meisjes poepen niet.quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:38 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik vind een meisje juist engals ik zie hoe Stef onder de stront kan zitten wil ik niet eens weten hoe je het schoonmaakt als het er ook nog ín kan
Mja toch nog maar even over hebben met mijn manquote:Op maandag 27 augustus 2012 17:48 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ow, jammer
Nouja, je buren zullen vast wel snappen dat je niet direct alles vertelt toch? Alhoewel ik snap dat je het lieve meelevende mensen wel graag zelf zegt...
quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:38 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik vind een meisje juist engals ik zie hoe Stef onder de stront kan zitten wil ik niet eens weten hoe je het schoonmaakt als het er ook nog ín kan
ik weet het enquote:Op maandag 27 augustus 2012 17:36 schreef LadyBlack het volgende:
Ik wil zelf ook wel graag weten wat het wordt, maar mn vriend wil het nietEn volgens mij is ie daar redelijk stellig in
We hebben gelukkig nog even om daar over te discussiëren
quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:48 schreef danic het volgende:
Hahaha Nicole, die kleine van jullie houdt wel van verrassingen hè! Eerst onaangekondigd binnen komen vallenEn dan ook nog eens een dame zijn.
Lijkt me toch wel heel gaaf. Kun je nog één keer los op alles wat je nog niet had en wel leuk vond, maar niet kon kopen, want ja jongens....
Ik wil hier nog even Becky en Mignonne bedanken voor de tip om me toch aan te melden voor het onderzoek bij het Erasmus. Heb afgelopen week wat mailcontact gehad en vanmorgen werd ik gebeld. Aanstaande donderdag de eerste afspraak. Spannend!!Oooooh wat leuk!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wat tof voor je!
En eenvoor je spoiler
:)
Herkenbaar, de koek kan zomaar ineens op zijn. Nu maar even bijkomen dan!quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:59 schreef Kwisted het volgende:
Vandaag precies 37 weken!'Voldragen' volgens mijn zwangerschapsboekje. En meteen ook een breekpunt gehad toen straks. Natuurlijk opgeruimd van de verjaardag, boodschap gedaan. met de laptop naar de winkel, nieuwe lamp gehaald bij de Gamma, lenzen gehaald bij de opticien. Bekaf natuurlijk, veelste veel gedaan. Dat is weer dat duiveltje op mijn schouder die dan zeg 'ach kom op gewoon doorgaan, niet zeuren'. Thuis aangekomen..
janken natuurlijk. Want het gaat allemaal niet meer, en het wil allemaal niet meer.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:13 schreef mignonne het volgende:
[..]
Idd, mijnesen poepen niet hoor![]()
no joke
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |