wereldbaan. zitten er nog leuke dorpen / steden in de beurt?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:35 schreef Sounddragon het volgende:
Lekker weer thuis btw; het waait hard, té hard volgens de Yanken, halve dag daar rondgehangen, even babbelen met de oppergod, en nu heb ik een Chipkaart van de toko en stand by dienst.. zometeen eens lekker pooldiven en op de veranda hangen
Ja, de krottenwijk waar ik in 'woon', maar we moeten beschikbaar zijn, dus thuisblijven, of iig in de buurt.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:37 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
wereldbaan. zitten er nog leuke dorpen / steden in de beurt?
ik maak ook nooit ruzie met ze ofzo hoor.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:35 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
het gemeentebestuur is verantwoordelijk. don't kill the messenger. het is verleidelijk maar het is te makkelijk. kusje hug![]()
bekeuringen zijn gewoon veel te hoog in nederland. daar geef ik koos spee de schuld van
het zou je verbazen hoe moeilijk dat soms is. gemeenten zijn eigen communistische heilstaatjes helaas.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:47 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
ik maak ook nooit ruzie met ze ofzo hoor.
alleen deze ging tof doen dus was ik mss wel iets minder aardig dan normaal.
maar het is gewoon de schuld van subway, zo moeilijk is het toch niet om wat parkeergelegenheid voor je klanten te creëren
volgende keer maar weer gewoon door de mcdrive
wat kun jij goed lezen zegquote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:33 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Typische GT-post; ik doe iets verkeerd, krijg een bon en dan ga ik janken.
Gelukkig is Groningen een eind weg, wát een mentaliteit zeg
Als ik 'fout' parkeer is dat een bewust risico, noem het een gok; dat gaat goed of dat gaat niet goed.. zo niet; dan wist ik dat, en kom ik niet met kutsmoesjes..
Waarom zou je een stand by dienst willen als je de dag toch al uitbetaald krijgtquote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:35 schreef Sounddragon het volgende:
Lekker weer thuis btw; het waait hard, té hard volgens de Yanken, halve dag daar rondgehangen, even babbelen met de oppergod, en nu heb ik een Chipkaart van de toko en stand by dienst.. zometeen eens lekker pooldiven en op de veranda hangen
Omdat we anders boven hadden moeten blijven niksen. Het was bereikbaar zijn of blijven hangen; dan zit ik liever hierquote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:59 schreef Anne het volgende:
[..]
Waarom zou je een stand by dienst willen als je de dag toch al uitbetaald krijgt?
Geen idee; Ik heb het al een tijdje eigenlijk. Per ongeluk een keer op geklikklaktquote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:24 schreef daNpy het volgende:
Waarom moet ik mijn tijdlijn op FB inschakelen?
Ik had al een waterbestending toetsenbord, zo'n rubberen oprolding.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:30 schreef Anne het volgende:
Ik zie het alweer, oktober gaat een drukke maand voor me worden.
Logitech komt met waterbestendig toetsenbord
Edit: Dan heb ik vakantie![]()
!
Ja, die kosten dan ook maar een tientje...quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:34 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ik had al een waterbestending toetsenbord, zo'n rubberen oprolding.
Wat een troep was dat
Voor ¤7,- koop je ook hele fijne stoelverwarming!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:35 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja, die kosten dan ook maar een tientje...
Verwar je me nu met SD?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:38 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
sd zoek eens op toughbook. zitten ook praktisch waterdichte tussen. army grade laptops voor buiten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |