Datte inderdaad, ik pis dwars door een inlegkruisje heen als ik goed over mijn nek ga, en dat doe ik nog wel een aantal keer per week. Met een tena nog nooit doorgelekt.quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:02 schreef Ticootje het volgende:
Ik loop liever met een tena dan dat m'n inlegkruisje niet alles opvangt en ik een natte plek in m'n broek heb. Dat is gewoon schaamte.
Gelukkig wat m'n enige kotsbui hier thuis, maar toen kon ik ook meteen naar boven om andere kleding aan te doen.
Juhp.quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:26 schreef Incantrix het volgende:
Leuke opdrachten Mignonne
Na mjn bevalling van Stef heb ik het ook weggekregen met bhulp van de bekkenfysio, maar nu ik zwanger ben heeft het de kop weer opgestoken. Maak me er niet druk over, bij Gariël had ik het ook, maar was het ook weer weg na de bevalling. Kan dat hormonaal zijn oid, Mignonne?
En good to know, Son
Ohja, dat heb je ook nogquote:Op maandag 27 augustus 2012 21:30 schreef mignonne het volgende:
[..]
Juhp.
En doordat er sowieso meer van je bekkenbodem gevraagd wordt nu je zwanger bent, niet eens hormonaal maar gewoon letterlijk fysiek, het tillen van je baarmoeder, je kind die lekker op je blaas stampt etc.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:48 schreef Kyara het volgende:
Ik vind inlegkruisjes juist helemaal niet fijn. Blijft nooit goed zitten.
quote:
Cool! Dat is nog eens leuk om te wetenquote:Op maandag 27 augustus 2012 21:16 schreef mignonne het volgende:
En ja dat zijn emmers water om de absorptie mee te testen![]()
we mochten ook aan het begin van de les binnen 10 minuten een liter water drinken en daarna twee minuten springen, daarna anderhalf uur wc-verbod en daarna weer twee minuten te springen. Om te testen hoe krachtig je eigen blaas was. Spannend testjeheb em gelukkig overleefd, maar lang niet alle van mn 17/18 jarige klasgenootjes. Niets om je voor te schamen dus, het komt echt veel voor, ook bij vrouwen die nog geen kind hebben gehad. Wel een reden om er iets aan/mee te doen.
Ik zou ook weigeren ja.quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:41 schreef Omentielvo het volgende:
Die test ga ik maar niet doen. Ik weet de uitslag al.
Dat weet ik na m'n 2de suikertest woensdag...quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:08 schreef admiraal_anaal het volgende:
Iemand hier ervaring met zwangerschapssuiker?
ice tea?quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:49 schreef LadyBlack het volgende:
Oooh ik doe maar even net of ik al die posts over tena's niet gelezen heb hoor!
Ik blijf me verbazen over mijn veranderende smaak; cola is ook al niet lekker meer! Wel handig natuurlijk, want ook niet gezond, maar je vraagt je wel af wat je nog moet bestellen in de kroeg(maandag vaste avond, na koorrepetitie).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |