Lanos is geen japanner, maar Zuid-Koreaans!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:39 schreef Klatjeblei het volgende:
Thx mensen. Deawoo Lanos misschien? Is een japanner toch, en volgens mij niet zwaar.
Gr
Ligt erook aan of gewoon van A-naar B voldoende is. of dat het ook nog een beetje moet rijden. (want een Deawoo is daarin natuurlijk volledig waardeloos)quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:39 schreef Klatjeblei het volgende:
Thx mensen. Deawoo Lanos misschien? Is een japanner toch, en volgens mij niet zwaar.
Gr
Wat is je budget per maand ongeveer? Die A4 is natuurlijk leuk, alleen moet je er niet mee gaan zijden....quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:49 schreef Klatjeblei het volgende:
Per jaar weet ik echt niet, heb net mijn rijbewijs.
Gewoon dagelijks voor werk of afspraken. Veel in steden.
http://auto.marktplaats.n(...)3D%3D&fta_ind=2&fs=1
grapjas, me zus rijd voor 80 p/m.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:10 schreef Maxco het volgende:
Dan zou ik voor een mooie piaggio zip gaan
Die A4 zou ik niet aan beginnen. De verkoper zegt zelf dat ie wat rookt en voor 950euro weet je gewoon dat het niet veel is wat je koopt in dit geval.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:49 schreef Klatjeblei het volgende:
Per jaar weet ik echt niet, heb net mijn rijbewijs.
Gewoon dagelijks voor werk of afspraken. Veel in steden.
http://auto.marktplaats.n(...)3D%3D&fta_ind=2&fs=1
Een fatsoenlijke Golf 4 heb je zeer waarschijnlijk niet met dat budget.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:31 schreef Klatjeblei het volgende:
Hoi
Ik ben van plan op korte termijn mijn eerste auto te kopen.
Nu zat ik zelf te denken aan een Golf 4,
maar zijn deze duur per maand?
Ik bedoel, wat ben ik ong. kwijt per maand aan een auto?
En waar moet ik op letten?
budget: 2000,-
Gr
Met wat, op haar vriend?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:42 schreef Klatjeblei het volgende:
[..]
grapjas, me zus rijd voor 80 p/m.
Zoveel nog voor zoiets met zoveel kilometers? Ik zou onder de helft bieden iig. Voor dat geld kun je wel wat leukers krijgen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 08:36 schreef Klatjeblei het volgende:
Een lanos 1.5 uit '98 met 225.xxx km voor 1400. Goede prijs?
Gewicht 986 kg
Er staat: 96 tot 104 per kwartaal.
Is het wat?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |