Wij helpen ook gewoon andere users.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:05 schreef Paladijn het volgende:
Dat jullie er uberhaupt serieus over nadenken
Daarom raden we het hem ook af.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:15 schreef Paladijn het volgende:
Hoe groot acht je de kans dat je een goedlopend 2.8 V6 audi blok gaat vinden als een simpel tweedehands MX-5 1.6 blokje, waar 'iets' meer van gemaakt zijn, al 1000 euro kost exclusief inbouw.
Om het er maar niet over te hebben dat iemand meteen ff een motorswap doet op zijn eerste auto
Hoe groot ik die kans acht ? Geen idee. Het laatste motorblok wat ik kocht (met een maagdelijke 2 ton op de teller) kostte mij 200 euro. Daarbij heb ik het over laten doen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:15 schreef Paladijn het volgende:
Hoe groot acht je de kans dat je een goedlopend 2.8 V6 audi blok gaat vinden als een simpel tweedehands MX-5 1.6 blokje, waar 'iets' meer van gemaakt zijn, al 1000 euro kost exclusief inbouw.
Om het er maar niet over te hebben dat iemand meteen ff een motorswap doet op zijn eerste auto
ja een citroenblok, dat gaat met een kiloprijs die nog geen 10% boven de ijzerprijs ligtquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:24 schreef 2cv het volgende:
[..]
Hoe groot ik die kans acht ? Geen idee. Het laatste motorblok wat ik kocht (met een maagdelijke 2 ton op de teller) kostte mij 200 euro. Daarbij heb ik het over laten doen.
quote:
Is nog niet rond nee.. *zucht*quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:34 schreef Paladijn het volgende:
Wat omhoog met de erfpacht
Was de verkoop/overname van je oude huis al afgerond dan? Ik meende dat dat nog niet helemaal koek en ei was...
fijn mensen op de brommer etterenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 07:55 schreef Anne het volgende:
Wat een ontzettende kutdag.. nu al...
Op de snelweg zo'n linksplakker; na 5 minuten was ik het zat en ging ik er rechts voorbij.. gaat ie daarna op mijn bumper hangen.. en dan echt nog geen halve meter van me af...
Blijkbaar waren de mensen achter hem 't ook zat en liepen die ook te kutten, want vlak voordat ik eraf moest maakt ie me toch een noodstop, niet normaal.. Piependje bandjes all over the place.. wat een mongool joh..
Daarna op mijn werk aangekomen laat ik de motor uiteraard uit mijn handen flikkeren. Well done, Anne.
Mooi bouwjaarquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:32 schreef Anne het volgende:
Kan ik van iemand even 150.000 euro lenen?
http://www.destion.nl/Bas(...)EW&STIJL=1&woning=13.
Nee, niks volgens mij.. De valbeugel en spiegel zullen er wel weer een krasje bij hebben.quote:
Dat laatste vooral. Het nut van spitsstroken wordt gedeeltelijk teniet gedaan door linksrijders en bumperklevers.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 08:01 schreef Duvel het volgende:
Linksplakkers moeten dood. Scheelt ook in de filedruk.
* Alfisti geeft Annie een perenijsje ter troostquote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:30 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee, niks volgens mij.. De valbeugel en spiegel zullen er wel weer een krasje bij hebben.
Wederom een deuk in mijn ego en steeds minder zin om motor te rijden? Ja, dat wel.
Rijdend is ie best leuk, hoor.
Stilstaand en/of er bepaalde manoeuvres mee doen? Nee, dat lukt me nog steeds niet geweldig en daar baal ik van.
Met als dieptepunt de A2 Amsterdam - Utrecht v.v. na invoering van de trajectcontrole.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:31 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Dat laatste vooral. Het nut van spitsstroken wordt gedeeltelijk teniet gedaan door linksrijders en bumperklevers.
en bij de truckrace van Zolder een paar dagen er na ben ik officiele fotograaf ookquote:
Vorig jaar had ik ook al vrijkaarten en ben ik helaas niet geweest (weet niet meer wat het toen was). En dit jaar wil ik ook wel eens gaan kijken ja. Is Zandbergen daar ook bij?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en bij de truckrace van Zolder een paar dagen er na ben ik officiele fotograaf ookcarriere gaat goed op dat gebied
kom je ook ff kijken bij de truckraces? Vrijkaart moet geen probleem zijn in jou geval
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |