Dat laatste vooral. Het nut van spitsstroken wordt gedeeltelijk teniet gedaan door linksrijders en bumperklevers.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 08:01 schreef Duvel het volgende:
Linksplakkers moeten dood. Scheelt ook in de filedruk.
* Alfisti geeft Annie een perenijsje ter troostquote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:30 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee, niks volgens mij.. De valbeugel en spiegel zullen er wel weer een krasje bij hebben.
Wederom een deuk in mijn ego en steeds minder zin om motor te rijden? Ja, dat wel.
Rijdend is ie best leuk, hoor.
Stilstaand en/of er bepaalde manoeuvres mee doen? Nee, dat lukt me nog steeds niet geweldig en daar baal ik van.
Met als dieptepunt de A2 Amsterdam - Utrecht v.v. na invoering van de trajectcontrole.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:31 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Dat laatste vooral. Het nut van spitsstroken wordt gedeeltelijk teniet gedaan door linksrijders en bumperklevers.
en bij de truckrace van Zolder een paar dagen er na ben ik officiele fotograaf ookquote:
Vorig jaar had ik ook al vrijkaarten en ben ik helaas niet geweest (weet niet meer wat het toen was). En dit jaar wil ik ook wel eens gaan kijken ja. Is Zandbergen daar ook bij?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en bij de truckrace van Zolder een paar dagen er na ben ik officiele fotograaf ookcarriere gaat goed op dat gebied
kom je ook ff kijken bij de truckraces? Vrijkaart moet geen probleem zijn in jou geval
Ja, Zandbergen is vaste gast bij The Truckrace Battle. Vorig jaar was FIA, dit is een andere organisatie, hier kan en mag wat meerquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:13 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Vorig jaar had ik ook al vrijkaarten en ben ik helaas niet geweest (weet niet meer wat het toen was). En dit jaar wil ik ook wel eens gaan kijken ja. Is Zandbergen daar ook bij?
ja het is alweer te vroeg donker aan het wordenquote:
lampje meenemen. of een goede fakkel,maar dan hoef je niet zelf het bos uit te dunnenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:39 schreef densmee het volgende:
[..]
ja het is alweer te vroeg donker aan het worden
nee vandaag Amerikaanse eik gerooid van 1,2 meter doorsnede op dbhquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:41 schreef lipje het volgende:
[..]
lampje meenemen. of een goede fakkel,maar dan hoef je niet zelf het bos uit te dunnen
stookhoutquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:43 schreef densmee het volgende:
[..]
nee vandaag Amerikaanse eik gerooid van 1,2 meter doorsnede op dbh
snijplanken/keukenblokquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:55 schreef densmee het volgende:
een tiental van deze blokjes en dan nog een hele bult tophout
mooie spijkerblokken voor bij cafe'squote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |