Nou wat Mineola schrijft inderdaad ...
Soms wil ik dingen doen en dan lukt dat lichamelijk gezien niet en dan denk ik .. Nee kut je bent zwanger, like duhh
Weer een mijlpalendag voor de meesten
Afgelopen weekend is de eerste van onze pufclub bevallen, had ik dat al verteld? Lenehe .. Die had jouw termijn! (ondanks eerste kindje) .. Dus wie weet?

(o, zie nou trouwens dat jullie zelfs exact dezelfde UD hebben

)
Effe heel stom, maar post MixedEmotions nog wel eens in dit topic? Want ik heb even niet mee gekregen hoe het er voor staat met haar?

... Hoop dat alles goed gaat, bevallen of niet bevallen
En Cantare? Hoe staat het daar mee?
Pffff ... Ik moet al heel lang nog een deur schilderen maar ik zoek het gewoon echt helemaal niet! Iedere keer als ik de babykamer op loop denk ik : O ja, dat moet nog ...
Zojuist kraamzorg gebeld, die komen 6 september langs voor intake. Ben benieuwd!
En gisteren afgesproken met vriendin van ons die professioneel doet belly painten. We hebben aan haar verklapt dat we een meisje gaan krijgen en de naam en alles

... Toch wel een hele fijne opluchting op de een of andere manier. Want buiten mijn man en ik weet niemand dat!

.. Die staat gepland voor 6 oktober .. Super vet

.. En 's avonds duik ik met mijn mannetje de fotostudio in voor een fotoshoot (doet ie zelf). Allemaal leuke dingen!