abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 08:36:38 #251
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_116096693
LJ zet em op! :%

Cantare, hoe gaat het nu?

Freecell, balen van dat vallen en dan in zo'n rottige positie. Te klein als in L. klein, Nathan klein of nog kleiner? Nathan zat onder de p<2.3 als ik me zoiets goed herinner...

Mango, probeer toch een beetje tussendoor wel even te rusten, je lijf is nu een heel eind op weg en kan misschien gewoon iets minder hebben.

FTA, succes bij de echo!
pi_116096728
FTA, succes vandaag!

LJ, succes! :% :% :%

Mango, luister naar je lijf! Even kalm aan doen :*
pi_116096747
Hebben ze er niet bij gezegd. Ze zeiden wel dat minder dan 2 weken verschil niet uitmaakte, dus blijkbaar behoorlijk verschil, maargoed. Het is niet dat mijn andere 2 achtponders waren.

En ik zei nog toen we naar die echo liepen: ik houd niet van echo's op deze termijn, je zal altijd zien dat de groei een probleem is. Zucht.

En ik maak me (voorlopig) helemaal geen zorgen om de groei eigenlijk. Ik baal gewoon van nog meer stress en gedonder in deze zwangerschap.
Vandaag 29 weken. Nou woehoe -O-
pi_116096750
OH FTA, wat erg zeg van die verpleegster. Terecht dat je kookte. Wat een kafkaeske situatie.

quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 11:08 schreef rebel-angel het volgende:

hier een kleine aanvaring met het vloeren bedrijf, en nu probeer ik te bepalen of dat wat ik ervan vindt is wat ik echt vindt of dat het m'n hormonen zijn :') ben ik nog te volgen
Dat vraag ik mij tegenwoordig ook bij elke aanvaring af. :D

quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 15:45 schreef MeNicole2 het volgende:
We krijgen een meid!!!
:D Van harte! Ik wilde vroeger ook veel grote broers en jouw meiske heeft het gewoon! *O*

LJ baren maar! en voor Cantare ook een: :%
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 08:52:20 #255
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_116096883
Free, nog max 11 weken *O*
pi_116096893
LJ succes *O*

En freecel vervelend van stress en gedonder. :*

Mango nog even volhouden tot verlof dan maar als niet gaat kan je dan niet nog wat eerder stoppen?
Beetje extra rust helpt soms wel heel erg. :)
pi_116097175
LovelyJubbely, zet hem op :%

Cantare, hopelijk is er bij jou ook al vooruitgang sinds gisteren :%

Freecell, jemig, dat flauwvallen de hele tijd! :*

MeNicole, een meisje! Wat leuk met al die grote broers!

Misselijkheid, check. En eten, ik heb er echt geen trek in! Af en toe wat fruit en een soepje als avondeten, dat is het momenteel vooral.

Urineverlies, daar lees ik ook nog maar even overheen.
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 09:16:14 #258
381212 Gulara
From the future
pi_116097260
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 08:13 schreef Limone het volgende:

[..]

Oh jee! Ik bedoelde het meer in het algemeen, niet persoonlijk naar jou toe. Hoop niet dat ik die indruk heb gewekt. :o

Nee hoor die indruk had ik helemaal niet. :* En als dat wel zo was geweest was het ook niet zo'n ramp geweest, ik voel me niet zo snel aangevallen. Maar internet, geschreven tekst die soms wat anders over komt en zo, dan is het soms makkelijk om jezelf even te verduidelijken. :)
pi_116097601
Oeh LJ wt spannend! Zet 'm op hè? :%

Kwisted ook alweer 37 weken!

Free; wat rottig joh met dat flauwvallen. Succes met alle onderzoeken :*

Fieder wt fijn dat de combinatietest goed was! *O*

En nu hoop ik dat ik niemand vergeten ben :@

Vanmiddag naar de gyn, ben benieuwd Want ze zouden kijken of ik gestript kan worden. Ik heb af en toe een soort van :o :X moment, dan vliegt het me ineens aan; kan me niet voorstellen dat we straks echt een klein baby'tje hebben en kan ik dat allemaal wel?
/dagboek
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
pi_116097988
Nieuwe baby's kom maar op.

Vind het nog steeds raar om te zeggen: we krijgen een dochter! Een meisje. WE krijgen roze in huis *O*
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 10:03:58 #261
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_116098180
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 09:31 schreef LeNeHe het volgende:
Vanmiddag naar de gyn, ben benieuwd Want ze zouden kijken of ik gestript kan worden. Ik heb af en toe een soort van :o :X moment, dan vliegt het me ineens aan; kan me niet voorstellen dat we straks echt een klein baby'tje hebben en kan ik dat allemaal wel?
/dagboek
Ja, dat kun je. Punt. :*

Succes vanmiddag! *O*
A grand adventure has begun.
pi_116098315
Spannend Lenehe!! Veel succes! Haha, die gedachten overvallen mij soms ook weleens hoor. Je bent niet de enige!

LJ :% :% :% .. Succes!

Mango meisje, als het niet gaat gaat het niet he? Neem je rust als dat moet! Ik lees dat je geen mogelijkheid had om eerder weg te gaan van je werk, dan moet je die mogelijkheid gewoon creeeren hoor! Klinkt heel hard/lullig om te zeggen, maar iedereen is, als het er op aan komt, onmisbaar! Dat bedoel ik niet negatief .. Maar jij moet jezelf op de eerste plaats zetten! Al dat andere komt echt wel goed. Veel succes met de herkansing straks! Hopen dat beebje inmiddels niet meer in stuit ligt.

Buhh Freecell balen zeg, zo'n halve nacht ziekenhuis. En dan ook nog zo'n nieuws krijgen :{ .. Ik hoop dat het mee valt!

FTA ook veel succes vandaag! Ik duim voor een goede/mooie echo!

Alles mee gelezen maar ook de helft weer vergeten :')
pi_116098569
Mango, je kunt je misschien een paar uur per week ziekmelden. Je werkgever krijgt die uren gewoon betaald via het UWV. Ik werk sinds gisteren nog maar 3x5 ipx 3x8 uur en heb de extra rust gewoon nodig. Gelukkig heb ik een enorm meegaande werkgever, maar zelfs als dat niet zo is: denk ajb aan jezelf!!
Met een meidenkwartet
pi_116099761
Dank voor jullie reacties.
Mijn leidinggevende is een schat, heb het net met hem besproken. Toen ie zei dat ie wel aan me zag dat ik het zwaar had, moest ik al bijna huilen. Ik ben het ook helemaal niet gewend van mezelf, dat ik me zo k*t voel.

Ik heb mijn afspraken voor vanmiddag gecancelled en ga zo naar huis. Eerst een potje janken :@ en dan slapen.

Zet 'm op lj! :% :%
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 11:18:14 #265
171422 LadyBlack
paint it black
pi_116099801
Mango :*
pi_116099891
Goed gedaan Mango ^O^ :* Mijn mini komt gelukkig (nog?) niet in de buurt van mijn ribbenkast, wel op die hoogte maar veel meer naar voren.

Succes LJ! ^O^ (en LeNeHe, FTA en Free!)

LB wanneer mag jij eigenlijk naar de VK?

*O* voor alle mijlpalen! 33 weken vandaag :o
pi_116100010
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 11:16 schreef Mangostine het volgende:
Dank voor jullie reacties.
Mijn leidinggevende is een schat, heb het net met hem besproken. Toen ie zei dat ie wel aan me zag dat ik het zwaar had, moest ik al bijna huilen. Ik ben het ook helemaal niet gewend van mezelf, dat ik me zo k*t voel.

Ik heb mijn afspraken voor vanmiddag gecancelled en ga zo naar huis. Eerst een potje janken :@ en dan slapen.

Zet 'm op lj! :% :%
You go girl ^O^
Goed dat er zo op gereageerd wordt. Morgen weer een nieuwe dag en wat die mag brengen, zie je morgen wel weer ;)
pi_116100236
Joene ging gister baby voelen. En baby ging denk mn zn kont in het kommetje van zn hand liggen draaien. <3
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_116100240
Goedzo Mango, voor jezelf opkomen! Fijn dat je leidinggevende begripvol is. Nu lekker je bed in :*
pi_116100271
Tico O+
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 11:34:15 #271
171422 LadyBlack
paint it black
pi_116100300
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 11:21 schreef _Ophelia_ het volgende:
Goed gedaan Mango ^O^ :* Mijn mini komt gelukkig (nog?) niet in de buurt van mijn ribbenkast, wel op die hoogte maar veel meer naar voren.
Doe es een foto dan O+

quote:
LB wanneer mag jij eigenlijk naar de VK?
Vrijdag! Vriend en ik zijn nu druk aan het beslissen of we die combinatietest wel of niet willen laten doen... De statisticus in Vriend is ernstig benieuwd wat ze er allemaal uit kunnen halen en welke kans er dan uitkomt, en ik wil eigenlijk geen stress krijgen door een iets verhoogde kans. Dus.... dat wordt nog ff overleggen.

quote:
*O* voor alle mijlpalen! 33 weken vandaag :o
Jemig! Hoe lang moet je nog werken eigenlijk?
pi_116100538
Nog 16 weken, maar ik tel niet af hoor.
pi_116100618
Jeetje! Ik moet een beetje wennen aan de snelheid hier! Een stuk drukker dan in het streepjestopic! Ik moet nog een beetje inkomen maar ik zie een boel mijlpalen, waarvoor gefeliciteerd!

Heb vrijdag mijn eerste positieve test gedaan en zaterdagmiddag nog eentje en die was een stuk donkerder :s) Dit weekend was ik niet thuis en nu stromen de vragen mijn hoofd binnen!
Waar ik het benieuwdst naar ben: mijn cyclus begon op 21 juli, maar mijn eisprong was (denk ik) op 10 augustus. Ben ik dan nu 5 weken en 4 dagen zwanger, óf 4 weken en 4 dagen?
Vraag 2: is het normaal als je ineens veel meer afscheiding hebt, en ook behoorlijk vloeibaar?

De rest zal ik nog even bewaren ;) Vanmiddag heb ik toevallig een afspraak met mijn diëtist en dat gesprek neemt denk ik een hele andere wending dan normaal! Wel leuk, zou ik normaal geen afspraak voor maken maar toch een interessant onderwerp.

Morgen gaan we naar de huisarts en vrijdag komt moeders voor moeders langs. Ik lijk wel zwanger! *O*
pi_116100676
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 11:32 schreef Ticootje het volgende:
Joene ging gister baby voelen. En baby ging denk mn zn kont in het kommetje van zn hand liggen draaien. <3
Was leuk! O+
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_116100679
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 11:44 schreef Suikertante het volgende:
Jeetje! Ik moet een beetje wennen aan de snelheid hier! Een stuk drukker dan in het streepjestopic! Ik moet nog een beetje inkomen maar ik zie een boel mijlpalen, waarvoor gefeliciteerd!

Heb vrijdag mijn eerste positieve test gedaan en zaterdagmiddag nog eentje en die was een stuk donkerder :s) Dit weekend was ik niet thuis en nu stromen de vragen mijn hoofd binnen!
Waar ik het benieuwdst naar ben: mijn cyclus begon op 21 juli, maar mijn eisprong was (denk ik) op 10 augustus. Ben ik dan nu 5 weken en 4 dagen zwanger, óf 4 weken en 4 dagen?
Vraag 2: is het normaal als je ineens veel meer afscheiding hebt, en ook behoorlijk vloeibaar?

De rest zal ik nog even bewaren ;) Vanmiddag heb ik toevallig een afspraak met mijn diëtist en dat gesprek neemt denk ik een hele andere wending dan normaal! Wel leuk, zou ik normaal geen afspraak voor maken maar toch een interessant onderwerp.

Morgen gaan we naar de huisarts en vrijdag komt moeders voor moeders langs. Ik lijk wel zwanger! *O*
Afscheiding is normaal. En op de termijnecho zul je horen wat de precieze duur van je zwanegrschap is. Ze rekenen eigenlijk altijd vanaf de eerste dag van je laatste onegsteldheid.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')