Jaloersquote:Op maandag 20 augustus 2012 15:56 schreef Duvel het volgende:
[..]
Wacht maar tot het gaat regenen, dan word je toch weer nat.
ik moet morgen ook maar eens kijken, want ik heb nog reerug, fazant, haas, konijn, eendenborst, wild zwijn in de diepvries liggenquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:24 schreef daNpy het volgende:
Lekker rendierbiefstuk op hier in het hotel
ja die zijn makkelijk te skieten hequote:
Ja. Ik ben nogal een Scandinaviëfan.quote:
No offense, maar bij ons is het een heul stuk steilerquote:
goedemorgenquote:
Wel de kortste route ja, weet niet of over Duitsland fijner rijd, want dan wil ik dat wel overwegen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:19 schreef lipje het volgende:
[..]
welke route neem je? Als je over maastricht en dan Belgenland gaat, raad ik je aan om goed stevig te remmen op de overgang tussen twee snelwegen. T is een rotonde en geen fly over
Die snelwegen door de Ardennen zijn nu wel beter toch? Alleen Luik blijft een beetje achter. (En de E19 naar Antwerpen ook).quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:32 schreef sararaats het volgende:
De snelwegen in België zijn in zeer slechte staat. Jullie snelwegen rijden echt veel beter.
Haha, nouja, ik ben nog gewoon een Nederlandse burger hoorquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:32 schreef sararaats het volgende:
De snelwegen in België zijn in zeer slechte staat. Jullie snelwegen rijden echt veel beter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |