WHAHAHAHA!!! En nu?? Nu moet je alles opnieuw ontdekken...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en een lekker geurtje Coco Mademoiselle![]()
Vandaag precies 37 weken!'Voldragen' volgens mijn zwangerschapsboekje. En meteen ook een breekpunt gehad toen straks. Natuurlijk opgeruimd van de verjaardag, boodschap gedaan. met de laptop naar de winkel, nieuwe lamp gehaald bij de Gamma, lenzen gehaald bij de opticien. Bekaf natuurlijk, veelste veel gedaan. Dat is weer dat duiveltje op mijn schouder die dan zeg 'ach kom op gewoon doorgaan, niet zeuren'. Thuis aangekomen..
janken natuurlijk. Want het gaat allemaal niet meer, en het wil allemaal niet meer. Slapen wordt steeds kutter. De huid van mijn buik staat echt op springen, ik krijg steeds meer striemen en dat doet serieus pijn. Wist niet dat je dat kon voelen, of dat dat zo'n kutgevoel kon zijn
![]()
Na een stuk restant vlaai van gisteren en een dikke knuffel van mijngaat t wel weer
![]()
Eh... Nou we hebben woensdag 20 weken echo.. Maar we zijn er nog niet uit of we het willen weten.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:51 schreef klumsy het volgende:
Tico hebben jullie binnenkort geslachtsbepaling?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind een meisje juist engquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:46 schreef Ticootje het volgende:
[..]
WHAHAHAHA!!! En nu?? Nu moet je alles opnieuw ontdekken...
Ik ben zo "bang" dat er een knulletje groeit.. Stel je voor! Een jongen... meisjes ken ik wel..
Weg brengpunt is niet in de buurtquote:Op maandag 27 augustus 2012 17:43 schreef LadyBlack het volgende:
Kun je die MvM bussen dan niet zelf wegbrengen Tally? Hier worden ze echt niet opgehaald hoor, dan weet de halve straat het gelijk!
Ow, jammerquote:Op maandag 27 augustus 2012 17:47 schreef Tally het volgende:
[..]
Weg brengpunt is niet in de buurt
De bussen worden netjes voor de deur gedropt en opgehaald
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |