abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 03:40:59 #226
381212 Gulara
From the future
pi_116095569
Dag dames!

Nogmaals het gekir was geen verwijt of zo, meer een constatering van mijn kant dat ik misschien wat blasé ben. By all means kir away als je wilt!

Nicole een meisje! Wat leuk! *O*

Rebel-angel, koeka vind ik ook zo mooi. Ga maar even wat (schoon-)ouders lief aankijken denk ik.

Kwisted, kan me voorstellen dat het even te veel kan worden. Vaak het beste om er gewoon maar even aan toe te geven. :*

Danic fijn dat je mee kunt doen aan het onderzoek.

Ik zag een goede combinatietest bij Fieder, fijn joh!

En Cantare de allerlaatste loodjes, spannend!

Free, eng dat flauwvallen steeds! En nu ook nog zulk spannend nieuws. Hoop dat je morgen wat meer duidelijkheid krijgt. :*

Het hele Tenagebeuren verdring ik nog maar even, hoewel ik met hardlopen gisteren steeds het gevoel had dat ik moest plassen terwijl dit niet zo was. En als het zo is, dan is het zo. Broekplassen is bij lange na niet het meest schaamtevolle wat ik ooit gedaan heb, dus daar kom ik ook wel overheen. :+
pi_116095625
Free, hoop dat het morgen allemaal in orde is. Schrikken hoor.

Hier na een lange dag met een beurse buik en gekneusde rib, nu misselijk wakker. -O- Ik klaag niet gauw, maar het valt me nu toch wel een beetje tegen. Weet me overdag bijna geen houding te geven omdat baby bij mijn ribben in de weg zit, dat doortrekt naar pijn in mijn rug, eten komt omhoog. Deze week hebben we elke avond wel iets te doen. Op mijn werk zit ik middenin afronding en overdracht en dat is druk, met nauwelijks ruimte voor extra rustmomenten of om eerder naar huis te gaan.

Bluh. Nog 2 weken tot mijn verlof. /einde klaag

Morgen herkansing van de pretecho, baby is erg druk geweest, maar volgens mij ligt ie toch nog in stuit. Maar hoop dat we wel beter beeld krijgen van gezichtje en geslacht!
pi_116095765
Krampen = dus wakker
pi_116095781
Oeh, spannend lj... Hopen dat het doorzet! :%
pi_116095783
Ik hoop het ook

maar mango wat nou als je gaat liggen met een zooitje kussen tussen je/achter je.. ik vond dat altijd wel verlichtend. Oh en savonds kon ik op een gegeven moment echt geen hap meer door mn keel krijgen door het gevoel dat alles omhoog kwam. Dus dan had ik mijn avond eten in de middag ofzo wanneer dat wel wat beter voelde.
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 05:08:05 #231
381212 Gulara
From the future
pi_116095809
Dames succes met de slapeloze nachten, ellendig lijkt me dat. :*
pi_116096006
Spannend LJ!

Free, wat naar. Hopelijk vandaag alles goed.

Mignonne, bedankt voor de uitleg! Toch maar eens tena proberen dan. Eerst die always dingen maar eens opmaken.
pi_116096061
2 cm ontsluiting en vliezen gebroken
pi_116096063
Free hou het toch eens wat rustig joh! Hopelijk alles goed bij de extra controles!

Mango meid, niet fijn. Baby naar beneden masseren? Of is ie daar ondertussen al te groot voor.

En over 't hele Tena-verhaal: dat vind ik bij mezelf bizar! Urineverlies: nada! Niezen, trampoline,... bring it on! Hoewel 't daar beneden wel compleet uitgetrokken is na mijn bevalling. Echoooo! En ik dus wel na het nemen van een bad badwater lek alsof m'n vruchtwater gebroken is (was al voor de 2de zwangerschap). Dacht altijd dat het aan mijn bekkenbodemspieren lag, heb ze ook getraind als gek. Heeft blijkbaar wel geholpen, maar niet in de eerste plaats voor het probleem dat ik wou aanpakken...
pi_116096064
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 07:12 schreef lovelyjubbly1 het volgende:
Jippie! Gaan! Veel succes!!!
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 07:16:44 #236
381212 Gulara
From the future
pi_116096078
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 07:12 schreef lovelyjubbly1 het volgende:
Spannend! Succes!
pi_116096141
Veel succes lj!
pi_116096148
Lovelyjubbly, succes

Fieder, ik was vergeten te juichen voor je goede combinatietest *O*

Freecell, wat schrikken dat je was flauwgevallen. En vandaag weer terug voor CTG. Sterkte hoor.

Vannacht ook niet al te goed geslapen. Heel erg licht. Dus ben nu een beetje moe. :Z
pi_116096157
Succes LJ :%
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_116096203
Baby onderweg! Zet hem op lovelyjubbly!

Tena inleg zweer ik ook bij trouwens

free succes vandaag en niet meer zo raar vallen he
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 07:42:39 #241
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_116096234
Lj succes vandaag komt je beeb :D

nog een *O* voor de goede combinatietest van fieder

free is het misschien beter als je overal matrasjes in je huis doet, dan val je lekker zacht :P
W
Z
E
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 07:47:20 #242
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_116096269
Succes LovelyJubbly! *O* *O* *O*

Boh Free, dat klinkt als een lekker dagje en avondje. Succes vandaag met de onderzoeken. :*

FTA, jij ook weer heel veel succes met de groeiecho etc. :*

Fieder fijn dat de combinatietest goed was! *O*

MeNicole, wat fijn dat het kindje liet zien wat het is! Je krijgt een dochter! O+

Ik heb niks te melden over mezelf. :')
A grand adventure has begun.
pi_116096363
Succes lj!!! Spannend hoor!

Cantare hoe gaat het met jou vandaag?

Hier niks te melden ;) vandaag 38 weken en ik tel echt de dagen af, ben zo nieuwsgierig naar ons mannetje. Maar mag niet klagen want voel me nog prima
pi_116096376
MeNicole, wat onwijs leuk dat jullie een dochter krijgen na alle mannetjes!
pi_116096386
LJ, hoppa,puffen jij *O*
pi_116096421
Jeetje Freecel wat een avond en dan ook nog eens een te kleine baby :*

Een meisje voor menicole, wat leuk!

Lj zet em op!!

Wat fijn dat de combinatietest goed was Fieder!

Mangostine :*

Wij hebben vanmiddag weer een groeiecho, hopelijk is deze ook weer goed, dan durf ik wat dat betreft eindelijk een beetje te juichen? Oh en 32 weken vandaag!!
pi_116096456
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2012 09:16 schreef Gulara het volgende:

[..]

Het gekir was ook meer algemeen bedoeld dan iets specifiek van hier hoor. Maar het is bij mij allemaal nog zo abstract dat ik het al snel raar vind misschien.

Ik ben bijna 13 weken, en nu ongeveer een weekje dat het echt beter gaat. Niet dat ik er heel erg beroerd aan toe was hoor. Maar hopen dat het voor jou ook snel overgaat.
Oh jee! Ik bedoelde het meer in het algemeen, niet persoonlijk naar jou toe. Hoop niet dat ik die indruk heb gewekt. :o

Ja, aan de ene kant hoop ik dat vooral die dufheid verdwijnt, aan de andere kant is dat enige waaraan ik merk dat ik zwanger ben...
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 08:15:45 #248
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_116096483
Fta heel veel succes vandaag
we ^O^ voor een goede echo
W
Z
E
pi_116096506
Succes LJ!
pi_116096673
Freecell, jeetje wat een avond, hoop dat er verder niks aan de hand is :*

FTA succes vanmiddag.

Lj succes :%

Mango dat klinkt echt vervelend, succes met de laatste loodjes tot je verlof.
Life is what happens while you are busy making other plans...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')