Dnakquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:46 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Afscheiding is normaal. En op de termijnecho zul je horen wat de precieze duur van je zwanegrschap is. Ze rekenen eigenlijk altijd vanaf de eerste dag van je laatste onegsteldheid.
Dat zijn de betere.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:49 schreef Mangostine het volgende:
Ik schreef een keer per ongeluk "alvast bednakt voor je eractie."
Aan een cliënt.
als het nu al te laag is, dan zou ik het zeker willen weten ja.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:55 schreef danic het volgende:
Dus vk bellen zeg je? Ik zit pas op 7 weken, eerste afspraak is pas over 2 weken, vandaar mijn twijfel.
Oh, dan zal ik toch ook echt maar weer flesjes overal naast me neer zetten...quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:06 schreef danic het volgende:
Heb net gebeld, maar hoef niet te komen omdat het schijnbaar ook te maken heeft met je ijzervoorraad (?)Dus nu floradix, zoute drop, iedere dag cup a soup en meer drinken. Dat laatste was een aandachtspuntje al voor me, maar door meer re drinken schijnt je bloeddruk ook te stijgen en die is ook vrij laag bij mij (90/60) standaard.
Ik kreeg ineens allemaal prive berichtjesquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:05 schreef rebel-angel het volgende:
danic gewoon even een vinger prik bij je huisarts halen , weet niet hoe het bij jou gaat maar hier doet de ass. het zo voor je.
logi toch leuk om te weten dat je nog lekker in de markt ligt, ook als je zwanger bent![]()
mango watvoor reactie heb je daar op gehad
voor de proefdruk van het geboortekaartje, wat kleine dingetjes laten aanpassen, ben benieuwd
Ja wat jij zegtquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:52 schreef Ticootje het volgende:
Laten prikken.. Als het echt te laag is, dan gaat floradix je niet meer helpen.
Enf, we zijn samen jarigquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:25 schreef Enfermera het volgende:
32 weken vandaagwtf.. Oh, en jarig btw vandaag
mn man vanochtend al: gefeliciteerd he schat! Ouwe muts
(liefkozend of course, wij houden van dat soort humor)
Hihi. ben 27 geworden btw
Ook 1e cursus over borstvoeding gehad vandaag, echt heel erg leuk! Ik wist al wel wat, maar er waren toch ook een heel aantal dingen die ik nog niet wist, echt heel fijnEn super te horen dat je sowieso wel rare opmerkingen zal krijgen over bv, en dat je dat maar gewoon langs je heen moet laten gaan en op jezelf moet vertrouwen.
Ze prikken wel op vanalles maar het duurt een paar weken voor je de uitslag hebt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:23 schreef danic het volgende:
Suikertante, niks ernstigs? Nee denk het niet. Ik wacht donderdag het Erasmus even af, die nemen ook bloed af/meten bloeddruk en zulks voor hun onderzoek, dus ik denk dat ze ook wel ijzer prikken.
Lage bloeddruk en ijzer zie ik ook niet als iets ernstigs, maar ik heb er wel zodanig last can dat ik de hele dag duizelig ben en niets gedaan krijg. Heb echt 0 energie.
Heb vriend op pad gestuurd met een boodschappenlijstje.
Logi, fijn om te weten dat je nog goed in de markt ligt, maar toch ook wel vreemd, zo met je zwangere bol...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |