abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116073633
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2012 17:38 schreef Incantrix het volgende:

[..]

Ik vind een meisje juist eng :D als ik zie hoe Stef onder de stront kan zitten wil ik niet eens weten hoe je het schoonmaakt als het er ook nog ín kan :o
meisjes poepen niet.
pi_116073673
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2012 17:48 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Ow, jammer :')

Nouja, je buren zullen vast wel snappen dat je niet direct alles vertelt toch? Alhoewel ik snap dat je het lieve meelevende mensen wel graag zelf zegt...
Mja toch nog maar even over hebben met mijn man :)
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_116073726
Wat leuk MeNicole! Zal wel even wennen zijn :D

Ik ben trouwens ook behoorlijk nuchter maar als je dan het hartje van jouw kind hoort dan word ik wel een beetje week hoor. En ik vind het ook helemaal fantastisch. Maar om noui te zeggen dat ik 'kir' :N

Mijpaal vandaag: 12 weken! *O* *O* *O*
pi_116073732
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2012 17:38 schreef Incantrix het volgende:

[..]

Ik vind een meisje juist eng :D als ik zie hoe Stef onder de stront kan zitten wil ik niet eens weten hoe je het schoonmaakt als het er ook nog ín kan :o
:D
Ik moest daar ook wel aan wennen :D jongens zijn makkelijker wat dat betreft *lol*
  maandag 27 augustus 2012 @ 17:57:52 #155
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_116073905
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 17:36 schreef LadyBlack het volgende:

Ik wil zelf ook wel graag weten wat het wordt, maar mn vriend wil het niet :{ En volgens mij is ie daar redelijk stellig in :')
We hebben gelukkig nog even om daar over te discussiëren oO<
ik weet het en (8> weet het niet
en ik vindt het onwijs makkelijk om m´n mond te houden
wel hadden we van te voren de namen klaar en ook hadden we een jongens en meisjes lijst met alle spullen die we wilden hebben, zo hebben we toch samen besloten welke spullen er komen.
1e pakje voor in het ziekenhuis wordt dan wel weer neutraal omdat hij dat waarschijnlijk eerder ziet dan de beeb.
W
Z
E
pi_116073985
Omentielvo, het is een tweedelig onderzoek. Enerzijds een paar keer tijdens de zwangerschap een vragenlijst (nu, bij 24 en 36 weken als ik het goed heb en na een jaar), anderzijds iedere week een inwendige 3d echo.
Is een onderzoek van het Erasmus om te onderzoeken of afwijkingen al eerder tijdens de zwangerschap vast te stellen dan pas bij 20 weken. Leuke voor ons is natuurlijk de echo's.
Was nog twijfelachtig of we mee konden doen omdat er tijdens het eerste onderzoek bloed afgenomen moet worden en mijn vriend dat weigert. Maar dat is geen probleem gelukkig.

Meisjes en poep, ik vind het makkelijk schoon te maken hoor. Beter dan alle rimpels en plooien.
pi_116074002
Ik vond het bij Midas ontzettend moeilijk om mijn mond te houden. En ik wil het weten, sowieso vond ik het praktischer en bovendien kan ik het niet uitstaan dat de gyn/echoscopist/vk het wel weet en ik niet.

En nou wil ik het ook weten! Maar goed, eerst vrijdag de nekplooimeting.
  maandag 27 augustus 2012 @ 18:12:46 #158
171422 LadyBlack
paint it black
pi_116074318
Haha, dat vind ik een leuke; dat het suf is als de echoscopist het wel weet :D

Kijken wat vriendlief daarvan vindt :+
pi_116074334
quote:
17s.gif Op maandag 27 augustus 2012 17:49 schreef Kyara het volgende:

[..]

meisjes poepen niet.
Idd, mijnesen poepen niet hoor :Y) :')
no joke :o
:)
pi_116074380
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 16:48 schreef danic het volgende:
Hahaha Nicole, die kleine van jullie houdt wel van verrassingen hè! Eerst onaangekondigd binnen komen vallen :P En dan ook nog eens een dame zijn.
Lijkt me toch wel heel gaaf. Kun je nog één keer los op alles wat je nog niet had en wel leuk vond, maar niet kon kopen, want ja jongens....

Ik wil hier nog even Becky en Mignonne bedanken voor de tip om me toch aan te melden voor het onderzoek bij het Erasmus. Heb afgelopen week wat mailcontact gehad en vanmorgen werd ik gebeld. Aanstaande donderdag de eerste afspraak. Spannend!!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oooooh wat leuk!! *O* *O* wat tof voor je! O+
En een :* voor je spoiler
:)
pi_116074452
FTA :X jemig wat een doos zeg! Wel fijn dat de arts het nog even na kwam vragen, kon jij toch je verhaal kwijt. Vind t altijd beangstigend dat die mensen levens in handen hebben... De meerderheid is vast fantastisch hoor maar sommigen!!

MeNicole een meisje!! Even wennen :P leuk hoor

*O* voor alle mijlpalen

En nog even een :* voor iedereen die het zwaar heeft

Ik ben ook niet zo van t kirren, vind t voornamelijk heel spannend en hou t nog heel erg voor mezelf. Merk wel dat ik steeds meer met mn buik bezig ben naarmate ie boller wordt, erover aaien enzo.
Tot nu toe waren de vk en alle echoscopisten veel enthousiaster dan ik :') "Ohhh hoor nou, het hartje van je baby!!!" En ik heel droog: "Ja ik hoor het". :D Voelde me echt een soort gedwongen om mee te gaan kirren.

Wij willen wel weten wat het is en ik denk zelfs dat ik het maar gewoon bekend ga maken, ga me toch verspreken. Kyara, dat zeg ik ook altijd :D dat een wildvreemde gewoon weet wat het is en ik niet!! Bij mijn man werkte het LB :7

Combinatietest was goed trouwens *O*
pi_116074545
Fijn dat de test goed was Fieder!

FTA, wat een muts zeg :(

Wij gaan het geslacht nu ook bekend maken. Ik vind neutrale kleertjes niet zo leuk en mocht er een meisje tussen zitten dan kunnen de oma's in elk geval los en dat scheelt toch weer ;)
  maandag 27 augustus 2012 @ 18:24:04 #163
171422 LadyBlack
paint it black
pi_116074703
Fijn Fieder! ^O^

Ohja, de aanstaande oma hier had al een paar mini-sokjes/slofjes gebreid O+ naar het patroon dat mijn oma altijd maakte O+

En ze heeft me op weg geholpen met de naaimachine van mn oma, dan kan ik eventueel ook dingetjes naaien *O*
pi_116074898
Fta, vergeet ik nog te reageren, maar wát een muts zeg!

Ik wil het ook weten. Vorige keer ook. Ik kan nu al niet wachten. De eerste keer wist ik vanaf het begin zeker dat het een meisje werd, nu heb ik geen flauw idee.
Ik vond het aan de ene kant gewoon leuk om te weten, maar ook erg praktisch.
pi_116075221
MeNicole, een meisje, leuk! O+

Hoe zou het nu met Cantare zijn? :)

Fijn dat alles goed was Fieder!

Ik weet niet of ik 'kir' maar ik vind de hele zwangerschap toch wel heel bijzonder O+ Ik ben er zelf ook best wel veel mee bezig. Ik heb hier echt jaren van gedroomd en nu is het gewoon zover, huh?! :D Kan ook niet wachten tot ik het iedereen kan vertellen.

[ Bericht 2% gewijzigd door L0t.. op 27-08-2012 18:47:06 ]
pi_116075745
Tja, dat kirren. Had ik vorige keer wel en het kon allemaal. Nu wordt ik heel kriebelig van het enthousiasme van mijn schoonouders. Weet niet goed waarom, misschien dat het straks beter gaat als iedereen het weet en er een buikje begint te groeien....
pi_116076998
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 15:59 schreef Kwisted het volgende:
Vandaag precies 37 weken! :) 'Voldragen' volgens mijn zwangerschapsboekje. En meteen ook een breekpunt gehad toen straks. Natuurlijk opgeruimd van de verjaardag, boodschap gedaan. met de laptop naar de winkel, nieuwe lamp gehaald bij de Gamma, lenzen gehaald bij de opticien. Bekaf natuurlijk, veelste veel gedaan. Dat is weer dat duiveltje op mijn schouder die dan zeg 'ach kom op gewoon doorgaan, niet zeuren'. Thuis aangekomen.. :'( janken natuurlijk. Want het gaat allemaal niet meer, en het wil allemaal niet meer.
Herkenbaar, de koek kan zomaar ineens op zijn. Nu maar even bijkomen dan!

MeNicole, wat een verrassing, nu een meisje! Leuk zeg. O+

Danic, tof dat je mee kunt doen met dat onderzoek. :)
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 18:13 schreef mignonne het volgende:

[..]

Idd, mijnesen poepen niet hoor :Y) :')
no joke :o
:D :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_116077122
Woehoe Cantare, het gaat gewoon bijna gebeuren *O* Succes!!
pi_116077470
Cantare einde in zicht! Hopelijk snel!

Danic :*

Een meid voor menicole na alle jongens spannend!

Fi eder een goede combi test fijn

ik merk bij vooral vaders die geen dochter hebben ze even staan te kijken bij de luier verschoven
we willen het geslacht niet weten vrijdag 20wk echo
pi_116077506
Ik ben ook uitgekirt hoor,nu de derde keer dus wel een beetje het gevoel van ' been there,done that'. Vorige week ook bij de echo: Oh mooi,hij doet het.....
Vandaag twee spijkerbroeken besteld bij Ikenmijnkind nadat ik eerst voor de maat in een winkel had gepast. Scheelde gewoon de helft voor precies dezelfde broek :o

En meisjes verschonen is echt as easy as that,gewoon naar achter poetsen en gaan. Ik zal er heel erg aan moeten wennen wanneer ik zo'n ieniemienie piempje moet poetsen,haha
pi_116077610
Wat spannend Cantare

Geheel off topic. Mijn nagels had ik een aantal weken voor de vakantie laten doen bij zo'n nagelstudio. Nu zijn ze te lang en kan ik bijna niet meer typen met 10 vingers. Irritant.

Danic, klinkt als een interessant onderzoek. En erg leuk dat je iedere week een echo krijg. Minder dat het inwendig is.
  maandag 27 augustus 2012 @ 19:52:44 #172
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_116078685
Spannend, Cantare!! :o

Fieder, wat fijn, een goede combinatietest! *O*

Mignonne :*

Son, het went dus wel? ;)

Wij hebben nooit reden gezien het geslacht geheim te houden, bij welke zwangerschap ook. De naam houden we wel voor onszelf.
3!
pi_116079191
MeNicole, tof een meisje met drie grote broers *O* Zal inderdaad wel even wennen zijn, haha!

Cantare, wat spannend!!! Hopelijk heeft het effect!

Die MvM flessen zette ik gewoon onder een deken bij de voordeur neer voor ik wegging. Geen idee of mijn buren het doorhadden, in elk geval nog niks van ze gehoord en ik ben nu 29 weken :)

Geslacht wilden wij ook weten en hebben we ook verteld aan iedereen. Baby zelf vind ik al verrassing genoeg, vind het juist fijn om het wat concreter te maken zo, met naam en kleertjes en zo. De kamer en wagen veranderden er verder toch niet door. En neutrale kleertjes vond ik inderdaad niet zo leuk, hahaha. Mijn ouders hoefden het dan weer niet te weten maar die beseften ook wel dat het wat gek was als iedereen het weet en zij niet. Ook niet leuk als zij het van een ander zouden horen. Die naam vertellen we overigens niet.

En ik zag nog een goede combinatietest, fijn!!!

[ Bericht 2% gewijzigd door Mineola op 27-08-2012 20:06:51 (Aanvulling ) ]
  maandag 27 augustus 2012 @ 20:14:09 #174
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_116079667
Cantare fijn dat de poging gelukt is! Ik hoop dat je nu snel mag puffen!

MeNicole, een meisje O+ . Wow zeg, moet wel echt heel anders zijn na een aantal jongens!

Danic leuk dat je nog mee kunt doen aan het onderzoek!
pi_116079903
Fiedertje fijn dat de combitest goed was *O*

Oww spannend Cantare!! Kan nooit lang duren meer dus :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')