abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116060280
Morgen.
  maandag 27 augustus 2012 @ 11:13:06 #102
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_116060293
Mijlpalendag voor Keshet en Liza *O* Tof! :D
Oh, en LeNeHe ook zie ik, 38 alweer? Wat gaat dat hard!

Woman86 wat vervelend, b.i. :* Kan 't me voorstellen -O- (heb 't ook maar zit nog niet zo lang thuis) Nog ff volhouden meis :*

FTA wat een sukkels zeg :X }:| Jeutje..
Beetje jammer ook dat ze doen alsof jij degene bent die gek bent en niet proberen jouw standpunt te begrijpen..

Spannend Cantare!! :o :*

Hier gaat alles nog zn gangetje.. 1e nacht dat ik wakker werd van de pijn in mn bekken :X Bah, en juist nu ik dacht dat het allemaal ietsje beter ging als ik me rustig hield en rustig aan het bewegen was. Not. -O- Nou zit de pijn ook enigzins in het midden dus misschien is ze wel aan het indalen? Nouja. Niet echt fijn iig want ik kon vannacht om de paar minuten van zij wisselen. Rugligging ging nog het beste en gelukkig gaat dat ook nog aardig.. Eerst was ik me ook tegen de pijn aan het verzetten en toen dacht ik; oh wacht, ik kan natuurlijk ook gewoon wat ontspanningsoefeningen doen van de pufclub :+ en dat hielp gelukkig een heel stuk :D
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_116060418
Enf vervelend de pijn in je bekken, vooral Snachts. Ik weet hoe het voelt :( ik kan ook het beste op mijn rug liggen, dan het minste last. Omdraaien in mijn slaap zorgt ook voor wakker worden... Zeer pijnlijk. Hier is de baby ook al aan het indalen en sinds die tijd ook weer meer last.
pi_116060708
Lieve Cantare ik hoop dat het kan en dat je stripbaar bent, en ik hoop ook dat het vanaf dan snel doorzet en je snel van alle gedoe af bent :* dat je maar snel je kindje mag hebben.
:)
  maandag 27 augustus 2012 @ 11:30:48 #105
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_116060783
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 11:17 schreef Women86 het volgende:
Enf vervelend de pijn in je bekken, vooral Snachts. Ik weet hoe het voelt :( ik kan ook het beste op mijn rug liggen, dan het minste last. Omdraaien in mijn slaap zorgt ook voor wakker worden... Zeer pijnlijk. Hier is de baby ook al aan het indalen en sinds die tijd ook weer meer last.
Lastig he :( ja idd, daar doe ik echt bij wijze van een paar minuten over voordat ik van de ene naar de andere kant gerold ben :')
He vervelend joh.. -O-
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_116060821
FTA; ik kan me je reactie zo goed voorstellen! En juist wat jij beschrijft is een van de redenen dat ik naar de vk wil, donderdag de intake, dus dan hoop ik niet doorgestuurd te worden.

Cantare; zeker spannend dat je vandaag misschien gestript wordt! Ik hoop dat je lichaam een beetje meewerkt en je snel je kleintje in je armen kunt houden!

Voor alle dames met pijntjes en kwaaltjes :*
pi_116061068
Ticootje alweer op de helft!

FTA; wat slordig! Kan me voorstellen dat je een moordneiging kreeg. Helpt ook niet voor je vertrouwen in het personeel daar :{

Cantare; spannend!! Succes vanmiddag
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
pi_116061175
Cantare succes vanmiddag!!
pi_116061286
Succes cantare hoop dat het helpt en je kleintje snel hebt O+

Lenehe welkom bij de 38 week :P

En keshet en Liza natuurlijk ook een dikke *O*
  maandag 27 augustus 2012 @ 12:43:46 #110
381212 Gulara
From the future
pi_116062921
FTA ik zou er ook flink pissig van worden! Een foutje/vergissing is zo gemaakt, maar als ze gewoon even naar je had geluisterd.

Cantare succes vanmiddag!

Ik heb net voor het eerst in 2 á 3 weken weer eens hard gelopen, want ben niet meer moe en misselijk dus geen excuus. En dat ging helemaal niet slecht! Lekker rustig aan gedaan, maar had nog wel een prima tempo volgens mij. Ik ben benieuwd tot hoe lang ik dat vol kan houden.
  maandag 27 augustus 2012 @ 12:49:50 #111
171422 LadyBlack
paint it black
pi_116063101
Goeiemiddag dames :W

FTA, jemig wat een doos van een verpleegkundige zeg :X die zou ik dan ook aan willen vliegen!

Cantare, spannend zo! Hoop dat er een strippoging inzit, en dat je dan gauw je kleintje hebt!

En dan nog over nuchterheid: ik ben best heel nuchter, maar ik zit toch wel tamelijk hoog op een roze wolk hoor, de laatste weken! en ik zou me ook wel wat bekocht hebben gevoeld als dat niet zo was, na 2 jaar wachten :X
pi_116063314
Cantara, spannend. Ik ga duimen voor je.

Tico, alweer bijna op de helft. Wat gaat dat allemaal snel hè?

FTA, ik snap dat je bijna vuur spuugde. Lekker dat het ziekenhuis zo op de hoogte is waarom je elke dag aan de CTG moet.

Enferma, wat balen dat je wakker was van de pijn in je bekken. Sterkte hoor.

Ik ben qua nuchterheid half/half denk ik. Ik geniet ontzettend van het zwanger zijn. Vind het ook allemaal wel heel spannend en doe daarom wat rustiger dan normaal. Huilen heb ik niet gedaan bij de echo's en het horen van het hartje. Ik vond het wel heel bijzonder en was op slag verliefd op het kindje bij het zien van de echo's. En ik kan niet wachten tot volgende week dinsdag. Ik ben zo benieuwd na de 20 weken echo. En morgen ga ik het geluid van het hartje opnemen met mijn telefoon (als ik dat tenminste niet vergeet)
pi_116063398
Wij hebben straks de geslachtbepaling. Hoe spannend kan dan zijn. We gaan zelf uit van weer een jongen maar iedereen om ons heen denkt een meisje. We zullen het straks zien.
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_116063638
Spannend menicole! Veel plezier straks!
  maandag 27 augustus 2012 @ 13:11:46 #115
35189 Troel
scherp en bot
pi_116063674
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 13:01 schreef MeNicole2 het volgende:
Wij hebben straks de geslachtbepaling. Hoe spannend kan dan zijn. We gaan zelf uit van weer een jongen maar iedereen om ons heen denkt een meisje. We zullen het straks zien.
Of niet :+
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_116063695
Spannend MeNicole. Ik hoop dat de baby meewerkt en gewoon met zijn/haar beentjes open ligt
pi_116063705
quote:
7s.gif Op maandag 27 augustus 2012 13:11 schreef Troel het volgende:

[..]

Of niet :+
Haha ja of niet. Met deze weten we het nooit. Maar ze heeft er 15 minuten de tijd voor dus kan tussendoor wel ff stukje lopen of even springen ofzo. Moet goed komen!!
pi_116064060
Fta kan me voorstellen dat je er van zou gaan vuur spugen

mijlpalen! Altijd weer leuk

cantare :*

Tico gaat echt snel he
pi_116064068
Haha MeNicole, veel plezier!

En Hardlopen :o wat dapper! Normaal loop ik ook wel, maar zwanger vindt mijn lijf dat echt niet leuk!
  maandag 27 augustus 2012 @ 13:41:32 #120
381212 Gulara
From the future
pi_116064558
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 12:49 schreef LadyBlack het volgende:
Goeiemiddag dames :W

FTA, jemig wat een doos van een verpleegkundige zeg :X die zou ik dan ook aan willen vliegen!

Cantare, spannend zo! Hoop dat er een strippoging inzit, en dat je dan gauw je kleintje hebt!

En dan nog over nuchterheid: ik ben best heel nuchter, maar ik zit toch wel tamelijk hoog op een roze wolk hoor, de laatste weken! en ik zou me ook wel wat bekocht hebben gevoeld als dat niet zo was, na 2 jaar wachten :X
En ik denk ook wel dat daar een groot verschil in zit, als je er al zo lang mee bezig bent. En lekker blijven zitten op die roze wolk hoor! Heb je inderdaad meer dan verdiend na dat wachten. O+
  maandag 27 augustus 2012 @ 13:47:51 #121
381212 Gulara
From the future
pi_116064772
En Free als ik zo lees wat jij in jouw gesteldheid (ik hoop dat ik het zo netjes zeg, want het is niet rot bedoeld :@ ) allemaal doet dan is dat een marathon vergeleken met mijn stukje lopen hoor! Ik voel me namelijk verder prima. Eigenlijk was het de afgelopen week niet eens zo zeer meer mijn lijf dat me tegenhield maar meer m'n luie karakter. :')
pi_116065571
Me nicole veel plezier!

Zwangerschapdementie check
naar uwv gaan zonder id niet handig...
  maandag 27 augustus 2012 @ 14:14:13 #123
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_116065779
Succes MeNicole! Ik ben benieuwd! :D
A grand adventure has begun.
pi_116067499
Ahhh FTA wat een stelletje empathieloze leeghoofden lopen daar rond zeg :( ... En terecht dat je bijna uit je vel sprong! Net of je daar voor je lol zit iedere dag *zucht*...

Spannend Cantare! :D ... Fijn dat je je even komt melden :D .. al kan ik me voorstellen dat je het prettig vindt om je gewoon lekker terug te trekken in je coconnetje O+ .. Meis, we lezen het vanzelf wel als het moment DAAR is! :) .. Maar k vroeg het me gewoon ineens af :D .. Veel succes vanmiddag!

Ja pijn in bekken is echt k-u-t .. Zeker als je dan ook niet meer op je rug kan liggen omdat je daar naar van wordt :( .. Mazzel dat jij dat nog wel kan Women! .. Dat omrollen 's nachts duurt inderdaad ook een eeuwigheid voor mijn gevoel dus dat komt niet ten goede van de nachtrust helaas, maja .. Kunnen we vast oefenen voor over een paar weekjes zullen we maar zeggen :D :9

Ik kan ook niet meer zo lang staan :N ... Want dan gaat het ook niet goed

Woow Gulara fanatiekeling :D .. Met je hardlopen :D

LB ik heb laatst even jouw historie terug gelezen en inderdaad heb jij alle recht om op die mooie roze wolk te zitten :D .. Geniet ervan! :)

Oww MeNicole ook al zo'n spannende dag :D ... Ben benieuwd of je gevoel gelijk krigjt :)

Echt .. mijn geheugen is zoooo niet aanwezig de afgelopen dagen :') ... Begin me er nu zelf aan te ergeren dat ik dingen vergeet :D .. Maja hoort erbij zullen we maar zeggen :)
pi_116068938
We krijgen een meid!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')