Ja, maar in Duitsland heb je van die enorme afstanden...quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:20 schreef Dingest het volgende:
Ik heb nooit zoveel problemen met Duitsland, snelweg over het algemeen kan gewoon erg saai zijn![]()
moet je ook niet in zo'n uithoek gaan wonenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:57 schreef Dingest het volgende:
als ik mijn oma of vrienden bezoek, ik ook 200-250 km moet afleggen om er alleen al te komen en dat is gewoon in Nederland
Dat is ook waar. Als ik een bestemming in Duitsland heb, ligt de meestal ergens in heuvelachtig gebied (Harz, Schwarzwald), en dat is ook een pokke-eind.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:57 schreef Dingest het volgende:
Ik vond het destijds naar de Noordkaap ook niet direct naast de deur liggenFrankrijk en Italië kennen ook van dat soort stukken, maar in Duitsland kom je denk ik gewoon veel vaker als doorreisland. Dan is het niet zo boeiend meer. Aan de andere kant ben ik gewend dat als ik mijn oma of vrienden bezoek, ik ook 200-250 km moet afleggen om er alleen al te komen en dat is gewoon in Nederland
de eifel en sauerland zijn niet zo ver weg...quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:33 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dat is ook waar. Als ik een bestemming in Duitsland heb, ligt de meestal ergens in heuvelachtig gebied (Harz, Schwarzwald), en dat is ook een pokke-eind.
Ik ben nergens gáán wonen, ik was er gewoonquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:26 schreef lipje het volgende:
[..]
moet je ook niet in zo'n uithoek gaan wonen
OMFGquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:17 schreef Paladijn het volgende:
w.t.f.
http://www.lingscars.com/pcp.php
waar moet je zijn in Belgenland?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:57 schreef .Neovo. het volgende:
Ik ga vrijdag nog een weekje naar België. Zal ik via luik reizen of via Antwerpen en Brussel? scheelt misschien een half uurtje rijden.
Hij wil wel serieus een auto kopen volgens mij.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:56 schreef Paladijn het volgende:
Serieus noemt ie dat, van een Golf IV naar Karst T swift naar een A4
Link ?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:36 schreef H-D het volgende:
Ein-de-lijk weer een serieus eerste auto topic.
nee ongevaarlijk, behalve als jij eraan gaat knutselenquote:
Dank !quote:
Dank !quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:19 schreef lipje het volgende:
[..]
nee ongevaarlijk, behalve als jij eraan gaat knutselen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |