quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
[..]
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
Watergolven? Neequote:Op zondag 19 augustus 2012 04:41 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Geef mij maar weer de schuld![]()
Ik heb het druk, en als ik online zit kan ik weinig klooien, omdat ik op een brakke internetverbinding zit te skaaipen, en ik er anders om de haverklap uit word geflikkerd![]()
Naais car trouwens M5. Kun je ook een beetje watergolven?
Dus jij krijgt vreemde katten in huis, bijdehand wel.quote:Op zondag 19 augustus 2012 09:19 schreef M5 het volgende:
[..]
Die kat komt ergens bij mij uit de buurt. Heb hem al wel vaker gezien, hij vind het heerlijk om op het garagedak in de zon te liggen, of soms ergens anders in de tuin.
Van mij moet ie niets hebben, zodra ik van m'n stoel op stond was het beestje in enkele seconden weer buiten.
Eerste keer dat het mij gebeurd. Had het zolderraam ver open staan zodat het een beetje kon luchten, maar blijkbaar loopt die kat dus ook over het dak.quote:Op zondag 19 augustus 2012 09:42 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dus jij krijgt vreemde katten in huis, bijdehand wel.
- opruimenquote:Op zondag 19 augustus 2012 10:00 schreef Anne het volgende:
Bah, 't huishouden bij jou bestaat alleen uit stofzuigen?
- Kattenbak leegkiepen - checkquote:Op zondag 19 augustus 2012 10:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
- opruimen
- sanitair een beurt geven
- poetsen
- stoffen
- stofzuigen
meestal is de tijd op na punt 1.
kat kammen. scheelt weer haren door het hele huis komende weekquote:Op zondag 19 augustus 2012 10:48 schreef Anne het volgende:
[..]
- Kattenbak leegkiepen - check
- Wasje aanzetten - check
- Achterstallige was opruimen - ga ik nu doen
- Krabpaal ontharen
- Opruimen (![]()
)
- Toch wel even stofzuigen
- Badkamer poetsen
- En nog een beetje afwas
Natte poes !quote:
Hier gaan ze wel eens onder de douche.. 10 minuten haatquote:Op zondag 19 augustus 2012 11:17 schreef Duvel het volgende:
We hebben er de laatste dagen wel over gedacht, aan de andere kant haten ze ons dan voor zo lang als het geheugen van een kat aankan (uur).
Binnen het uur nadat je op ze bent gaan staan, komen ze alweer kopjes geven, dus tja... Of ze zijn extreem vergevingsgezind, maar dat kan ik me niet voorstellen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 11:27 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
denken dat katten maar een geheugen hebben van een uur
Werkt dat tegen het verharen?quote:Op zondag 19 augustus 2012 11:23 schreef Anne het volgende:
[..]
Hier gaan ze wel eens onder de douche.. 10 minuten haat.
Ehm. Bij mijn katten? Nee. Daarvoor doen we 't ook niet.quote:
Met de hond doen we het dus zelf...quote:Op zondag 19 augustus 2012 12:58 schreef Anne het volgende:
Iedere week! Dat kost een godsvermogen?!
vakantiemanquote:Op zondag 19 augustus 2012 13:23 schreef Sounddragon het volgende:
[ afbeelding ]
èèèh mân [ [url=]afbeelding[/url] ]
jepquote:
Die wielen links op de eerste fotoquote:Op zondag 19 augustus 2012 14:15 schreef Sounddragon het volgende:
We have a new car trouwens![]()
[ afbeelding ]
Ik móest gewoon effe naast dat bordje parkeren![]()
[ afbeelding ]
de automaterialen zaak daar heeft alleen maar een autostyle catalogusquote:
Kleine correctie; aan stront geredenquote:Op zondag 19 augustus 2012 14:43 schreef densmee het volgende:
[..]
jep
alleen is mijn reserveband niet gestolen
Stijl is niet de sterkte kant van de locals hier, en als ze dat wel hebben is het US-type style, en dus groot, lomp en met veel blingbling. Gele hummer met alle chromen meuk erop die je kunt krijgen, F&F style jappies enzo.. wel grapzaam om te zien, maar mooi?quote:
En ook alweer klaar dusquote:Op zondag 19 augustus 2012 13:51 schreef Sounddragon het volgende:
Mogguh, vakantieman is weer ready for work..
gij het daar verstand van als flikker zijndequote:Op zondag 19 augustus 2012 19:01 schreef GrunnigsTrots het volgende:
iemand enig idee wat het kost om een sterretje te laten vullen bij carglass of autototaalglas?
maat van me heeft namelijk een scheur die door de hitte elke dag groter wordt, en zonder glasverzekering kost een nieuwe ruit fucking 400 euro
dan laat ik liever nu snel het sterretje fixen voor ie barst
quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:12 schreef Anne het volgende:
Die flapdrol ging toch naar huis?
Ik heb 't lekker 'koel' gekregen in huis, beneden. Trots op me?
75 pleuro, voor die paar tientjes per jaar die WA+ meer kost, naai je jezelf dus lekker een oor aan door het niet te nemen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 19:01 schreef GrunnigsTrots het volgende:
iemand enig idee wat het kost om een sterretje te laten vullen bij carglass of autototaalglas?
maat van me heeft namelijk een scheur die door de hitte elke dag groter wordt, en zonder glasverzekering kost een nieuwe ruit fucking 400 euro
dan laat ik liever nu snel het sterretje fixen voor ie barst
ach, het zal de eerste keer zijn in al de jaren dat ik iets met m'n ruit heb.quote:Op zondag 19 augustus 2012 19:21 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
75 pleuro, voor die paar tientjes per jaar die WA+ meer kost, naai je jezelf dus lekker een oor aan door het niet te nemen.
Als jij maar terug komt na die 8 weken hoorquote:Op zondag 19 augustus 2012 19:19 schreef Sounddragon het volgende:
[..]![]()
![]()
Volgens mij blijven die malloten langer![]()
Een stelletje eigenwijze varkens zijn het, geeft niet, als ze graag op hun bek gaan, hou ik ze niet tegenquote:Op zondag 19 augustus 2012 19:21 schreef densmee het volgende:
ach ja je hebt ze er altijd bij, en bij ons heten die dan onkie en donkie.
Bijtekenen doe ik sowieso niet, en nog een keer terug valt te overwegen, mits ze iets aan de lengte van de termijn willen verhapstukken, want 8 weken is gewoon te lang, dat doe ik niet meer.quote:Op zondag 19 augustus 2012 19:29 schreef Anne het volgende:
[..]
Als jij maar terug komt na die 8 weken hoor.
toch gek wat daar allemaal gebeurd onder toezicht van amerikanen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 19:31 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Een stelletje eigenwijze varkens zijn het, geeft niet, als ze graag op hun bek gaan, hou ik ze niet tegen. Ik had het werk best kunnen maken, maar dan had ik 5 keer moeten verkassen, en binnen de marge een beetje door moeten trekken, maar voor zulke figuren ga ik niet gek doen; ze bekijken het maar lekker: -> 'nee, sorry, het gaat niet, verzin maar iets anders'
![]()
De grap van het verhaal is, dat dezelfde kraan die troep van de sokkels heeft gehaald, maar die Ami's zeiden al dat 'ie toen dus wél op 2 stempels stond; vind ik te gek op een raffinaderij, dat moet je niet willen, laat staan dóen
[..]
Bijtekenen doe ik sowieso niet, en nog een keer terug valt te overwegen, mits ze iets aan de lengte van de termijn willen verhapstukken, want 8 weken is gewoon te lang, dat doe ik niet meer.
Afijn; we gaan effe naar de supermarkt, wat inkopen doen.. leeturrrrr
Jep de OSHA is niet mals, maar hier kan een hele hoop; zie je DMquote:Op zondag 19 augustus 2012 19:33 schreef densmee het volgende:
[..]
toch gek wat daar allemaal gebeurd onder toezicht van amerikanen.
als je in de US een stempeltje lift dan ben je direct ontslagen zo ongeveer
Kê?quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:22 schreef Paladijn het volgende:
Glasverzekering bij WA+ is volgens mij niet mogelijk op een auto > 10 jaar...
Anders had de Saab ondertussen ook al een nieuwe voorruit (a 300 euro)
de ene verzekering doet het wel de andere niet.quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:37 schreef daNpy het volgende:
[..]
Kê?
Onze BMW (1998) is ook gewoon bep. casco verzekerd incl glasverzekering hoor?
Oh, goeiequote:Op zondag 19 augustus 2012 21:23 schreef GrunnigsTrots het volgende:
http://niedbalskioutfitte(...)torage-survival-kit/
denk dat ik zoiets in de auto ga leggen.
1 of 2 jaar geleden was een maatje van me hier ook ergens in de sneeuw gestrand en moest ie in z'n auto slapen.
nou zal je hier in nederland niet zo gauw 2 weken vastzitten maar het is wel chill/handig om zoiets te hebben in de auto.
als je weer eens 2-3 uur op de anwb moet wachten kun je dan tenminste rustig chillen met wat te kanen
die zooi is minstens 7 jaar houdbaar en zit in een handige compacte tas, waarom niet?quote:Op maandag 20 augustus 2012 01:05 schreef Dingest het volgende:
[..]
Oh, goeieIk stop de kar vol met onze grote tent, gasflessen, kooktoestellen, potten, pannen, stoelen, dekens, luchtbeden, slaapzakken, keukengerei, een krat met boeken en een krat met langdurig houdbare etenswaren - en dat hang ik dan achter de auto. Als ik dan eens in onze brute, sneeuwrijke winters eens 2-3 uur op de ANWB moet wachten omdat ik pech heb, dan kan ik in ieder geval overleven!
![]()
We leven in freakin' Nederland. Seriously?
27 graden, en zometeen 25quote:
Goedemorgen, hier ook. Te warm om goed te slapen.quote:
Tøt ziens! Vøl pläzier!quote:Op maandag 20 augustus 2012 08:52 schreef daNpy het volgende:
Naar Noorwegen
Met de taxi van Ehv naar schiphol, want de trein rijdt niet
Leukquote:Op maandag 20 augustus 2012 08:18 schreef Alfisti het volgende:
Goedemorgen
Zo een woning bezichtigen*spannend*
Zekers!quote:
quote:Op maandag 20 augustus 2012 13:19 schreef Duvel het volgende:
Nee. Altijd goed voor de verhalen achteraf.
hoede gij nie te werke of waquote:Op maandag 20 augustus 2012 09:23 schreef GrunnigsTrots het volgende:
yup, als dat lukt
nog ff snel stickie roken en dan tot half 1 weer pitten
ruilen?quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:16 schreef daNpy het volgende:
Veilig geland.
Heerlijk weer hier, lekker koel met 18 graden.
Geen zweet!!!
Wacht maar tot het gaat regenen, dan word je toch weer nat.quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:16 schreef daNpy het volgende:
Veilig geland.
Heerlijk weer hier, lekker koel met 18 graden.
Geen zweet!!!
Je hebt je brief dat je vanaf de 5e hulpbeurt extra moet betalen al binnen?quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:33 schreef Dingest het volgende:
O ja, het nadeel van constant met de ANWB en zo moeiten bellen: telefoonrekening van 60 euro over de bundel
Neuh, ik zit dit jaar nog maar op m'n 2de op 1 kentekenquote:Op maandag 20 augustus 2012 16:44 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Je hebt je brief dat je vanaf de 5e hulpbeurt extra moet betalen al binnen?
nopequote:
welke route neem je? Als je over maastricht en dan Belgenland gaat, raad ik je aan om goed stevig te remmen op de overgang tussen twee snelwegen. T is een rotonde en geen fly overquote:Op maandag 20 augustus 2012 13:12 schreef Reakon het volgende:
Oef, van het weekend 1000km rijden (Saarbrücken -> Tilburg, Tilburg -> A'dam, A'dam -> Saarbrücken.)
En dat is dan een van mijn eerste ritjes met de auto na het behalen van mijn rijbewijs... iemand die het me expliciet afraad haha?
poffertjesquote:
Dat ding bij Luik? Ja, dat is apart, met voorrang verlenen en zo.quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:19 schreef lipje het volgende:
[..]
welke route neem je? Als je over maastricht en dan Belgenland gaat, raad ik je aan om goed stevig te remmen op de overgang tussen twee snelwegen. T is een rotonde en geen fly over
Ja. Waarom niet.quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:58 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Gatver, met dat kleffe weer?
ja die.quote:
Ik zou geen zin hebben om te koken. De pizza smaakte goed.quote:
Ik heb die boerenkool ook niet gekookt.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:11 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ik zou geen zin hebben om te koken. De pizza smaakte goed.
Was zowaar voor 5 uur eens thuis
Jaloersquote:Op maandag 20 augustus 2012 15:56 schreef Duvel het volgende:
[..]
Wacht maar tot het gaat regenen, dan word je toch weer nat.
ik moet morgen ook maar eens kijken, want ik heb nog reerug, fazant, haas, konijn, eendenborst, wild zwijn in de diepvries liggenquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:24 schreef daNpy het volgende:
Lekker rendierbiefstuk op hier in het hotel
ja die zijn makkelijk te skieten hequote:
Ja. Ik ben nogal een Scandinaviëfan.quote:
No offense, maar bij ons is het een heul stuk steilerquote:
goedemorgenquote:
Wel de kortste route ja, weet niet of over Duitsland fijner rijd, want dan wil ik dat wel overwegen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:19 schreef lipje het volgende:
[..]
welke route neem je? Als je over maastricht en dan Belgenland gaat, raad ik je aan om goed stevig te remmen op de overgang tussen twee snelwegen. T is een rotonde en geen fly over
Die snelwegen door de Ardennen zijn nu wel beter toch? Alleen Luik blijft een beetje achter. (En de E19 naar Antwerpen ook).quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:32 schreef sararaats het volgende:
De snelwegen in België zijn in zeer slechte staat. Jullie snelwegen rijden echt veel beter.
Haha, nouja, ik ben nog gewoon een Nederlandse burger hoorquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:32 schreef sararaats het volgende:
De snelwegen in België zijn in zeer slechte staat. Jullie snelwegen rijden echt veel beter.
Ja, maar in Duitsland heb je van die enorme afstanden...quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:20 schreef Dingest het volgende:
Ik heb nooit zoveel problemen met Duitsland, snelweg over het algemeen kan gewoon erg saai zijn![]()
moet je ook niet in zo'n uithoek gaan wonenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:57 schreef Dingest het volgende:
als ik mijn oma of vrienden bezoek, ik ook 200-250 km moet afleggen om er alleen al te komen en dat is gewoon in Nederland
Dat is ook waar. Als ik een bestemming in Duitsland heb, ligt de meestal ergens in heuvelachtig gebied (Harz, Schwarzwald), en dat is ook een pokke-eind.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:57 schreef Dingest het volgende:
Ik vond het destijds naar de Noordkaap ook niet direct naast de deur liggenFrankrijk en Italië kennen ook van dat soort stukken, maar in Duitsland kom je denk ik gewoon veel vaker als doorreisland. Dan is het niet zo boeiend meer. Aan de andere kant ben ik gewend dat als ik mijn oma of vrienden bezoek, ik ook 200-250 km moet afleggen om er alleen al te komen en dat is gewoon in Nederland
de eifel en sauerland zijn niet zo ver weg...quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:33 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dat is ook waar. Als ik een bestemming in Duitsland heb, ligt de meestal ergens in heuvelachtig gebied (Harz, Schwarzwald), en dat is ook een pokke-eind.
Ik ben nergens gáán wonen, ik was er gewoonquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:26 schreef lipje het volgende:
[..]
moet je ook niet in zo'n uithoek gaan wonen
OMFGquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:17 schreef Paladijn het volgende:
w.t.f.
http://www.lingscars.com/pcp.php
waar moet je zijn in Belgenland?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:57 schreef .Neovo. het volgende:
Ik ga vrijdag nog een weekje naar België. Zal ik via luik reizen of via Antwerpen en Brussel? scheelt misschien een half uurtje rijden.
Hij wil wel serieus een auto kopen volgens mij.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:56 schreef Paladijn het volgende:
Serieus noemt ie dat, van een Golf IV naar Karst T swift naar een A4
Link ?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:36 schreef H-D het volgende:
Ein-de-lijk weer een serieus eerste auto topic.
nee ongevaarlijk, behalve als jij eraan gaat knutselenquote:
Dank !quote:
Dank !quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:19 schreef lipje het volgende:
[..]
nee ongevaarlijk, behalve als jij eraan gaat knutselen
Matig advies, budget te krap.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:35 schreef Paladijn het volgende:
Een BX voor 100 euro en de rest van je budget voor het onderhoud?
Hoezo niet ?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:37 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Hoezo zou je ¤10.100,- uitgeven aan een BX.
Sja, wat zou het kosten om er een verse(re) motor in te laten schroeven inclusief alles ? wellicht is het dan nog wel te overwegen. Moet de rest van het apparaat natuurlijk wel in orde zijn.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:51 schreef H-D het volgende:
[..]
Als ie maar niet die Audi koopt die ie postte
Ja maar het kost 950...en zn budget is 2000. Dus gaat wel krap worden denk ik. En ergens lijkt het me dat het voor die prijs ook een afgetrapt ding is. En ik weet niet of ie helemaal de maandelijkse lasten van zo'n 2.8V6 Quattro beseft.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:54 schreef 2cv het volgende:
[..]
Sja, wat zou het kosten om er een verse(re) motor in te laten schroeven inclusief alles ? wellicht is het dan nog wel te overwegen. Moet de rest van het apparaat natuurlijk wel in orde zijn.
Wij helpen ook gewoon andere users.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:05 schreef Paladijn het volgende:
Dat jullie er uberhaupt serieus over nadenken
Daarom raden we het hem ook af.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:15 schreef Paladijn het volgende:
Hoe groot acht je de kans dat je een goedlopend 2.8 V6 audi blok gaat vinden als een simpel tweedehands MX-5 1.6 blokje, waar 'iets' meer van gemaakt zijn, al 1000 euro kost exclusief inbouw.
Om het er maar niet over te hebben dat iemand meteen ff een motorswap doet op zijn eerste auto
Hoe groot ik die kans acht ? Geen idee. Het laatste motorblok wat ik kocht (met een maagdelijke 2 ton op de teller) kostte mij 200 euro. Daarbij heb ik het over laten doen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:15 schreef Paladijn het volgende:
Hoe groot acht je de kans dat je een goedlopend 2.8 V6 audi blok gaat vinden als een simpel tweedehands MX-5 1.6 blokje, waar 'iets' meer van gemaakt zijn, al 1000 euro kost exclusief inbouw.
Om het er maar niet over te hebben dat iemand meteen ff een motorswap doet op zijn eerste auto
ja een citroenblok, dat gaat met een kiloprijs die nog geen 10% boven de ijzerprijs ligtquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:24 schreef 2cv het volgende:
[..]
Hoe groot ik die kans acht ? Geen idee. Het laatste motorblok wat ik kocht (met een maagdelijke 2 ton op de teller) kostte mij 200 euro. Daarbij heb ik het over laten doen.
quote:
Is nog niet rond nee.. *zucht*quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:34 schreef Paladijn het volgende:
Wat omhoog met de erfpacht
Was de verkoop/overname van je oude huis al afgerond dan? Ik meende dat dat nog niet helemaal koek en ei was...
fijn mensen op de brommer etterenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 07:55 schreef Anne het volgende:
Wat een ontzettende kutdag.. nu al...
Op de snelweg zo'n linksplakker; na 5 minuten was ik het zat en ging ik er rechts voorbij.. gaat ie daarna op mijn bumper hangen.. en dan echt nog geen halve meter van me af...
Blijkbaar waren de mensen achter hem 't ook zat en liepen die ook te kutten, want vlak voordat ik eraf moest maakt ie me toch een noodstop, niet normaal.. Piependje bandjes all over the place.. wat een mongool joh..
Daarna op mijn werk aangekomen laat ik de motor uiteraard uit mijn handen flikkeren. Well done, Anne.
Mooi bouwjaarquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:32 schreef Anne het volgende:
Kan ik van iemand even 150.000 euro lenen?
http://www.destion.nl/Bas(...)EW&STIJL=1&woning=13.
Nee, niks volgens mij.. De valbeugel en spiegel zullen er wel weer een krasje bij hebben.quote:
Dat laatste vooral. Het nut van spitsstroken wordt gedeeltelijk teniet gedaan door linksrijders en bumperklevers.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 08:01 schreef Duvel het volgende:
Linksplakkers moeten dood. Scheelt ook in de filedruk.
* Alfisti geeft Annie een perenijsje ter troostquote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:30 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee, niks volgens mij.. De valbeugel en spiegel zullen er wel weer een krasje bij hebben.
Wederom een deuk in mijn ego en steeds minder zin om motor te rijden? Ja, dat wel.
Rijdend is ie best leuk, hoor.
Stilstaand en/of er bepaalde manoeuvres mee doen? Nee, dat lukt me nog steeds niet geweldig en daar baal ik van.
Met als dieptepunt de A2 Amsterdam - Utrecht v.v. na invoering van de trajectcontrole.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:31 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Dat laatste vooral. Het nut van spitsstroken wordt gedeeltelijk teniet gedaan door linksrijders en bumperklevers.
en bij de truckrace van Zolder een paar dagen er na ben ik officiele fotograaf ookquote:
Vorig jaar had ik ook al vrijkaarten en ben ik helaas niet geweest (weet niet meer wat het toen was). En dit jaar wil ik ook wel eens gaan kijken ja. Is Zandbergen daar ook bij?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en bij de truckrace van Zolder een paar dagen er na ben ik officiele fotograaf ookcarriere gaat goed op dat gebied
kom je ook ff kijken bij de truckraces? Vrijkaart moet geen probleem zijn in jou geval
Ja, Zandbergen is vaste gast bij The Truckrace Battle. Vorig jaar was FIA, dit is een andere organisatie, hier kan en mag wat meerquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:13 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Vorig jaar had ik ook al vrijkaarten en ben ik helaas niet geweest (weet niet meer wat het toen was). En dit jaar wil ik ook wel eens gaan kijken ja. Is Zandbergen daar ook bij?
ja het is alweer te vroeg donker aan het wordenquote:
lampje meenemen. of een goede fakkel,maar dan hoef je niet zelf het bos uit te dunnenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:39 schreef densmee het volgende:
[..]
ja het is alweer te vroeg donker aan het worden
nee vandaag Amerikaanse eik gerooid van 1,2 meter doorsnede op dbhquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:41 schreef lipje het volgende:
[..]
lampje meenemen. of een goede fakkel,maar dan hoef je niet zelf het bos uit te dunnen
stookhoutquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:43 schreef densmee het volgende:
[..]
nee vandaag Amerikaanse eik gerooid van 1,2 meter doorsnede op dbh
snijplanken/keukenblokquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:55 schreef densmee het volgende:
een tiental van deze blokjes en dan nog een hele bult tophout
mooie spijkerblokken voor bij cafe'squote:
MRB-vrijstelling als klassieker en/of auto met zeer lage CO2-uitstootquote:
jep we gaan maar weer eens wat doenquote:
de verplichte aanwezigheidstoeslag ontvangen?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 07:30 schreef densmee het volgende:
[..]
jep we gaan maar weer eens wat doen
Voor mij wel een soort van!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 09:32 schreef Anne het volgende:
Ik dacht dat het al vrijdag was vandaag.. Jammer.
Euw, gemistquote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:56 schreef Duvel het volgende:
Ze is al bijna een week terug.
Tijd voor vakantie.
helaas ben ik geen ambtenaar, en word van mij wel verwacht een positief resultaat te boekenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 07:45 schreef lipje het volgende:
[..]
de verplichte aanwezigheidstoeslag ontvangen?
Helaas? Is dat niet iets om heel blij mee te zijn? Ambtenarenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:50 schreef densmee het volgende:
[..]
helaas ben ik geen ambtenaar, en word van mij wel verwacht een positief resultaat te boeken
je hebt gelijk. ik ben liever moe dan lui, helaas is dat bij de meeste ambtenaren omgekeerdquote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:35 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Helaas? Is dat niet iets om heel blij mee te zijn? Ambtenaren
die man doet gewoon zijn baan. volgende keer gewoon payen en anders niet zeiken. en als je toch gaat zeiken zeik dan bij het gemeentebestuur. be a manquote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:21 schreef GrunnigsTrots het volgende:
godverdomme, was net ff met m'n moeder een broodje halen bij de subway.
was daar heel rustig, we waren meteen aan de beurt en nog geen 5 minuten binnen.
komen we buiten, staat er weer zo'n clown te schrijven hoor
wilde hem eerst nog een broodje aanbieden maar hij begon bijdehand te doen dus ik dacht fuck dat
die bon voor z'n neus verscheurd en weggetyft, eikel
hoe zielig ben je nou als je bij de subway bonnen gaat schrijven
mensen zijn zo weer buiten, dan ga je toch niet eerst helemaal op zoek naar een parkeermeter enzo
je wil niet weten hoe goed ze hier in groningen zijn om parkeermeters te verstoppenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:23 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
die man doet gewoon zijn baan. volgende keer gewoon payen en anders niet zeiken. en als je toch gaat zeiken zeik dan bij het gemeentebestuur. be a man
Ik doe liever niks dan werken.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:20 schreef densmee het volgende:
[..]
je hebt gelijk. ik ben liever moe dan lui, helaas is dat bij de meeste ambtenaren omgekeerd
Typische GT-post; ik doe iets verkeerd, krijg een bon en dan ga ik janken.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:21 schreef GrunnigsTrots het volgende:
godverdomme, was net ff met m'n moeder een broodje halen bij de subway.
was daar heel rustig, we waren meteen aan de beurt en nog geen 5 minuten binnen.
komen we buiten, staat er weer zo'n clown te schrijven hoor
wilde hem eerst nog een broodje aanbieden maar hij begon bijdehand te doen dus ik dacht fuck dat
die bon voor z'n neus verscheurd en weggetyft, eikel
hoe zielig ben je nou als je bij de subway bonnen gaat schrijven
mensen zijn zo weer buiten, dan ga je toch niet eerst helemaal op zoek naar een parkeermeter enzo
het gemeentebestuur is verantwoordelijk. don't kill the messenger. het is verleidelijk maar het is te makkelijk. kusje hugquote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:25 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
je wil niet weten hoe goed ze hier in groningen zijn om parkeermeters te verstoppen
wist niet eens dat het betaald parkeren was daar, en m'n ramen stonden nog open, blikje fris op het dashboard en alles, dan ga je toch niet zielig lopen schrijven
gun mensen gewoon ff snel hun broodje zonder dat gezeik
wereldbaan. zitten er nog leuke dorpen / steden in de beurt?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:35 schreef Sounddragon het volgende:
Lekker weer thuis btw; het waait hard, té hard volgens de Yanken, halve dag daar rondgehangen, even babbelen met de oppergod, en nu heb ik een Chipkaart van de toko en stand by dienst.. zometeen eens lekker pooldiven en op de veranda hangen
Ja, de krottenwijk waar ik in 'woon', maar we moeten beschikbaar zijn, dus thuisblijven, of iig in de buurt.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:37 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
wereldbaan. zitten er nog leuke dorpen / steden in de beurt?
ik maak ook nooit ruzie met ze ofzo hoor.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:35 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
het gemeentebestuur is verantwoordelijk. don't kill the messenger. het is verleidelijk maar het is te makkelijk. kusje hug![]()
bekeuringen zijn gewoon veel te hoog in nederland. daar geef ik koos spee de schuld van
het zou je verbazen hoe moeilijk dat soms is. gemeenten zijn eigen communistische heilstaatjes helaas.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:47 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
ik maak ook nooit ruzie met ze ofzo hoor.
alleen deze ging tof doen dus was ik mss wel iets minder aardig dan normaal.
maar het is gewoon de schuld van subway, zo moeilijk is het toch niet om wat parkeergelegenheid voor je klanten te creëren
volgende keer maar weer gewoon door de mcdrive
wat kun jij goed lezen zegquote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:33 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Typische GT-post; ik doe iets verkeerd, krijg een bon en dan ga ik janken.
Gelukkig is Groningen een eind weg, wát een mentaliteit zeg
Als ik 'fout' parkeer is dat een bewust risico, noem het een gok; dat gaat goed of dat gaat niet goed.. zo niet; dan wist ik dat, en kom ik niet met kutsmoesjes..
Waarom zou je een stand by dienst willen als je de dag toch al uitbetaald krijgtquote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:35 schreef Sounddragon het volgende:
Lekker weer thuis btw; het waait hard, té hard volgens de Yanken, halve dag daar rondgehangen, even babbelen met de oppergod, en nu heb ik een Chipkaart van de toko en stand by dienst.. zometeen eens lekker pooldiven en op de veranda hangen
Omdat we anders boven hadden moeten blijven niksen. Het was bereikbaar zijn of blijven hangen; dan zit ik liever hierquote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:59 schreef Anne het volgende:
[..]
Waarom zou je een stand by dienst willen als je de dag toch al uitbetaald krijgt?
Geen idee; Ik heb het al een tijdje eigenlijk. Per ongeluk een keer op geklikklaktquote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:24 schreef daNpy het volgende:
Waarom moet ik mijn tijdlijn op FB inschakelen?
Ik had al een waterbestending toetsenbord, zo'n rubberen oprolding.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:30 schreef Anne het volgende:
Ik zie het alweer, oktober gaat een drukke maand voor me worden.
Logitech komt met waterbestendig toetsenbord
Edit: Dan heb ik vakantie![]()
!
Ja, die kosten dan ook maar een tientje...quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:34 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ik had al een waterbestending toetsenbord, zo'n rubberen oprolding.
Wat een troep was dat
Voor ¤7,- koop je ook hele fijne stoelverwarming!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:35 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja, die kosten dan ook maar een tientje...
Verwar je me nu met SD?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:38 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
sd zoek eens op toughbook. zitten ook praktisch waterdichte tussen. army grade laptops voor buiten
pm maar ik ben wel benieuwd hoe mooi je het gaat verwoordenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:55 schreef Anne het volgende:
Ik zeg niks, want dan heb ik 't weer gedaan.
want jij staat nooit naast ze bij het stoplicht?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:53 schreef Duvel het volgende:
Ik snap niet waarom jij telkens tegen die juten aanloopt. Nou ja, ik lieg, ik denk dat ik het wel snap.
Soms, maar ik heb geen jutenhoning aan mijn reet.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:58 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
want jij staat nooit naast ze bij het stoplicht?
tja, dan vraag je er ook omquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:02 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Laatste keer dat ik ze zag was ik rechts aan het inhalen op de A1. Ik keek naar links (vanaf de derde baan naar de linkerbaan) en keek vol in de giechel van een lachende KLPD'er in een Volvo.
Ik klaag niet over de politie. Plus dat ik alleen bekeuringen heb gekregen voor te hard rijden.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:06 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
tja, dan vraag je er ook om
dat soort dingen doe ik nooit, het is altijd of snelheid, of rood licht of ik rij ergens waar het niet mag.
verder nog nooit ergens een bon voor gekregen geloof ik
Ik heb ooit een agent bijna van de weg af gereden. Hij haalde me in toen ik 150 reed op de snelweg en begon te zwaaien naar mij dat ik moest minderen (gecamoufleerde auto). Toen ik naar hem aan het kijken was verloor ik zicht op de weg voor me en dreef ik dus uit mijn rijstrook richting zijn auto en moest hij een uitwijkmanoeuvre makenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:06 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
tja, dan vraag je er ook om
dat soort dingen doe ik nooit, het is altijd of snelheid, of rood licht of ik rij ergens waar het niet mag.
verder nog nooit ergens een bon voor gekregen geloof ik
zoiets had ik met m'n subaru ook een keer.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:13 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik heb ooit een agent bijna van de weg af gereden. Hij haalde me in toen ik 150 reed op de snelweg en begon te zwaaien naar mij dat ik moest minderen (gecamoufleerde auto). Toen ik naar hem aan het kijken was verloor ik zicht op de weg voor me en dreef ik dus uit mijn rijstrook richting zijn auto en moest hij een uitwijkmanoeuvre maken
Toen ik zag dat het een agent was schrok ik me rot. Hij had 2 man achterin zitten en had me niet aangehouden. Ik denk dat hij meer haast had dan ik
quote:
Ik ben ook een keer om 3 uur 's nachts op mijn oprit staande gehouden door 2 agenten nadat ik met 95 naar huis reed op de 50 weg voor mijn huis. Ik had geen portemonnee of zoiets bij toen dus geen rijbewijs etc.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:20 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
zoiets had ik met m'n subaru ook een keer.
trok hier midden in de nacht door de straat een sprint en reed zo'n 140km/h en toen zag ik een busje van de andere kant opkomen, en ik passeerde hem net in een smaller stukje van de weg en moest daardoor vol in de ankers.
dat ging allemaal net goed
maar dat was dus ook een politiebusje die gewoon doodleuk door reed
ik wist niet hoe snel ik die auto moest parkeren
ik heb bij veel agenten hier niet eens legitimatie nodig, die kennen me bij naam en adresquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:23 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik ben ook een keer om 3 uur 's nachts op mijn oprit staande gehouden door 2 agenten nadat ik met 95 naar huis reed op de 50 weg voor mijn huis. Ik had geen portemonnee of zoiets bij toen dus geen rijbewijs etc.
Toen ik netjes uitlegde dat ik daar woonde en alles zo binnen kon pakken keek de ene agent eens op zijn horloge en zei: "Niet meer doen he."
En wij mogen jou geen tokkie noemen?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:24 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
ik heb bij veel agenten hier niet eens legitimatie nodig, die kennen me bij naam en adres
tuurlijk wel, ben ook een tokkiequote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:25 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
En wij mogen jou geen tokkie noemen?
Toch wel...quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:28 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
alleen dat hypocriete gelul van jullie soms, alsof jullie zo braaf zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |