Ja hij gaat wel mee alleen als er derden bij zijn kan hij zich nooit zo goed uiten (opvoeding) dus dit was de eerste keer dat het zo intiem "kon" was erg mooiquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:09 schreef Ticootje het volgende:
Gaat vriendje niet gewoon mee naar de vk? Daar hoor je het toch ook?
quote:Op maandag 27 augustus 2012 08:05 schreef Keshet het volgende:
Vandaag weer mijlpalendag voor Liza en mij! 27 weken!![]()
Ik vond het spul lekker. Ik zou die test zo nog een keer doen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 08:13 schreef OooLizaooO het volgende:
[..]
Iets minder enthousiast over die test. Straks even het ziekenhuis bellen...
Maar als jij die test al gehad hebt zullen ze wel een andere test bedoelen?quote:Op maandag 27 augustus 2012 08:23 schreef OooLizaooO het volgende:
Ik ben sinds het begin van mijn zwangerschap niet meer zo misselijk geweest als na dat suikerdrankje. En vanaf morgen begin ik weer te werken en kan ik niet zomaar een halve dag verlof nemen om naar 't ziekenhuis te gaan. Wat moet dat moet natuurlijk, maar 't is altijd wel gedoe. En ik ben al helemaal geen held als het gaat over bloedprikken.
Maar goed jouw look in the bright is dan wel weer leuk: rustig tijd om verder te lezen in mijn boek
Het gekir was ook meer algemeen bedoeld dan iets specifiek van hier hoor. Maar het is bij mij allemaal nog zo abstract dat ik het al snel raar vind misschien.quote:Op maandag 27 augustus 2012 08:02 schreef Limone het volgende:
Ik herken dat gekir niet.. Bij mijzelf niet, bij andere zwangeren in mijn omgeving niet en eigenlijk in dit topic ook niet. Ik ben er ook redelijk alergisch voor, dus misschien zie ik het ook niet.
Oh! Er is trouwens wel iemand in mijn omgeving die kirt! Een man, for crying out loud.![]()
Fijn dat je je weer beter voelt Gulara! Hoeveel weken ben je? Dan kan ik daar naar uitkijken. Ik slaap de laatste dagen zo licht (begint dat nu al?) en ik voel me 's ochtends zo duf. Ik kan niet wachten tot het weer weekend is! Wel over sex gedroomd
Heel herkenbaar! Ik heb echt tot een week of twintig gehad dat ik regelmatig dacht oh ja, ik ben zwanger. Heb t ook niet van de daken gegild of zo toen het zover was. Tuurlijk was ik er blij mee, maar ik vond het zó abstract! Die echofotootjes konden na drie dagen best van een ander zijn. Het besef kwam pas na de 20w echo, toen je wat begon te zien, toen ik wat begon te voelen en toen we wisten dat het een jongetje was. Maar die periode daarvoor, als iemand zei 'geniet ervan!', dacht ik echt waarvan?!quote:Op maandag 27 augustus 2012 09:16 schreef Gulara het volgende:
[..]
Maar het is bij mij allemaal nog zo abstract dat ik het al snel raar vind misschien.
Haha dus dat!!quote:Op maandag 27 augustus 2012 09:53 schreef Gulara het volgende:
En ik maar vriendelijk glimlachen en een beetje "genietend" kijken.
Lastig hequote:Op maandag 27 augustus 2012 11:17 schreef Women86 het volgende:
Enf vervelend de pijn in je bekken, vooral Snachts. Ik weet hoe het voeltik kan ook het beste op mijn rug liggen, dan het minste last. Omdraaien in mijn slaap zorgt ook voor wakker worden... Zeer pijnlijk. Hier is de baby ook al aan het indalen en sinds die tijd ook weer meer last.
Of nietquote:Op maandag 27 augustus 2012 13:01 schreef MeNicole2 het volgende:
Wij hebben straks de geslachtbepaling. Hoe spannend kan dan zijn. We gaan zelf uit van weer een jongen maar iedereen om ons heen denkt een meisje. We zullen het straks zien.
Haha ja of niet. Met deze weten we het nooit. Maar ze heeft er 15 minuten de tijd voor dus kan tussendoor wel ff stukje lopen of even springen ofzo. Moet goed komen!!quote:
En ik denk ook wel dat daar een groot verschil in zit, als je er al zo lang mee bezig bent. En lekker blijven zitten op die roze wolk hoor! Heb je inderdaad meer dan verdiend na dat wachten.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:49 schreef LadyBlack het volgende:
Goeiemiddag dames
FTA, jemig wat een doos van een verpleegkundige zegdie zou ik dan ook aan willen vliegen!
Cantare, spannend zo! Hoop dat er een strippoging inzit, en dat je dan gauw je kleintje hebt!
En dan nog over nuchterheid: ik ben best heel nuchter, maar ik zit toch wel tamelijk hoog op een roze wolk hoor, de laatste weken! en ik zou me ook wel wat bekocht hebben gevoeld als dat niet zo was, na 2 jaar wachten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |