Lastig hequote:Op maandag 27 augustus 2012 11:17 schreef Women86 het volgende:
Enf vervelend de pijn in je bekken, vooral Snachts. Ik weet hoe het voeltik kan ook het beste op mijn rug liggen, dan het minste last. Omdraaien in mijn slaap zorgt ook voor wakker worden... Zeer pijnlijk. Hier is de baby ook al aan het indalen en sinds die tijd ook weer meer last.
Of nietquote:Op maandag 27 augustus 2012 13:01 schreef MeNicole2 het volgende:
Wij hebben straks de geslachtbepaling. Hoe spannend kan dan zijn. We gaan zelf uit van weer een jongen maar iedereen om ons heen denkt een meisje. We zullen het straks zien.
Haha ja of niet. Met deze weten we het nooit. Maar ze heeft er 15 minuten de tijd voor dus kan tussendoor wel ff stukje lopen of even springen ofzo. Moet goed komen!!quote:
En ik denk ook wel dat daar een groot verschil in zit, als je er al zo lang mee bezig bent. En lekker blijven zitten op die roze wolk hoor! Heb je inderdaad meer dan verdiend na dat wachten.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:49 schreef LadyBlack het volgende:
Goeiemiddag dames
FTA, jemig wat een doos van een verpleegkundige zegdie zou ik dan ook aan willen vliegen!
Cantare, spannend zo! Hoop dat er een strippoging inzit, en dat je dan gauw je kleintje hebt!
En dan nog over nuchterheid: ik ben best heel nuchter, maar ik zit toch wel tamelijk hoog op een roze wolk hoor, de laatste weken! en ik zou me ook wel wat bekocht hebben gevoeld als dat niet zo was, na 2 jaar wachten
WHAHAHAHA!!! En nu?? Nu moet je alles opnieuw ontdekken...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en een lekker geurtje Coco Mademoiselle![]()
Vandaag precies 37 weken!'Voldragen' volgens mijn zwangerschapsboekje. En meteen ook een breekpunt gehad toen straks. Natuurlijk opgeruimd van de verjaardag, boodschap gedaan. met de laptop naar de winkel, nieuwe lamp gehaald bij de Gamma, lenzen gehaald bij de opticien. Bekaf natuurlijk, veelste veel gedaan. Dat is weer dat duiveltje op mijn schouder die dan zeg 'ach kom op gewoon doorgaan, niet zeuren'. Thuis aangekomen..
janken natuurlijk. Want het gaat allemaal niet meer, en het wil allemaal niet meer. Slapen wordt steeds kutter. De huid van mijn buik staat echt op springen, ik krijg steeds meer striemen en dat doet serieus pijn. Wist niet dat je dat kon voelen, of dat dat zo'n kutgevoel kon zijn
![]()
Na een stuk restant vlaai van gisteren en een dikke knuffel van mijngaat t wel weer
![]()
Eh... Nou we hebben woensdag 20 weken echo.. Maar we zijn er nog niet uit of we het willen weten.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:51 schreef klumsy het volgende:
Tico hebben jullie binnenkort geslachtsbepaling?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind een meisje juist engquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:46 schreef Ticootje het volgende:
[..]
WHAHAHAHA!!! En nu?? Nu moet je alles opnieuw ontdekken...
Ik ben zo "bang" dat er een knulletje groeit.. Stel je voor! Een jongen... meisjes ken ik wel..
Weg brengpunt is niet in de buurtquote:Op maandag 27 augustus 2012 17:43 schreef LadyBlack het volgende:
Kun je die MvM bussen dan niet zelf wegbrengen Tally? Hier worden ze echt niet opgehaald hoor, dan weet de halve straat het gelijk!
Ow, jammerquote:Op maandag 27 augustus 2012 17:47 schreef Tally het volgende:
[..]
Weg brengpunt is niet in de buurt
De bussen worden netjes voor de deur gedropt en opgehaald
meisjes poepen niet.quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:38 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik vind een meisje juist engals ik zie hoe Stef onder de stront kan zitten wil ik niet eens weten hoe je het schoonmaakt als het er ook nog ín kan
Mja toch nog maar even over hebben met mijn manquote:Op maandag 27 augustus 2012 17:48 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ow, jammer
Nouja, je buren zullen vast wel snappen dat je niet direct alles vertelt toch? Alhoewel ik snap dat je het lieve meelevende mensen wel graag zelf zegt...
quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:38 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik vind een meisje juist engals ik zie hoe Stef onder de stront kan zitten wil ik niet eens weten hoe je het schoonmaakt als het er ook nog ín kan
ik weet het enquote:Op maandag 27 augustus 2012 17:36 schreef LadyBlack het volgende:
Ik wil zelf ook wel graag weten wat het wordt, maar mn vriend wil het nietEn volgens mij is ie daar redelijk stellig in
We hebben gelukkig nog even om daar over te discussiëren
quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:48 schreef danic het volgende:
Hahaha Nicole, die kleine van jullie houdt wel van verrassingen hè! Eerst onaangekondigd binnen komen vallenEn dan ook nog eens een dame zijn.
Lijkt me toch wel heel gaaf. Kun je nog één keer los op alles wat je nog niet had en wel leuk vond, maar niet kon kopen, want ja jongens....
Ik wil hier nog even Becky en Mignonne bedanken voor de tip om me toch aan te melden voor het onderzoek bij het Erasmus. Heb afgelopen week wat mailcontact gehad en vanmorgen werd ik gebeld. Aanstaande donderdag de eerste afspraak. Spannend!!Oooooh wat leuk!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wat tof voor je!
En eenvoor je spoiler
:)
Herkenbaar, de koek kan zomaar ineens op zijn. Nu maar even bijkomen dan!quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:59 schreef Kwisted het volgende:
Vandaag precies 37 weken!'Voldragen' volgens mijn zwangerschapsboekje. En meteen ook een breekpunt gehad toen straks. Natuurlijk opgeruimd van de verjaardag, boodschap gedaan. met de laptop naar de winkel, nieuwe lamp gehaald bij de Gamma, lenzen gehaald bij de opticien. Bekaf natuurlijk, veelste veel gedaan. Dat is weer dat duiveltje op mijn schouder die dan zeg 'ach kom op gewoon doorgaan, niet zeuren'. Thuis aangekomen..
janken natuurlijk. Want het gaat allemaal niet meer, en het wil allemaal niet meer.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:13 schreef mignonne het volgende:
[..]
Idd, mijnesen poepen niet hoor![]()
no joke
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat met die posticonquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:28 schreef Kyara het volgende:
volgens mij werken mijn bekkenbodemspieren niet zo goed meer![]()
![]()
Heb je in je broek geplast?quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:28 schreef Kyara het volgende:
![]()
Dat iddquote:Op maandag 27 augustus 2012 18:17 schreef Fieder het volgende:
FTAjemig wat een doos zeg! Wel fijn dat de arts het nog even na kwam vragen, kon jij toch je verhaal kwijt. Vind t altijd beangstigend dat die mensen levens in handen hebben... De meerderheid is vast fantastisch hoor maar sommigen!!
MeNicole een meisje!! Even wennenleuk hoor
voor alle mijlpalen
En nog even eenvoor iedereen die het zwaar heeft
Ik ben ook niet zo van t kirren, vind t voornamelijk heel spannend en hou t nog heel erg voor mezelf. Merk wel dat ik steeds meer met mn buik bezig ben naarmate ie boller wordt, erover aaien enzo.
Tot nu toe waren de vk en alle echoscopisten veel enthousiaster dan ik"Ohhh hoor nou, het hartje van je baby!!!" En ik heel droog: "Ja ik hoor het".
Voelde me echt een soort gedwongen om mee te gaan kirren.
Wij willen wel weten wat het is en ik denk zelfs dat ik het maar gewoon bekend ga maken, ga me toch verspreken. Kyara, dat zeg ik ook altijddat een wildvreemde gewoon weet wat het is en ik niet!! Bij mijn man werkte het LB
![]()
Combinatietest was goed trouwens
Trainen, trainen, trainen...quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:28 schreef Kyara het volgende:
![]()
Datquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:34 schreef Ticootje het volgende:
Inlegkruisjes vind ik sowieso fijn. Gewoon schoner.
Ah, ja.. dat kan idd ook.quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:35 schreef Kyara het volgende:
Trainen doe ik ook wel. En ik loop vrijwel alltijd op hakken en daardoor schijn je ook te trainen. Maar ben bang dat het komt omdat zwangerschap en bevalling van Midas nog maar zo kort geleden zijn. Dan maar weer aan de inlegkuisjes.
Nee? Geen last van. Regelmatig schoon indoen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:48 schreef Kyara het volgende:
Ik vind inlegkruisjes juist helemaal niet fijn. Blijft nooit goed zitten.
Echt? Ik vind die van Always wel fijn, blijven altijd gewoon zitten eigenlijk..quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:48 schreef Kyara het volgende:
Ik vind inlegkruisjes juist helemaal niet fijn. Blijft nooit goed zitten.
dit!quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:19 schreef Twinkle20 het volgende:
Fiedertje fijn dat de combitest goed was![]()
Oww spannend Cantare!! Kan nooit lang duren meer dus
idd alleen alldays, de rest plakt minder...quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:49 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Echt? Ik vind die van Always wel fijn, blijven altijd gewoon zitten eigenlijk..
die gaan natuurlijk helemaal los op de meisjeskleertjesquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:48 schreef MeNicole2 het volgende:
Wij zijn nog steeds in ongeloof hier. We hebben wel 2 oma's heel blij gemaakt.
Urineverlies moet je gewoon tena voor nemen. Daar is het voor en is best fijn spul. Ik kan niet zonder gaan hardlopen. Of trampoline springen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:51 schreef Kyara het volgende:
misschien eens een ander merk proberen. Heb die always dingen voor urineverlies gebruikt de vorige keer. Die zijn ook vrij lang, misschien dat dat het probleem was.
Erg leuk, MeNicole! Je kunt dus toch ook meisjes bakkenquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:48 schreef MeNicole2 het volgende:
Wij zijn nog steeds in ongeloof hier. We hebben wel 2 oma's heel blij gemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |