quote:Op maandag 20 augustus 2012 13:19 schreef Duvel het volgende:
Nee. Altijd goed voor de verhalen achteraf.
hoede gij nie te werke of waquote:Op maandag 20 augustus 2012 09:23 schreef GrunnigsTrots het volgende:
yup, als dat lukt
nog ff snel stickie roken en dan tot half 1 weer pitten
ruilen?quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:16 schreef daNpy het volgende:
Veilig geland.
Heerlijk weer hier, lekker koel met 18 graden.
Geen zweet!!!
Wacht maar tot het gaat regenen, dan word je toch weer nat.quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:16 schreef daNpy het volgende:
Veilig geland.
Heerlijk weer hier, lekker koel met 18 graden.
Geen zweet!!!
Je hebt je brief dat je vanaf de 5e hulpbeurt extra moet betalen al binnen?quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:33 schreef Dingest het volgende:
O ja, het nadeel van constant met de ANWB en zo moeiten bellen: telefoonrekening van 60 euro over de bundel
Neuh, ik zit dit jaar nog maar op m'n 2de op 1 kentekenquote:Op maandag 20 augustus 2012 16:44 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Je hebt je brief dat je vanaf de 5e hulpbeurt extra moet betalen al binnen?
nopequote:
welke route neem je? Als je over maastricht en dan Belgenland gaat, raad ik je aan om goed stevig te remmen op de overgang tussen twee snelwegen. T is een rotonde en geen fly overquote:Op maandag 20 augustus 2012 13:12 schreef Reakon het volgende:
Oef, van het weekend 1000km rijden (Saarbrücken -> Tilburg, Tilburg -> A'dam, A'dam -> Saarbrücken.)
En dat is dan een van mijn eerste ritjes met de auto na het behalen van mijn rijbewijs... iemand die het me expliciet afraad haha?
poffertjesquote:
Dat ding bij Luik? Ja, dat is apart, met voorrang verlenen en zo.quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:19 schreef lipje het volgende:
[..]
welke route neem je? Als je over maastricht en dan Belgenland gaat, raad ik je aan om goed stevig te remmen op de overgang tussen twee snelwegen. T is een rotonde en geen fly over
Ja. Waarom niet.quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:58 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Gatver, met dat kleffe weer?
ja die.quote:
Ik zou geen zin hebben om te koken. De pizza smaakte goed.quote:
Ik heb die boerenkool ook niet gekookt.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:11 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ik zou geen zin hebben om te koken. De pizza smaakte goed.
Was zowaar voor 5 uur eens thuis
Jaloersquote:Op maandag 20 augustus 2012 15:56 schreef Duvel het volgende:
[..]
Wacht maar tot het gaat regenen, dan word je toch weer nat.
ik moet morgen ook maar eens kijken, want ik heb nog reerug, fazant, haas, konijn, eendenborst, wild zwijn in de diepvries liggenquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:24 schreef daNpy het volgende:
Lekker rendierbiefstuk op hier in het hotel
ja die zijn makkelijk te skieten hequote:
Ja. Ik ben nogal een Scandinaviëfan.quote:
No offense, maar bij ons is het een heul stuk steilerquote:
goedemorgenquote:
Wel de kortste route ja, weet niet of over Duitsland fijner rijd, want dan wil ik dat wel overwegen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:19 schreef lipje het volgende:
[..]
welke route neem je? Als je over maastricht en dan Belgenland gaat, raad ik je aan om goed stevig te remmen op de overgang tussen twee snelwegen. T is een rotonde en geen fly over
Die snelwegen door de Ardennen zijn nu wel beter toch? Alleen Luik blijft een beetje achter. (En de E19 naar Antwerpen ook).quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:32 schreef sararaats het volgende:
De snelwegen in België zijn in zeer slechte staat. Jullie snelwegen rijden echt veel beter.
Haha, nouja, ik ben nog gewoon een Nederlandse burger hoorquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:32 schreef sararaats het volgende:
De snelwegen in België zijn in zeer slechte staat. Jullie snelwegen rijden echt veel beter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |