wereldbaan. zitten er nog leuke dorpen / steden in de beurt?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:35 schreef Sounddragon het volgende:
Lekker weer thuis btw; het waait hard, té hard volgens de Yanken, halve dag daar rondgehangen, even babbelen met de oppergod, en nu heb ik een Chipkaart van de toko en stand by dienst.. zometeen eens lekker pooldiven en op de veranda hangen
Ja, de krottenwijk waar ik in 'woon', maar we moeten beschikbaar zijn, dus thuisblijven, of iig in de buurt.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:37 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
wereldbaan. zitten er nog leuke dorpen / steden in de beurt?
ik maak ook nooit ruzie met ze ofzo hoor.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:35 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
het gemeentebestuur is verantwoordelijk. don't kill the messenger. het is verleidelijk maar het is te makkelijk. kusje hug![]()
bekeuringen zijn gewoon veel te hoog in nederland. daar geef ik koos spee de schuld van
het zou je verbazen hoe moeilijk dat soms is. gemeenten zijn eigen communistische heilstaatjes helaas.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:47 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
ik maak ook nooit ruzie met ze ofzo hoor.
alleen deze ging tof doen dus was ik mss wel iets minder aardig dan normaal.
maar het is gewoon de schuld van subway, zo moeilijk is het toch niet om wat parkeergelegenheid voor je klanten te creëren
volgende keer maar weer gewoon door de mcdrive
wat kun jij goed lezen zegquote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:33 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Typische GT-post; ik doe iets verkeerd, krijg een bon en dan ga ik janken.
Gelukkig is Groningen een eind weg, wát een mentaliteit zeg
Als ik 'fout' parkeer is dat een bewust risico, noem het een gok; dat gaat goed of dat gaat niet goed.. zo niet; dan wist ik dat, en kom ik niet met kutsmoesjes..
Waarom zou je een stand by dienst willen als je de dag toch al uitbetaald krijgtquote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:35 schreef Sounddragon het volgende:
Lekker weer thuis btw; het waait hard, té hard volgens de Yanken, halve dag daar rondgehangen, even babbelen met de oppergod, en nu heb ik een Chipkaart van de toko en stand by dienst.. zometeen eens lekker pooldiven en op de veranda hangen
Omdat we anders boven hadden moeten blijven niksen. Het was bereikbaar zijn of blijven hangen; dan zit ik liever hierquote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:59 schreef Anne het volgende:
[..]
Waarom zou je een stand by dienst willen als je de dag toch al uitbetaald krijgt?
Geen idee; Ik heb het al een tijdje eigenlijk. Per ongeluk een keer op geklikklaktquote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:24 schreef daNpy het volgende:
Waarom moet ik mijn tijdlijn op FB inschakelen?
Ik had al een waterbestending toetsenbord, zo'n rubberen oprolding.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:30 schreef Anne het volgende:
Ik zie het alweer, oktober gaat een drukke maand voor me worden.
Logitech komt met waterbestendig toetsenbord
Edit: Dan heb ik vakantie![]()
!
Ja, die kosten dan ook maar een tientje...quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:34 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ik had al een waterbestending toetsenbord, zo'n rubberen oprolding.
Wat een troep was dat
Voor ¤7,- koop je ook hele fijne stoelverwarming!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:35 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja, die kosten dan ook maar een tientje...
Verwar je me nu met SD?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:38 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
sd zoek eens op toughbook. zitten ook praktisch waterdichte tussen. army grade laptops voor buiten
pm maar ik ben wel benieuwd hoe mooi je het gaat verwoordenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:55 schreef Anne het volgende:
Ik zeg niks, want dan heb ik 't weer gedaan.
want jij staat nooit naast ze bij het stoplicht?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:53 schreef Duvel het volgende:
Ik snap niet waarom jij telkens tegen die juten aanloopt. Nou ja, ik lieg, ik denk dat ik het wel snap.
Soms, maar ik heb geen jutenhoning aan mijn reet.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:58 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
want jij staat nooit naast ze bij het stoplicht?
tja, dan vraag je er ook omquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:02 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Laatste keer dat ik ze zag was ik rechts aan het inhalen op de A1. Ik keek naar links (vanaf de derde baan naar de linkerbaan) en keek vol in de giechel van een lachende KLPD'er in een Volvo.
Ik klaag niet over de politie. Plus dat ik alleen bekeuringen heb gekregen voor te hard rijden.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:06 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
tja, dan vraag je er ook om
dat soort dingen doe ik nooit, het is altijd of snelheid, of rood licht of ik rij ergens waar het niet mag.
verder nog nooit ergens een bon voor gekregen geloof ik
Ik heb ooit een agent bijna van de weg af gereden. Hij haalde me in toen ik 150 reed op de snelweg en begon te zwaaien naar mij dat ik moest minderen (gecamoufleerde auto). Toen ik naar hem aan het kijken was verloor ik zicht op de weg voor me en dreef ik dus uit mijn rijstrook richting zijn auto en moest hij een uitwijkmanoeuvre makenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:06 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
tja, dan vraag je er ook om
dat soort dingen doe ik nooit, het is altijd of snelheid, of rood licht of ik rij ergens waar het niet mag.
verder nog nooit ergens een bon voor gekregen geloof ik
zoiets had ik met m'n subaru ook een keer.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:13 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik heb ooit een agent bijna van de weg af gereden. Hij haalde me in toen ik 150 reed op de snelweg en begon te zwaaien naar mij dat ik moest minderen (gecamoufleerde auto). Toen ik naar hem aan het kijken was verloor ik zicht op de weg voor me en dreef ik dus uit mijn rijstrook richting zijn auto en moest hij een uitwijkmanoeuvre maken
Toen ik zag dat het een agent was schrok ik me rot. Hij had 2 man achterin zitten en had me niet aangehouden. Ik denk dat hij meer haast had dan ik
quote:
Ik ben ook een keer om 3 uur 's nachts op mijn oprit staande gehouden door 2 agenten nadat ik met 95 naar huis reed op de 50 weg voor mijn huis. Ik had geen portemonnee of zoiets bij toen dus geen rijbewijs etc.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:20 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
zoiets had ik met m'n subaru ook een keer.
trok hier midden in de nacht door de straat een sprint en reed zo'n 140km/h en toen zag ik een busje van de andere kant opkomen, en ik passeerde hem net in een smaller stukje van de weg en moest daardoor vol in de ankers.
dat ging allemaal net goed
maar dat was dus ook een politiebusje die gewoon doodleuk door reed
ik wist niet hoe snel ik die auto moest parkeren
ik heb bij veel agenten hier niet eens legitimatie nodig, die kennen me bij naam en adresquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:23 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik ben ook een keer om 3 uur 's nachts op mijn oprit staande gehouden door 2 agenten nadat ik met 95 naar huis reed op de 50 weg voor mijn huis. Ik had geen portemonnee of zoiets bij toen dus geen rijbewijs etc.
Toen ik netjes uitlegde dat ik daar woonde en alles zo binnen kon pakken keek de ene agent eens op zijn horloge en zei: "Niet meer doen he."
En wij mogen jou geen tokkie noemen?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:24 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
ik heb bij veel agenten hier niet eens legitimatie nodig, die kennen me bij naam en adres
tuurlijk wel, ben ook een tokkiequote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:25 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
En wij mogen jou geen tokkie noemen?
Toch wel...quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:28 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
alleen dat hypocriete gelul van jullie soms, alsof jullie zo braaf zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |