abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116100687
typefouten zijn in.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_116100753
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 11:46 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Afscheiding is normaal. En op de termijnecho zul je horen wat de precieze duur van je zwanegrschap is. Ze rekenen eigenlijk altijd vanaf de eerste dag van je laatste onegsteldheid.
Dnak :)
pi_116100768
Ik schreef een keer per ongeluk "alvast bednakt voor je eractie."

Aan een cliënt. 8-)
pi_116100805
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 11:49 schreef Mangostine het volgende:
Ik schreef een keer per ongeluk "alvast bednakt voor je eractie."

Aan een cliënt. 8-)
Dat zijn de betere.
pi_116100808
Lj, succes!!

Free, jemig doe jij es voorzichtig! Ik hoop dat de echo alles meevalt.

Ik blijf hier maar bibberig en flauw, dus begin te denken dat mijn ijzer wel eens veel te laag zou kunnen zijn. Zou ik zomaar floradix kunnen gaan gebruiken of zou ik eerst moeten laten prikken? Ik ga ervan uit dat ze dat donderdag ook meenemen tijdens het onderzoek bij het Erasmus. Dus om nou hiervoor de vk te bellen...
pi_116100864
Laten prikken :Y.. Als het echt te laag is, dan gaat floradix je niet meer helpen.
pi_116100963
Dus vk bellen zeg je? Ik zit pas op 7 weken, eerste afspraak is pas over 2 weken, vandaar mijn twijfel.
pi_116101106
Danic, zou wel even bellen, en anders via de huisarts. IJzer prikken is zo gepiept.

Ik ben vandaag misselijk, duf en behoorlijk moe. Merk echt dat er in 3 weken veel is gebeurd in mijn lijf. Gelukkig morgen thuis, nog steeds vroeg op en in de weer met Midas maar als hij slaapt, kan ik ook nog even bijtanken.....

Ladyblack en Bellelena, juist wel lezen en er je voordeel mee doen. Trainen die handel! (en hier was het meteen na de bevalling ook weer over hoor).
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 12:00:48 #284
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_116101165
LJ Succes!!! :% :% :%

MeNicole wat leuk een meisje! O+

Kwisted mijlpaal *O*

Fieder alles goed!! *O*

Freecell wat een enge ervaring lijkt me dat :X en wat rot dat je dan weer zo'n halve nacht in het ziekenhuis ligt, aan de andere kant wel fijn dat ze het zo serieus nemen. Sterkte :*

Mango wat fijn van je leidinggevende en wat goed van jou ^O^

Cantare hoe gaat het nu?? :)

Succes bij de gyn LeNeHe, en dat gaat straks allemaal vanzelf :*

Opheilia mijlpaal *O*

En *O* voor het baby voelen van Joene

En Danic bellen kan nooit kwaad, geeft wel duidelijkheid ;)

Hier sinds een week niet meer misselijk, voel me super energiek. *O*
Helaas wel steeds meer last van mijn rug, het is echt niet leuk :( Ik lig aan het eind van de dag op de houten vloer om dat het zo fijn voelt om het holletje van mijn rug er tegen aan te kraken/duwen.
De fysio had het over bekken inst. maar daar ben ik toch nog veel te vroeg voor :? Vrijdag weer fysio, hoop toch echt dat het wat anders blijkt te zijn.

Gister ochtend had ik een netwerkbijeenkomst, leuke gesprekken gehad maar nu ineens sjans met een man die mij wel erg leuk vindt _O- zwaar verwarrend als je overduidelijk zwanger bent!

Kyara :* sterkte
Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
pi_116101219
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 11:55 schreef danic het volgende:
Dus vk bellen zeg je? Ik zit pas op 7 weken, eerste afspraak is pas over 2 weken, vandaar mijn twijfel.
als het nu al te laag is, dan zou ik het zeker willen weten ja.
pi_116101318
Danic, ze krijgen vast telefoontjes voor veel minder serieuze dingen, en ze zijn er voor jou he, niet andersom :)
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 12:05:52 #287
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_116101340
danic gewoon even een vinger prik bij je huisarts halen , weet niet hoe het bij jou gaat maar hier doet de ass. het zo voor je.

logi toch leuk om te weten dat je nog lekker in de markt ligt, ook als je zwanger bent :D

:o mango watvoor reactie heb je daar op gehad

*O* voor de proefdruk van het geboortekaartje, wat kleine dingetjes laten aanpassen, ben benieuwd
W
Z
E
pi_116101374
Heb net gebeld, maar hoef niet te komen omdat het schijnbaar ook te maken heeft met je ijzervoorraad (?)Dus nu floradix, zoute drop, iedere dag cup a soup en meer drinken. Dat laatste was een aandachtspuntje al voor me, maar door meer re drinken schijnt je bloeddruk ook te stijgen en die is ook vrij laag bij mij (90/60) standaard.
pi_116101384
Gelukkig niets ernstigs dus. Toch fijn dat je gebeld hebt!
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 12:08:07 #290
171422 LadyBlack
paint it black
pi_116101418
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 12:06 schreef danic het volgende:
Heb net gebeld, maar hoef niet te komen omdat het schijnbaar ook te maken heeft met je ijzervoorraad (?)Dus nu floradix, zoute drop, iedere dag cup a soup en meer drinken. Dat laatste was een aandachtspuntje al voor me, maar door meer re drinken schijnt je bloeddruk ook te stijgen en die is ook vrij laag bij mij (90/60) standaard.
Oh, dan zal ik toch ook echt maar weer flesjes overal naast me neer zetten...

Zowel ijzer als bloeddruk zijn nooit denderend bij mij, ik ga dus vrijdag de verloskundige ook wel vragen om dat steeds te checken.
pi_116101539
Zit hier trouwens iemand met goede of juist slechte ervaringen met een verloskundige in Utrecht? Zoja, dan krijg ik heel graag een PM! Geen idee waar ik op moet letten, heb me wel verdiept in het zwanger worden maar nu ben ik weer een groentje.
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 12:15:43 #292
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_116101692
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 12:05 schreef rebel-angel het volgende:
danic gewoon even een vinger prik bij je huisarts halen , weet niet hoe het bij jou gaat maar hier doet de ass. het zo voor je.

logi toch leuk om te weten dat je nog lekker in de markt ligt, ook als je zwanger bent :D

:o mango watvoor reactie heb je daar op gehad

*O* voor de proefdruk van het geboortekaartje, wat kleine dingetjes laten aanpassen, ben benieuwd
Ik kreeg ineens allemaal prive berichtjes :')

Oehhh geboorte kaartjes O+ het uilennestje oid vonden wij een erg leuke O+
Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
pi_116101894
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 11:52 schreef Ticootje het volgende:
Laten prikken :Y.. Als het echt te laag is, dan gaat floradix je niet meer helpen.
Ja wat jij zegt :Y
Ik dacht dat ik dat wel effe op kon lossen met elke dag een flinke scheut Floradix .. maar nee :N
Nu met ijzertabletjes gaat het een stuk beter! Weliswaar nog te laag maar we werken eraan :)
pi_116101914
Suikertante, niks ernstigs? Nee denk het niet. Ik wacht donderdag het Erasmus even af, die nemen ook bloed af/meten bloeddruk en zulks voor hun onderzoek, dus ik denk dat ze ook wel ijzer prikken.
Lage bloeddruk en ijzer zie ik ook niet als iets ernstigs, maar ik heb er wel zodanig last can dat ik de hele dag duizelig ben en niets gedaan krijg. Heb echt 0 energie.

Heb vriend op pad gestuurd met een boodschappenlijstje.

Logi, fijn om te weten dat je nog goed in de markt ligt, maar toch ook wel vreemd, zo met je zwangere bol...
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 12:25:50 #295
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_116101983
32 weken vandaag :o wtf.. Oh, en jarig btw vandaag :+ mn man vanochtend al: gefeliciteerd he schat! Ouwe muts :') (liefkozend of course, wij houden van dat soort humor) :D Hihi. ben 27 geworden btw

Ook 1e cursus over borstvoeding gehad vandaag, echt heel erg leuk! Ik wist al wel wat, maar er waren toch ook een heel aantal dingen die ik nog niet wist, echt heel fijn :) En super te horen dat je sowieso wel rare opmerkingen zal krijgen over bv, en dat je dat maar gewoon langs je heen moet laten gaan en op jezelf moet vertrouwen. :)
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_116102011
Oh Danic ik wilde het helemaal niet kleiner maken dan het is, ik bedoel meer dat je je (nog) geen zorgen hoeft te maken en dat het fijn is dat je dat nu weet! Geen energie hebben is heel vervelend, dus sterkte :*

Enfermera en Cocotrimonium van harte! w/
pi_116102027
quote:
11s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 12:25 schreef Enfermera het volgende:
32 weken vandaag :o wtf.. Oh, en jarig btw vandaag :+ mn man vanochtend al: gefeliciteerd he schat! Ouwe muts :') (liefkozend of course, wij houden van dat soort humor) :D Hihi. ben 27 geworden btw

Ook 1e cursus over borstvoeding gehad vandaag, echt heel erg leuk! Ik wist al wel wat, maar er waren toch ook een heel aantal dingen die ik nog niet wist, echt heel fijn :) En super te horen dat je sowieso wel rare opmerkingen zal krijgen over bv, en dat je dat maar gewoon langs je heen moet laten gaan en op jezelf moet vertrouwen. :)
Enf, we zijn samen jarig :D

Gefeliciteerd!!! *O* *O*

Ben wel iets ouder dan jij, 31 geworden :+
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 12:28:56 #298
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_116102052
gefeliciteerd w/
ouwe mutsen :9
W
Z
E
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 12:29:02 #299
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_116102055
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 12:23 schreef danic het volgende:
Suikertante, niks ernstigs? Nee denk het niet. Ik wacht donderdag het Erasmus even af, die nemen ook bloed af/meten bloeddruk en zulks voor hun onderzoek, dus ik denk dat ze ook wel ijzer prikken.
Lage bloeddruk en ijzer zie ik ook niet als iets ernstigs, maar ik heb er wel zodanig last can dat ik de hele dag duizelig ben en niets gedaan krijg. Heb echt 0 energie.

Heb vriend op pad gestuurd met een boodschappenlijstje.

Logi, fijn om te weten dat je nog goed in de markt ligt, maar toch ook wel vreemd, zo met je zwangere bol...
Ze prikken wel op vanalles maar het duurt een paar weken voor je de uitslag hebt. :)
A grand adventure has begun.
pi_116102072
Ik snap je hoor suikertante, ik ben niet boos, echt niet.

Keshet, oh das dan wel weer jammer. Dan weet ik nog niks...

Enf en coco, gefeliciteerd met jullie verjaardag!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')