abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116015998
Kwisted gefeliciteerd
pi_116016370
Kwisted van harte! Fijn dat t meeste klaar staat. Een videocamera staat hier ook op t lijstje :)

Logi spannend voor je oudste! Hoop dat t goed bevallen is. Nog een weekje, dan ben je weer compleet :*

Omentielvo fijn dat je vakantie leuk was! En een buikje O+ Ik heb ook het gevoel dat ik een jongetje krijg, gek he zo'n gevoel? Zal ook echt verbaasd zijn als t toch een meisje is denk ik.

Ik zag net onder de douche een vaag lijntje onder mn navel, volgens mij krijg ik n linea negra. Hoop dat ie niet te donker wordt...
pi_116016422
Gefeliciteerd kwisted...
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_116016508
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 11:01 schreef Fieder het volgende:
Ik zag net onder de douche een vaag lijntje onder mn navel, volgens mij krijg ik n linea negra. Hoop dat ie niet te donker wordt...
O+
Ook al wordt hij donker, daarna trekt hij toch weer weg. Ik had hem bij Midas juist boven mijn navel en nu begint hij ook weer te komen O+
  zondag 26 augustus 2012 @ 11:09:40 #55
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_116016511
kwisted, gefeliciteerd met je verjaardag w/

en linea negra check :)
W
Z
E
pi_116016676
Jaaa de buikstreep, ik heb em ook O+
Ik had trouwens in niet zwangere toestand al een lijntje naar mijn navel, die is nu donkerder geworden en over de hele lengte van mijn buik.
pi_116016911
Wil je het geslacht weten Omentielvo? Ik vond het in ieder geval erg spannend toen de gynaecoloog ons liet weten dat we een zoontje verwachten...
Eigenlijk moet ik eerlijk toegeven dat ik eerst liever een meisje had gehad (ben zelf de middelste van 2 broers en had altijd liever een zus gehad :') ) maar dat heeft niet lang geduurd.
Ik ben nu ook helemaal gewonnen voor ons jongetje O+

Gefeliciteerd Kwisted, laat je maar goed verwennen vandaag!

Linea negra heb ik bij mij nog niet gespot, maar gezien deze weer verdwijnt, zit ik daar weinig mee in. Striemen mogen wel liefst achterwege blijven...

Ondertussen kan ik eindelijk even tot rust komen.. Vrijdag een lange dag gehad op de trouw van mijn schoonzusje maar het was ook heel erg gezellig. En leuke complimentjes gekregen over m'n jurkje en buik, egoboost B-)
Ook gisteren druk bezig geweest dus eigenlijk ben ik best blij met de regen vandaag, met (eerder zeldzaam) mooi weer binnen blijven vind ik snel zonde..
pi_116019422
Van harte kwisted !

Zijn druk met nieuwe kamer mini maar het bevalt haar wel ze is er nu al een uur aan het spelen / helpen alleen haar bed, gordijnen ophangen en muurschildering dan is klaar

vandaag voor het eerst een oude positie broek aan maar ook die zakt me van mn kont af
Gewone broeken ook maar kan op 1 of andere manier geen riem fatsoenlijk om
toch nieuwe kleren shoppen?!
pi_116019554
Kwisted, gefeliciteerd!

Ben echt een zeef, er blijft niks hangen :@
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
pi_116019829
Gefeliciteerd, Kwisted!

Gister mijn eerste broodnuchtiger huwelijk, maar ik voel mij er niet frisser op; integendeel. En wat stinken mensen eigenlijk :@ Vooral de combinatie bier en sigaretten is misselijk makend...
  zondag 26 augustus 2012 @ 13:48:49 #61
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_116021400
Logi: thanks! :) Zozo, kom je nog wel aan je slaap toe joh? :*
Wat leuk dat de oudste het leuk had gehad :D

Kwisted gefeliciteerd met je verjaardag! :* *G*
Fijn dat alles klaar is voor de kleine O+

Fieder: ik heb ook al lang een dikke vette streep, en nog een scheve ook (gaat niet recht naar mn navel toe zeg maar, maar een beetje eromheen :')) en idd, ook al is ie donker, dat trekt toch weer weg! ;)

Heb gelukkig nog ff kunnen slapen later, was wel lekker. Toch brak gevoel nu, ach, kan ik er vast aan wennen.
I never look back, darling. It distracts from the now.
  zondag 26 augustus 2012 @ 15:54:16 #62
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_116027015
Gefeliciteerd Kwisted! *O* *O* Ik was ook net 25 toen Nathan werd geboren O+

Ik had de vorige zwangerschap ook een buikstreep, ik vond em leuk. Deze zwangerschap nog niet gezien, ben benieuwd of ie komt!
  zondag 26 augustus 2012 @ 16:50:54 #63
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_116029336
pfff zit te knikkebollen in de auto hier, snel richting huis! -O-
Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
pi_116031452
Jetlagged en wel terug thuis :). Helemaal geweldig NYC!!!
Met een berichtje op mijn voicemail dat mijn waarden na de suikertest te hoog waren en ik een bijkomende test moet laten doen -O- (iemand ervaring mee?).

Gelukkige verjaardag Kwisted!

Ik ga proberen een beetje bij te lezen, want wat zijn jullie hard gegaan! :o
pi_116034621
Gefeliciteerd Kwisted! :)
Hoop dat je er ondanks de regen toch wat moois van weet te maken vandaag ^O^

Hier nog geen streep gespot geloof ik.
En de eerste van onze pufclub is bevallen :o :X ... Die moet nog heeeeeeeeel veel geduld hebben voordat de 'na de bevalling' lessen beginnen :D
  zondag 26 augustus 2012 @ 20:07:05 #66
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_116036551
Welkom terug Liz! :W

Hier net met volle blaas heel laag 1min geluisterd en had het hartje meteen. Wel direct het ding uitgedaan maar heel blij, vriendje werd er emo van O+
pi_116036672
Gaat vriendje niet gewoon mee naar de vk? Daar hoor je het toch ook?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zondag 26 augustus 2012 @ 20:14:59 #68
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_116036923
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 20:09 schreef Ticootje het volgende:
Gaat vriendje niet gewoon mee naar de vk? Daar hoor je het toch ook?
Ja hij gaat wel mee alleen als er derden bij zijn kan hij zich nooit zo goed uiten (opvoeding) dus dit was de eerste keer dat het zo intiem "kon" was erg mooi O+
pi_116037404
Fijn Logi O+
  maandag 27 augustus 2012 @ 02:46:44 #70
381212 Gulara
From the future
pi_116055996
Oh jongens wat gaan jullie snel! Ik heb alleen dit topic even doorgelezen, want het was echt te veel om terug te lezen. Ik hoop dat het met iedereen goed gaat. En dat ik geen ontzettend belangrijke dingen heb overgeslagen.

Hier gaat het prima, niet meer misselijke en die vermoeide wolk lijkt ook weg te zijn, fijn hoor, ik was er namelijk wel klaar mee. Dus nu is het allemaal een beetje niksig vind ik. Nog geen buik te zien (misschien een beetje, want helemaal inhouden lukt niet meer) en verder voel ik me dus weer normaal. Zou wel een wijntje lusten zeg maar! :+
Ik denk dat ik stiekem een beetje ontaarde moeder ben of zo, want als ik lees dat sommigen zelfs een angelsounds kopen om naar het hartje te luisteren. Dat klinkt allemaal zo lief en begaan. Ik zou nog niet op het idee komen om zoiets aan te schaffen! En luisteren naar het hartje bij de verloskundige vind ik leuk, maar ik word er niet emotioneel van of zo. :@
Nou ja, hij/zij moet het maar doen met deze nuchtere moeder, en gelukkig weet ik uit ervaring dat ik buitenbaarmoederlijke kinderen heel leuk vind, en zij mij. Maar vooralsnog kan ik me soms nog maar moeilijk vinden in al het gekir dat blijkbaar bij het zwanger zijn hoort (ik 'kir' sowieso niet zoveel uit principe :+ ). Ik ben meer van het leuk-dat-je-er-bent-als-het-even-kan-maak-het-je-moeder-niet-te-lastig-daarbinnen-en-ik-beloof-het-gebrek-aan-gekir-en-oeeh-en-aah-in-te-halen-als-je-buiten-bent.
Nou zoiets dus, lange dagboekpost maar moest het denk ik even kwijt of zo! :@
pi_116056736
Nou Gulara, you're not the only one! ;)
Hier zit er nog zo eentje ... :')

Zo, een mega druk/vol weekend achter de rug, vandaar niet zoveel gereageerd. Hoop dat het goed gaat met iedereen! Heb wel bijgelezen .. Las dat er een aantal vakantiegangers terug waren. Hoop dat jullie een fijne vakantie hebben gehad!

En Logi haar kroost druppelt weer beetje bij beetje binnen las ik :)

Weinig zinnigs te melden vanaf deze kant. Soms sta ik voor de spiegel en denk ik .. Waaaaaaaah wat een grote bol :o ... En vanmorgen stond ik ervoor en dacht ik .. Muhh valt best mee :')
pi_116056857
Ik herken dat gekir niet.. Bij mijzelf niet, bij andere zwangeren in mijn omgeving niet en eigenlijk in dit topic ook niet. Ik ben er ook redelijk alergisch voor, dus misschien zie ik het ook niet.

Oh! Er is trouwens wel iemand in mijn omgeving die kirt! Een man, for crying out loud. :D

Fijn dat je je weer beter voelt Gulara! Hoeveel weken ben je? Dan kan ik daar naar uitkijken. Ik slaap de laatste dagen zo licht (begint dat nu al?) en ik voel me 's ochtends zo duf. Ik kan niet wachten tot het weer weekend is! Wel over sex gedroomd :9
  maandag 27 augustus 2012 @ 08:05:37 #73
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_116056875
Welkom terug Liza! Balen dat je suikerwaardes te hoog waren. Ik denk dat je dan zo'n glucose intolerantietest moet doen. Je moet dan nuchter bloed laten prikken, krijgt een paar bekertjes mierzoet ( :9 ) spul te drinken en twee uur later mag je weer bloedprikken.

Vandaag weer mijlpalendag voor Liza en mij! 27 weken! :o *O*
A grand adventure has begun.
pi_116056927
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 08:05 schreef Keshet het volgende:

Vandaag weer mijlpalendag voor Liza en mij! 27 weken! :o *O*
*O*

Iets minder enthousiast over die test. Straks even het ziekenhuis bellen...
  maandag 27 augustus 2012 @ 08:14:25 #75
265732 Keshet
pi_116056930
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2012 08:13 schreef OooLizaooO het volgende:

[..]

*O*

Iets minder enthousiast over die test. Straks even het ziekenhuis bellen...
Ik vond het spul lekker. Ik zou die test zo nog een keer doen. :@ Ik heb heerlijk relaxed een boek zitten lezen; twee uur lang! Daar kom ik normaal nauwelijks aan toe!
pi_116056979
Meldt met weinig te melden. Gefeliciteerd met de mijlpalen!
pi_116056993
Ik ben sinds het begin van mijn zwangerschap niet meer zo misselijk geweest als na dat suikerdrankje :). En vanaf morgen begin ik weer te werken en kan ik niet zomaar een halve dag verlof nemen om naar 't ziekenhuis te gaan. Wat moet dat moet natuurlijk, maar 't is altijd wel gedoe. En ik ben al helemaal geen held als het gaat over bloedprikken.

Maar goed jouw look in the bright is dan wel weer leuk: rustig tijd om verder te lezen in mijn boek :9
  maandag 27 augustus 2012 @ 08:33:14 #78
265732 Keshet
pi_116057079
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 08:23 schreef OooLizaooO het volgende:
Ik ben sinds het begin van mijn zwangerschap niet meer zo misselijk geweest als na dat suikerdrankje :). En vanaf morgen begin ik weer te werken en kan ik niet zomaar een halve dag verlof nemen om naar 't ziekenhuis te gaan. Wat moet dat moet natuurlijk, maar 't is altijd wel gedoe. En ik ben al helemaal geen held als het gaat over bloedprikken.

Maar goed jouw look in the bright is dan wel weer leuk: rustig tijd om verder te lezen in mijn boek :9
Maar als jij die test al gehad hebt zullen ze wel een andere test bedoelen?
pi_116057209
Pffff :O
pi_116057236
Ik heb een dansende baby in mijn buik vanmorgen, ik vind dat toch zó leuk!

Verder ben ik héél nuchter en kir ik ook niet over kinderen en baby's. Iedereen was ook stomverbaasd dat ik zwanger was ('jij?! Die had ik nou nooooooit zien aankomen!' - Like duh, ik had wel geld op mezelf ingezet hoor, qua leeftijd en situatie en zo).

Anyway, ik las iets over New York (hoe tof! Ik had ook nog een half plan om dat zwanger nog te doen maar te ver in zwangerschap pas vrij dus durfde het risico niet te nemen), nare/lekkere suikerdrankjes (succes!) en over linea negra's (check! Al vanaf heel vroeg, week of 12? Bij mij is ie ook niet recht trouwens). De rest ben ik vergeten.

[ Bericht 0% gewijzigd door Mineola op 27-08-2012 09:25:57 (Damn you autocorrect! ;)) ]
pi_116057542
1ste test (1x suikerdrankje, 1x bloedprikken) heb ik al gehad. Maar door verhoogde waardes nu een tweede test nodig. Woensdag 'n voormiddagje ziekenhuis doen. Weer suikerdrankje en dan 4x om het uur bloedprikken.

NY viel met de zwangere buik erg goed mee! We hadden wel geluk dat het daar 'slecht' weer was (een graad of 26-27 tov normaal 35). Dus ik trok het goed. Iets trager tempo en alles wat rustig aan, maar we hadden voldoende tijd dus dat was best fijn.

Ik ben ook niet zo voor dat gekir. En gelukkig heb ik ook een vrij nuchtere omgeving (wel bezorgd hoor, maar niet zo frullerig). Behalve m'n schoonmoeder, maar die zie ik amper :).
pi_116057577
Welkom terug Liza! En gefeliciteerd samen met Keshet met jullie mijlpaal! *O*

Vandaag 38 weken, straks even naar de huisarts om te checken of ik geen blaasontsteking heb. Heb steeds steken in mijn onderbuik, vooral met plassen.
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
  maandag 27 augustus 2012 @ 09:16:33 #83
381212 Gulara
From the future
pi_116057635
quote:
17s.gif Op maandag 27 augustus 2012 08:02 schreef Limone het volgende:
Ik herken dat gekir niet.. Bij mijzelf niet, bij andere zwangeren in mijn omgeving niet en eigenlijk in dit topic ook niet. Ik ben er ook redelijk alergisch voor, dus misschien zie ik het ook niet.

Oh! Er is trouwens wel iemand in mijn omgeving die kirt! Een man, for crying out loud. :D

Fijn dat je je weer beter voelt Gulara! Hoeveel weken ben je? Dan kan ik daar naar uitkijken. Ik slaap de laatste dagen zo licht (begint dat nu al?) en ik voel me 's ochtends zo duf. Ik kan niet wachten tot het weer weekend is! Wel over sex gedroomd :9
Het gekir was ook meer algemeen bedoeld dan iets specifiek van hier hoor. Maar het is bij mij allemaal nog zo abstract dat ik het al snel raar vind misschien.

Ik ben bijna 13 weken, en nu ongeveer een weekje dat het echt beter gaat. Niet dat ik er heel erg beroerd aan toe was hoor. Maar hopen dat het voor jou ook snel overgaat.
  maandag 27 augustus 2012 @ 09:21:57 #84
381212 Gulara
From the future
pi_116057721
Ooh gezellig ik zit onder nuchtere gelijkgestemden. *O*
pi_116057911
Hoi!

Ik zit gewoon bijna op de helft! OMG!
pi_116057937
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2012 09:16 schreef Gulara het volgende:

[..]
Maar het is bij mij allemaal nog zo abstract dat ik het al snel raar vind misschien.

Heel herkenbaar! Ik heb echt tot een week of twintig gehad dat ik regelmatig dacht oh ja, ik ben zwanger. Heb t ook niet van de daken gegild of zo toen het zover was. Tuurlijk was ik er blij mee, maar ik vond het zó abstract! Die echofotootjes konden na drie dagen best van een ander zijn. Het besef kwam pas na de 20w echo, toen je wat begon te zien, toen ik wat begon te voelen en toen we wisten dat het een jongetje was. Maar die periode daarvoor, als iemand zei 'geniet ervan!', dacht ik echt waarvan?!
  maandag 27 augustus 2012 @ 09:53:22 #87
381212 Gulara
From the future
pi_116058260
Oh dit is toch wel even stiekem heel fijn om te lezen, want ik dacht al even dat ik raar was. Omdat er ook zoveel mensen zijn die helemaal lyrisch zijn (ook helemaal leuk hoor, maar niet erg herkenbaar). En dat 'geniet ervan' inderdaad. En ik maar vriendelijk glimlachen en een beetje "genietend" kijken. :o

En Tico bijna op de helft, aan je smiley te zien schrik je er zelf van. :+
pi_116058462
Nou wat Mineola schrijft inderdaad ... :D
Soms wil ik dingen doen en dan lukt dat lichamelijk gezien niet en dan denk ik .. Nee kut je bent zwanger, like duhh :') :+

Weer een mijlpalendag voor de meesten *O*

Afgelopen weekend is de eerste van onze pufclub bevallen, had ik dat al verteld? Lenehe .. Die had jouw termijn! (ondanks eerste kindje) .. Dus wie weet? :D (o, zie nou trouwens dat jullie zelfs exact dezelfde UD hebben :D )

Effe heel stom, maar post MixedEmotions nog wel eens in dit topic? Want ik heb even niet mee gekregen hoe het er voor staat met haar? :) ... Hoop dat alles goed gaat, bevallen of niet bevallen :)

En Cantare? Hoe staat het daar mee? :D

Pffff ... Ik moet al heel lang nog een deur schilderen maar ik zoek het gewoon echt helemaal niet! Iedere keer als ik de babykamer op loop denk ik : O ja, dat moet nog ...
Zojuist kraamzorg gebeld, die komen 6 september langs voor intake. Ben benieuwd! :)

En gisteren afgesproken met vriendin van ons die professioneel doet belly painten. We hebben aan haar verklapt dat we een meisje gaan krijgen en de naam en alles O+ ... Toch wel een hele fijne opluchting op de een of andere manier. Want buiten mijn man en ik weet niemand dat! :) .. Die staat gepland voor 6 oktober .. Super vet :s) .. En 's avonds duik ik met mijn mannetje de fotostudio in voor een fotoshoot (doet ie zelf). Allemaal leuke dingen! :)
pi_116058473
Het gaat gewoon zo snel! Vanaf dat we erachter kwamen is er zoveel gebeurd en nu hebben we nog maar 20 weken en dan is er een baby... Vandaag ff het bedje van mn kamer afhalen, dan heb ik geen 4 jarige kleuter meer die stiekem midden in de nacht in dat bedje gaat liggen...

En dan opzoek naar een babybedje...
pi_116058635
En ik vind het fijn te lezen dat ik dus ook niet de enige ben...! Zo stom, ik mag echt in mn handjes knijpen hoe fluitend ik door die hele zwangerschap heen rol, zeker in vergelijking met anderen, maar dan hebben die kwaaltjes toch wel voordelen. Ik heb me af en toe echt wel slecht gevoeld omdat ik niet enorm genoten heb ik van 'deze bijzondere periode' :P die inderdaad als een dolle voorbij vliegt.

OMG, ik hoef nog maar een week of 3/4 te werken tot mijn verlof (eerst nog twee weken vakantie)! Straks ben ik gewoon hoogzwanger en ga ik waggelen of zo :D

En mijn baby heeft een bed sinds afgelopen weekend! *O* Hij had er al een, in delen, maar nu is het een echt in elkaar gezet bedje met een matras erin en lijkt het al een soort van babykamer ipv studeerkamer!
pi_116058712
*komt ook weer uit lurkstand*

Jompel voor alle nieuwe zwangeren en alle mijlpalen.

Hier inmiddels al verlof en 35 weken!!! Heel herkenbaar wat meerdere zeggen, het gaat zo snel! Ben benieuwd of deze laatste loodjes ook nog zo snel gaan.

Als er iemand ook nuchter is qua zwangerschap ben ik het wel. Vanaf dat ik de baby voel is het allemaal wat echter maar voor de rest geen gekir ofzo hier :) Hier zegt men ook lekker genieten etc. Pff ik zit al 10 weken thuis met bekken instabiliteit. Kan al zo lang amper iets. Nou genieten hoor... ben er eigenlijk soms gewoon al helemaal klaar mee.
  maandag 27 augustus 2012 @ 10:30:12 #92
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_116059084
*O* voor alle mijlpalen van vandaag inc. m'n eigen 22 weken mijlpaaltje

hier ook een nuchter persoon hoor, als ik geen b.i. zou hebben en geschop zou voelen dan zou ik het volgens mij ook gewoon vergeten dat ik zwanger ben :@

kan mezelf er ook maar niet toe zetten om te gaan shoppen voor de beeb, terwijl dat toch wel m'n grootste hobby is.
erg vreemd allemaal.

vanacht bagger geslapen van de pijn dus ik denk, kind naar school ik doe m'n ogen nog even dicht,
krijgen de buurkinderen even publiekelijk op hun lazer in de tuin :(
dag slaapje

en nog even een *O* voor het geboortekaartje, zaterdag een voorbeeld kaart gehad en net de 1e proefdruk besteld, ben echt benieuwd
W
Z
E
pi_116059760
*O* Mijlpalendag!!!

Even een egopost hoor
Ik ging net bijna vuur spugen in het ziekenhuis, had een aanvaring met een van de verpleegsters. Ik merkte na 5 minuten ctg op dat er geen bewegingen geregistreerd werd, terwijl ik deze wel dacht te horen, dus op het belletje gedruk. Na 15 minuten komt mevrouw aanzetten (je zal maar bellen omdat je out gaat) met de mededeling oh maar dat is helemaal niet erg, het gaat om het hartje.
Dus ik uitgelegd dat de hoofdreden dat ik iedere dag moet komen is omdat de baby amper beweegt. Nee hoor mevrouw in het dossier staat dat u hier komt omdat uw kindje een groeiachterstand heeft. :X Mevrouw die groeiachterstand was twee weken geleden weer even weggevaagd en morgen zullen we weten hoe dat er verder voor staat, dit is wat er met de gyn besproken is. En vervolgens loopt ze gewoon weg.
Komt er 5 minuten later een arts aan die tegen me zegt, ik begrijp van de verpleegster dat u niet begrijpt waarom u hier iedere dag bent. Nou echt ik kon haar wel wat aan doen :(
Niemand daar leest die dossiers iedere dag weer vragen ze mij of ik het kindje goed voel bewegen, nee want daarom ben ik hier, vragen ze wat ik kom doen en of er meer afspraken gepland staan. Na uitleg begreep de arts in ieder geval mijn probleem met de verpleegster en zou het haar nog even uitleggen, maar hadden we toch bijna morgen de koppen in de krant gehad met 'Zwangere vrouw vermoordt verpleegster' })
pi_116059792
Mogge :)
Kleine vandaag met opa en oma dagje weg heerlijk! Heb nog genoeg te doen hier en vandaag afspraak met de gyn.

quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 09:53 schreef Gulara het volgende:
En ik maar vriendelijk glimlachen en een beetje "genietend" kijken. :o
Haha dus dat!!
pi_116059831
Oh FTA, ongelooflijk zoiets... wat lijkt me dat super irritant :(
pi_116059863
Pff FTA wat is dat nou zeg.. zou ook stampij hebben gemaakt.
pi_116059940
FTA dat is wel heel erg vervelend... Ongelofelijk eigenlijk ook dat zulke dingen gebeuren in een ziekenhuis. Kan me voor stellen dat je bijna vuur ging spugen.
  maandag 27 augustus 2012 @ 11:08:58 #98
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_116060148
je zou toch denken als je daar elke dag komt dat ze toch wel weten wat je komt doen :o
wat een stom mens zeg :6

hier een kleine aanvaring met het vloeren bedrijf, en nu probeer ik te bepalen of dat wat ik ervan vindt is wat ik echt vindt of dat het m'n hormonen zijn :') ben ik nog te volgen
W
Z
E
pi_116060209
FTA, terechte ergernis, wat vervelend. :{

@Twinkle: nog steeds in blijde verwachting. ;) Vanmiddag moet ik naar de vk en als het kan, word ik dan gestript. Ik vind het wel echt Heel Spannend. :X
  maandag 27 augustus 2012 @ 11:12:22 #100
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_116060275
FTA wat slordig! Je zou toch denken dat ze na al die tijd onderhand wel weten waarom je er komt? Ik had niet van zo'n kop in de krant opgekeken na je verhaal.

Cantare, wanneer was nou jouw mijlpaal der mijlpalen? Of heb ik die al gemist?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')