abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116082071
Thanx Inca, ik zal er eens naar kijken.

En wat harder trainen. Normaal heb ik er dus geen last van. Ook vlak na de bevalling was het eigenlijk al snel weer over.
pi_116082183
Ik loop liever met een tena dan dat m'n inlegkruisje niet alles opvangt en ik een natte plek in m'n broek heb. Dat is gewoon schaamte.

Gelukkig wat m'n enige kotsbui hier thuis, maar toen kon ik ook meteen naar boven om andere kleding aan te doen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 27 augustus 2012 @ 21:04:41 #203
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_116082276
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 21:02 schreef Ticootje het volgende:
Ik loop liever met een tena dan dat m'n inlegkruisje niet alles opvangt en ik een natte plek in m'n broek heb. Dat is gewoon schaamte.

Gelukkig wat m'n enige kotsbui hier thuis, maar toen kon ik ook meteen naar boven om andere kleding aan te doen.
Datte inderdaad, ik pis dwars door een inlegkruisje heen als ik goed over mijn nek ga, en dat doe ik nog wel een aantal keer per week. Met een tena nog nooit doorgelekt.
3!
pi_116082722
Onderdeel op de opleiding, inco-materiaal testen :Y)
Tegen ieders verwachting in, turned out dat het dunste materiaal (wat ervoor gemaakt was) het meeste kon hebben, de unit helemaal rechts (!) dus. Dat is een Tena.

:)
pi_116082827
En ja dat zijn emmers water om de absorptie mee te testen :P
we mochten ook aan het begin van de les binnen 10 minuten een liter water drinken en daarna twee minuten springen, daarna anderhalf uur wc-verbod en daarna weer twee minuten te springen. Om te testen hoe krachtig je eigen blaas was. Spannend testje :') heb em gelukkig overleefd, maar lang niet alle van mn 17/18 jarige klasgenootjes. Niets om je voor te schamen dus, het komt echt veel voor, ook bij vrouwen die nog geen kind hebben gehad. Wel een reden om er iets aan/mee te doen.
pi_116082892
Tena is echt baas.
  maandag 27 augustus 2012 @ 21:19:36 #207
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_116082998
Ik loop hard met zoiets als links. :o :') De Tena versie daarvan dus. :o
  maandag 27 augustus 2012 @ 21:21:04 #208
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_116083082
Als je je schaamt om Tena te kopen :P : Always heeft ook een lijn die is bedoeld voor urineverlies. ' Enviva'. Heet t geloof ik (ja, ook ik stond na de bevalling de schappen te bestuderen). Niet dat ik me schaamde om Tena te kopen, maar omdat ook ik dacht dat dat wel dikke lappen zouden zijn. Tena heeft gewoon geen goed imago wat at betreft.
  maandag 27 augustus 2012 @ 21:22:28 #209
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_116083147
Nu trouwens nergens last meer van, je kunt het soms echt wegtrainen (waarschijnlijk niet altijd, maar het kan geen kwaad een bekkenbodemfysio te raadplegen).
pi_116083281
Inca, ik ben er aan gewend ;)
Ik wen alleen niet meer aan t gewicht van mn peuter. Tilde k m eerst met redelijk gemak en vond k m niet zo zwaar, nu weegt ie lood :')

Gelukkig werken mn bekkenbodemspieren nog prima na 2 bevallingen :D
  maandag 27 augustus 2012 @ 21:26:05 #211
95408 Incantrix
pi_116083336
Leuke opdrachten Mignonne :D

Na mjn bevalling van Stef heb ik het ook weggekregen met bhulp van de bekkenfysio, maar nu ik zwanger ben heeft het de kop weer opgestoken. Maak me er niet druk over, bij Gariël had ik het ook, maar was het ook weer weg na de bevalling. Kan dat hormonaal zijn oid, Mignonne?

En good to know, Son ;)
3!
pi_116083614
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2012 21:26 schreef Incantrix het volgende:
Leuke opdrachten Mignonne :D

Na mjn bevalling van Stef heb ik het ook weggekregen met bhulp van de bekkenfysio, maar nu ik zwanger ben heeft het de kop weer opgestoken. Maak me er niet druk over, bij Gariël had ik het ook, maar was het ook weer weg na de bevalling. Kan dat hormonaal zijn oid, Mignonne?

En good to know, Son ;)
Juhp.
En doordat er sowieso meer van je bekkenbodem gevraagd wordt nu je zwanger bent, niet eens hormonaal maar gewoon letterlijk fysiek, het tillen van je baarmoeder, je kind die lekker op je blaas stampt etc.
pi_116083740
Kind op blaas is niet tof.
  maandag 27 augustus 2012 @ 21:33:40 #214
95408 Incantrix
pi_116083824
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 21:30 schreef mignonne het volgende:

[..]

Juhp.
En doordat er sowieso meer van je bekkenbodem gevraagd wordt nu je zwanger bent, niet eens hormonaal maar gewoon letterlijk fysiek, het tillen van je baarmoeder, je kind die lekker op je blaas stampt etc.
Ohja, dat heb je ook nog :D nouja, ik hou het prima als ik niet moet overgeven. Niezen gaat meestal ook nog wel goed, dus ik klaag maar niet :)

En boohhh, over kinders die op je blaas stampen gesproken, deze heeft er echt een sport van gemaakt, ze doet haast niet anders -O-
3!
  maandag 27 augustus 2012 @ 21:34:35 #215
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_116083899
quote:
17s.gif Op maandag 27 augustus 2012 20:48 schreef Kyara het volgende:
Ik vind inlegkruisjes juist helemaal niet fijn. Blijft nooit goed zitten. :N
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 20:49 schreef nytar het volgende:
huh? Waar gaan ze heen dan?!
:P Whehe. Ik gebruik gewoon die van de hema, plakken prima.. Ja, die van always wel wat beter, maar ik vind die van de hema prima.
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 21:16 schreef mignonne het volgende:
En ja dat zijn emmers water om de absorptie mee te testen :P
we mochten ook aan het begin van de les binnen 10 minuten een liter water drinken en daarna twee minuten springen, daarna anderhalf uur wc-verbod en daarna weer twee minuten te springen. Om te testen hoe krachtig je eigen blaas was. Spannend testje :') heb em gelukkig overleefd, maar lang niet alle van mn 17/18 jarige klasgenootjes. Niets om je voor te schamen dus, het komt echt veel voor, ook bij vrouwen die nog geen kind hebben gehad. Wel een reden om er iets aan/mee te doen.
Cool! Dat is nog eens leuk om te weten :D En leuk testen whihi XD
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_116084311
Die test ga ik maar niet doen. Ik weet de uitslag al.
pi_116084782
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 21:41 schreef Omentielvo het volgende:
Die test ga ik maar niet doen. Ik weet de uitslag al.
Ik zou ook weigeren ja. :D
pi_116085938
Iemand hier ervaring met zwangerschapssuiker?
pi_116088131
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 22:08 schreef admiraal_anaal het volgende:
Iemand hier ervaring met zwangerschapssuiker?
Dat weet ik na m'n 2de suikertest woensdag...
  maandag 27 augustus 2012 @ 22:49:11 #220
171422 LadyBlack
paint it black
pi_116088365
Oooh ik doe maar even net of ik al die posts over tena's niet gelezen heb hoor! :o

Ik blijf me verbazen over mijn veranderende smaak; cola is ook al niet lekker meer! Wel handig natuurlijk, want ook niet gezond, maar je vraagt je wel af wat je nog moet bestellen in de kroeg :') (maandag vaste avond, na koorrepetitie).
pi_116088613
Cantare succes, hoop dat het doorzet.

Kwisted nog even volhouden en jezelf lekker (laten) verwennen. :)

En hier geen inlegkruisjes, die vind ik juist vies voelen. Heb trouwens ook niet zo'n last van urineverlies, bij niezen even extra knijpen om tegen te houden is (nog) voldoende. :)
pi_116088763
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 22:49 schreef LadyBlack het volgende:
Oooh ik doe maar even net of ik al die posts over tena's niet gelezen heb hoor! :o

Ik blijf me verbazen over mijn veranderende smaak; cola is ook al niet lekker meer! Wel handig natuurlijk, want ook niet gezond, maar je vraagt je wel af wat je nog moet bestellen in de kroeg :') (maandag vaste avond, na koorrepetitie).
ice tea? ;)

Ik had vanavond lamsvlees en ik luste het opeens echt niet meer :r
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_116089979
Hou op over eten. Zo vind ik iets lekker, om het volgende moment kotsmisselijk te zijn van alleen maar de blik op eten.
Maakt niet uit wat. Het ene moment heb ik trek in brood, het volgende moment moet ik er niet aan denken! :r
pi_116092033
Brood en fruit gaan hier goed, de rest komt er weer uit :+
Dus ik varieer gewoon met beleg :P

Haha, ik begin nu ook wat bekkenbodem-problemen te krijgen met niezen inderdaad. Voor het eerst trouwens.
En plotseling naar beneden schoppen van hummel is gewoon niet fijn .

Gisteren (laat op de avond) plat voorover flauwgevallen. Knap onaangenaam, maar niet woest pijnlijk oid. Wel flink lange harde buik. Na 10minuten was ukkie al weer vrolijk aan het dansen, dus ok.
Vandaag hield ik wat harde buiken die goed pijnlijk waren en kramperig.
Dus na het eten vlos gebeld.

En dan zit je dus de hele avond aan CTG - echo - nog een CTG.
En allemaal mensen die je vertellen dat je meteen moet bellen als je voorover valt en niet pas een dag later :@

Ik moest nog bijna de nacht blijven ook... Het was dat het al 24 uur geleden was inmiddels (best lang in ziekenhuis gezeten vanavond) en dat het protocol daarom overboord mocht.

En uit de echo bleek dat hummel te klein is -O- En nu moet ik morgen weer. Kudde extra controles en observatiedagje. -O-
pi_116095319
Wil je voortaan wel eens een beetje voorzichtiger flauwvallen Free }:|
Succes morgen i.i.g., ik hoop dat het niets blijkt te zijn :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')