quote:Op maandag 20 augustus 2012 13:19 schreef Duvel het volgende:
Nee. Altijd goed voor de verhalen achteraf.
hoede gij nie te werke of waquote:Op maandag 20 augustus 2012 09:23 schreef GrunnigsTrots het volgende:
yup, als dat lukt
nog ff snel stickie roken en dan tot half 1 weer pitten
ruilen?quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:16 schreef daNpy het volgende:
Veilig geland.
Heerlijk weer hier, lekker koel met 18 graden.
Geen zweet!!!
Wacht maar tot het gaat regenen, dan word je toch weer nat.quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:16 schreef daNpy het volgende:
Veilig geland.
Heerlijk weer hier, lekker koel met 18 graden.
Geen zweet!!!
Je hebt je brief dat je vanaf de 5e hulpbeurt extra moet betalen al binnen?quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:33 schreef Dingest het volgende:
O ja, het nadeel van constant met de ANWB en zo moeiten bellen: telefoonrekening van 60 euro over de bundel
Neuh, ik zit dit jaar nog maar op m'n 2de op 1 kentekenquote:Op maandag 20 augustus 2012 16:44 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Je hebt je brief dat je vanaf de 5e hulpbeurt extra moet betalen al binnen?
nopequote:
welke route neem je? Als je over maastricht en dan Belgenland gaat, raad ik je aan om goed stevig te remmen op de overgang tussen twee snelwegen. T is een rotonde en geen fly overquote:Op maandag 20 augustus 2012 13:12 schreef Reakon het volgende:
Oef, van het weekend 1000km rijden (Saarbrücken -> Tilburg, Tilburg -> A'dam, A'dam -> Saarbrücken.)
En dat is dan een van mijn eerste ritjes met de auto na het behalen van mijn rijbewijs... iemand die het me expliciet afraad haha?
poffertjesquote:
Dat ding bij Luik? Ja, dat is apart, met voorrang verlenen en zo.quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:19 schreef lipje het volgende:
[..]
welke route neem je? Als je over maastricht en dan Belgenland gaat, raad ik je aan om goed stevig te remmen op de overgang tussen twee snelwegen. T is een rotonde en geen fly over
Ja. Waarom niet.quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:58 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Gatver, met dat kleffe weer?
ja die.quote:
Ik zou geen zin hebben om te koken. De pizza smaakte goed.quote:
Ik heb die boerenkool ook niet gekookt.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:11 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ik zou geen zin hebben om te koken. De pizza smaakte goed.
Was zowaar voor 5 uur eens thuis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |