ken ik wel..
Ik vind een meisje juist eng :D als ik zie hoe Stef onder de stront kan zitten wil ik niet eens weten hoe je het schoonmaakt als het er ook nog ín kan :o
3!
  maandag 27 augustus 2012 @ 17:39:19 #145
95408 Incantrix
pi_116073332
En MeNicole, haaaa,wat cool joh! Ondanks het opnieuw uitvinden wel heel O+

En FTA, dikke :* voor jou, wat een hork van een wijf..
3!
pi_116073366
Zodra ik de 12 weken voorbij ben maak ik een afspraak voor week 17 voor een geslachtsbepaling :') Ik ga echt niet wachten tot april :')

Op dit moment beetje mixed feelings. Onwijs blij met de zwangerschap dat veranderd niet. Vandaag weer bevestiging gehad van MvM O+
Mijn man wil dat ik mijn mond houd tot we de 12 weken voorbij zijn endat snap ik. Alleen vind ik het lullig tegen over de mensen in de straat die 6 jaar met ons meegeleefd hebben, allemaal een kraamcadeauyje zijn komen brengen om die niets te vertellen maar er zelf achter te laten komen door de MvM bussen.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  maandag 27 augustus 2012 @ 17:43:01 #147
171422 LadyBlack
paint it black
pi_116073425
Kun je die MvM bussen dan niet zelf wegbrengen Tally? Hier worden ze echt niet opgehaald hoor, dan weet de halve straat het gelijk! :o
pi_116073467
Volgens mij kun je ze ook wegbrengen hoor :Y

Ik heb niet meegedaan :@ Durfde het echt niet. Misschien bij een tweede wel.
pi_116073547
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 17:43 schreef LadyBlack het volgende:
Kun je die MvM bussen dan niet zelf wegbrengen Tally? Hier worden ze echt niet opgehaald hoor, dan weet de halve straat het gelijk! :o
Weg brengpunt is niet in de buurt :')
De bussen worden netjes voor de deur gedropt en opgehaald :')
  maandag 27 augustus 2012 @ 17:48:51 #150
171422 LadyBlack
paint it black
pi_116073617
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2012 17:47 schreef Tally het volgende:

[..]

Weg brengpunt is niet in de buurt :')
De bussen worden netjes voor de deur gedropt en opgehaald :')
Ow, jammer :')

Nouja, je buren zullen vast wel snappen dat je niet direct alles vertelt toch? Alhoewel ik snap dat je het lieve meelevende mensen wel graag zelf zegt...
pi_116073633
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2012 17:38 schreef Incantrix het volgende:

[..]

Ik vind een meisje juist eng :D als ik zie hoe Stef onder de stront kan zitten wil ik niet eens weten hoe je het schoonmaakt als het er ook nog ín kan :o
meisjes poepen niet.
pi_116073673
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2012 17:48 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Ow, jammer :')

Nouja, je buren zullen vast wel snappen dat je niet direct alles vertelt toch? Alhoewel ik snap dat je het lieve meelevende mensen wel graag zelf zegt...
Mja toch nog maar even over hebben met mijn man :)
pi_116073726
Wat leuk MeNicole! Zal wel even wennen zijn :D

Ik ben trouwens ook behoorlijk nuchter maar als je dan het hartje van jouw kind hoort dan word ik wel een beetje week hoor. En ik vind het ook helemaal fantastisch. Maar om noui te zeggen dat ik 'kir' :N

Mijpaal vandaag: 12 weken! *O* *O* *O*
pi_116073732
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2012 17:38 schreef Incantrix het volgende:

[..]

:D
Ik moest daar ook wel aan wennen :D jongens zijn makkelijker wat dat betreft *lol*
  maandag 27 augustus 2012 @ 17:57:52 #155
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_116073905
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 17:36 schreef LadyBlack het volgende:

Ik wil zelf ook wel graag weten wat het wordt, maar mn vriend wil het niet :{ En volgens mij is ie daar redelijk stellig in :')
We hebben gelukkig nog even om daar over te discussiëren oO<
ik weet het en (8> weet het niet
en ik vindt het onwijs makkelijk om m´n mond te houden
wel hadden we van te voren de namen klaar en ook hadden we een jongens en meisjes lijst met alle spullen die we wilden hebben, zo hebben we toch samen besloten welke spullen er komen.
1e pakje voor in het ziekenhuis wordt dan wel weer neutraal omdat hij dat waarschijnlijk eerder ziet dan de beeb.
W
Z
E
pi_116073985
Omentielvo, het is een tweedelig onderzoek. Enerzijds een paar keer tijdens de zwangerschap een vragenlijst (nu, bij 24 en 36 weken als ik het goed heb en na een jaar), anderzijds iedere week een inwendige 3d echo.
Is een onderzoek van het Erasmus om te onderzoeken of afwijkingen al eerder tijdens de zwangerschap vast te stellen dan pas bij 20 weken. Leuke voor ons is natuurlijk de echo's.
Was nog twijfelachtig of we mee konden doen omdat er tijdens het eerste onderzoek bloed afgenomen moet worden en mijn vriend dat weigert. Maar dat is geen probleem gelukkig.

Meisjes en poep, ik vind het makkelijk schoon te maken hoor. Beter dan alle rimpels en plooien.
pi_116074002
Ik vond het bij Midas ontzettend moeilijk om mijn mond te houden. En ik wil het weten, sowieso vond ik het praktischer en bovendien kan ik het niet uitstaan dat de gyn/echoscopist/vk het wel weet en ik niet.

En nou wil ik het ook weten! Maar goed, eerst vrijdag de nekplooimeting.
  maandag 27 augustus 2012 @ 18:12:46 #158
171422 LadyBlack
paint it black
pi_116074318
Haha, dat vind ik een leuke; dat het suf is als de echoscopist het wel weet :D

Kijken wat vriendlief daarvan vindt :+
pi_116074334
quote:
17s.gif Op maandag 27 augustus 2012 17:49 schreef Kyara het volgende:

[..]

meisjes poepen niet.
Idd, mijnesen poepen niet hoor :Y) :')
no joke :o
pi_116074380
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 16:48 schreef danic het volgende:
Hahaha Nicole, die kleine van jullie houdt wel van verrassingen hè! Eerst onaangekondigd binnen komen vallen :P En dan ook nog eens een dame zijn.
Lijkt me toch wel heel gaaf. Kun je nog één keer los op alles wat je nog niet had en wel leuk vond, maar niet kon kopen, want ja jongens....

Ik wil hier nog even Becky en Mignonne bedanken voor de tip om me toch aan te melden voor het onderzoek bij het Erasmus. Heb afgelopen week wat mailcontact gehad en vanmorgen werd ik gebeld. Aanstaande donderdag de eerste afspraak. Spannend!!
SPOILER
Oooooh wat leuk!! *O* *O* wat tof voor je! O+
En een :* voor je spoiler
pi_116074452
FTA :X jemig wat een doos zeg! Wel fijn dat de arts het nog even na kwam vragen, kon jij toch je verhaal kwijt. Vind t altijd beangstigend dat die mensen levens in handen hebben... De meerderheid is vast fantastisch hoor maar sommigen!!

MeNicole een meisje!! Even wennen :P leuk hoor

*O* voor alle mijlpalen

En nog even een :* voor iedereen die het zwaar heeft

Ik ben ook niet zo van t kirren, vind t voornamelijk heel spannend en hou t nog heel erg voor mezelf. Merk wel dat ik steeds meer met mn buik bezig ben naarmate ie boller wordt, erover aaien enzo.
Tot nu toe waren de vk en alle echoscopisten veel enthousiaster dan ik :') "Ohhh hoor nou, het hartje van je baby!!!" En ik heel droog: "Ja ik hoor het". :D Voelde me echt een soort gedwongen om mee te gaan kirren.

Wij willen wel weten wat het is en ik denk zelfs dat ik het maar gewoon bekend ga maken, ga me toch verspreken. Kyara, dat zeg ik ook altijd :D dat een wildvreemde gewoon weet wat het is en ik niet!! Bij mijn man werkte het LB :7

Combinatietest was goed trouwens *O*
pi_116074545
Fijn dat de test goed was Fieder!

FTA, wat een muts zeg :(

Wij gaan het geslacht nu ook bekend maken. Ik vind neutrale kleertjes niet zo leuk en mocht er een meisje tussen zitten dan kunnen de oma's in elk geval los en dat scheelt toch weer ;)
  maandag 27 augustus 2012 @ 18:24:04 #163
171422 LadyBlack
paint it black
pi_116074703
Fijn Fieder! ^O^

Ohja, de aanstaande oma hier had al een paar mini-sokjes/slofjes gebreid O+ naar het patroon dat mijn oma altijd maakte O+

En ze heeft me op weg geholpen met de naaimachine van mn oma, dan kan ik eventueel ook dingetjes naaien *O*
pi_116074898
Fta, vergeet ik nog te reageren, maar wát een muts zeg!

Ik wil het ook weten. Vorige keer ook. Ik kan nu al niet wachten. De eerste keer wist ik vanaf het begin zeker dat het een meisje werd, nu heb ik geen flauw idee.
Ik vond het aan de ene kant gewoon leuk om te weten, maar ook erg praktisch.
pi_116075221
MeNicole, een meisje, leuk! O+

Hoe zou het nu met Cantare zijn? :)

Fijn dat alles goed was Fieder!

Ik weet niet of ik 'kir' maar ik vind de hele zwangerschap toch wel heel bijzonder O+ Ik ben er zelf ook best wel veel mee bezig. Ik heb hier echt jaren van gedroomd en nu is het gewoon zover, huh?! :D Kan ook niet wachten tot ik het iedereen kan vertellen.

[ Bericht 2% gewijzigd door L0t.. op 27-08-2012 18:47:06 ]
pi_116075745
Tja, dat kirren. Had ik vorige keer wel en het kon allemaal. Nu wordt ik heel kriebelig van het enthousiasme van mijn schoonouders. Weet niet goed waarom, misschien dat het straks beter gaat als iedereen het weet en er een buikje begint te groeien....
pi_116076998
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 15:59 schreef Kwisted het volgende:
Vandaag precies 37 weken! :) 'Voldragen' volgens mijn zwangerschapsboekje. En meteen ook een breekpunt gehad toen straks. Natuurlijk opgeruimd van de verjaardag, boodschap gedaan. met de laptop naar de winkel, nieuwe lamp gehaald bij de Gamma, lenzen gehaald bij de opticien. Bekaf natuurlijk, veelste veel gedaan. Dat is weer dat duiveltje op mijn schouder die dan zeg 'ach kom op gewoon doorgaan, niet zeuren'. Thuis aangekomen.. :'( janken natuurlijk. Want het gaat allemaal niet meer, en het wil allemaal niet meer.
Herkenbaar, de koek kan zomaar ineens op zijn. Nu maar even bijkomen dan!

MeNicole, wat een verrassing, nu een meisje! Leuk zeg. O+

Danic, tof dat je mee kunt doen met dat onderzoek. :)
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 18:13 schreef mignonne het volgende:

[..]

Idd, mijnesen poepen niet hoor :Y) :')
no joke :o
:D :')
SPOILER
pi_116077122
Woehoe Cantare, het gaat gewoon bijna gebeuren *O* Succes!!
pi_116077470
Cantare einde in zicht! Hopelijk snel!

Danic :*

Een meid voor menicole na alle jongens spannend!

Fi eder een goede combi test fijn

ik merk bij vooral vaders die geen dochter hebben ze even staan te kijken bij de luier verschoven
we willen het geslacht niet weten vrijdag 20wk echo
pi_116077506
Ik ben ook uitgekirt hoor,nu de derde keer dus wel een beetje het gevoel van ' been there,done that'. Vorige week ook bij de echo: Oh mooi,hij doet het.....
Vandaag twee spijkerbroeken besteld bij Ikenmijnkind nadat ik eerst voor de maat in een winkel had gepast. Scheelde gewoon de helft voor precies dezelfde broek :o

En meisjes verschonen is echt as easy as that,gewoon naar achter poetsen en gaan. Ik zal er heel erg aan moeten wennen wanneer ik zo'n ieniemienie piempje moet poetsen,haha
pi_116077610
Wat spannend Cantare

Geheel off topic. Mijn nagels had ik een aantal weken voor de vakantie laten doen bij zo'n nagelstudio. Nu zijn ze te lang en kan ik bijna niet meer typen met 10 vingers. Irritant.

Danic, klinkt als een interessant onderzoek. En erg leuk dat je iedere week een echo krijg. Minder dat het inwendig is.
  maandag 27 augustus 2012 @ 19:52:44 #172
95408 Incantrix
pi_116078685
Spannend, Cantare!! :o

Fieder, wat fijn, een goede combinatietest! *O*

Mignonne :*

Son, het went dus wel? ;)

Wij hebben nooit reden gezien het geslacht geheim te houden, bij welke zwangerschap ook. De naam houden we wel voor onszelf.
3!
pi_116079191
MeNicole, tof een meisje met drie grote broers *O* Zal inderdaad wel even wennen zijn, haha!

Cantare, wat spannend!!! Hopelijk heeft het effect!

Die MvM flessen zette ik gewoon onder een deken bij de voordeur neer voor ik wegging. Geen idee of mijn buren het doorhadden, in elk geval nog niks van ze gehoord en ik ben nu 29 weken :)

Geslacht wilden wij ook weten en hebben we ook verteld aan iedereen. Baby zelf vind ik al verrassing genoeg, vind het juist fijn om het wat concreter te maken zo, met naam en kleertjes en zo. De kamer en wagen veranderden er verder toch niet door. En neutrale kleertjes vond ik inderdaad niet zo leuk, hahaha. Mijn ouders hoefden het dan weer niet te weten maar die beseften ook wel dat het wat gek was als iedereen het weet en zij niet. Ook niet leuk als zij het van een ander zouden horen. Die naam vertellen we overigens niet.

En ik zag nog een goede combinatietest, fijn!!!

[ Bericht 2% gewijzigd door Mineola op 27-08-2012 20:06:51 (Aanvulling ) ]
  maandag 27 augustus 2012 @ 20:14:09 #174
259886 pessie
pi_116079667
Cantare fijn dat de poging gelukt is! Ik hoop dat je nu snel mag puffen!

MeNicole, een meisje O+ . Wow zeg, moet wel echt heel anders zijn na een aantal jongens!

Danic leuk dat je nog mee kunt doen aan het onderzoek!
pi_116079903
Fiedertje fijn dat de combitest goed was *O*

Oww spannend Cantare!! Kan nooit lang duren meer dus :D
pi_116080143
Spannend Cantare, hopelijk begint het snel!
pi_116080309
volgens mij werken mijn bekkenbodemspieren niet zo goed meer :( :'( :(
pi_116080396
quote:
17s.gif Op maandag 27 augustus 2012 20:28 schreef Kyara het volgende:
En dat met die posticon _O-

Spannend Cantare!
pi_116080471
quote:
Heb je in je broek geplast?
pi_116080530
nee, zo erg is het nog niet gelukkig

en speciaal voor ophelia met andere posticon
  maandag 27 augustus 2012 @ 20:33:19 #181
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_116080579
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 18:17 schreef Fieder het volgende:
FTA :X jemig wat een doos zeg! Wel fijn dat de arts het nog even na kwam vragen, kon jij toch je verhaal kwijt. Vind t altijd beangstigend dat die mensen levens in handen hebben... De meerderheid is vast fantastisch hoor maar sommigen!!

MeNicole een meisje!! Even wennen :P leuk hoor

*O* voor alle mijlpalen

En nog even een :* voor iedereen die het zwaar heeft

Ik ben ook niet zo van t kirren, vind t voornamelijk heel spannend en hou t nog heel erg voor mezelf. Merk wel dat ik steeds meer met mn buik bezig ben naarmate ie boller wordt, erover aaien enzo.
Tot nu toe waren de vk en alle echoscopisten veel enthousiaster dan ik :') "Ohhh hoor nou, het hartje van je baby!!!" En ik heel droog: "Ja ik hoor het". :D Voelde me echt een soort gedwongen om mee te gaan kirren.

Wij willen wel weten wat het is en ik denk zelfs dat ik het maar gewoon bekend ga maken, ga me toch verspreken. Kyara, dat zeg ik ook altijd :D dat een wildvreemde gewoon weet wat het is en ik niet!! Bij mijn man werkte het LB :7

Combinatietest was goed trouwens *O*
Dat idd :') Had ik ook, ik zei altijd maar; ja, het wordt een meisje. Ik kan mn klep toch niet houden :+ whehe.

Cantare wat fijn dat je al een eindje op weg bent!! :* Zet 'm op!
quote:
Trainen, trainen, trainen... :P :+ Ik had het een aantal weken terug ook, niezen en.. oeps.. :@ gelukkig al inlegkruisje in :+ nu doe ik paar keer in de week oefenen en het gaat al zoveel beter!
pi_116080667
Inlegkruisjes vind ik sowieso fijn. Gewoon schoner.
pi_116080721
Trainen doe ik ook wel. En ik loop vrijwel alltijd op hakken en daardoor schijn je ook te trainen. Maar ben bang dat het komt omdat zwangerschap en bevalling van Midas nog maar zo kort geleden zijn. Dan maar weer aan de inlegkuisjes.
pi_116080728
Spannend Cantare.

Ik heb geen idee wat Caspertje met mijn blaas doet, maar ik word er echt niet vrolijk van zeg. Hij ligt volgens mij ook nog lekker laag en overdwars.

Ik kreeg gister een meewarige blik en de vraag hoe lang ik nog moest. Ze keek een beetje raar toen ik vertelde dat dat nog zeker 3 maanden is.
Ik schrik ook zelf elke keer als ik in de spiegel kijk. Ik ben nu net zo als ik met sofie met 40 weken was, en dan moet ik er nog 14....
*poef* nu is het weg
  maandag 27 augustus 2012 @ 20:41:05 #185
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_116081064
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 20:34 schreef Ticootje het volgende:
Inlegkruisjes vind ik sowieso fijn. Gewoon schoner.
Dat :Y

quote:
17s.gif Op maandag 27 augustus 2012 20:35 schreef Kyara het volgende:
Trainen doe ik ook wel. En ik loop vrijwel alltijd op hakken en daardoor schijn je ook te trainen. Maar ben bang dat het komt omdat zwangerschap en bevalling van Midas nog maar zo kort geleden zijn. Dan maar weer aan de inlegkuisjes.
Ah, ja.. dat kan idd ook.
pi_116081436
Wij zijn nog steeds in ongeloof hier. We hebben wel 2 oma's heel blij gemaakt.
pi_116081438
Ik vind inlegkruisjes juist helemaal niet fijn. Blijft nooit goed zitten. :N
pi_116081490
quote:
17s.gif Op maandag 27 augustus 2012 20:48 schreef Kyara het volgende:
Nee? Geen last van. Regelmatig schoon indoen.
  maandag 27 augustus 2012 @ 20:49:04 #189
258612 nytar
boys boys boys
pi_116081498
huh? Waar gaan ze heen dan?!
pi_116081522
quote:
Echt? Ik vind die van Always wel fijn, blijven altijd gewoon zitten eigenlijk..
pi_116081565
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 20:19 schreef Twinkle20 het volgende:
Fiedertje fijn dat de combitest goed was *O*

Oww spannend Cantare!! Kan nooit lang duren meer dus :D
dit!
  maandag 27 augustus 2012 @ 20:51:17 #192
258612 nytar
boys boys boys
pi_116081639
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 20:49 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Echt? Ik vind die van Always wel fijn, blijven altijd gewoon zitten eigenlijk..
idd alleen alldays, de rest plakt minder...
pi_116081648
misschien eens een ander merk proberen. Heb die always dingen voor urineverlies gebruikt de vorige keer. Die zijn ook vrij lang, misschien dat dat het probleem was.
pi_116081679
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 20:48 schreef MeNicole2 het volgende:
die gaan natuurlijk helemaal los op de meisjeskleertjes O+
pi_116081737
quote:
17s.gif Op maandag 27 augustus 2012 20:51 schreef Kyara het volgende:
misschien eens een ander merk proberen. Heb die always dingen voor urineverlies gebruikt de vorige keer. Die zijn ook vrij lang, misschien dat dat het probleem was.
Urineverlies moet je gewoon tena voor nemen. Daar is het voor en is best fijn spul. Ik kan niet zonder gaan hardlopen. Of trampoline springen.
pi_116081824
het is maar heel weinig hoor, paar druppeltjes per dag.

vind tena nog een stap te ver eigenlijk :@
  maandag 27 augustus 2012 @ 20:56:09 #197
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_116081891
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 20:48 schreef MeNicole2 het volgende:
Erg leuk, MeNicole! Je kunt dus toch ook meisjes bakken :)
  maandag 27 augustus 2012 @ 20:57:21 #198
95408 Incantrix
pi_116081947
Ik gebruik ook tena hoor, een inlegkruisje helpt niet bij plotselinge kots- of niesbui :@
3!
pi_116081992
quote:
17s.gif Op maandag 27 augustus 2012 20:54 schreef Kyara het volgende:
het is maar heel weinig hoor, paar druppeltjes per dag.

vind tena nog een stap te ver eigenlijk :@
Nee joh! Tena heeft ook die hele dunne kleine inlegdingetjes.

Uiteindelijk is het wel een kwestie van de boel trainen als je altijd wat verliest. Ik heb het gewoon bij het sporten nodig.
  maandag 27 augustus 2012 @ 20:58:31 #200
95408 Incantrix
pi_116082000
(en Kyara, je hebt ook kleine tena-inlegkruisjes :))
3!
pi_116082071
Thanx Inca, ik zal er eens naar kijken.

En wat harder trainen. Normaal heb ik er dus geen last van. Ook vlak na de bevalling was het eigenlijk al snel weer over.
pi_116082183
Ik loop liever met een tena dan dat m'n inlegkruisje niet alles opvangt en ik een natte plek in m'n broek heb. Dat is gewoon schaamte.

Gelukkig wat m'n enige kotsbui hier thuis, maar toen kon ik ook meteen naar boven om andere kleding aan te doen.
  maandag 27 augustus 2012 @ 21:04:41 #203
95408 Incantrix
pi_116082276
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 21:02 schreef Ticootje het volgende:
Ik loop liever met een tena dan dat m'n inlegkruisje niet alles opvangt en ik een natte plek in m'n broek heb. Dat is gewoon schaamte.

Gelukkig wat m'n enige kotsbui hier thuis, maar toen kon ik ook meteen naar boven om andere kleding aan te doen.
Datte inderdaad, ik pis dwars door een inlegkruisje heen als ik goed over mijn nek ga, en dat doe ik nog wel een aantal keer per week. Met een tena nog nooit doorgelekt.
3!
pi_116082722
Onderdeel op de opleiding, inco-materiaal testen :Y)
Tegen ieders verwachting in, turned out dat het dunste materiaal (wat ervoor gemaakt was) het meeste kon hebben, de unit helemaal rechts (!) dus. Dat is een Tena.

pi_116082827
En ja dat zijn emmers water om de absorptie mee te testen :P
we mochten ook aan het begin van de les binnen 10 minuten een liter water drinken en daarna twee minuten springen, daarna anderhalf uur wc-verbod en daarna weer twee minuten te springen. Om te testen hoe krachtig je eigen blaas was. Spannend testje :') heb em gelukkig overleefd, maar lang niet alle van mn 17/18 jarige klasgenootjes. Niets om je voor te schamen dus, het komt echt veel voor, ook bij vrouwen die nog geen kind hebben gehad. Wel een reden om er iets aan/mee te doen.
pi_116082892
Tena is echt baas.
  maandag 27 augustus 2012 @ 21:19:36 #207
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_116082998
Ik loop hard met zoiets als links. :o :') De Tena versie daarvan dus. :o
  maandag 27 augustus 2012 @ 21:21:04 #208
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_116083082
Als je je schaamt om Tena te kopen :P : Always heeft ook een lijn die is bedoeld voor urineverlies. ' Enviva'. Heet t geloof ik (ja, ook ik stond na de bevalling de schappen te bestuderen). Niet dat ik me schaamde om Tena te kopen, maar omdat ook ik dacht dat dat wel dikke lappen zouden zijn. Tena heeft gewoon geen goed imago wat at betreft.
  maandag 27 augustus 2012 @ 21:22:28 #209
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_116083147
Nu trouwens nergens last meer van, je kunt het soms echt wegtrainen (waarschijnlijk niet altijd, maar het kan geen kwaad een bekkenbodemfysio te raadplegen).
pi_116083281
Inca, ik ben er aan gewend ;)
Ik wen alleen niet meer aan t gewicht van mn peuter. Tilde k m eerst met redelijk gemak en vond k m niet zo zwaar, nu weegt ie lood :')

Gelukkig werken mn bekkenbodemspieren nog prima na 2 bevallingen :D
  maandag 27 augustus 2012 @ 21:26:05 #211
95408 Incantrix
pi_116083336
Leuke opdrachten Mignonne :D

Na mjn bevalling van Stef heb ik het ook weggekregen met bhulp van de bekkenfysio, maar nu ik zwanger ben heeft het de kop weer opgestoken. Maak me er niet druk over, bij Gariël had ik het ook, maar was het ook weer weg na de bevalling. Kan dat hormonaal zijn oid, Mignonne?

En good to know, Son ;)
3!
pi_116083614
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2012 21:26 schreef Incantrix het volgende:
Leuke opdrachten Mignonne :D

Na mjn bevalling van Stef heb ik het ook weggekregen met bhulp van de bekkenfysio, maar nu ik zwanger ben heeft het de kop weer opgestoken. Maak me er niet druk over, bij Gariël had ik het ook, maar was het ook weer weg na de bevalling. Kan dat hormonaal zijn oid, Mignonne?

En good to know, Son ;)
Juhp.
En doordat er sowieso meer van je bekkenbodem gevraagd wordt nu je zwanger bent, niet eens hormonaal maar gewoon letterlijk fysiek, het tillen van je baarmoeder, je kind die lekker op je blaas stampt etc.
pi_116083740
Kind op blaas is niet tof.
  maandag 27 augustus 2012 @ 21:33:40 #214
95408 Incantrix
pi_116083824
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 21:30 schreef mignonne het volgende:

[..]

Juhp.
En doordat er sowieso meer van je bekkenbodem gevraagd wordt nu je zwanger bent, niet eens hormonaal maar gewoon letterlijk fysiek, het tillen van je baarmoeder, je kind die lekker op je blaas stampt etc.
Ohja, dat heb je ook nog :D nouja, ik hou het prima als ik niet moet overgeven. Niezen gaat meestal ook nog wel goed, dus ik klaag maar niet :)

En boohhh, over kinders die op je blaas stampen gesproken, deze heeft er echt een sport van gemaakt, ze doet haast niet anders -O-
3!
  maandag 27 augustus 2012 @ 21:34:35 #215
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_116083899
quote:
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 20:49 schreef nytar het volgende:
huh? Waar gaan ze heen dan?!
:P Whehe. Ik gebruik gewoon die van de hema, plakken prima.. Ja, die van always wel wat beter, maar ik vind die van de hema prima.
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 21:16 schreef mignonne het volgende:
En ja dat zijn emmers water om de absorptie mee te testen :P
we mochten ook aan het begin van de les binnen 10 minuten een liter water drinken en daarna twee minuten springen, daarna anderhalf uur wc-verbod en daarna weer twee minuten te springen. Om te testen hoe krachtig je eigen blaas was. Spannend testje :') heb em gelukkig overleefd, maar lang niet alle van mn 17/18 jarige klasgenootjes. Niets om je voor te schamen dus, het komt echt veel voor, ook bij vrouwen die nog geen kind hebben gehad. Wel een reden om er iets aan/mee te doen.
Cool! Dat is nog eens leuk om te weten :D En leuk testen whihi XD
pi_116084311
Die test ga ik maar niet doen. Ik weet de uitslag al.
pi_116084782
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 21:41 schreef Omentielvo het volgende:
Die test ga ik maar niet doen. Ik weet de uitslag al.
Ik zou ook weigeren ja. :D
pi_116085938
Iemand hier ervaring met zwangerschapssuiker?
pi_116088131
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 22:08 schreef admiraal_anaal het volgende:
Iemand hier ervaring met zwangerschapssuiker?
Dat weet ik na m'n 2de suikertest woensdag...
  maandag 27 augustus 2012 @ 22:49:11 #220
171422 LadyBlack
paint it black
pi_116088365
Oooh ik doe maar even net of ik al die posts over tena's niet gelezen heb hoor! :o

Ik blijf me verbazen over mijn veranderende smaak; cola is ook al niet lekker meer! Wel handig natuurlijk, want ook niet gezond, maar je vraagt je wel af wat je nog moet bestellen in de kroeg :') (maandag vaste avond, na koorrepetitie).
pi_116088613
Cantare succes, hoop dat het doorzet.

Kwisted nog even volhouden en jezelf lekker (laten) verwennen. :)

En hier geen inlegkruisjes, die vind ik juist vies voelen. Heb trouwens ook niet zo'n last van urineverlies, bij niezen even extra knijpen om tegen te houden is (nog) voldoende. :)
pi_116088763
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 22:49 schreef LadyBlack het volgende:
Oooh ik doe maar even net of ik al die posts over tena's niet gelezen heb hoor! :o

Ik blijf me verbazen over mijn veranderende smaak; cola is ook al niet lekker meer! Wel handig natuurlijk, want ook niet gezond, maar je vraagt je wel af wat je nog moet bestellen in de kroeg :') (maandag vaste avond, na koorrepetitie).
ice tea? ;)

Ik had vanavond lamsvlees en ik luste het opeens echt niet meer :r
pi_116089979
Hou op over eten. Zo vind ik iets lekker, om het volgende moment kotsmisselijk te zijn van alleen maar de blik op eten.
Maakt niet uit wat. Het ene moment heb ik trek in brood, het volgende moment moet ik er niet aan denken! :r
pi_116092033
Brood en fruit gaan hier goed, de rest komt er weer uit :+
Dus ik varieer gewoon met beleg :P

Haha, ik begin nu ook wat bekkenbodem-problemen te krijgen met niezen inderdaad. Voor het eerst trouwens.
En plotseling naar beneden schoppen van hummel is gewoon niet fijn .

Gisteren (laat op de avond) plat voorover flauwgevallen. Knap onaangenaam, maar niet woest pijnlijk oid. Wel flink lange harde buik. Na 10minuten was ukkie al weer vrolijk aan het dansen, dus ok.
Vandaag hield ik wat harde buiken die goed pijnlijk waren en kramperig.
Dus na het eten vlos gebeld.

En dan zit je dus de hele avond aan CTG - echo - nog een CTG.
En allemaal mensen die je vertellen dat je meteen moet bellen als je voorover valt en niet pas een dag later :@

Ik moest nog bijna de nacht blijven ook... Het was dat het al 24 uur geleden was inmiddels (best lang in ziekenhuis gezeten vanavond) en dat het protocol daarom overboord mocht.

En uit de echo bleek dat hummel te klein is -O- En nu moet ik morgen weer. Kudde extra controles en observatiedagje. -O-
pi_116095319
Wil je voortaan wel eens een beetje voorzichtiger flauwvallen Free }:|
Succes morgen i.i.g., ik hoop dat het niets blijkt te zijn :*
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 03:40:59 #226
381212 Gulara
From the future
pi_116095569
Dag dames!

Nogmaals het gekir was geen verwijt of zo, meer een constatering van mijn kant dat ik misschien wat blasé ben. By all means kir away als je wilt!

Nicole een meisje! Wat leuk! *O*

Rebel-angel, koeka vind ik ook zo mooi. Ga maar even wat (schoon-)ouders lief aankijken denk ik.

Kwisted, kan me voorstellen dat het even te veel kan worden. Vaak het beste om er gewoon maar even aan toe te geven. :*

Danic fijn dat je mee kunt doen aan het onderzoek.

Ik zag een goede combinatietest bij Fieder, fijn joh!

En Cantare de allerlaatste loodjes, spannend!

Free, eng dat flauwvallen steeds! En nu ook nog zulk spannend nieuws. Hoop dat je morgen wat meer duidelijkheid krijgt. :*

Het hele Tenagebeuren verdring ik nog maar even, hoewel ik met hardlopen gisteren steeds het gevoel had dat ik moest plassen terwijl dit niet zo was. En als het zo is, dan is het zo. Broekplassen is bij lange na niet het meest schaamtevolle wat ik ooit gedaan heb, dus daar kom ik ook wel overheen. :+
pi_116095625
Free, hoop dat het morgen allemaal in orde is. Schrikken hoor.

Hier na een lange dag met een beurse buik en gekneusde rib, nu misselijk wakker. -O- Ik klaag niet gauw, maar het valt me nu toch wel een beetje tegen. Weet me overdag bijna geen houding te geven omdat baby bij mijn ribben in de weg zit, dat doortrekt naar pijn in mijn rug, eten komt omhoog. Deze week hebben we elke avond wel iets te doen. Op mijn werk zit ik middenin afronding en overdracht en dat is druk, met nauwelijks ruimte voor extra rustmomenten of om eerder naar huis te gaan.

Bluh. Nog 2 weken tot mijn verlof. /einde klaag

Morgen herkansing van de pretecho, baby is erg druk geweest, maar volgens mij ligt ie toch nog in stuit. Maar hoop dat we wel beter beeld krijgen van gezichtje en geslacht!
pi_116095765
Krampen = dus wakker
pi_116095781
Oeh, spannend lj... Hopen dat het doorzet! :%
pi_116095783
Ik hoop het ook

maar mango wat nou als je gaat liggen met een zooitje kussen tussen je/achter je.. ik vond dat altijd wel verlichtend. Oh en savonds kon ik op een gegeven moment echt geen hap meer door mn keel krijgen door het gevoel dat alles omhoog kwam. Dus dan had ik mijn avond eten in de middag ofzo wanneer dat wel wat beter voelde.
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 05:08:05 #231
381212 Gulara
From the future
pi_116095809
Dames succes met de slapeloze nachten, ellendig lijkt me dat. :*
pi_116096006
Spannend LJ!

Free, wat naar. Hopelijk vandaag alles goed.

Mignonne, bedankt voor de uitleg! Toch maar eens tena proberen dan. Eerst die always dingen maar eens opmaken.
pi_116096061
2 cm ontsluiting en vliezen gebroken
pi_116096063
Free hou het toch eens wat rustig joh! Hopelijk alles goed bij de extra controles!

Mango meid, niet fijn. Baby naar beneden masseren? Of is ie daar ondertussen al te groot voor.

En over 't hele Tena-verhaal: dat vind ik bij mezelf bizar! Urineverlies: nada! Niezen, trampoline,... bring it on! Hoewel 't daar beneden wel compleet uitgetrokken is na mijn bevalling. Echoooo! En ik dus wel na het nemen van een bad badwater lek alsof m'n vruchtwater gebroken is (was al voor de 2de zwangerschap). Dacht altijd dat het aan mijn bekkenbodemspieren lag, heb ze ook getraind als gek. Heeft blijkbaar wel geholpen, maar niet in de eerste plaats voor het probleem dat ik wou aanpakken...
pi_116096064
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 07:12 schreef lovelyjubbly1 het volgende:
Jippie! Gaan! Veel succes!!!
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 07:16:44 #236
381212 Gulara
From the future
pi_116096078
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 07:12 schreef lovelyjubbly1 het volgende:
Spannend! Succes!
pi_116096141
Veel succes lj!
pi_116096148
Lovelyjubbly, succes

Fieder, ik was vergeten te juichen voor je goede combinatietest *O*

Freecell, wat schrikken dat je was flauwgevallen. En vandaag weer terug voor CTG. Sterkte hoor.

Vannacht ook niet al te goed geslapen. Heel erg licht. Dus ben nu een beetje moe. :Z
pi_116096157
Succes LJ :%
pi_116096203
Baby onderweg! Zet hem op lovelyjubbly!

Tena inleg zweer ik ook bij trouwens

free succes vandaag en niet meer zo raar vallen he
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 07:42:39 #241
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_116096234
Lj succes vandaag komt je beeb :D

nog een *O* voor de goede combinatietest van fieder

free is het misschien beter als je overal matrasjes in je huis doet, dan val je lekker zacht :P
W
Z
E
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 07:47:20 #242
265732 Keshet
pi_116096269
Succes LovelyJubbly! *O* *O* *O*

Boh Free, dat klinkt als een lekker dagje en avondje. Succes vandaag met de onderzoeken. :*

FTA, jij ook weer heel veel succes met de groeiecho etc. :*

Fieder fijn dat de combinatietest goed was! *O*

MeNicole, wat fijn dat het kindje liet zien wat het is! Je krijgt een dochter! O+

Ik heb niks te melden over mezelf. :')
pi_116096363
Succes lj!!! Spannend hoor!

Cantare hoe gaat het met jou vandaag?

Hier niks te melden ;) vandaag 38 weken en ik tel echt de dagen af, ben zo nieuwsgierig naar ons mannetje. Maar mag niet klagen want voel me nog prima
pi_116096376
MeNicole, wat onwijs leuk dat jullie een dochter krijgen na alle mannetjes!
pi_116096386
LJ, hoppa,puffen jij *O*
pi_116096421
Jeetje Freecel wat een avond en dan ook nog eens een te kleine baby :*

Een meisje voor menicole, wat leuk!

Lj zet em op!!

Wat fijn dat de combinatietest goed was Fieder!

Mangostine :*

Wij hebben vanmiddag weer een groeiecho, hopelijk is deze ook weer goed, dan durf ik wat dat betreft eindelijk een beetje te juichen? Oh en 32 weken vandaag!!
pi_116096456
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2012 09:16 schreef Gulara het volgende:

[..]

Het gekir was ook meer algemeen bedoeld dan iets specifiek van hier hoor. Maar het is bij mij allemaal nog zo abstract dat ik het al snel raar vind misschien.

Ik ben bijna 13 weken, en nu ongeveer een weekje dat het echt beter gaat. Niet dat ik er heel erg beroerd aan toe was hoor. Maar hopen dat het voor jou ook snel overgaat.
Oh jee! Ik bedoelde het meer in het algemeen, niet persoonlijk naar jou toe. Hoop niet dat ik die indruk heb gewekt. :o

Ja, aan de ene kant hoop ik dat vooral die dufheid verdwijnt, aan de andere kant is dat enige waaraan ik merk dat ik zwanger ben...
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 08:15:45 #248
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_116096483
Fta heel veel succes vandaag
we ^O^ voor een goede echo
W
Z
E
pi_116096506
Succes LJ!
pi_116096673
Freecell, jeetje wat een avond, hoop dat er verder niks aan de hand is :*

FTA succes vanmiddag.

Lj succes :%

Mango dat klinkt echt vervelend, succes met de laatste loodjes tot je verlof.
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 08:36:38 #251
259886 pessie
pi_116096693
LJ zet em op! :%

Cantare, hoe gaat het nu?

Freecell, balen van dat vallen en dan in zo'n rottige positie. Te klein als in L. klein, Nathan klein of nog kleiner? Nathan zat onder de p<2.3 als ik me zoiets goed herinner...

Mango, probeer toch een beetje tussendoor wel even te rusten, je lijf is nu een heel eind op weg en kan misschien gewoon iets minder hebben.

FTA, succes bij de echo!
pi_116096728
FTA, succes vandaag!

LJ, succes! :% :% :%

Mango, luister naar je lijf! Even kalm aan doen :*
pi_116096747
Hebben ze er niet bij gezegd. Ze zeiden wel dat minder dan 2 weken verschil niet uitmaakte, dus blijkbaar behoorlijk verschil, maargoed. Het is niet dat mijn andere 2 achtponders waren.

En ik zei nog toen we naar die echo liepen: ik houd niet van echo's op deze termijn, je zal altijd zien dat de groei een probleem is. Zucht.

En ik maak me (voorlopig) helemaal geen zorgen om de groei eigenlijk. Ik baal gewoon van nog meer stress en gedonder in deze zwangerschap.
Vandaag 29 weken. Nou woehoe -O-
pi_116096750
OH FTA, wat erg zeg van die verpleegster. Terecht dat je kookte. Wat een kafkaeske situatie.

quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 11:08 schreef rebel-angel het volgende:

hier een kleine aanvaring met het vloeren bedrijf, en nu probeer ik te bepalen of dat wat ik ervan vindt is wat ik echt vindt of dat het m'n hormonen zijn :') ben ik nog te volgen
Dat vraag ik mij tegenwoordig ook bij elke aanvaring af. :D

quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 15:45 schreef MeNicole2 het volgende:
We krijgen een meid!!!
:D Van harte! Ik wilde vroeger ook veel grote broers en jouw meiske heeft het gewoon! *O*

LJ baren maar! en voor Cantare ook een: :%
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 08:52:20 #255
259886 pessie
pi_116096883
Free, nog max 11 weken *O*
pi_116096893
LJ succes *O*

En freecel vervelend van stress en gedonder. :*

Mango nog even volhouden tot verlof dan maar als niet gaat kan je dan niet nog wat eerder stoppen?
Beetje extra rust helpt soms wel heel erg. :)
pi_116097175
LovelyJubbely, zet hem op :%

Cantare, hopelijk is er bij jou ook al vooruitgang sinds gisteren :%

Freecell, jemig, dat flauwvallen de hele tijd! :*

MeNicole, een meisje! Wat leuk met al die grote broers!

Misselijkheid, check. En eten, ik heb er echt geen trek in! Af en toe wat fruit en een soepje als avondeten, dat is het momenteel vooral.

Urineverlies, daar lees ik ook nog maar even overheen.
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 09:16:14 #258
381212 Gulara
From the future
pi_116097260
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 08:13 schreef Limone het volgende:

[..]

Oh jee! Ik bedoelde het meer in het algemeen, niet persoonlijk naar jou toe. Hoop niet dat ik die indruk heb gewekt. :o

Nee hoor die indruk had ik helemaal niet. :* En als dat wel zo was geweest was het ook niet zo'n ramp geweest, ik voel me niet zo snel aangevallen. Maar internet, geschreven tekst die soms wat anders over komt en zo, dan is het soms makkelijk om jezelf even te verduidelijken. :)
pi_116097601
Oeh LJ wt spannend! Zet 'm op hè? :%

Kwisted ook alweer 37 weken!

Free; wat rottig joh met dat flauwvallen. Succes met alle onderzoeken :*

Fieder wt fijn dat de combinatietest goed was! *O*

En nu hoop ik dat ik niemand vergeten ben :@

Vanmiddag naar de gyn, ben benieuwd Want ze zouden kijken of ik gestript kan worden. Ik heb af en toe een soort van :o :X moment, dan vliegt het me ineens aan; kan me niet voorstellen dat we straks echt een klein baby'tje hebben en kan ik dat allemaal wel?
/dagboek
I found myself alone,
pi_116097988
Nieuwe baby's kom maar op.

Vind het nog steeds raar om te zeggen: we krijgen een dochter! Een meisje. WE krijgen roze in huis *O*
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 10:03:58 #261
265732 Keshet
pi_116098180
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 09:31 schreef LeNeHe het volgende:
Vanmiddag naar de gyn, ben benieuwd Want ze zouden kijken of ik gestript kan worden. Ik heb af en toe een soort van :o :X moment, dan vliegt het me ineens aan; kan me niet voorstellen dat we straks echt een klein baby'tje hebben en kan ik dat allemaal wel?
/dagboek
Ja, dat kun je. Punt. :*

Succes vanmiddag! *O*
pi_116098315
Spannend Lenehe!! Veel succes! Haha, die gedachten overvallen mij soms ook weleens hoor. Je bent niet de enige!

LJ :% :% :% .. Succes!

Mango meisje, als het niet gaat gaat het niet he? Neem je rust als dat moet! Ik lees dat je geen mogelijkheid had om eerder weg te gaan van je werk, dan moet je die mogelijkheid gewoon creeeren hoor! Klinkt heel hard/lullig om te zeggen, maar iedereen is, als het er op aan komt, onmisbaar! Dat bedoel ik niet negatief .. Maar jij moet jezelf op de eerste plaats zetten! Al dat andere komt echt wel goed. Veel succes met de herkansing straks! Hopen dat beebje inmiddels niet meer in stuit ligt.

Buhh Freecell balen zeg, zo'n halve nacht ziekenhuis. En dan ook nog zo'n nieuws krijgen :{ .. Ik hoop dat het mee valt!

FTA ook veel succes vandaag! Ik duim voor een goede/mooie echo!

Alles mee gelezen maar ook de helft weer vergeten :')
pi_116098569
Mango, je kunt je misschien een paar uur per week ziekmelden. Je werkgever krijgt die uren gewoon betaald via het UWV. Ik werk sinds gisteren nog maar 3x5 ipx 3x8 uur en heb de extra rust gewoon nodig. Gelukkig heb ik een enorm meegaande werkgever, maar zelfs als dat niet zo is: denk ajb aan jezelf!!
Met een meidenkwartet
pi_116099761
Dank voor jullie reacties.
Mijn leidinggevende is een schat, heb het net met hem besproken. Toen ie zei dat ie wel aan me zag dat ik het zwaar had, moest ik al bijna huilen. Ik ben het ook helemaal niet gewend van mezelf, dat ik me zo k*t voel.

Ik heb mijn afspraken voor vanmiddag gecancelled en ga zo naar huis. Eerst een potje janken :@ en dan slapen.

Zet 'm op lj! :% :%
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 11:18:14 #265
171422 LadyBlack
paint it black
pi_116099801
Mango :*
pi_116099891
Goed gedaan Mango ^O^ :* Mijn mini komt gelukkig (nog?) niet in de buurt van mijn ribbenkast, wel op die hoogte maar veel meer naar voren.

Succes LJ! ^O^ (en LeNeHe, FTA en Free!)

LB wanneer mag jij eigenlijk naar de VK?

*O* voor alle mijlpalen! 33 weken vandaag :o
pi_116100010
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 11:16 schreef Mangostine het volgende:
Dank voor jullie reacties.
Mijn leidinggevende is een schat, heb het net met hem besproken. Toen ie zei dat ie wel aan me zag dat ik het zwaar had, moest ik al bijna huilen. Ik ben het ook helemaal niet gewend van mezelf, dat ik me zo k*t voel.

Ik heb mijn afspraken voor vanmiddag gecancelled en ga zo naar huis. Eerst een potje janken :@ en dan slapen.

Zet 'm op lj! :% :%
You go girl ^O^
Goed dat er zo op gereageerd wordt. Morgen weer een nieuwe dag en wat die mag brengen, zie je morgen wel weer ;)
pi_116100236
Joene ging gister baby voelen. En baby ging denk mn zn kont in het kommetje van zn hand liggen draaien. <3
pi_116100240
Goedzo Mango, voor jezelf opkomen! Fijn dat je leidinggevende begripvol is. Nu lekker je bed in :*
pi_116100271
Tico O+
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 11:34:15 #271
171422 LadyBlack
paint it black
pi_116100300
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 11:21 schreef _Ophelia_ het volgende:
Goed gedaan Mango ^O^ :* Mijn mini komt gelukkig (nog?) niet in de buurt van mijn ribbenkast, wel op die hoogte maar veel meer naar voren.
Doe es een foto dan O+

quote:
LB wanneer mag jij eigenlijk naar de VK?
Vrijdag! Vriend en ik zijn nu druk aan het beslissen of we die combinatietest wel of niet willen laten doen... De statisticus in Vriend is ernstig benieuwd wat ze er allemaal uit kunnen halen en welke kans er dan uitkomt, en ik wil eigenlijk geen stress krijgen door een iets verhoogde kans. Dus.... dat wordt nog ff overleggen.

quote:
*O* voor alle mijlpalen! 33 weken vandaag :o
Jemig! Hoe lang moet je nog werken eigenlijk?
pi_116100538
Nog 16 weken, maar ik tel niet af hoor.
pi_116100618
Jeetje! Ik moet een beetje wennen aan de snelheid hier! Een stuk drukker dan in het streepjestopic! Ik moet nog een beetje inkomen maar ik zie een boel mijlpalen, waarvoor gefeliciteerd!

Heb vrijdag mijn eerste positieve test gedaan en zaterdagmiddag nog eentje en die was een stuk donkerder :s) Dit weekend was ik niet thuis en nu stromen de vragen mijn hoofd binnen!
Waar ik het benieuwdst naar ben: mijn cyclus begon op 21 juli, maar mijn eisprong was (denk ik) op 10 augustus. Ben ik dan nu 5 weken en 4 dagen zwanger, óf 4 weken en 4 dagen?
Vraag 2: is het normaal als je ineens veel meer afscheiding hebt, en ook behoorlijk vloeibaar?

De rest zal ik nog even bewaren ;) Vanmiddag heb ik toevallig een afspraak met mijn diëtist en dat gesprek neemt denk ik een hele andere wending dan normaal! Wel leuk, zou ik normaal geen afspraak voor maken maar toch een interessant onderwerp.

Morgen gaan we naar de huisarts en vrijdag komt moeders voor moeders langs. Ik lijk wel zwanger! *O*
pi_116100676
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 11:32 schreef Ticootje het volgende:
Joene ging gister baby voelen. En baby ging denk mn zn kont in het kommetje van zn hand liggen draaien. <3
Was leuk! O+
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_116100679
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 11:44 schreef Suikertante het volgende:
Jeetje! Ik moet een beetje wennen aan de snelheid hier! Een stuk drukker dan in het streepjestopic! Ik moet nog een beetje inkomen maar ik zie een boel mijlpalen, waarvoor gefeliciteerd!

Heb vrijdag mijn eerste positieve test gedaan en zaterdagmiddag nog eentje en die was een stuk donkerder :s) Dit weekend was ik niet thuis en nu stromen de vragen mijn hoofd binnen!
Waar ik het benieuwdst naar ben: mijn cyclus begon op 21 juli, maar mijn eisprong was (denk ik) op 10 augustus. Ben ik dan nu 5 weken en 4 dagen zwanger, óf 4 weken en 4 dagen?
Vraag 2: is het normaal als je ineens veel meer afscheiding hebt, en ook behoorlijk vloeibaar?

De rest zal ik nog even bewaren ;) Vanmiddag heb ik toevallig een afspraak met mijn diëtist en dat gesprek neemt denk ik een hele andere wending dan normaal! Wel leuk, zou ik normaal geen afspraak voor maken maar toch een interessant onderwerp.

Morgen gaan we naar de huisarts en vrijdag komt moeders voor moeders langs. Ik lijk wel zwanger! *O*
Afscheiding is normaal. En op de termijnecho zul je horen wat de precieze duur van je zwanegrschap is. Ze rekenen eigenlijk altijd vanaf de eerste dag van je laatste onegsteldheid.
pi_116100687
typefouten zijn in.
pi_116100753
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 11:46 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Afscheiding is normaal. En op de termijnecho zul je horen wat de precieze duur van je zwanegrschap is. Ze rekenen eigenlijk altijd vanaf de eerste dag van je laatste onegsteldheid.
Dnak :)
pi_116100768
Ik schreef een keer per ongeluk "alvast bednakt voor je eractie."

Aan een cliënt. 8-)
pi_116100805
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 11:49 schreef Mangostine het volgende:
Ik schreef een keer per ongeluk "alvast bednakt voor je eractie."

Aan een cliënt. 8-)
Dat zijn de betere.
pi_116100808
Lj, succes!!

Free, jemig doe jij es voorzichtig! Ik hoop dat de echo alles meevalt.

Ik blijf hier maar bibberig en flauw, dus begin te denken dat mijn ijzer wel eens veel te laag zou kunnen zijn. Zou ik zomaar floradix kunnen gaan gebruiken of zou ik eerst moeten laten prikken? Ik ga ervan uit dat ze dat donderdag ook meenemen tijdens het onderzoek bij het Erasmus. Dus om nou hiervoor de vk te bellen...
pi_116100864
Laten prikken :Y.. Als het echt te laag is, dan gaat floradix je niet meer helpen.
pi_116100963
Dus vk bellen zeg je? Ik zit pas op 7 weken, eerste afspraak is pas over 2 weken, vandaar mijn twijfel.
pi_116101106
Danic, zou wel even bellen, en anders via de huisarts. IJzer prikken is zo gepiept.

Ik ben vandaag misselijk, duf en behoorlijk moe. Merk echt dat er in 3 weken veel is gebeurd in mijn lijf. Gelukkig morgen thuis, nog steeds vroeg op en in de weer met Midas maar als hij slaapt, kan ik ook nog even bijtanken.....

Ladyblack en Bellelena, juist wel lezen en er je voordeel mee doen. Trainen die handel! (en hier was het meteen na de bevalling ook weer over hoor).
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 12:00:48 #284
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_116101165
LJ Succes!!! :% :% :%

MeNicole wat leuk een meisje! O+

Kwisted mijlpaal *O*

Fieder alles goed!! *O*

Freecell wat een enge ervaring lijkt me dat :X en wat rot dat je dan weer zo'n halve nacht in het ziekenhuis ligt, aan de andere kant wel fijn dat ze het zo serieus nemen. Sterkte :*

Mango wat fijn van je leidinggevende en wat goed van jou ^O^

Cantare hoe gaat het nu?? :)

Succes bij de gyn LeNeHe, en dat gaat straks allemaal vanzelf :*

Opheilia mijlpaal *O*

En *O* voor het baby voelen van Joene

En Danic bellen kan nooit kwaad, geeft wel duidelijkheid ;)

Hier sinds een week niet meer misselijk, voel me super energiek. *O*
Helaas wel steeds meer last van mijn rug, het is echt niet leuk :( Ik lig aan het eind van de dag op de houten vloer om dat het zo fijn voelt om het holletje van mijn rug er tegen aan te kraken/duwen.
De fysio had het over bekken inst. maar daar ben ik toch nog veel te vroeg voor :? Vrijdag weer fysio, hoop toch echt dat het wat anders blijkt te zijn.

Gister ochtend had ik een netwerkbijeenkomst, leuke gesprekken gehad maar nu ineens sjans met een man die mij wel erg leuk vindt _O- zwaar verwarrend als je overduidelijk zwanger bent!

Kyara :* sterkte
pi_116101219
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 11:55 schreef danic het volgende:
Dus vk bellen zeg je? Ik zit pas op 7 weken, eerste afspraak is pas over 2 weken, vandaar mijn twijfel.
als het nu al te laag is, dan zou ik het zeker willen weten ja.
pi_116101318
Danic, ze krijgen vast telefoontjes voor veel minder serieuze dingen, en ze zijn er voor jou he, niet andersom :)
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 12:05:52 #287
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_116101340
danic gewoon even een vinger prik bij je huisarts halen , weet niet hoe het bij jou gaat maar hier doet de ass. het zo voor je.

logi toch leuk om te weten dat je nog lekker in de markt ligt, ook als je zwanger bent :D

:o mango watvoor reactie heb je daar op gehad

*O* voor de proefdruk van het geboortekaartje, wat kleine dingetjes laten aanpassen, ben benieuwd
W
Z
E
pi_116101374
Heb net gebeld, maar hoef niet te komen omdat het schijnbaar ook te maken heeft met je ijzervoorraad (?)Dus nu floradix, zoute drop, iedere dag cup a soup en meer drinken. Dat laatste was een aandachtspuntje al voor me, maar door meer re drinken schijnt je bloeddruk ook te stijgen en die is ook vrij laag bij mij (90/60) standaard.
pi_116101384
Gelukkig niets ernstigs dus. Toch fijn dat je gebeld hebt!
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 12:08:07 #290
171422 LadyBlack
paint it black
pi_116101418
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 12:06 schreef danic het volgende:
Heb net gebeld, maar hoef niet te komen omdat het schijnbaar ook te maken heeft met je ijzervoorraad (?)Dus nu floradix, zoute drop, iedere dag cup a soup en meer drinken. Dat laatste was een aandachtspuntje al voor me, maar door meer re drinken schijnt je bloeddruk ook te stijgen en die is ook vrij laag bij mij (90/60) standaard.
Oh, dan zal ik toch ook echt maar weer flesjes overal naast me neer zetten...

Zowel ijzer als bloeddruk zijn nooit denderend bij mij, ik ga dus vrijdag de verloskundige ook wel vragen om dat steeds te checken.
pi_116101539
Zit hier trouwens iemand met goede of juist slechte ervaringen met een verloskundige in Utrecht? Zoja, dan krijg ik heel graag een PM! Geen idee waar ik op moet letten, heb me wel verdiept in het zwanger worden maar nu ben ik weer een groentje.
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 12:15:43 #292
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_116101692
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 12:05 schreef rebel-angel het volgende:
danic gewoon even een vinger prik bij je huisarts halen , weet niet hoe het bij jou gaat maar hier doet de ass. het zo voor je.

logi toch leuk om te weten dat je nog lekker in de markt ligt, ook als je zwanger bent :D

:o mango watvoor reactie heb je daar op gehad

*O* voor de proefdruk van het geboortekaartje, wat kleine dingetjes laten aanpassen, ben benieuwd
Ik kreeg ineens allemaal prive berichtjes :')

Oehhh geboorte kaartjes O+ het uilennestje oid vonden wij een erg leuke O+
pi_116101894
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 11:52 schreef Ticootje het volgende:
Laten prikken :Y.. Als het echt te laag is, dan gaat floradix je niet meer helpen.
Ja wat jij zegt :Y
Ik dacht dat ik dat wel effe op kon lossen met elke dag een flinke scheut Floradix .. maar nee :N
Nu met ijzertabletjes gaat het een stuk beter! Weliswaar nog te laag maar we werken eraan :)
pi_116101914
Suikertante, niks ernstigs? Nee denk het niet. Ik wacht donderdag het Erasmus even af, die nemen ook bloed af/meten bloeddruk en zulks voor hun onderzoek, dus ik denk dat ze ook wel ijzer prikken.
Lage bloeddruk en ijzer zie ik ook niet als iets ernstigs, maar ik heb er wel zodanig last can dat ik de hele dag duizelig ben en niets gedaan krijg. Heb echt 0 energie.

Heb vriend op pad gestuurd met een boodschappenlijstje.

Logi, fijn om te weten dat je nog goed in de markt ligt, maar toch ook wel vreemd, zo met je zwangere bol...
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 12:25:50 #295
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_116101983
32 weken vandaag :o wtf.. Oh, en jarig btw vandaag :+ mn man vanochtend al: gefeliciteerd he schat! Ouwe muts :') (liefkozend of course, wij houden van dat soort humor) :D Hihi. ben 27 geworden btw

Ook 1e cursus over borstvoeding gehad vandaag, echt heel erg leuk! Ik wist al wel wat, maar er waren toch ook een heel aantal dingen die ik nog niet wist, echt heel fijn :) En super te horen dat je sowieso wel rare opmerkingen zal krijgen over bv, en dat je dat maar gewoon langs je heen moet laten gaan en op jezelf moet vertrouwen. :)
pi_116102011
Oh Danic ik wilde het helemaal niet kleiner maken dan het is, ik bedoel meer dat je je (nog) geen zorgen hoeft te maken en dat het fijn is dat je dat nu weet! Geen energie hebben is heel vervelend, dus sterkte :*

Enfermera en Cocotrimonium van harte! w/
pi_116102027
quote:
11s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 12:25 schreef Enfermera het volgende:
32 weken vandaag :o wtf.. Oh, en jarig btw vandaag :+ mn man vanochtend al: gefeliciteerd he schat! Ouwe muts :') (liefkozend of course, wij houden van dat soort humor) :D Hihi. ben 27 geworden btw

Ook 1e cursus over borstvoeding gehad vandaag, echt heel erg leuk! Ik wist al wel wat, maar er waren toch ook een heel aantal dingen die ik nog niet wist, echt heel fijn :) En super te horen dat je sowieso wel rare opmerkingen zal krijgen over bv, en dat je dat maar gewoon langs je heen moet laten gaan en op jezelf moet vertrouwen. :)
Enf, we zijn samen jarig :D

Gefeliciteerd!!! *O* *O*

Ben wel iets ouder dan jij, 31 geworden :+
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 12:28:56 #298
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_116102052
gefeliciteerd w/
ouwe mutsen :9
W
Z
E
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 12:29:02 #299
265732 Keshet
pi_116102055
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 12:23 schreef danic het volgende:
Suikertante, niks ernstigs? Nee denk het niet. Ik wacht donderdag het Erasmus even af, die nemen ook bloed af/meten bloeddruk en zulks voor hun onderzoek, dus ik denk dat ze ook wel ijzer prikken.
Lage bloeddruk en ijzer zie ik ook niet als iets ernstigs, maar ik heb er wel zodanig last can dat ik de hele dag duizelig ben en niets gedaan krijg. Heb echt 0 energie.

Heb vriend op pad gestuurd met een boodschappenlijstje.

Logi, fijn om te weten dat je nog goed in de markt ligt, maar toch ook wel vreemd, zo met je zwangere bol...
Ze prikken wel op vanalles maar het duurt een paar weken voor je de uitslag hebt. :)
pi_116102072
Ik snap je hoor suikertante, ik ben niet boos, echt niet.

Keshet, oh das dan wel weer jammer. Dan weet ik nog niks...

Enf en coco, gefeliciteerd met jullie verjaardag!!
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 12:35:33 #301
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_116102259
Enf & Coco van harte!!!! *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')