Dat vraag ik mij tegenwoordig ook bij elke aanvaring af.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:08 schreef rebel-angel het volgende:
hier een kleine aanvaring met het vloeren bedrijf, en nu probeer ik te bepalen of dat wat ik ervan vindt is wat ik echt vindt of dat het m'n hormonen zijnben ik nog te volgen
quote:
Nee hoor die indruk had ik helemaal niet.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 08:13 schreef Limone het volgende:
[..]
Oh jee! Ik bedoelde het meer in het algemeen, niet persoonlijk naar jou toe. Hoop niet dat ik die indruk heb gewekt.![]()
Ja, dat kun je. Punt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:31 schreef LeNeHe het volgende:
Vanmiddag naar de gyn, ben benieuwd Want ze zouden kijken of ik gestript kan worden. Ik heb af en toe een soort van![]()
moment, dan vliegt het me ineens aan; kan me niet voorstellen dat we straks echt een klein baby'tje hebben en kan ik dat allemaal wel?
/dagboek
You go girlquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:16 schreef Mangostine het volgende:
Dank voor jullie reacties.
Mijn leidinggevende is een schat, heb het net met hem besproken. Toen ie zei dat ie wel aan me zag dat ik het zwaar had, moest ik al bijna huilen. Ik ben het ook helemaal niet gewend van mezelf, dat ik me zo k*t voel.
Ik heb mijn afspraken voor vanmiddag gecancelled en ga zo naar huis. Eerst een potje jankenen dan slapen.
Zet 'm op lj!![]()
Doe es een foto danquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:21 schreef _Ophelia_ het volgende:
Goed gedaan Mango![]()
Mijn mini komt gelukkig (nog?) niet in de buurt van mijn ribbenkast, wel op die hoogte maar veel meer naar voren.
Vrijdag! Vriend en ik zijn nu druk aan het beslissen of we die combinatietest wel of niet willen laten doen... De statisticus in Vriend is ernstig benieuwd wat ze er allemaal uit kunnen halen en welke kans er dan uitkomt, en ik wil eigenlijk geen stress krijgen door een iets verhoogde kans. Dus.... dat wordt nog ff overleggen.quote:LB wanneer mag jij eigenlijk naar de VK?
Jemig! Hoe lang moet je nog werken eigenlijk?quote:voor alle mijlpalen! 33 weken vandaag
Was leuk!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:32 schreef Ticootje het volgende:
Joene ging gister baby voelen. En baby ging denk mn zn kont in het kommetje van zn hand liggen draaien. <3
Afscheiding is normaal. En op de termijnecho zul je horen wat de precieze duur van je zwanegrschap is. Ze rekenen eigenlijk altijd vanaf de eerste dag van je laatste onegsteldheid.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:44 schreef Suikertante het volgende:
Jeetje! Ik moet een beetje wennen aan de snelheid hier! Een stuk drukker dan in het streepjestopic! Ik moet nog een beetje inkomen maar ik zie een boel mijlpalen, waarvoor gefeliciteerd!
Heb vrijdag mijn eerste positieve test gedaan en zaterdagmiddag nog eentje en die was een stuk donkerderDit weekend was ik niet thuis en nu stromen de vragen mijn hoofd binnen!
Waar ik het benieuwdst naar ben: mijn cyclus begon op 21 juli, maar mijn eisprong was (denk ik) op 10 augustus. Ben ik dan nu 5 weken en 4 dagen zwanger, óf 4 weken en 4 dagen?
Vraag 2: is het normaal als je ineens veel meer afscheiding hebt, en ook behoorlijk vloeibaar?
De rest zal ik nog even bewarenVanmiddag heb ik toevallig een afspraak met mijn diëtist en dat gesprek neemt denk ik een hele andere wending dan normaal! Wel leuk, zou ik normaal geen afspraak voor maken maar toch een interessant onderwerp.
Morgen gaan we naar de huisarts en vrijdag komt moeders voor moeders langs. Ik lijk wel zwanger!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |