abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116068995
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 15:45 schreef MeNicole2 het volgende:
We krijgen een meid!!!
WHAHAHAHA!!! En nu?? Nu moet je alles opnieuw ontdekken...

Ik ben zo "bang" dat er een knulletje groeit.. Stel je voor! Een jongen... meisjes ken ik wel..
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_116069125
Een meisje O+ wat leuk!
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_116069182
Ja we zijn nog beetje in schok. Zo alles anders en nieuw weer.
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_116069197
Tico hebben jullie binnenkort geslachtsbepaling?
pi_116069364
Een meisje voor Menicole, leuk!
  maandag 27 augustus 2012 @ 15:58:44 #131
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_116069477
menicole gefeliciteerd *O*
leuk een meisje O+

zit ik net m´n hele winkelmand vol te gooien met koeka, bestele ik hem toch maar niet.
ik wacht toch nog even tot 19 september voor de extra bevestiging :')

en ik zag toch een stel leuke lakentjes O+ maar 85 euro voor 3 gaat me geloof ik wat te ver
al zou m´n (8> het prima vinden.

dus de buit van vandaag is eigenlijk alleen een knuffel van snoozebaby, mak het lammetje O+
hij is eigenlijk voor aan een speen maar ik kon hem niet weerstaan
W
Z
E
pi_116069502
Nicole, wat leuk! Een meisje *O* *O* Rokjes en jurkjes en strikjes en vlechtjes O+

Dankjewel allemaal voor de felicitaties gisteren. Ik heb me echt jarig gevoeld, en goed mijn gemak gehouden. :) Van mijn man een munt gekregen voor mijn ketting
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en een lekker geurtje Coco Mademoiselle :D

Vandaag precies 37 weken! :) 'Voldragen' volgens mijn zwangerschapsboekje. En meteen ook een breekpunt gehad toen straks. Natuurlijk opgeruimd van de verjaardag, boodschap gedaan. met de laptop naar de winkel, nieuwe lamp gehaald bij de Gamma, lenzen gehaald bij de opticien. Bekaf natuurlijk, veelste veel gedaan. Dat is weer dat duiveltje op mijn schouder die dan zeg 'ach kom op gewoon doorgaan, niet zeuren'. Thuis aangekomen.. :'( janken natuurlijk. Want het gaat allemaal niet meer, en het wil allemaal niet meer. Slapen wordt steeds kutter. De huid van mijn buik staat echt op springen, ik krijg steeds meer striemen en dat doet serieus pijn. Wist niet dat je dat kon voelen, of dat dat zo'n kutgevoel kon zijn :N
Na een stuk restant vlaai van gisteren en een dikke knuffel van mijn (8> gaat t wel weer :)
pi_116069530
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 15:51 schreef klumsy het volgende:
Tico hebben jullie binnenkort geslachtsbepaling?
Eh... Nou we hebben woensdag 20 weken echo.. Maar we zijn er nog niet uit of we het willen weten. :')
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_116069550
oh en als troost maar even een leuk shirtje besteld op simply colors met de naam van de kleine erop, en naam stickers van goedgemerkt voor op de flesjes e.d. Voelt goed om haar naam op dingen te zetten. Echt een bevestiging :)
pi_116069564
Leuk Menicole!

Kun je los op roze. Of als je dat niet ziet zitten... nog even genieten van het gebrek aan roze in je huis!

Stond gisteren nog te kijken voor een Koeka ledikant deken, maar 65 euro en dat keer twee. Nou nee. Ik ga morgen gewoon naar het Kruidvat voor Bambino dekens.
Met een meidenkwartet
pi_116069879
ow ik zou het echt wel willen weten, ben nu echt al aan het aftellen naar de 20 weken echo al hoop ik dat ze het met de 18 weken echo ook wel kunnen zien, ik ben echt te nieuwsgierig :P
pi_116070055
Wat leuk, een meid na al die jongens!
Wij zijn hier ook zeer nieuwsgierig, we hebben al twee meiden, of we nu K3 compleet hebben of dat we toch nog een keer van de roze wolk afdonderen.
  maandag 27 augustus 2012 @ 16:29:23 #138
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_116070769
Omentielvo: thanks :*
Spannend, dus volgende week 20 weken echo? :D Willen jullie het geslacht ook weten?

Twink: vervelend is dat he, dat lange staan -O- Ik merk dat dat hier ook vervelender wordt. Was vandaag ook in de stad en dat gaat natuurlijk op uberlangzaam tempo, plus de tijd die het kost om in te schatten of ik een bepaald gangpad in kan met mensen erin of dat ik 'pardon' moet zeggen :') Dat, met geen onverwachte bewegingen maken ivm mn bekken is nog een hele opgave! :7

MeNicole, een meid, wat supergaaf!!! :D *G*

Kwisted vanaf nu meldplicht dus! :* *G*
Ohjee... -O- vervelend he, als je zo door je lichaam tegengehouden wordt :* Sterkte nog met de laatste loodjes! En vlaai idd, dat helpt :9
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_116071555
Hahaha Nicole, die kleine van jullie houdt wel van verrassingen hè! Eerst onaangekondigd binnen komen vallen :P En dan ook nog eens een dame zijn.
Lijkt me toch wel heel gaaf. Kun je nog één keer los op alles wat je nog niet had en wel leuk vond, maar niet kon kopen, want ja jongens....

Ik wil hier nog even Becky en Mignonne bedanken voor de tip om me toch aan te melden voor het onderzoek bij het Erasmus. Heb afgelopen week wat mailcontact gehad en vanmorgen werd ik gebeld. Aanstaande donderdag de eerste afspraak. Spannend!!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_116072258
MeNicole; een meisje! *O*
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
pi_116072648
MeNicole wat leuk een meisje O+
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_116073041
MeNicole, wat leuk. Een meisje

Kwisted, mooie munt heb je gekregen. Wel balen dat je iets teveel gedaan hebt en dat het nu afzien wordt. Wel leuk dat je nu LLM bent

Danic, wat voor soort onderzoek krijg je?

Ik wil heel graag weten of mijn kleine een jongen of een meisje is. Hopelijk kunnen ze het zien.
  maandag 27 augustus 2012 @ 17:36:32 #143
171422 LadyBlack
paint it black
pi_116073266
MeNicole, leuk! Dat wordt weer helemaal wennen dus O+

Ik wil zelf ook wel graag weten wat het wordt, maar mn vriend wil het niet :{ En volgens mij is ie daar redelijk stellig in :')
We hebben gelukkig nog even om daar over te discussiëren oO<
  maandag 27 augustus 2012 @ 17:38:00 #144
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_116073300
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 15:46 schreef Ticootje het volgende:

[..]

WHAHAHAHA!!! En nu?? Nu moet je alles opnieuw ontdekken...

Ik ben zo "bang" dat er een knulletje groeit.. Stel je voor! Een jongen... meisjes ken ik wel..
Ik vind een meisje juist eng :D als ik zie hoe Stef onder de stront kan zitten wil ik niet eens weten hoe je het schoonmaakt als het er ook nog ín kan :o
3!
  maandag 27 augustus 2012 @ 17:39:19 #145
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_116073332
En MeNicole, haaaa,wat cool joh! Ondanks het opnieuw uitvinden wel heel O+

En FTA, dikke :* voor jou, wat een hork van een wijf..
3!
pi_116073366
Zodra ik de 12 weken voorbij ben maak ik een afspraak voor week 17 voor een geslachtsbepaling :') Ik ga echt niet wachten tot april :')

Op dit moment beetje mixed feelings. Onwijs blij met de zwangerschap dat veranderd niet. Vandaag weer bevestiging gehad van MvM O+
Mijn man wil dat ik mijn mond houd tot we de 12 weken voorbij zijn endat snap ik. Alleen vind ik het lullig tegen over de mensen in de straat die 6 jaar met ons meegeleefd hebben, allemaal een kraamcadeauyje zijn komen brengen om die niets te vertellen maar er zelf achter te laten komen door de MvM bussen.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  maandag 27 augustus 2012 @ 17:43:01 #147
171422 LadyBlack
paint it black
pi_116073425
Kun je die MvM bussen dan niet zelf wegbrengen Tally? Hier worden ze echt niet opgehaald hoor, dan weet de halve straat het gelijk! :o
pi_116073467
Volgens mij kun je ze ook wegbrengen hoor :Y

Ik heb niet meegedaan :@ Durfde het echt niet. Misschien bij een tweede wel.
pi_116073547
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 17:43 schreef LadyBlack het volgende:
Kun je die MvM bussen dan niet zelf wegbrengen Tally? Hier worden ze echt niet opgehaald hoor, dan weet de halve straat het gelijk! :o
Weg brengpunt is niet in de buurt :')
De bussen worden netjes voor de deur gedropt en opgehaald :')
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  maandag 27 augustus 2012 @ 17:48:51 #150
171422 LadyBlack
paint it black
pi_116073617
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2012 17:47 schreef Tally het volgende:

[..]

Weg brengpunt is niet in de buurt :')
De bussen worden netjes voor de deur gedropt en opgehaald :')
Ow, jammer :')

Nouja, je buren zullen vast wel snappen dat je niet direct alles vertelt toch? Alhoewel ik snap dat je het lieve meelevende mensen wel graag zelf zegt...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')