gij het daar verstand van als flikker zijndequote:Op zondag 19 augustus 2012 19:01 schreef GrunnigsTrots het volgende:
iemand enig idee wat het kost om een sterretje te laten vullen bij carglass of autototaalglas?
maat van me heeft namelijk een scheur die door de hitte elke dag groter wordt, en zonder glasverzekering kost een nieuwe ruit fucking 400 euro
dan laat ik liever nu snel het sterretje fixen voor ie barst
quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:12 schreef Anne het volgende:
Die flapdrol ging toch naar huis?
Ik heb 't lekker 'koel' gekregen in huis, beneden. Trots op me?
75 pleuro, voor die paar tientjes per jaar die WA+ meer kost, naai je jezelf dus lekker een oor aan door het niet te nemen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 19:01 schreef GrunnigsTrots het volgende:
iemand enig idee wat het kost om een sterretje te laten vullen bij carglass of autototaalglas?
maat van me heeft namelijk een scheur die door de hitte elke dag groter wordt, en zonder glasverzekering kost een nieuwe ruit fucking 400 euro
dan laat ik liever nu snel het sterretje fixen voor ie barst
ach, het zal de eerste keer zijn in al de jaren dat ik iets met m'n ruit heb.quote:Op zondag 19 augustus 2012 19:21 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
75 pleuro, voor die paar tientjes per jaar die WA+ meer kost, naai je jezelf dus lekker een oor aan door het niet te nemen.
Als jij maar terug komt na die 8 weken hoorquote:Op zondag 19 augustus 2012 19:19 schreef Sounddragon het volgende:
[..]![]()
![]()
Volgens mij blijven die malloten langer![]()
Een stelletje eigenwijze varkens zijn het, geeft niet, als ze graag op hun bek gaan, hou ik ze niet tegenquote:Op zondag 19 augustus 2012 19:21 schreef densmee het volgende:
ach ja je hebt ze er altijd bij, en bij ons heten die dan onkie en donkie.
Bijtekenen doe ik sowieso niet, en nog een keer terug valt te overwegen, mits ze iets aan de lengte van de termijn willen verhapstukken, want 8 weken is gewoon te lang, dat doe ik niet meer.quote:Op zondag 19 augustus 2012 19:29 schreef Anne het volgende:
[..]
Als jij maar terug komt na die 8 weken hoor.
toch gek wat daar allemaal gebeurd onder toezicht van amerikanen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 19:31 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Een stelletje eigenwijze varkens zijn het, geeft niet, als ze graag op hun bek gaan, hou ik ze niet tegen. Ik had het werk best kunnen maken, maar dan had ik 5 keer moeten verkassen, en binnen de marge een beetje door moeten trekken, maar voor zulke figuren ga ik niet gek doen; ze bekijken het maar lekker: -> 'nee, sorry, het gaat niet, verzin maar iets anders'
![]()
De grap van het verhaal is, dat dezelfde kraan die troep van de sokkels heeft gehaald, maar die Ami's zeiden al dat 'ie toen dus wél op 2 stempels stond; vind ik te gek op een raffinaderij, dat moet je niet willen, laat staan dóen
[..]
Bijtekenen doe ik sowieso niet, en nog een keer terug valt te overwegen, mits ze iets aan de lengte van de termijn willen verhapstukken, want 8 weken is gewoon te lang, dat doe ik niet meer.
Afijn; we gaan effe naar de supermarkt, wat inkopen doen.. leeturrrrr
Jep de OSHA is niet mals, maar hier kan een hele hoop; zie je DMquote:Op zondag 19 augustus 2012 19:33 schreef densmee het volgende:
[..]
toch gek wat daar allemaal gebeurd onder toezicht van amerikanen.
als je in de US een stempeltje lift dan ben je direct ontslagen zo ongeveer
Kê?quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:22 schreef Paladijn het volgende:
Glasverzekering bij WA+ is volgens mij niet mogelijk op een auto > 10 jaar...
Anders had de Saab ondertussen ook al een nieuwe voorruit (a 300 euro)
de ene verzekering doet het wel de andere niet.quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:37 schreef daNpy het volgende:
[..]
Kê?
Onze BMW (1998) is ook gewoon bep. casco verzekerd incl glasverzekering hoor?
Oh, goeiequote:Op zondag 19 augustus 2012 21:23 schreef GrunnigsTrots het volgende:
http://niedbalskioutfitte(...)torage-survival-kit/
denk dat ik zoiets in de auto ga leggen.
1 of 2 jaar geleden was een maatje van me hier ook ergens in de sneeuw gestrand en moest ie in z'n auto slapen.
nou zal je hier in nederland niet zo gauw 2 weken vastzitten maar het is wel chill/handig om zoiets te hebben in de auto.
als je weer eens 2-3 uur op de anwb moet wachten kun je dan tenminste rustig chillen met wat te kanen
die zooi is minstens 7 jaar houdbaar en zit in een handige compacte tas, waarom niet?quote:Op maandag 20 augustus 2012 01:05 schreef Dingest het volgende:
[..]
Oh, goeieIk stop de kar vol met onze grote tent, gasflessen, kooktoestellen, potten, pannen, stoelen, dekens, luchtbeden, slaapzakken, keukengerei, een krat met boeken en een krat met langdurig houdbare etenswaren - en dat hang ik dan achter de auto. Als ik dan eens in onze brute, sneeuwrijke winters eens 2-3 uur op de ANWB moet wachten omdat ik pech heb, dan kan ik in ieder geval overleven!
![]()
We leven in freakin' Nederland. Seriously?
27 graden, en zometeen 25quote:
Goedemorgen, hier ook. Te warm om goed te slapen.quote:
Tøt ziens! Vøl pläzier!quote:Op maandag 20 augustus 2012 08:52 schreef daNpy het volgende:
Naar Noorwegen
Met de taxi van Ehv naar schiphol, want de trein rijdt niet
Leukquote:Op maandag 20 augustus 2012 08:18 schreef Alfisti het volgende:
Goedemorgen
Zo een woning bezichtigen*spannend*
Zekers!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |