Matig advies, budget te krap.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:35 schreef Paladijn het volgende:
Een BX voor 100 euro en de rest van je budget voor het onderhoud?
Hoezo niet ?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:37 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Hoezo zou je ¤10.100,- uitgeven aan een BX.
Sja, wat zou het kosten om er een verse(re) motor in te laten schroeven inclusief alles ? wellicht is het dan nog wel te overwegen. Moet de rest van het apparaat natuurlijk wel in orde zijn.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:51 schreef H-D het volgende:
[..]
Als ie maar niet die Audi koopt die ie postte
Ja maar het kost 950...en zn budget is 2000. Dus gaat wel krap worden denk ik. En ergens lijkt het me dat het voor die prijs ook een afgetrapt ding is. En ik weet niet of ie helemaal de maandelijkse lasten van zo'n 2.8V6 Quattro beseft.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:54 schreef 2cv het volgende:
[..]
Sja, wat zou het kosten om er een verse(re) motor in te laten schroeven inclusief alles ? wellicht is het dan nog wel te overwegen. Moet de rest van het apparaat natuurlijk wel in orde zijn.
Wij helpen ook gewoon andere users.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:05 schreef Paladijn het volgende:
Dat jullie er uberhaupt serieus over nadenken
Daarom raden we het hem ook af.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:15 schreef Paladijn het volgende:
Hoe groot acht je de kans dat je een goedlopend 2.8 V6 audi blok gaat vinden als een simpel tweedehands MX-5 1.6 blokje, waar 'iets' meer van gemaakt zijn, al 1000 euro kost exclusief inbouw.
Om het er maar niet over te hebben dat iemand meteen ff een motorswap doet op zijn eerste auto
Hoe groot ik die kans acht ? Geen idee. Het laatste motorblok wat ik kocht (met een maagdelijke 2 ton op de teller) kostte mij 200 euro. Daarbij heb ik het over laten doen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:15 schreef Paladijn het volgende:
Hoe groot acht je de kans dat je een goedlopend 2.8 V6 audi blok gaat vinden als een simpel tweedehands MX-5 1.6 blokje, waar 'iets' meer van gemaakt zijn, al 1000 euro kost exclusief inbouw.
Om het er maar niet over te hebben dat iemand meteen ff een motorswap doet op zijn eerste auto
ja een citroenblok, dat gaat met een kiloprijs die nog geen 10% boven de ijzerprijs ligtquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:24 schreef 2cv het volgende:
[..]
Hoe groot ik die kans acht ? Geen idee. Het laatste motorblok wat ik kocht (met een maagdelijke 2 ton op de teller) kostte mij 200 euro. Daarbij heb ik het over laten doen.
quote:
Is nog niet rond nee.. *zucht*quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:34 schreef Paladijn het volgende:
Wat omhoog met de erfpacht
Was de verkoop/overname van je oude huis al afgerond dan? Ik meende dat dat nog niet helemaal koek en ei was...
fijn mensen op de brommer etterenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 07:55 schreef Anne het volgende:
Wat een ontzettende kutdag.. nu al...
Op de snelweg zo'n linksplakker; na 5 minuten was ik het zat en ging ik er rechts voorbij.. gaat ie daarna op mijn bumper hangen.. en dan echt nog geen halve meter van me af...
Blijkbaar waren de mensen achter hem 't ook zat en liepen die ook te kutten, want vlak voordat ik eraf moest maakt ie me toch een noodstop, niet normaal.. Piependje bandjes all over the place.. wat een mongool joh..
Daarna op mijn werk aangekomen laat ik de motor uiteraard uit mijn handen flikkeren. Well done, Anne.
Mooi bouwjaarquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:32 schreef Anne het volgende:
Kan ik van iemand even 150.000 euro lenen?
http://www.destion.nl/Bas(...)EW&STIJL=1&woning=13.
Nee, niks volgens mij.. De valbeugel en spiegel zullen er wel weer een krasje bij hebben.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |