abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 27 augustus 2012 @ 11:12:22 #100
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_116060275
FTA wat slordig! Je zou toch denken dat ze na al die tijd onderhand wel weten waarom je er komt? Ik had niet van zo'n kop in de krant opgekeken na je verhaal.

Cantare, wanneer was nou jouw mijlpaal der mijlpalen? Of heb ik die al gemist?
pi_116060280
Morgen.
  maandag 27 augustus 2012 @ 11:13:06 #102
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_116060293
Mijlpalendag voor Keshet en Liza *O* Tof! :D
Oh, en LeNeHe ook zie ik, 38 alweer? Wat gaat dat hard!

Woman86 wat vervelend, b.i. :* Kan 't me voorstellen -O- (heb 't ook maar zit nog niet zo lang thuis) Nog ff volhouden meis :*

FTA wat een sukkels zeg :X }:| Jeutje..
Beetje jammer ook dat ze doen alsof jij degene bent die gek bent en niet proberen jouw standpunt te begrijpen..

Spannend Cantare!! :o :*

Hier gaat alles nog zn gangetje.. 1e nacht dat ik wakker werd van de pijn in mn bekken :X Bah, en juist nu ik dacht dat het allemaal ietsje beter ging als ik me rustig hield en rustig aan het bewegen was. Not. -O- Nou zit de pijn ook enigzins in het midden dus misschien is ze wel aan het indalen? Nouja. Niet echt fijn iig want ik kon vannacht om de paar minuten van zij wisselen. Rugligging ging nog het beste en gelukkig gaat dat ook nog aardig.. Eerst was ik me ook tegen de pijn aan het verzetten en toen dacht ik; oh wacht, ik kan natuurlijk ook gewoon wat ontspanningsoefeningen doen van de pufclub :+ en dat hielp gelukkig een heel stuk :D
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_116060418
Enf vervelend de pijn in je bekken, vooral Snachts. Ik weet hoe het voelt :( ik kan ook het beste op mijn rug liggen, dan het minste last. Omdraaien in mijn slaap zorgt ook voor wakker worden... Zeer pijnlijk. Hier is de baby ook al aan het indalen en sinds die tijd ook weer meer last.
pi_116060708
Lieve Cantare ik hoop dat het kan en dat je stripbaar bent, en ik hoop ook dat het vanaf dan snel doorzet en je snel van alle gedoe af bent :* dat je maar snel je kindje mag hebben.
:)
  maandag 27 augustus 2012 @ 11:30:48 #105
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_116060783
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 11:17 schreef Women86 het volgende:
Enf vervelend de pijn in je bekken, vooral Snachts. Ik weet hoe het voelt :( ik kan ook het beste op mijn rug liggen, dan het minste last. Omdraaien in mijn slaap zorgt ook voor wakker worden... Zeer pijnlijk. Hier is de baby ook al aan het indalen en sinds die tijd ook weer meer last.
Lastig he :( ja idd, daar doe ik echt bij wijze van een paar minuten over voordat ik van de ene naar de andere kant gerold ben :')
He vervelend joh.. -O-
pi_116060821
FTA; ik kan me je reactie zo goed voorstellen! En juist wat jij beschrijft is een van de redenen dat ik naar de vk wil, donderdag de intake, dus dan hoop ik niet doorgestuurd te worden.

Cantare; zeker spannend dat je vandaag misschien gestript wordt! Ik hoop dat je lichaam een beetje meewerkt en je snel je kleintje in je armen kunt houden!

Voor alle dames met pijntjes en kwaaltjes :*
pi_116061068
Ticootje alweer op de helft!

FTA; wat slordig! Kan me voorstellen dat je een moordneiging kreeg. Helpt ook niet voor je vertrouwen in het personeel daar :{

Cantare; spannend!! Succes vanmiddag
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
pi_116061175
Cantare succes vanmiddag!!
pi_116061286
Succes cantare hoop dat het helpt en je kleintje snel hebt O+

Lenehe welkom bij de 38 week :P

En keshet en Liza natuurlijk ook een dikke *O*
  maandag 27 augustus 2012 @ 12:43:46 #110
381212 Gulara
From the future
pi_116062921
FTA ik zou er ook flink pissig van worden! Een foutje/vergissing is zo gemaakt, maar als ze gewoon even naar je had geluisterd.

Cantare succes vanmiddag!

Ik heb net voor het eerst in 2 á 3 weken weer eens hard gelopen, want ben niet meer moe en misselijk dus geen excuus. En dat ging helemaal niet slecht! Lekker rustig aan gedaan, maar had nog wel een prima tempo volgens mij. Ik ben benieuwd tot hoe lang ik dat vol kan houden.
  maandag 27 augustus 2012 @ 12:49:50 #111
171422 LadyBlack
paint it black
pi_116063101
Goeiemiddag dames :W

FTA, jemig wat een doos van een verpleegkundige zeg :X die zou ik dan ook aan willen vliegen!

Cantare, spannend zo! Hoop dat er een strippoging inzit, en dat je dan gauw je kleintje hebt!

En dan nog over nuchterheid: ik ben best heel nuchter, maar ik zit toch wel tamelijk hoog op een roze wolk hoor, de laatste weken! en ik zou me ook wel wat bekocht hebben gevoeld als dat niet zo was, na 2 jaar wachten :X
pi_116063314
Cantara, spannend. Ik ga duimen voor je.

Tico, alweer bijna op de helft. Wat gaat dat allemaal snel hè?

FTA, ik snap dat je bijna vuur spuugde. Lekker dat het ziekenhuis zo op de hoogte is waarom je elke dag aan de CTG moet.

Enferma, wat balen dat je wakker was van de pijn in je bekken. Sterkte hoor.

Ik ben qua nuchterheid half/half denk ik. Ik geniet ontzettend van het zwanger zijn. Vind het ook allemaal wel heel spannend en doe daarom wat rustiger dan normaal. Huilen heb ik niet gedaan bij de echo's en het horen van het hartje. Ik vond het wel heel bijzonder en was op slag verliefd op het kindje bij het zien van de echo's. En ik kan niet wachten tot volgende week dinsdag. Ik ben zo benieuwd na de 20 weken echo. En morgen ga ik het geluid van het hartje opnemen met mijn telefoon (als ik dat tenminste niet vergeet)
pi_116063398
Wij hebben straks de geslachtbepaling. Hoe spannend kan dan zijn. We gaan zelf uit van weer een jongen maar iedereen om ons heen denkt een meisje. We zullen het straks zien.
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_116063638
Spannend menicole! Veel plezier straks!
  maandag 27 augustus 2012 @ 13:11:46 #115
35189 Troel
scherp en bot
pi_116063674
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 13:01 schreef MeNicole2 het volgende:
Wij hebben straks de geslachtbepaling. Hoe spannend kan dan zijn. We gaan zelf uit van weer een jongen maar iedereen om ons heen denkt een meisje. We zullen het straks zien.
Of niet :+
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_116063695
Spannend MeNicole. Ik hoop dat de baby meewerkt en gewoon met zijn/haar beentjes open ligt
pi_116063705
quote:
7s.gif Op maandag 27 augustus 2012 13:11 schreef Troel het volgende:

[..]

Of niet :+
Haha ja of niet. Met deze weten we het nooit. Maar ze heeft er 15 minuten de tijd voor dus kan tussendoor wel ff stukje lopen of even springen ofzo. Moet goed komen!!
pi_116064060
Fta kan me voorstellen dat je er van zou gaan vuur spugen

mijlpalen! Altijd weer leuk

cantare :*

Tico gaat echt snel he
pi_116064068
Haha MeNicole, veel plezier!

En Hardlopen :o wat dapper! Normaal loop ik ook wel, maar zwanger vindt mijn lijf dat echt niet leuk!
  maandag 27 augustus 2012 @ 13:41:32 #120
381212 Gulara
From the future
pi_116064558
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 12:49 schreef LadyBlack het volgende:
Goeiemiddag dames :W

FTA, jemig wat een doos van een verpleegkundige zeg :X die zou ik dan ook aan willen vliegen!

Cantare, spannend zo! Hoop dat er een strippoging inzit, en dat je dan gauw je kleintje hebt!

En dan nog over nuchterheid: ik ben best heel nuchter, maar ik zit toch wel tamelijk hoog op een roze wolk hoor, de laatste weken! en ik zou me ook wel wat bekocht hebben gevoeld als dat niet zo was, na 2 jaar wachten :X
En ik denk ook wel dat daar een groot verschil in zit, als je er al zo lang mee bezig bent. En lekker blijven zitten op die roze wolk hoor! Heb je inderdaad meer dan verdiend na dat wachten. O+
  maandag 27 augustus 2012 @ 13:47:51 #121
381212 Gulara
From the future
pi_116064772
En Free als ik zo lees wat jij in jouw gesteldheid (ik hoop dat ik het zo netjes zeg, want het is niet rot bedoeld :@ ) allemaal doet dan is dat een marathon vergeleken met mijn stukje lopen hoor! Ik voel me namelijk verder prima. Eigenlijk was het de afgelopen week niet eens zo zeer meer mijn lijf dat me tegenhield maar meer m'n luie karakter. :')
pi_116065571
Me nicole veel plezier!

Zwangerschapdementie check
naar uwv gaan zonder id niet handig...
  maandag 27 augustus 2012 @ 14:14:13 #123
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_116065779
Succes MeNicole! Ik ben benieuwd! :D
A grand adventure has begun.
pi_116067499
Ahhh FTA wat een stelletje empathieloze leeghoofden lopen daar rond zeg :( ... En terecht dat je bijna uit je vel sprong! Net of je daar voor je lol zit iedere dag *zucht*...

Spannend Cantare! :D ... Fijn dat je je even komt melden :D .. al kan ik me voorstellen dat je het prettig vindt om je gewoon lekker terug te trekken in je coconnetje O+ .. Meis, we lezen het vanzelf wel als het moment DAAR is! :) .. Maar k vroeg het me gewoon ineens af :D .. Veel succes vanmiddag!

Ja pijn in bekken is echt k-u-t .. Zeker als je dan ook niet meer op je rug kan liggen omdat je daar naar van wordt :( .. Mazzel dat jij dat nog wel kan Women! .. Dat omrollen 's nachts duurt inderdaad ook een eeuwigheid voor mijn gevoel dus dat komt niet ten goede van de nachtrust helaas, maja .. Kunnen we vast oefenen voor over een paar weekjes zullen we maar zeggen :D :9

Ik kan ook niet meer zo lang staan :N ... Want dan gaat het ook niet goed

Woow Gulara fanatiekeling :D .. Met je hardlopen :D

LB ik heb laatst even jouw historie terug gelezen en inderdaad heb jij alle recht om op die mooie roze wolk te zitten :D .. Geniet ervan! :)

Oww MeNicole ook al zo'n spannende dag :D ... Ben benieuwd of je gevoel gelijk krigjt :)

Echt .. mijn geheugen is zoooo niet aanwezig de afgelopen dagen :') ... Begin me er nu zelf aan te ergeren dat ik dingen vergeet :D .. Maja hoort erbij zullen we maar zeggen :)
pi_116068938
We krijgen een meid!!!
pi_116068995
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 15:45 schreef MeNicole2 het volgende:
We krijgen een meid!!!
WHAHAHAHA!!! En nu?? Nu moet je alles opnieuw ontdekken...

Ik ben zo "bang" dat er een knulletje groeit.. Stel je voor! Een jongen... meisjes ken ik wel..
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_116069125
Een meisje O+ wat leuk!
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_116069182
Ja we zijn nog beetje in schok. Zo alles anders en nieuw weer.
pi_116069197
Tico hebben jullie binnenkort geslachtsbepaling?
pi_116069364
Een meisje voor Menicole, leuk!
  maandag 27 augustus 2012 @ 15:58:44 #131
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_116069477
menicole gefeliciteerd *O*
leuk een meisje O+

zit ik net m´n hele winkelmand vol te gooien met koeka, bestele ik hem toch maar niet.
ik wacht toch nog even tot 19 september voor de extra bevestiging :')

en ik zag toch een stel leuke lakentjes O+ maar 85 euro voor 3 gaat me geloof ik wat te ver
al zou m´n (8> het prima vinden.

dus de buit van vandaag is eigenlijk alleen een knuffel van snoozebaby, mak het lammetje O+
hij is eigenlijk voor aan een speen maar ik kon hem niet weerstaan
W
Z
E
pi_116069502
Nicole, wat leuk! Een meisje *O* *O* Rokjes en jurkjes en strikjes en vlechtjes O+

Dankjewel allemaal voor de felicitaties gisteren. Ik heb me echt jarig gevoeld, en goed mijn gemak gehouden. :) Van mijn man een munt gekregen voor mijn ketting
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en een lekker geurtje Coco Mademoiselle :D

Vandaag precies 37 weken! :) 'Voldragen' volgens mijn zwangerschapsboekje. En meteen ook een breekpunt gehad toen straks. Natuurlijk opgeruimd van de verjaardag, boodschap gedaan. met de laptop naar de winkel, nieuwe lamp gehaald bij de Gamma, lenzen gehaald bij de opticien. Bekaf natuurlijk, veelste veel gedaan. Dat is weer dat duiveltje op mijn schouder die dan zeg 'ach kom op gewoon doorgaan, niet zeuren'. Thuis aangekomen.. :'( janken natuurlijk. Want het gaat allemaal niet meer, en het wil allemaal niet meer. Slapen wordt steeds kutter. De huid van mijn buik staat echt op springen, ik krijg steeds meer striemen en dat doet serieus pijn. Wist niet dat je dat kon voelen, of dat dat zo'n kutgevoel kon zijn :N
Na een stuk restant vlaai van gisteren en een dikke knuffel van mijn (8> gaat t wel weer :)
pi_116069530
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 15:51 schreef klumsy het volgende:
Tico hebben jullie binnenkort geslachtsbepaling?
Eh... Nou we hebben woensdag 20 weken echo.. Maar we zijn er nog niet uit of we het willen weten. :')
pi_116069550
oh en als troost maar even een leuk shirtje besteld op simply colors met de naam van de kleine erop, en naam stickers van goedgemerkt voor op de flesjes e.d. Voelt goed om haar naam op dingen te zetten. Echt een bevestiging :)
pi_116069564
Leuk Menicole!

Kun je los op roze. Of als je dat niet ziet zitten... nog even genieten van het gebrek aan roze in je huis!

Stond gisteren nog te kijken voor een Koeka ledikant deken, maar 65 euro en dat keer twee. Nou nee. Ik ga morgen gewoon naar het Kruidvat voor Bambino dekens.
Met een meidenkwartet
pi_116069879
ow ik zou het echt wel willen weten, ben nu echt al aan het aftellen naar de 20 weken echo al hoop ik dat ze het met de 18 weken echo ook wel kunnen zien, ik ben echt te nieuwsgierig :P
pi_116070055
Wat leuk, een meid na al die jongens!
Wij zijn hier ook zeer nieuwsgierig, we hebben al twee meiden, of we nu K3 compleet hebben of dat we toch nog een keer van de roze wolk afdonderen.
  maandag 27 augustus 2012 @ 16:29:23 #138
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_116070769
Omentielvo: thanks :*
Spannend, dus volgende week 20 weken echo? :D Willen jullie het geslacht ook weten?

Twink: vervelend is dat he, dat lange staan -O- Ik merk dat dat hier ook vervelender wordt. Was vandaag ook in de stad en dat gaat natuurlijk op uberlangzaam tempo, plus de tijd die het kost om in te schatten of ik een bepaald gangpad in kan met mensen erin of dat ik 'pardon' moet zeggen :') Dat, met geen onverwachte bewegingen maken ivm mn bekken is nog een hele opgave! :7

MeNicole, een meid, wat supergaaf!!! :D *G*

Kwisted vanaf nu meldplicht dus! :* *G*
Ohjee... -O- vervelend he, als je zo door je lichaam tegengehouden wordt :* Sterkte nog met de laatste loodjes! En vlaai idd, dat helpt :9
pi_116071555
Hahaha Nicole, die kleine van jullie houdt wel van verrassingen hè! Eerst onaangekondigd binnen komen vallen :P En dan ook nog eens een dame zijn.
Lijkt me toch wel heel gaaf. Kun je nog één keer los op alles wat je nog niet had en wel leuk vond, maar niet kon kopen, want ja jongens....

Ik wil hier nog even Becky en Mignonne bedanken voor de tip om me toch aan te melden voor het onderzoek bij het Erasmus. Heb afgelopen week wat mailcontact gehad en vanmorgen werd ik gebeld. Aanstaande donderdag de eerste afspraak. Spannend!!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_116072258
MeNicole; een meisje! *O*
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
pi_116072648
MeNicole wat leuk een meisje O+
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_116073041
MeNicole, wat leuk. Een meisje

Kwisted, mooie munt heb je gekregen. Wel balen dat je iets teveel gedaan hebt en dat het nu afzien wordt. Wel leuk dat je nu LLM bent

Danic, wat voor soort onderzoek krijg je?

Ik wil heel graag weten of mijn kleine een jongen of een meisje is. Hopelijk kunnen ze het zien.
  maandag 27 augustus 2012 @ 17:36:32 #143
171422 LadyBlack
paint it black
pi_116073266
MeNicole, leuk! Dat wordt weer helemaal wennen dus O+

Ik wil zelf ook wel graag weten wat het wordt, maar mn vriend wil het niet :{ En volgens mij is ie daar redelijk stellig in :')
We hebben gelukkig nog even om daar over te discussiëren oO<
  maandag 27 augustus 2012 @ 17:38:00 #144
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_116073300
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 15:46 schreef Ticootje het volgende:

[..]

WHAHAHAHA!!! En nu?? Nu moet je alles opnieuw ontdekken...

Ik ben zo "bang" dat er een knulletje groeit.. Stel je voor! Een jongen... meisjes ken ik wel..
Ik vind een meisje juist eng :D als ik zie hoe Stef onder de stront kan zitten wil ik niet eens weten hoe je het schoonmaakt als het er ook nog ín kan :o
3!
  maandag 27 augustus 2012 @ 17:39:19 #145
95408 Incantrix
pi_116073332
En MeNicole, haaaa,wat cool joh! Ondanks het opnieuw uitvinden wel heel O+

En FTA, dikke :* voor jou, wat een hork van een wijf..
3!
pi_116073366
Zodra ik de 12 weken voorbij ben maak ik een afspraak voor week 17 voor een geslachtsbepaling :') Ik ga echt niet wachten tot april :')

Op dit moment beetje mixed feelings. Onwijs blij met de zwangerschap dat veranderd niet. Vandaag weer bevestiging gehad van MvM O+
Mijn man wil dat ik mijn mond houd tot we de 12 weken voorbij zijn endat snap ik. Alleen vind ik het lullig tegen over de mensen in de straat die 6 jaar met ons meegeleefd hebben, allemaal een kraamcadeauyje zijn komen brengen om die niets te vertellen maar er zelf achter te laten komen door de MvM bussen.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  maandag 27 augustus 2012 @ 17:43:01 #147
171422 LadyBlack
paint it black
pi_116073425
Kun je die MvM bussen dan niet zelf wegbrengen Tally? Hier worden ze echt niet opgehaald hoor, dan weet de halve straat het gelijk! :o
pi_116073467
Volgens mij kun je ze ook wegbrengen hoor :Y

Ik heb niet meegedaan :@ Durfde het echt niet. Misschien bij een tweede wel.
pi_116073547
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 17:43 schreef LadyBlack het volgende:
Kun je die MvM bussen dan niet zelf wegbrengen Tally? Hier worden ze echt niet opgehaald hoor, dan weet de halve straat het gelijk! :o
Weg brengpunt is niet in de buurt :')
De bussen worden netjes voor de deur gedropt en opgehaald :')
  maandag 27 augustus 2012 @ 17:48:51 #150
171422 LadyBlack
paint it black
pi_116073617
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2012 17:47 schreef Tally het volgende:

[..]

Weg brengpunt is niet in de buurt :')
De bussen worden netjes voor de deur gedropt en opgehaald :')
Ow, jammer :')

Nouja, je buren zullen vast wel snappen dat je niet direct alles vertelt toch? Alhoewel ik snap dat je het lieve meelevende mensen wel graag zelf zegt...
pi_116073633
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2012 17:38 schreef Incantrix het volgende:

[..]

Ik vind een meisje juist eng :D als ik zie hoe Stef onder de stront kan zitten wil ik niet eens weten hoe je het schoonmaakt als het er ook nog ín kan :o
meisjes poepen niet.
pi_116073673
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2012 17:48 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Ow, jammer :')

Nouja, je buren zullen vast wel snappen dat je niet direct alles vertelt toch? Alhoewel ik snap dat je het lieve meelevende mensen wel graag zelf zegt...
Mja toch nog maar even over hebben met mijn man :)
pi_116073726
Wat leuk MeNicole! Zal wel even wennen zijn :D

Ik ben trouwens ook behoorlijk nuchter maar als je dan het hartje van jouw kind hoort dan word ik wel een beetje week hoor. En ik vind het ook helemaal fantastisch. Maar om noui te zeggen dat ik 'kir' :N

Mijpaal vandaag: 12 weken! *O* *O* *O*
pi_116073732
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2012 17:38 schreef Incantrix het volgende:

[..]

:D
Ik moest daar ook wel aan wennen :D jongens zijn makkelijker wat dat betreft *lol*
  maandag 27 augustus 2012 @ 17:57:52 #155
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_116073905
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 17:36 schreef LadyBlack het volgende:

Ik wil zelf ook wel graag weten wat het wordt, maar mn vriend wil het niet :{ En volgens mij is ie daar redelijk stellig in :')
We hebben gelukkig nog even om daar over te discussiëren oO<
ik weet het en (8> weet het niet
en ik vindt het onwijs makkelijk om m´n mond te houden
wel hadden we van te voren de namen klaar en ook hadden we een jongens en meisjes lijst met alle spullen die we wilden hebben, zo hebben we toch samen besloten welke spullen er komen.
1e pakje voor in het ziekenhuis wordt dan wel weer neutraal omdat hij dat waarschijnlijk eerder ziet dan de beeb.
W
Z
E
pi_116073985
Omentielvo, het is een tweedelig onderzoek. Enerzijds een paar keer tijdens de zwangerschap een vragenlijst (nu, bij 24 en 36 weken als ik het goed heb en na een jaar), anderzijds iedere week een inwendige 3d echo.
Is een onderzoek van het Erasmus om te onderzoeken of afwijkingen al eerder tijdens de zwangerschap vast te stellen dan pas bij 20 weken. Leuke voor ons is natuurlijk de echo's.
Was nog twijfelachtig of we mee konden doen omdat er tijdens het eerste onderzoek bloed afgenomen moet worden en mijn vriend dat weigert. Maar dat is geen probleem gelukkig.

Meisjes en poep, ik vind het makkelijk schoon te maken hoor. Beter dan alle rimpels en plooien.
pi_116074002
Ik vond het bij Midas ontzettend moeilijk om mijn mond te houden. En ik wil het weten, sowieso vond ik het praktischer en bovendien kan ik het niet uitstaan dat de gyn/echoscopist/vk het wel weet en ik niet.

En nou wil ik het ook weten! Maar goed, eerst vrijdag de nekplooimeting.
  maandag 27 augustus 2012 @ 18:12:46 #158
171422 LadyBlack
paint it black
pi_116074318
Haha, dat vind ik een leuke; dat het suf is als de echoscopist het wel weet :D

Kijken wat vriendlief daarvan vindt :+
pi_116074334
quote:
17s.gif Op maandag 27 augustus 2012 17:49 schreef Kyara het volgende:

[..]

meisjes poepen niet.
Idd, mijnesen poepen niet hoor :Y) :')
no joke :o
pi_116074380
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 16:48 schreef danic het volgende:
Hahaha Nicole, die kleine van jullie houdt wel van verrassingen hè! Eerst onaangekondigd binnen komen vallen :P En dan ook nog eens een dame zijn.
Lijkt me toch wel heel gaaf. Kun je nog één keer los op alles wat je nog niet had en wel leuk vond, maar niet kon kopen, want ja jongens....

Ik wil hier nog even Becky en Mignonne bedanken voor de tip om me toch aan te melden voor het onderzoek bij het Erasmus. Heb afgelopen week wat mailcontact gehad en vanmorgen werd ik gebeld. Aanstaande donderdag de eerste afspraak. Spannend!!
SPOILER
Oooooh wat leuk!! *O* *O* wat tof voor je! O+
En een :* voor je spoiler
pi_116074452
FTA :X jemig wat een doos zeg! Wel fijn dat de arts het nog even na kwam vragen, kon jij toch je verhaal kwijt. Vind t altijd beangstigend dat die mensen levens in handen hebben... De meerderheid is vast fantastisch hoor maar sommigen!!

MeNicole een meisje!! Even wennen :P leuk hoor

*O* voor alle mijlpalen

En nog even een :* voor iedereen die het zwaar heeft

Ik ben ook niet zo van t kirren, vind t voornamelijk heel spannend en hou t nog heel erg voor mezelf. Merk wel dat ik steeds meer met mn buik bezig ben naarmate ie boller wordt, erover aaien enzo.
Tot nu toe waren de vk en alle echoscopisten veel enthousiaster dan ik :') "Ohhh hoor nou, het hartje van je baby!!!" En ik heel droog: "Ja ik hoor het". :D Voelde me echt een soort gedwongen om mee te gaan kirren.

Wij willen wel weten wat het is en ik denk zelfs dat ik het maar gewoon bekend ga maken, ga me toch verspreken. Kyara, dat zeg ik ook altijd :D dat een wildvreemde gewoon weet wat het is en ik niet!! Bij mijn man werkte het LB :7

Combinatietest was goed trouwens *O*
pi_116074545
Fijn dat de test goed was Fieder!

FTA, wat een muts zeg :(

Wij gaan het geslacht nu ook bekend maken. Ik vind neutrale kleertjes niet zo leuk en mocht er een meisje tussen zitten dan kunnen de oma's in elk geval los en dat scheelt toch weer ;)
  maandag 27 augustus 2012 @ 18:24:04 #163
171422 LadyBlack
paint it black
pi_116074703
Fijn Fieder! ^O^

Ohja, de aanstaande oma hier had al een paar mini-sokjes/slofjes gebreid O+ naar het patroon dat mijn oma altijd maakte O+

En ze heeft me op weg geholpen met de naaimachine van mn oma, dan kan ik eventueel ook dingetjes naaien *O*
pi_116074898
Fta, vergeet ik nog te reageren, maar wát een muts zeg!

Ik wil het ook weten. Vorige keer ook. Ik kan nu al niet wachten. De eerste keer wist ik vanaf het begin zeker dat het een meisje werd, nu heb ik geen flauw idee.
Ik vond het aan de ene kant gewoon leuk om te weten, maar ook erg praktisch.
pi_116075221
MeNicole, een meisje, leuk! O+

Hoe zou het nu met Cantare zijn? :)

Fijn dat alles goed was Fieder!

Ik weet niet of ik 'kir' maar ik vind de hele zwangerschap toch wel heel bijzonder O+ Ik ben er zelf ook best wel veel mee bezig. Ik heb hier echt jaren van gedroomd en nu is het gewoon zover, huh?! :D Kan ook niet wachten tot ik het iedereen kan vertellen.

[ Bericht 2% gewijzigd door L0t.. op 27-08-2012 18:47:06 ]
pi_116075745
Tja, dat kirren. Had ik vorige keer wel en het kon allemaal. Nu wordt ik heel kriebelig van het enthousiasme van mijn schoonouders. Weet niet goed waarom, misschien dat het straks beter gaat als iedereen het weet en er een buikje begint te groeien....
pi_116076998
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 15:59 schreef Kwisted het volgende:
Vandaag precies 37 weken! :) 'Voldragen' volgens mijn zwangerschapsboekje. En meteen ook een breekpunt gehad toen straks. Natuurlijk opgeruimd van de verjaardag, boodschap gedaan. met de laptop naar de winkel, nieuwe lamp gehaald bij de Gamma, lenzen gehaald bij de opticien. Bekaf natuurlijk, veelste veel gedaan. Dat is weer dat duiveltje op mijn schouder die dan zeg 'ach kom op gewoon doorgaan, niet zeuren'. Thuis aangekomen.. :'( janken natuurlijk. Want het gaat allemaal niet meer, en het wil allemaal niet meer.
Herkenbaar, de koek kan zomaar ineens op zijn. Nu maar even bijkomen dan!

MeNicole, wat een verrassing, nu een meisje! Leuk zeg. O+

Danic, tof dat je mee kunt doen met dat onderzoek. :)
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 18:13 schreef mignonne het volgende:

[..]

Idd, mijnesen poepen niet hoor :Y) :')
no joke :o
:D :')
SPOILER
pi_116077122
Woehoe Cantare, het gaat gewoon bijna gebeuren *O* Succes!!
pi_116077470
Cantare einde in zicht! Hopelijk snel!

Danic :*

Een meid voor menicole na alle jongens spannend!

Fi eder een goede combi test fijn

ik merk bij vooral vaders die geen dochter hebben ze even staan te kijken bij de luier verschoven
we willen het geslacht niet weten vrijdag 20wk echo
pi_116077506
Ik ben ook uitgekirt hoor,nu de derde keer dus wel een beetje het gevoel van ' been there,done that'. Vorige week ook bij de echo: Oh mooi,hij doet het.....
Vandaag twee spijkerbroeken besteld bij Ikenmijnkind nadat ik eerst voor de maat in een winkel had gepast. Scheelde gewoon de helft voor precies dezelfde broek :o

En meisjes verschonen is echt as easy as that,gewoon naar achter poetsen en gaan. Ik zal er heel erg aan moeten wennen wanneer ik zo'n ieniemienie piempje moet poetsen,haha
pi_116077610
Wat spannend Cantare

Geheel off topic. Mijn nagels had ik een aantal weken voor de vakantie laten doen bij zo'n nagelstudio. Nu zijn ze te lang en kan ik bijna niet meer typen met 10 vingers. Irritant.

Danic, klinkt als een interessant onderzoek. En erg leuk dat je iedere week een echo krijg. Minder dat het inwendig is.
  maandag 27 augustus 2012 @ 19:52:44 #172
95408 Incantrix
pi_116078685
Spannend, Cantare!! :o

Fieder, wat fijn, een goede combinatietest! *O*

Mignonne :*

Son, het went dus wel? ;)

Wij hebben nooit reden gezien het geslacht geheim te houden, bij welke zwangerschap ook. De naam houden we wel voor onszelf.
3!
pi_116079191
MeNicole, tof een meisje met drie grote broers *O* Zal inderdaad wel even wennen zijn, haha!

Cantare, wat spannend!!! Hopelijk heeft het effect!

Die MvM flessen zette ik gewoon onder een deken bij de voordeur neer voor ik wegging. Geen idee of mijn buren het doorhadden, in elk geval nog niks van ze gehoord en ik ben nu 29 weken :)

Geslacht wilden wij ook weten en hebben we ook verteld aan iedereen. Baby zelf vind ik al verrassing genoeg, vind het juist fijn om het wat concreter te maken zo, met naam en kleertjes en zo. De kamer en wagen veranderden er verder toch niet door. En neutrale kleertjes vond ik inderdaad niet zo leuk, hahaha. Mijn ouders hoefden het dan weer niet te weten maar die beseften ook wel dat het wat gek was als iedereen het weet en zij niet. Ook niet leuk als zij het van een ander zouden horen. Die naam vertellen we overigens niet.

En ik zag nog een goede combinatietest, fijn!!!

[ Bericht 2% gewijzigd door Mineola op 27-08-2012 20:06:51 (Aanvulling ) ]
  maandag 27 augustus 2012 @ 20:14:09 #174
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_116079667
Cantare fijn dat de poging gelukt is! Ik hoop dat je nu snel mag puffen!

MeNicole, een meisje O+ . Wow zeg, moet wel echt heel anders zijn na een aantal jongens!

Danic leuk dat je nog mee kunt doen aan het onderzoek!
pi_116079903
Fiedertje fijn dat de combitest goed was *O*

Oww spannend Cantare!! Kan nooit lang duren meer dus :D
pi_116080143
Spannend Cantare, hopelijk begint het snel!
pi_116080309
volgens mij werken mijn bekkenbodemspieren niet zo goed meer :( :'( :(
pi_116080396
quote:
17s.gif Op maandag 27 augustus 2012 20:28 schreef Kyara het volgende:
En dat met die posticon _O-

Spannend Cantare!
pi_116080471
quote:
Heb je in je broek geplast?
pi_116080530
nee, zo erg is het nog niet gelukkig

en speciaal voor ophelia met andere posticon
  maandag 27 augustus 2012 @ 20:33:19 #181
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_116080579
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 18:17 schreef Fieder het volgende:
FTA :X jemig wat een doos zeg! Wel fijn dat de arts het nog even na kwam vragen, kon jij toch je verhaal kwijt. Vind t altijd beangstigend dat die mensen levens in handen hebben... De meerderheid is vast fantastisch hoor maar sommigen!!

MeNicole een meisje!! Even wennen :P leuk hoor

*O* voor alle mijlpalen

En nog even een :* voor iedereen die het zwaar heeft

Ik ben ook niet zo van t kirren, vind t voornamelijk heel spannend en hou t nog heel erg voor mezelf. Merk wel dat ik steeds meer met mn buik bezig ben naarmate ie boller wordt, erover aaien enzo.
Tot nu toe waren de vk en alle echoscopisten veel enthousiaster dan ik :') "Ohhh hoor nou, het hartje van je baby!!!" En ik heel droog: "Ja ik hoor het". :D Voelde me echt een soort gedwongen om mee te gaan kirren.

Wij willen wel weten wat het is en ik denk zelfs dat ik het maar gewoon bekend ga maken, ga me toch verspreken. Kyara, dat zeg ik ook altijd :D dat een wildvreemde gewoon weet wat het is en ik niet!! Bij mijn man werkte het LB :7

Combinatietest was goed trouwens *O*
Dat idd :') Had ik ook, ik zei altijd maar; ja, het wordt een meisje. Ik kan mn klep toch niet houden :+ whehe.

Cantare wat fijn dat je al een eindje op weg bent!! :* Zet 'm op!
quote:
Trainen, trainen, trainen... :P :+ Ik had het een aantal weken terug ook, niezen en.. oeps.. :@ gelukkig al inlegkruisje in :+ nu doe ik paar keer in de week oefenen en het gaat al zoveel beter!
pi_116080667
Inlegkruisjes vind ik sowieso fijn. Gewoon schoner.
pi_116080721
Trainen doe ik ook wel. En ik loop vrijwel alltijd op hakken en daardoor schijn je ook te trainen. Maar ben bang dat het komt omdat zwangerschap en bevalling van Midas nog maar zo kort geleden zijn. Dan maar weer aan de inlegkuisjes.
pi_116080728
Spannend Cantare.

Ik heb geen idee wat Caspertje met mijn blaas doet, maar ik word er echt niet vrolijk van zeg. Hij ligt volgens mij ook nog lekker laag en overdwars.

Ik kreeg gister een meewarige blik en de vraag hoe lang ik nog moest. Ze keek een beetje raar toen ik vertelde dat dat nog zeker 3 maanden is.
Ik schrik ook zelf elke keer als ik in de spiegel kijk. Ik ben nu net zo als ik met sofie met 40 weken was, en dan moet ik er nog 14....
*poef* nu is het weg
  maandag 27 augustus 2012 @ 20:41:05 #185
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_116081064
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 20:34 schreef Ticootje het volgende:
Inlegkruisjes vind ik sowieso fijn. Gewoon schoner.
Dat :Y

quote:
17s.gif Op maandag 27 augustus 2012 20:35 schreef Kyara het volgende:
Trainen doe ik ook wel. En ik loop vrijwel alltijd op hakken en daardoor schijn je ook te trainen. Maar ben bang dat het komt omdat zwangerschap en bevalling van Midas nog maar zo kort geleden zijn. Dan maar weer aan de inlegkuisjes.
Ah, ja.. dat kan idd ook.
pi_116081436
Wij zijn nog steeds in ongeloof hier. We hebben wel 2 oma's heel blij gemaakt.
pi_116081438
Ik vind inlegkruisjes juist helemaal niet fijn. Blijft nooit goed zitten. :N
pi_116081490
quote:
17s.gif Op maandag 27 augustus 2012 20:48 schreef Kyara het volgende:
Nee? Geen last van. Regelmatig schoon indoen.
  maandag 27 augustus 2012 @ 20:49:04 #189
258612 nytar
boys boys boys
pi_116081498
huh? Waar gaan ze heen dan?!
pi_116081522
quote:
17s.gif Op maandag 27 augustus 2012 20:48 schreef Kyara het volgende:
Echt? Ik vind die van Always wel fijn, blijven altijd gewoon zitten eigenlijk..
pi_116081565
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 20:19 schreef Twinkle20 het volgende:
Fiedertje fijn dat de combitest goed was *O*

Oww spannend Cantare!! Kan nooit lang duren meer dus :D
dit!
Life is what happens while you are busy making other plans...
  maandag 27 augustus 2012 @ 20:51:17 #192
258612 nytar
boys boys boys
pi_116081639
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 20:49 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Echt? Ik vind die van Always wel fijn, blijven altijd gewoon zitten eigenlijk..
idd alleen alldays, de rest plakt minder...
pi_116081648
misschien eens een ander merk proberen. Heb die always dingen voor urineverlies gebruikt de vorige keer. Die zijn ook vrij lang, misschien dat dat het probleem was.
pi_116081679
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 20:48 schreef MeNicole2 het volgende:
die gaan natuurlijk helemaal los op de meisjeskleertjes O+
pi_116081737
quote:
17s.gif Op maandag 27 augustus 2012 20:51 schreef Kyara het volgende:
misschien eens een ander merk proberen. Heb die always dingen voor urineverlies gebruikt de vorige keer. Die zijn ook vrij lang, misschien dat dat het probleem was.
Urineverlies moet je gewoon tena voor nemen. Daar is het voor en is best fijn spul. Ik kan niet zonder gaan hardlopen. Of trampoline springen.
pi_116081824
het is maar heel weinig hoor, paar druppeltjes per dag.

vind tena nog een stap te ver eigenlijk :@
  maandag 27 augustus 2012 @ 20:56:09 #197
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_116081891
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 20:48 schreef MeNicole2 het volgende:
Erg leuk, MeNicole! Je kunt dus toch ook meisjes bakken :)
  maandag 27 augustus 2012 @ 20:57:21 #198
95408 Incantrix
pi_116081947
Ik gebruik ook tena hoor, een inlegkruisje helpt niet bij plotselinge kots- of niesbui :@
3!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')