quote:Gers Pardoel vindt Badr Hari 'keivet'
AMSTERDAM - Gers Pardoel is fan van Badr Hari. De kickbokser wordt verdacht van zes mishandelingen, maar Pardoel heeft grote bewondering voor Hari.
"Nederland zal het wel raar vinden, maar ik vind hem gewoon keivet", zegt de rapper zaterdag in Het Parool.
De 31-jarige rapper waardeert het enorm als mensen ergens enorm gedreven in zijn. "Als ze passie voor iets hebben", zegt Pardoel, die bekend is van hits als Ik Neem Je Mee. In een documentaire van Profiel vertelde de 27-jarige voormalig wereldkampioen K1-vechten over zijn leven en liefde voor de sport. "Ik heb die documentaire gezien, dat is echt… wauw."
Pardoel is wel van mening dat het 'fout' is om buiten de ring door te gaan met vechten. "Maar verder weet ik niet wat er is gebeurd. Ik was er niet bij, dus daar heb ik geen mening over. Hij heeft mij persoonlijk in elk geval niks gedaan."
Nou, enorm. Enorme paardenlul.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 10:27 schreef alors het volgende:
De 31-jarige rapper waardeert het enorm als mensen ergens enorm gedreven in zijn.
Ik zal hem even opzoeken..quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 10:22 schreef roos85 het volgende:
Tong, wil je foto's van de slotjes brug ook in de OP zetten?
Waarmee hij me nogmaals bewijst wat voor randdebiel het is.quote:
Las in een artikel dat bij bepaalde bevolkingsgroepen dat idd het geval is. Net als Holleeder dat is.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 10:50 schreef Smallish het volgende:
[..]
Tuurlijk. Nog even en Badr wordt gezien als held.
Ik weet het. Dat geschurkt tegen de schurken, bah.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 14:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Las in een artikel dat bij bepaalde bevolkingsgroepen dat idd het geval is. Net als Holleeder dat is.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:11 schreef Smallish het volgende:
[..]
Ik weet het. Dat geschurk tegen de schurken, bah.
Da ge da moar goed wit.quote:Op zondag 19 augustus 2012 11:30 schreef Copycat het volgende:
Gers Pardoel is een sukkel. Dat blijkt ook wel uit zijn 'verweer', snapte!
Ik heb geen idee wie die persoon is! Die Gers Pardoel.quote:Op zondag 19 augustus 2012 11:30 schreef Copycat het volgende:
Gers Pardoel is een sukkel. Dat blijkt ook wel uit zijn 'verweer', snapte!
Die van dat liedje over de bagagedrager. De zoveelste rapper die een hitje heeft gescoord.quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:46 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wie die persoon is! Die Gers Pardoel.
quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:46 schreef DarkElf het volgende:
Ik heb geen idee wie die persoon is! Die Gers Pardoel.
oeps betraptquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:51 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ons kloddertje heeft geheime bezigheden buiten fok!?
quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:16 schreef Poeke het volgende:
[..]
Die van dat liedje over de bagagedrager. De zoveelste rapper die een hitje heeft gescoord.
ah ja merci. een one day fly dus.quote:
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 10:50 schreef Smallish het volgende:
[..]
Tuurlijk. Nog even en Badr wordt gezien als held.
http://twitter.com/WillemHoIIeederquote:Willem Holleeder@WillemHoIIeeder
Badr is een makkelijke prooi. Die vecht zelf. Witte boorden laten het anderen doen.
Dat is toch niet serieus? Wat een debiele uitspraken op die Twitterquote:Op maandag 20 augustus 2012 07:02 schreef lexgauw007 het volgende:
http://twitter.com/WillemHoIIeeder
Leon de Winter vraagt zich af wat slachtoffer Koen, een getrouwde man, ‘s nachts om half vier in de Arena te zoeken had en wat er zoal in zijn bloed zat.quote:Op maandag 20 augustus 2012 07:12 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dat is toch niet serieus? Wat een debiele uitspraken op die Twitter. Lijkt wel een maffiabaas.
http://www.elsevier.nl/we(...)tm_campaign=elsevierquote:WeblogLeon de Winter
Charmante Badr Hari verdient dit niet
maandag 20 augustus 2012 08:47
Een klein jaar geleden werd ik in het Okura Hotel in Amsterdam voorgesteld aan een jongeman voor wie ik meteen sympathie opvatte. Hij was een stuk langer dan ik, een ook heel veel gespierder en leniger.
Charmant en geestig
Hij was een bekende vechtsporter, werd mij verteld, en aangezien ik gedurende de jaren in Amerika veel vechtsporten op tv had gezien, en 'free fight' en 'cage fight' had ontdekt, had hij meteen mijn volle aandacht. Hij was intelligent, charmant, geestig. Zijn naam zei me niets. Hij beviel me. Hij sprak met overtuiging over zijn leven, en hij deed dat met zelfspot. Hij was een wereldster in de dop, dacht ik – tot ik hoorde, veel later, dat hij al lang een wereldster was.
Hij heet Badr Hari.
Machohormonen
Wat hem nu overkomen is - en dat is geen lot dat hem heeft getroffen terwijl hij volledig passief was - gun ik hem niet. Ik gun dat ook niet onze samenleving en zijn sport, en zijn miljoenen fans over de hele wereld. Badr is een fenomeen.
Laat het volgende tot u doordringen: wanneer Badr ergens verschijnt, worden bij veel mannen de machohormonen op volle toeren geproduceerd. Hij roept agressie en provocatie op, alleen al door zijn verschijning. Het is bijna iets dierlijks wat er gebeurt, iets archaisch en tegelijk ongrijpbaars.
Zijn aanwezigheid verstoort de mannelijke pikorde. Alle alfamannetjes raken van streek als Badr binnenstapt. En dat betekent dat er mannen zijn die hem uitdagen, zeker als ze gezopen en gesnoven hebben (wat had slachtoffer Koen, een getrouwde man, ‘s nachts om half vier in de Arena te zoeken, en wat zat er zoal in zijn bloed?).
Openbaarheid
Wat Badr te verwijten valt, is dat hij zich niet volledig uit de openbaarheid heeft teruggetrokken en zich alleen aan zijn sport wijdt. Ik begrijp dat een jonge ster als Badr graag gezien en herkend wil worden, dat is een van de ‘perks’ van zijn roem, maar hij brengt overal verwarring teweeg. Hij is simpelweg te mooi en te verleidelijk voor vrouwen – daar kunnen veel mannen niet mee bestaan, en zoeken dus een confrontatie, ook al weten ze dat een confrontatie met Badr slechts één uitkomst kent.
Badrs zwakte is dat hij zich niet buiten de ring heeft onttrokken aan de blikken van zijn fans - overal waar hij komt, ontstaat spanning, en dat is een paar keer ernstig uit de hand gelopen.
Badr kan een ‘role model’ zijn voor veel jonge immigranten Hij heeft zich door hard werken en ijzeren wilskracht naar boven gevochten, en dat is bewonderenswaardig. De conflicten die hij heeft gehad waren situaties waarin het om eer en respect ging – niet om geld. Buiten de ring heeft Badr niet geslagen om er beter van te worden. Hij is geen roofovervaller.
Hij heeft zich in ingewikkelde situaties niet beheerst (waarom vraagt niemand zich af hoe zijn slachtoffers zich hebben opgesteld tegenover hem?). Daar hoort een psychiater bij te komen, niet een gevangenisbewaarder.
Taakstraf
Ik ben het dus oneens met de harde, compromisloze houding van Gerlof Leistra. Schouder aan schouder zat ik met Badr aan tafel. Zijn ‘personal space’ is dus iets heel relatiefs; het maakt hem niet uit of je dicht bij hem bent, het gaat om de vraag of je agressief bent. Daarop reageert hij, en daarmee moet hij leren omgaan.
Als hij schuldig wordt bevonden, mag Badr niet meer dan een taakstaf en een voorwaardelijke celstraf krijgen. Hij kan gebruik maken van zijn unieke positie bij minderheidsgroepen, en ik ben van mening dat hij de opdracht moet krijgen met jonge allochtonen te werken. Maar hij mag geen enkele scheur in zijn discipline meer toelaten. Hij mag zich de komende tien jaar niet meer in disco’s en dergelijke gelegenheden vertonen. Hij moet zijn sport dienen. En de provocerende macho’s mogen hem nooit meer op hun weg vinden.
Parel
Badr is een schitterende sportman – helaas één met een aantal zwaktes. Daaraan moet hij nu ‘werken’. Hij kan een parel voor de samenleving worden. Maar hem straffen met een gevangenisstraf die zijn loopbaan kapot maakt, is hetzelfde als levenslang.
‘Badrtje moet hangen’ klinkt opeens in Nederland. Nee, te grof en te banaal is dat. Hij moet zich nu gaan bewijzen als iemand die ons allen trots maakt. Dit is de zwaarste partij in Badrs leven.
Leon de Winter
Ik hoop dat hij zijn reacties op zijn artikel ook leest! Wat een afgang zeg die meneer de Winter!quote:Op maandag 20 augustus 2012 09:57 schreef Copycat het volgende:
...
Wat een dom stuk. Het heeft een keer bij hem aan tafel gezeten en denkt de inborst door en door te kennen.
Serieus? Arme Badr verstoort de pikorde en da's niet zijn schuld en Koen had lekker thuis moeten blijven? Omg, wat een oogkleppenquote:Zijn aanwezigheid verstoort de mannelijke pikorde. Alle alfamannetjes raken van streek als Badr binnenstapt. En dat betekent dat er mannen zijn die hem uitdagen, zeker als ze gezopen en gesnoven hebben (wat had slachtoffer Koen, een getrouwde man, ‘s nachts om half vier in de Arena te zoeken, en wat zat er zoal in zijn bloed?).
ik denk wel dat er een kern van waarheid inzit. Dat opgefokte stoere mannetjes graag even willen laten blijken dat ze niet onder de indruk zijn van Badr. Wil nog steeds niet zeggen dat Badr daar in mee moet gaan.quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:21 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Serieus? Arme Badr verstoort de pikorde en da's niet zijn schuld en Koen had lekker thuis moeten blijven? Omg, wat een oogkleppen
Het zal best weleens voorkomen, maar ik vind het nogal wat om aan blaming the victim te doen zonder de exacte feiten te kennen. Meneer de Winter is immers een brave huisvader die zéker niet in de Arena is om half vier 's nachtsquote:Op maandag 20 augustus 2012 10:29 schreef computergirl het volgende:
[..]
ik denk wel dat er een kern van waarheid inzit. Dat opgefokte stoere mannetjes graag even willen laten blijken dat ze niet onder de indruk zijn van Badr. Wil nog steeds niet zeggen dat Badr daar in mee moet gaan.
Holy fuck. Die hoeven we dus nooit meer serieus te nemen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 09:52 schreef lexgauw007 het volgende:
[..]
Leon de Winter vraagt zich af wat slachtoffer Koen, een getrouwde man, ‘s nachts om half vier in de Arena te zoeken had en wat er zoal in zijn bloed zat.
[..]
http://www.elsevier.nl/we(...)tm_campaign=elsevier
En dat ie dat huis in de fik stak van een vrouw was ook aan haar te wijten.quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:21 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Serieus? Arme Badr verstoort de pikorde en da's niet zijn schuld en Koen had lekker thuis moeten blijven? Omg, wat een oogkleppen
moet heerlijk zijn in een zwart-witte wereld, wie was dat ook alweer van 'als je niet voor mij bent, dan ben je tegen mij?"quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:58 schreef simpelintje het volgende:
Maar als je Badr neerzet als een grote gevaarlijke gek dan is het wel goed? Je moet slecht over hem schrijven dan is het wel leuk en aardig. waarom? Gers pardoel is ook flink aangevallen om zijn mening kom op zeg wat een onzin hij si bekend dus heeft hij fans en haters.
Dat hoeft niet, maar stellen dat hij de pech heeft dat iedereen nou eenmaal agressief wordt van zijn uiterlijk en dat hij dus wel móest slaan, maar dat hij dus éigenlijk het slachtoffer is gaat een beetje ver, vind je niet?quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:58 schreef simpelintje het volgende:
Maar als je Badr neerzet als een grote gevaarlijke gek dan is het wel goed?
Jij hebt toch ook duidelijk je mening? En jij bent toch "tegen"?quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:02 schreef WRH het volgende:
[..]
moet heerlijk zijn in een zwart-witte wereld, wie was dat ook alweer van 'als je niet voor mij bent, dan ben je tegen mij?"
Dat haal ik er niet uit. Maar ik geloof best wel dat mensen zich gaan uitsloven als hij in de buurt is. Dquote:Op maandag 20 augustus 2012 11:10 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Dat hoeft niet, maar stellen dat hij de pech heeft dat iedereen nou eenmaal agressief wordt van zijn uiterlijk en dat hij dus wel móest slaan, maar dat hij dus éigenlijk het slachtoffer is gaat een beetje ver, vind je niet?
dat is volgens mij niet wat de Winter beweert.quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:53 schreef WRH het volgende:
ja want als je midden in de nacht nog op een feestje bent dan vraag je er gewoon om invalide geschopt te worden door een krachtpatser die slachtoffer van zijn eigen borstomvang is.
ja maar dan kan het toch net zo goed de schuld van Estelle zijn?quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:11 schreef simpelintje het volgende:
[..]
Dat haal ik er niet uit. Maar ik geloof best wel dat mensen zich gaan uitsloven als hij in de buurt is. D
Jij hebt jouw mening gevormd door de media die alleen in het begin van zijn relatie het geluk gunde en daarna een hetze tegen hem zijn begonnen. dat is ook gevaarlijk vind ik. Ik vind het goed dat er schrijvers zijn die het ook anders bekijken. Ook hij verdient een kans. De rechter gaat bepalen hoe het met hem verder gaat aflopen. daar moet iedereen zich bij neerleggen maar als hij zijn straf heeft uitgezeten en ik hoop dat hij dan goed heeft nagedacht en veel inzicht in zichzelf heeft gekregen want hij is geen domme man dan verdient hij het ook om een schone start te maken. Ik bekijk het leven niet zwart wit en iedereen maakt fouten. Ik denk jij ook en vast niet zulke fouten maar wie weet wie jij hebt pijn gedaan of wat dan ookquote:Op maandag 20 augustus 2012 11:12 schreef WRH het volgende:
ja natuurlijk ben ik tegen en ik heb ook wel een mening, maar ik geef onmiddellijk toe dat mijn mening niet gebaseerd is op feiten in de zin van er zelf bij gestaan hebben.
ik vind het erg gevaarlijk als schrijvers met een eigen column dit soort meningen aan de man gaan brengen, dat wordt toch vaak gezien als waarheid.
en iemand die gewoon hardop zegt dat een slachtoffer erom gevraagd heeft vind ik echt het laagste van al, daar gaan (en volgens mij niet alleen bij mij) mijn nekharen van overeind staan.
je kent hem persoonlijk?quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:18 schreef simpelintje het volgende:
[..]
als hij zijn straf heeft uitgezeten en ik hoop dat hij dan goed heeft nagedacht en veel inzicht in zichzelf heeft gekregen want hij is geen domme man dan verdient hij het ook om een schone start te maken.
Ik zou niet weten waarom maarja dat zal ook wel gebeuren.quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:13 schreef WRH het volgende:
[..]
ja maar dan kan het toch net zo goed de schuld van Estelle zijn?
of gaan mensen zich niet uitsloven als zij in de buurt is?
omdat je zo met zekerheid stelt dat het geen domme man is?quote:
Hij heeft vwo gedaan toch dat kun je ook terug vinden. En in intervieuws kun je dat toch wel merken. Ik ken hem niet persoonlijk nee dan zou ik hier allemaal niet op reageren.quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:22 schreef Cynix ® het volgende:
Misschien omdat je weet dat hij geen domme man is?
nee? Nouvoor mijn wel niet iedereen kan op het vwo komen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:25 schreef WRH het volgende:
hij is afgehaakt van het VWO en een paar jaartjes VWO is in mijn omgeving niet een bewijs van geen dom persoon zijn.
daar verschillen we dan van mening, wat je al een intelligent persoon vind en wat niet.quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:26 schreef simpelintje het volgende:
[..]
nee? Nouvoor mijn wel niet iedereen kan op het vwo komen.
Als je een conflict moet winnen met geweld ipv woorden is dat niet een teken van enorme intelligentie.quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:26 schreef simpelintje het volgende:
[..]
nee? Nouvoor mijn wel niet iedereen kan op het vwo komen.
Ja dat denk ik ook. Hij heeft het dan denk ik toch wel inzich om verstandig te denken. En slimme keuzes te makenquote:Op maandag 20 augustus 2012 11:27 schreef WRH het volgende:
[..]
daar verschillen we dan van mening, wat je al een intelligent persoon vind en wat niet.
dan zit Nl vol met heel veel domme personenquote:Op maandag 20 augustus 2012 11:28 schreef Ripley het volgende:
[..]
Als je een conflict moet winnen met geweld ipv woorden is dat niet een teken van enorme intelligentie.
Dat klopt. En nu?quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:29 schreef simpelintje het volgende:
[..]
dan zit Nl vol met heel veel domme personen
Dat zal best, maar die slaan niet 6 man verrot. En nu gaan we weer on topic!quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:29 schreef simpelintje het volgende:
dan zit Nl vol met heel veel domme personen
Iets met referentiekaders, gok ik.quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:27 schreef WRH het volgende:
daar verschillen we dan van mening, wat je al een intelligent persoon vind en wat niet.
Ja ik ken wel mensen die eens een aanklacht tegen zich hebben gehad of meerdere. dat wil niet zeggen. En die aanklachten van hem die vier of 5 waren uit het verleden.quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:31 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat klopt. En nu?
Ik ken persoonlijk overigens weinig mensen die uberhaupt 1 aanklacht van mishandeling aan hun broek hebben, laat staan 6. Jij?
Dat het niet siteren was maakt het minder erg? En als jij in dat soort kringen rond hangt verbaast het me niet dat jou referentiekader anders is dan het mijne.quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:34 schreef simpelintje het volgende:
[..]
Ja ik ken wel mensen die eens een aanklacht tegen zich hebben gehad of meerdere. dat wil niet zeggen. En die aanklachten van hem die vier of 5 waren uit het verleden.
Dus jij weet van deze informatie die je nu van mijn hebt hoe ik inelkaar zit? je weet helemaa niks en je mag je beter voelen als mijn. In mijn ogen zegd dat genoeg over jouw. Je gaat af op wat je leest en dan weet je het al! Slim van jouw goede houding ookquote:Op maandag 20 augustus 2012 11:38 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat het niet siteren was maakt het minder erg? En als jij in dat soort kringen rond hangt verbaast het me niet dat jou referentiekader anders is dan het mijne.
We laten het intelligentieniveau van Nederlanders, Marokkanen en FOK!kers even voor wat het is en gaan nú weer verder met de [gate], ok? Doen, hoor.quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:40 schreef simpelintje het volgende:
Dus jij weet van deze informatie die je nu van mijn hebt hoe ik inelkaar zit? je weet helemaa niks en je mag je beter voelen als mijn. In mijn ogen zegd dat genoeg over jouw. Je gaat af op wat je leest en dan weet je het al! Slim van jouw goede houding ook
Goed zo, en simpelintje doet dat ook.quote:
Maar er is geen nieuws meer over deze gate. Mogen het alleen maar roddels zijn?quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:43 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
We laten het intelligentieniveau van Nederlanders, Marokkanen en FOK!kers even voor wat het is en gaan nú weer verder met de [gate], ok? Doen, hoor.
Mwoa, het mag wel iets meer zijn dan roddels.quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:45 schreef simpelintje het volgende:
Maar er is geen nieuws meer over deze gate. Mogen het alleen maar roddels zijn?
quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:53 schreef Cracka-ass het volgende:
Leon de Winter is net zo verliefd als Estelle zo te lezen.
Goeie. Lijkt er idd op dat hij voor de charmes van Badr bezweken is. Zie je, het kán wel zonder geweldquote:Op maandag 20 augustus 2012 11:53 schreef Cracka-ass het volgende:
Leon de Winter is net zo verliefd als Estelle zo te lezen.
Wat een gezwets zeg.. Zou hij wat goed te maken hebben met Badr?quote:Op maandag 20 augustus 2012 09:52 schreef lexgauw007 het volgende:
[..]
Leon de Winter vraagt zich af wat slachtoffer Koen, een getrouwde man, ‘s nachts om half vier in de Arena te zoeken had en wat er zoal in zijn bloed zat.
[..]
http://www.elsevier.nl/we(...)tm_campaign=elsevier
Leon is dan ook geen Alfa-mannetje, dus hij wist gelijk z'n plek tov Badr.quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Goeie. Lijkt er idd op dat hij voor de charmes van Badr bezweken is. Zie je, het kán wel zonder geweld
Je weet het niet hequote:Op maandag 20 augustus 2012 11:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Goeie. Lijkt er idd op dat hij voor de charmes van Badr bezweken is. Zie je, het kán wel zonder geweld
Ja roddelend Nederland wordt gewoon echt op zijn wenken bediend. Alsof ze ons een lolletje gunnen, nu sommige soaps met winterstop zijn. Dit verzin je toch niet allemaal..Estelle kan zo in zo' n Amerikaanse soap met van die dramatische close-ups. Zeker als ik die foto voor de geest haal bij dat Telegraaf-interview met die intense emotionele blik met extra aangezette Leco-oogjes.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 08:40 schreef WRH het volgende:
wat een grappig stukje, maar als ik eerlijk ben; dat is toch precies wat het is.
omdat het zo'n soap is, het begon al met Ruud en de afluisterapparatuur, Estelle die liegt tegen de politie, Badr en zijn theedoek, het kon gewoon allemaal niet normaal, Goede tijden Slechte tijden is er niets bij vergeleken. (en even slecht geacteerd)
volksvermaak dus, vandaar dat iedereen het er over heeft en iedereen een mening heeft.
Natuurlijk geven media naast de feiten altijd een gekleurd beeld maar het is een de ontvanger van de nieuwsberichten om deze feiten af te wegen en zelf een oordeel te vellen. Hari heeft door de jaren heen door verschillende incidenten, binnen en buiten de ring, aangetoond nou niet bepaald van zijn fouten te leren. En hij heeft zelf het inzicht dat hij een tikkende tijdbom is. Iedereen maakt fouten ja, maar de meesten leren daarvan..quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:18 schreef simpelintje het volgende:
[..]
Jij hebt jouw mening gevormd door de media die alleen in het begin van zijn relatie het geluk gunde en daarna een hetze tegen hem zijn begonnen. dat is ook gevaarlijk vind ik. Ik vind het goed dat er schrijvers zijn die het ook anders bekijken. Ook hij verdient een kans. De rechter gaat bepalen hoe het met hem verder gaat aflopen. daar moet iedereen zich bij neerleggen maar als hij zijn straf heeft uitgezeten en ik hoop dat hij dan goed heeft nagedacht en veel inzicht in zichzelf heeft gekregen want hij is geen domme man dan verdient hij het ook om een schone start te maken. Ik bekijk het leven niet zwart wit en iedereen maakt fouten. Ik denk jij ook en vast niet zulke fouten maar wie weet wie jij hebt pijn gedaan of wat dan ook
quote:Charmante Badr Hari verdient dit wel!
Kickbokser bombarderen tot rolmodel bij gebrek aan beter? Ik dacht het niet
Dat Leon de Winter de Marokkaanse gemeenschap niet erg hoog heeft zitten wisten we al. Maar waar heeft nu mee op de proppen komt: daar breekt mijn Zeeuwse klomp van. De Winter schrijft in zijn artikel 'Charmante Badr Hari' verdient dit niet' dat de kickbokser hoogstens een taakstraf verdient, zodat hij in ieder geval zijn titel als rolmodel kan prolongeren.
De Winter schrijft– en ik citeer:
"Als hij schuldig wordt bevonden, mag Badr niet meer dan een taakstraf en een voorwaardelijke celstraf krijgen. Hij kan gebruik maken van zijn unieke positie bij minderheidsgroepen, en ik ben van mening dat hij de opdracht moet krijgen met jonge allochtonen te werken."
De Winter schrijft hier dus dat je een persoon die een zwangere vrouw verliet – er met andermans vrouw vandoor ging – en onderweg ook nog zes mensen in elkaar heeft getimmerd het beste kunt bombarderen tot rolmodel. Omdat hij een unieke positie zou hebben? Bij gebrek aan beter? Nee dank je, Leon.
Badri Hari verdient een eerlijk proces en een uitspraak zoals een niet-Marokkaan die ook verdient. Gelijke monniken, gelijke kappen. De jeugd heeft geen agressieve Badri Hari’s nodig, daar hebben we er helaas al genoeg van rondlopen. In plaats daarvan zie ik types als De Winter liever om zich heen kijken. Bezoek de MBO's, hogescholen en universiteiten, er lopen toppers rond die tegenstanders van een geweldige verbale repliek kunnen dienen. Ook onder sporters – ja zelfs kickboksers – die hun emoties buiten de ring prima kunnen kanaliseren.
De jeugd verdient, met alle respect voor Hari's prestaties en innerlijke strijd, toch echt veel beter. Volgens De Winter – en corrigeer me als ik de impliciete boodschap verkeerd lees – is Badr Hari zo ongeveer het beste wat uit de gemeenschap is voortgekomen.
Wat mij betreft een regelrechte belediging voor de échte rolmodellen.
Dat zou idd ook wel een reden kunnen zijn, maximum trolling van Leon om die 'achterlijke' moslims weer op de kast te jagen.quote:De jeugd verdient, met alle respect voor Hari's prestaties en innerlijke strijd, toch echt veel beter. Volgens De Winter - en corrigeer me als ik de impliciete boodschap verkeerd lees - is Badr Hari zo ongeveer het beste wat uit de gemeenschap is voortgekomen.
Wat mij betreft een regelrechte belediging voor de échte rolmodellen.
Bron?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:37 schreef Cynix ® het volgende:
Overigens zou de bewuste opmerking van Koen Everink (tegen Estelle), die de vlam in de pan deed slaan, zijn: "Zo, is het geld van Gullit op?"
Tsja, dan vráág je er wel om.
Een of andere Franse krant denk ik.quote:
Maar hij zei ook de Badr dat gezegd had, en dat het slachtoffer het ontkende.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:46 schreef Cynix ® het volgende:
Nee, de doorgaans goed ingelichte en van binnenuit getipte John van den Heuvel zei het.
Ik denk omdat Brammetje ook nooit zeurt als Albert weer eens kwijlend zijn eigen musicals verheerlijkt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:30 schreef alors het volgende:
Ik heb het ook gezien ja. Moest overigens wel even lachen toen Albert kritisch was op de uitspraken van de advocaat van Badr.
Als Brammetje naast hem staat, die de grootste boeven van het land verdedigt, komt ie nooit met kritische vragen op de proppen en nu vindt hij het opeens wel raar dat een advocaat wat zegt over de onschuld/onbewezen schuld van zijn cliënt.
Ja, dan ben je al zo' n proleet die als getrouwde man dergelijke feesten bezoekt en dan ook nog eens zo bijdehand.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:37 schreef Cynix ® het volgende:
Overigens zou de bewuste opmerking van Koen Everink (tegen Estelle), die de vlam in de pan deed slaan, zijn: "Zo, is het geld van Gullit op?"
Tsja, dan vráág je er wel om.
quote:wo 22 aug 2012, 10:29 |lees voor
De Winter geschrokken van reacties op Hari-column AMSTERDAM - Leon de Winter is flink geschrokken van de heftige reacties die zijn column over Badr Hari hebben losgemaakt. De Winter schreef maandag voor weekblad Elsevier een stukje waarin hij zijn bewondering uitsprak voor de van zes gevallen van zware mishandeling verdachte kickbokser. Het gevolg: vele honderden boze en verontwaardigde reacties. “Sommige zijn schokkend. Ik wist niet dat Badr Hari zo wordt gevreesd en gehaat. Waar kom dat allemaal vandaan? Ik heb geen idee”, zo vraagt de schrijver zich af op zijn eigen site.
De winter heeft naar eigen zeggen ook haatmail gekregen naar aanleiding van de column. Hij noemt Hari daarin “een parel voor de samenleving.” Volgens De Winter maakt de kickbokser overval waar hij komt agressie los. Zo ook in de skybox van de ArenA tijdens Sensation White, waar Hari ondernemer Koen Everink ernstig zou hebben toegetakeld. De Winter schreef in Elsevier: “Zijn aanwezigheid verstoort de mannelijke pikorde. Alle alfamannetjes raken van streek als Badr binnenstapt. En dat betekent dat er mannen zijn die hem uitdagen, zeker als ze gezopen en gesnoven hebben (wat had slachtoffer Koen, een getrouwde man, ‘s nachts om half vier in de Arena te zoeken, en wat zat er zoal in zijn bloed?)."
Op zijn blog herhaalt De Winter die redenatie nog maar eens. “Wie ’s nachts om half vier niet in disco’s komt, loopt geen risico om mensen als Badr tegen te komen. Ik loop niet ’s nachts om half vier South Central LA in – daar kunnen situaties ontstaan die ik niet kan controleren. Wat is er met deze man dat zoveel commotie en emotie teweegbrengt? Ik heb geen idee…”
Hij gaat verder: “Ik beweer niet dat Badr een onschuldig lam is: zijn werk is het toebrengen van ernstig letsel aan zijn tegenstander. Dat is de aard van het spel. Dat doet hij in een ring of een kooi. De finale, dodelijke slag is verboden – twee keer heeft Badr Hari nog een slag gegeven nadat de scheidsrechter de strijd had beëindigd. Dat is ernstig. Ik wil weten hoe dat bij hem functioneert. En ik wil ook weten onder welke omstandigheden hij zijn ‘cool’ verliest en mensen die hem uitdagen en sarren een klap geeft.”
Dit vind ik heel erg stuitend. Het feit dat hij er maar vanuit gaat dat Badr uitgedaagd en gesard wordt.quote:De finale, dodelijke slag is verboden – twee keer heeft Badr Hari nog een slag gegeven nadat de scheidsrechter de strijd had beëindigd. Dat is ernstig. Ik wil weten hoe dat bij hem functioneert. En ik wil ook weten onder welke omstandigheden hij zijn ‘cool’ verliest en mensen die hem uitdagen en sarren een klap geeft.”
Boschenaar net als Albert Verlinden.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:25 schreef ThunderBitch het volgende:
Waar woont die jongen, onder een steen?
quote:wo 22 aug 2012, 15:57 |lees voor
Derde verdachte Sensation-mishandeling opgepakt door John van den Heuvel
AMSTERDAM - De Amsterdamse politie heeft een derde verdachte gearresteerd van de zware mishandeling van zakenman Koen Everink tijdens dancefeest Sensation in de Amsterdam Arena.
De man is eergisteren aangehouden op verdenking van betrokkenheid bij de afranseling. Hij is door getuigen aangewezen als een van de belagers van Koen Everink. De verdachte is vanmiddag na uitgebreide verhoren weer heengezonden.
Hij blijft verdachte maar het openbaar ministerie beschouwt hem vooralsnog niet als de belangrijkste verdachte. Justitie gaat er nog altijd vanuit dat de ernstige verwondingen van Everink zijn toegebracht door Badr Hari en een andere hoofdverdachte, de uit Eindhoven afkomstige Turk Ferhat Y.
Barmeisje
Beide mannen zijn niet alleen door het slachtoffer als dader aangewezen, maar ook door diverse getuigen die zich tijdens de mishandeling op zondag 8 juli in skybox 233 in de Amsterdam Arena bevonden. Het onderzoek heeft inmiddels aangetoond dat Badr Hari kort voor hij Everink aanviel een barmeisje aan de arm naar buiten geleidde, kennelijk om te voorkomen dat zij alarm zou slaan.
Daarna zouden vooral Ferhat en Badr op Everink hebben ingeslagen en geschopt. Badr Hari heeft tijdens zijn verhoor toegegeven zijn slachtoffer met de buitenkant van zijn rechterhand een tik te hebben gegeven. Uit het politieonderzoek komt echter naar voren dat deze lezing haaks staat op verklaringen van Everink, andere getuigen en medeverdachte Ferhat Y.
Bloedneus
Laatstgenoemde heeft tegenover de recherche verklaard verbolgen te zijn dat Badr Hari hem de schuld in de schoenen probeert te schuiven. Volgens Y. heeft hij Koen Everink zelfs getracht te helpen. “Ik zag dat Badr Koen begon te slaan en schoppen,”aldus Y. tegenover de politie. “Ik sprong tussenbeide en kreeg toen van Badr een klap, waardoor ik een bloedneus opliep.”
De politie beschikt inmiddels over zes meldingen en aangiften over zware mishandelingen door Badr Hari. Naast drie al eerder bekende slachtoffers (Everink, Jeroen van der Berg en Olivier de Fuyk) hebben ook een Italiaanse man en twee vrouwen verklaringen of aangiften over geweld door Badr Hari afgelegd.
Heeft John nu ook al bevoegdheden om vermeende criminelen op te pakken?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:11 schreef MightyMightyM het volgende:
Derde verdachte Sensation-mishandeling opgepakt door John van den Heuvel
[..]
bronquote:'Estelle blijft Badr steunen'
Estelle Cruijff blijft op haar vriend Badr Hari wachten, ondanks zijn aanhouding vier weken geleden.
Estelle legde een nieuwe verklaring bij de politie af, nadat er bekend werd dat Badr van zes mishandelingen wordt verdacht. Evert Santegoeds meldt dat de ex-vrouw van Ruud Gullit erbij blijft dat ze niets van de vechtpartij heeft gezien tijdens Sensation White in de Amsterdam Arena.
"De twee hebben sinds een paar dagen telefonisch contact" , vertelt Stantegoeds. "Estelle ergert zich vooral aan de berichtgeving dat zij een valse verklaring zou hebben afgelegd en voor Badr zou hebben gelogen."
Estelle blijft voorlopig trouw aan haar gewelddadige vriendje en wacht af hoe het afloopt. "Ze zal zich heus wel eens achter de oren hebben gekrabt omdat ze op 6 juni aan Ruud vertelde te willen scheiden en op 6 juli dat incident in de Arena gebeurde, en dat is allemaal heel snel, maar dit is een vrouw die niets anders gedaan heeft dan dat ze op zoek is geweest naar liefde. Ze dacht deze gevonden te hebben en dat loopt deze zomer allemaal anders, zoals het voor heel veel andere mensen anders loopt."
Ze stond met een bord voor d'r kop.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:19 schreef Markeerstift het volgende:
En waar was Estelle nou tijdens dit gehele gebeuren? ik snap het niet meer.
Ja ik ben ook even in de war, wat bedoelt ze nou allemaal?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:00 schreef Copycat het volgende:
![]()
Wat een tegenstrijdig bericht.
Een nieuwe verklaring, maar de vorige was helemaal niet vals. En ze blijft op hem wachten, maar ze dacht de liefde gevonden te hebben en dat liep toch net effe anders.
Nee hoor, ze is nog steeds net zo verliefd als dat ze dom is.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:00 schreef Copycat het volgende:
![]()
Wat een tegenstrijdig bericht.
Een nieuwe verklaring, maar de vorige was helemaal niet vals. En ze blijft op hem wachten, maar ze dacht de liefde gevonden te hebben en dat liep toch net effe anders.
bronquote:Badr verder in het nauw
door John van den Heuvel
AMSTERDAM, donderdag
Badr Hari’s lezing dat hij zakenman Koen Everink slechts een tik met zijn rechterhand heeft gegeven, komt steeds meer onder druk te staan.
Naast het slachtoffer en getuigen heeft nu ook medeverdachte Ferhat Y. zeer belastende verklaringen over de kickbokskampioen afgelegd, blijkt uit onderzoek van deze krant.
Badr Hari en de uit Eindhoven afkomstige Ferhat Y. worden door het openbaar ministerie als hoofdverdachten gezien van de mishandeling in de Amsterdam ArenA op 8 juli jongstleden. In de officiële politieverhoren wijzen beide mannen elkaar aan als dader.
Bloedneus
Badr beweert dat al het ernstige letsel is toegebracht door Y., terwijl deze verdachte stelt: „Ik zag dat Badr Koen begon te slaan en schoppen. Ik sprong tussenbeide en kreeg toen van Badr een klap, waardoor ik een bloedneus opliep.”
Y. heeft tegenover de recherche verklaard verbolgen te zijn dat Badr Hari hem de schuld in de schoenen probeert te schuiven. Volgens Y. heeft hij Koen Everink zelfs getracht te helpen.
PAGINA 8: Celstraf tot negen jaar
bronquote:Celstraf tot 9 jaar
Van een onzer verslaggevers
AMSTERDAM, donderdag
Volgens de advocaat van Y., mr. Marijn Zuketto, wijst buiten Badr Hari niemand zijn cliënt aan als hoofdrolspeler. „Juist waar het neerkomt op het toebrengen van de ernstigste verwondingen lijkt niets verder in de richting van mijn cliënt te wijzen.”
Beide mannen zijn niet alleen door het slachtoffer als belager aangewezen, maar ook door diverse getuigen die zich tijdens de mishandeling op zondag 8 juli in skybox 233 in de Amsterdam ArenA bevonden. Het onderzoek heeft inmiddels aangetoond dat Badr Hari kort voor hij Everink aanviel een barmeisje aan de arm naar buiten geleidde, kennelijk om te voorkomen dat zij alarm zou slaan.
In de kaart
De tegenstrijdige verklaringen van de twee hoofdverdachten spelen de politie en het OM in de kaart. Voor het delict ’openlijke geweldpleging’ is het niet noodzakelijk dat precies vaststaat wie wat heeft gedaan.
Het zelf plegen van geweld is sinds 2000 zelfs geen vereiste meer voor openlijke geweldpleging. Een dader die niets doet maar slechts deel uitmaakt van de groep waarin één of meer geweldplegers zitten, maakt zich ook schuldig aan openlijke geweldpleging. Als bij dat geweld sprake is van zware mishandeling, dan kan de rechter maximaal negen jaar gevangenisstraf opleggen.
De Amsterdamse politie heeft deze week een derde verdachte gearresteerd van de zware mishandeling van Everink. Na verhoor is de man heengezonden, maar hij blijft verdachte.
Estelle Cruijff moet zich begin september bij de rechtercommissaris melden voor nieuw verhoor. In haar eerste verhoor op zondag 8 juli verklaarde Estelle niets te hebben gezien. „Ik stond met Badr Hari op het balkon van de skybox”, verklaarde ze letterlijk. De politie beschikt inmiddels over zes meldingen en aangiften van zware mishandelingen door Badr Hari.
Als Badr Hari met Estelle op het balkon stond kan hij nooit met zijn vlakke hand een klap aan Everink hebben uitgedeeld.quote:
Ze had toch Badr zijn versie in eerste instantie gesteund dat hij er niets mee te maken had? Dat alleen al is een reden om haar opnieuw te laten komen. De vraag is dan of ze ook dit keer Badr zijn nieuwe verklaring steunt. Dat is dan ook weer in strijd met wat getuigen zeggen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 07:53 schreef WRH het volgende:
Als Estelle zich op opnieuw moet melden en opnieuw een verklaring afleggen dan komt dat waarschijnlijk omdat een getuige iets heeft verklaard dat haar verklaring op losse schroeven zet?
anders hoeft ze toch niets opnieuw te verklaren?
Dat denk ik niet eigenlijk. Badr is volgens mij haar eerste client en het doel is hem uit de cel te houden. Dat gaat niet perse samen met Estelle ook uit de cel houden bij wijze van spreken.quote:
Vooralsnog hebben ze geen tegenstrijdige belangen, dus in principe kan het nog.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 09:46 schreef eskil het volgende:
Wel raar dat Estelle ook Ficq heeft als advocaat. Is toch zoiets als belangenverstrengeling.Dat dat mag?
die verwacht ik niet, de ene is een persoons-/familie recht advocaat, de ander een strafrecht advocaat, dat zijn 2 hele verschillende disciplines.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 09:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze voor de echtscheiding een andere advocaat heeft, dus bij twijfel kan ze die ook nog om advies vragen.
is misschien in belang van haar client; Badr kan er niets aan doen, andere mensen hebben gelogen, hij zelf is een slachtoffer van verliefde bakvisjesquote:Op donderdag 23 augustus 2012 09:54 schreef MightyMightyM het volgende:
en Stellie kan zich wel ergeren aan de berichtgeving omtrent haar valse verklaring, maar notabene haar/hun eigen advocate heeft toch gesuggereerd dat ze loog uit diepe verliefdheid? Waarom zou Ficq zoiets belastends zeggen als het niet waar is?
Goed punt, maar op zich is toch wel vastgesteld dat hij ook in eerste instantie heeft gelogen?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 09:54 schreef WRH het volgende:
[..]
is misschien in belang van haar client; Badr kan er niets aan doen, andere mensen hebben gelogen, hij zelf is een slachtoffer van verliefde bakvisjes
ja maar dat was om zijn bakvisje te beschermenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 09:56 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Goed punt, maar op zich is toch wel vastgesteld dat hij ook in eerste instantie heeft gelogen?
Jij zou advocaat moeten wordenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 09:57 schreef WRH het volgende:
[..]
ja maar dat was om zijn bakvisje te beschermen
tegen al die negatieve publiciteit.
Nee, maar op het moment dat ze twijfels heeft over een advies van Ficq heeft ze wel iemand waarmee ze even kan overleggen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 09:54 schreef WRH het volgende:
[..]
die verwacht ik niet, de ene is een persoons-/familie recht advocaat, de ander een strafrecht advocaat, dat zijn 2 hele verschillende disciplines.
Ik zou in een strafrecht zaak mijn vingers niet willen branden met een familie recht advocaat. (of omgekeerd), zeker niet met zo'n high profile zaak.
het zal in ieder geval wel een best gat slaan in die alimentatie.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, maar op het moment dat ze twijfels heeft over een advies van Ficq heeft ze wel iemand waarmee ze even kan overleggen.
Een advocaat familierecht kan haar iig adviseren een andere advocaat te nemen voor bijstand in de Badr-kwestie.
dat zou ik ook volkomen terecht vinden.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:15 schreef Lovechild het volgende:
Ik vraag me af wat dit voor resultaat heeft voor zijn sport. Las van de week in een blaadje een kort stukje waarin werd vermeld dat een 17-jarige kickbokser levenslang is geroyeerd omdat hij een meisje een gebroken kaak had geslagen. Dan moet dit alles voor Badr toch zeker gevolgen hebben.
Ik denk dat als ze blijft beweren niets gezien te hebben, ze toch opnieuw zal moeten uitleggen wat er daarna gebeurd is en wat ze toen WEL gezien heeft. Ze is namelijk niet voor niets met Badr gevlucht.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 09:51 schreef MightyMightyM het volgende:
Ik snap er echt niks van.
Haar verklaring was toch dat ze niks heeft gezien? Dat blijft dan toch overeind, ongeacht of hij wel of niet heeft bekend?
En niks gezien is heel iets anders dan stellen dat hij er niks mee te maken heeft.
Ik vraag me af of we gaan weten wat er echt is gebeurd. Het is best wel eng dat hij nog wel de tegenwoordigheid van geest heeft het barmeisje weg te voeren, zo berekenend. Vraag me dan echt af of hij dat ook bij Estelle heeft gedaan. En als ze wel iets heeft gezien, hoe zit zij dan vervolgens met hem in z' n bling bling waggie op weg naar huis? "Schatje, dat was best een hard tikkie, hihi"? En hij al strelend door haar lange haren "stil maar poppie"?
Overigens heeft Henny met zijn geblaat weer ruimte in de Story gekregen. Hij wil een aanklacht tegen haar indienen omdat ze de achternaam Cruijff bevlekt. Zou wat worden zeg, als alle familie van mensen die een fout begaan, diegene gaan aanklagen..
Ja, inderdaad.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 09:54 schreef MightyMightyM het volgende:
en Stellie kan zich wel ergeren aan de berichtgeving omtrent haar valse verklaring, maar notabene haar/hun eigen advocate heeft toch gesuggereerd dat ze loog uit diepe verliefdheid? Waarom zou Ficq zoiets belastends zeggen als het niet waar is?
hoe kun je dat nou denken!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:37 schreef Copycat het volgende:
Die agressie die plotseling opkomt in de nachtelijke uitgaansuurtjes doet bij mij het vermoeden ontstaan dat Badr wellicht een paar lijntjes te veel tot zich neemt.
Nee CC, dat kan niet hoor, het ligt puur aan de Alfa mannetjes die niet tegen Badr op kunnenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:37 schreef Copycat het volgende:
Die agressie die plotseling opkomt in de nachtelijke uitgaansuurtjes doet bij mij het vermoeden ontstaan dat Badr wellicht een paar lijntjes te veel tot zich neemt.
Meineed? Lijkt me sterk dat ze bij haar eerste verklaring al onder ede stond.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 09:56 schreef eskil het volgende:
[..]
Jazeker helemaal waar!Nou dat gaat dan waarschijnlijk meineed worden.
Nee, bij haar volgende verklaring die ze onder ede moet gaan afleggen. Weet niet of dat al is gebeurd?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:03 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Meineed? Lijkt me sterk dat ze bij haar eerste verklaring al onder ede stond.
Kun je zomaar VIP boxen binnenlopen in de arena? Het lijkt me niet, hij moet dus wel uitgenodigd zijn om daar naar binnen te kunnen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:57 schreef WRH het volgende:
ik geloof echt wel dat (de advocaat van) het slachtoffer ook bezig is met zijn charme offensief in de zin van ; ik deed niets fout.
Licht aangeschoten op zo'n soort feest om half 4 snachts durf ik ook wel vanuit te gaan dat dit iets te rooskleurig is voorgesteld.
voor hetzelfde geld is die vent ladderzat die andere skybox ingegaan en was hij enorm irritant, we weten allemaal hoe vervelend dronken lui kunnen zijn.
maar dan nog, zelfs als dit zo was, dan nog vraag je er niet om die man zo gruwelijk in elkaar te stampen. dan regel je dat, het is toch een VIP box, daar lopen toch mensen rond?
juist zo'n weggestuurd barmeisje wordt dan toch geacht gewoon iets van een bedrijfsleiding (weet ik veel hoe dat werkt daar) aan te spreken en melding te maken van een vervelende vent die zich in de verkeerde vip box bevindt? zoiets?
moet eerlijk zeggen dat ik het gemiep van deze stoere mannen wel een beetje zielig vind; reuze grote sterke kerels en de 1 begint met 'ja maar ik sloeg alleen maar met een vlak zacht handje' en de ander roept nu 'ja maar ik was slechts lichtjes aangeschoten' , nog eentje roept nu 'dat hij zelfs met gevaar voor eigen leven daarom bloedneus, probeerde zijn vriend tot bedaren te brengen bij het beuken'.
jeetje, wat laten deze stoere kerels zich allemaal kennen zeg, watjes.
+ Badr had een bloedende hand. Dat kan haar toch niet ontgaan zijn?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:28 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik denk dat als ze blijft beweren niets gezien te hebben, ze toch opnieuw zal moeten uitleggen wat er daarna gebeurd is en wat ze toen WEL gezien heeft. Ze is namelijk niet voor niets met Badr gevlucht.
Dat moet toch kleven bij het haaraaien?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:14 schreef Lavenderr het volgende:
+ Badr had een bloedende hand. Dat kan haar toch niet ontgaan zijn?
Die heeft hij de volgende dag op verzoek van de politie uit de wasmand gevist en afgegeven.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:19 schreef eskil het volgende:
Had Estelle niet zijn kleding gewassen, heeft daar ook bloed op gezeten?
Zie je wel, de politie is je beste vriend!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die heeft hij de volgende dag op verzoek van de politie uit de wasmand gevist en afgegeven.
Wat een vertrouwen toch van de politie
ik heb echt geen idee, heb nog nooit een vip box van de Arena gezien (uberhaupt een vip box bij wat voor party dan ook).quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:12 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Kun je zomaar VIP boxen binnenlopen in de arena? Het lijkt me niet, hij moet dus wel uitgenodigd zijn om daar naar binnen te kunnen.
whehe.. Kreeg hem ook alquote:
Dit verbaast me.quote:De tegenstrijdige verklaringen van de twee hoofdverdachten spelen de politie en het OM in de kaart. Voor het delict ’openlijke geweldpleging’ is het niet noodzakelijk dat precies vaststaat wie wat heeft gedaan.
Het zelf plegen van geweld is sinds 2000 zelfs geen vereiste meer voor openlijke geweldpleging. Een dader die niets doet maar slechts deel uitmaakt van de groep waarin één of meer geweldplegers zitten, maakt zich ook schuldig aan openlijke geweldpleging. Als bij dat geweld sprake is van zware mishandeling, dan kan de rechter maximaal negen jaar gevangenisstraf opleggen.
Gelijk bEstelle!quote:
quote:Badr Hari na mishandeling: 'Je gaat toch geen aangifte doen'
22-08-12 10:04 uur
Badr Hari © Brunopress
De omstreden kickbokser Badr Hari zou een van zijn slachtoffers vorig jaar hebben bedreigd om hem geen aangifte te laten doen. Daarover bericht weekblad Nieuwe Revu woensdag. Hari had de man eerst ernstig toegetakeld in het café de Kleine Cooldown, waarna hij van hem eiste niet naar de politie te stappen.
'Je gaat toch geen aangifte doen, hè? Het is ook jullie schuld, laat ons toch met rust. Geen aangifte doen, hoor', zei Hari vlak na de mishandeling tegen de man, genaamd Olivier. Volgens Nieuwe Revu was Hari niet de enige betrokkene bij de vermeende mishandeling. Olivier had eerst twee klappen ontvangen van vrienden van de kickbokser en daarna kreeg hij pas een kopstoot van Hari.
Toen Olivier in elkaar zakte, sleepte Hari hem naar het damestoilet om de zojuist ontstane wond boven zijn wenkbrauw schoon te wassen. Daar zou Hari de man hebben verzocht om niet naar de politie te stappen. Wat vooraf ging aan de ruzie tussen Olivier en de kickbokser wordt niet duidelijk uit de reportage van het blad.
Hari zit momenteel vast op verdenking van zes mishandelingen, waaronder die van miljonair Koen Everink in een skybox tijdens Sensation White.
Dat hij dat zelfs als professionele vechter nog het liefst doet laat toch wel een door en door verrot karakter zien. Ik heb ook wel eens geknokt maar het kwam echt nooit in me op groepsgewijs iemand te beuken. Zo extreem laf.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:35 schreef Cynix ® het volgende:
Zoals een echte Marokkaan betaamt liefst met meerderen iemand in elkaar slaan.
O jee, dan gaat de stelling dat het jaloerse mannen zijn niet echt op, aangezien dit net zo' n patserig heerschap is als Badr zelf.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:04 schreef Leandra het volgende:
Maar goed, Olivier z'n achternaam is dus kennelijk "de Fuyk", weten we al of het de broer van Daphne is, of hield Badr er nog een vriendinnetje op na?
Ik kwam Olivier trouwens als rich kid tegen in dit artikel uit de Grazia:
http://www.drieklomp.nl/content/publicaties/Grazia.pdf
Nee, bij Olivier zal de kwestie een andere zijn geweest, die is immers de broer van een ex.... de vraag is alleen, welke ex?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:12 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
O jee, dan gaat de stelling dat het jaloerse mannen zijn niet echt op, aangezien dit net zo' n patserig heerschap is als Badr zelf.
Maar misschien ben ik nu zelf jaloers.
Ik dacht al sowieso dat jaloezie geen rol speelde hoor, maar je hebt mensen die dat denken...quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, bij Olivier zal de kwestie een andere zijn geweest, die is immers de broer van een ex.... de vraag is alleen, welke ex?
Als het de destijds zwangere Daphne is, dan had hij iig reden genoeg om Badr even aan te spreken, en jaloezie zal daarbij niet de hoofdreden zijn geweest.
Ja, ik weet, van die mensen die hun alfamannetjesstatus in gevaar zien komen zodra Badr in de buurt isquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:24 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Ik dacht al sowieso dat jaloezie geen rol speelde hoor, maar je hebt mensen die dat denken...
Darn, wat een lekkere foto van Bonjasky bij dat stukjequote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:35 schreef Eef999 het volgende:
Je ziet dat Badr worstelt met zijn emoties
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)k-blijvend-invalide/quote:Miljonair spreekt: ik daagde Hari niet uit en ben mogelijk blijvend invalide
Koen Everink heeft vechtsporter Badr Hari en andere belagers op dancefeest Sensation geen enkele aanleiding gegeven om hem aan te vallen. De miljonair heeft geen enkel woord met hen gesproken, geen contact gehad en kende de mannen evenmin. Dit laat Everink, die waarschijnlijk blijvend invalide raakte, vanochtend weten in een verklaring.
De man achter de succesvolle reisorganisatie Eliza Was Here zou op de bewuste zondagochtend van 8 juli rond 03.00 uur, zij het licht aangeschoten, samen met iemand anders de skybox zijn binnengelopen waar Hari zich ook bevond. De persoon met wie Everink samen was is volgens zijn advocaat Alexander de Swart eveneens geen bekende van de gewezen K1-wereldkampioen en huidig kickbokser.
‘VOLSTREKT ZINLOOS GEWELD’
Nadat Everink naar het toilet was geweest, zou hij zijn aangevallen. Everink spreekt van volstrekt zinloos geweld en zware mishandeling.
De Swart benadrukt dat van enig drugsgebruik geen sprake was. “Everink heeft in zijn leven nog nooit drugs gebruik.” De verklaring is volgens hem een reactie op diverse geruchten over wat er is gebeurd, waaronder een ‘suggestieve column‘ van Leon de Winter over de “charmante en geestige” Hari.
Badr Hari zit op verdenking van deze en andere mishandelingen vast. Voor de mishandeling van Everink zit ook de 34-jarige Ferhat Y. uit Eindhoven vast: beiden zouden elkaar inmiddels beschuldigd hebben. Maandag werd een derde verdachte aangehouden, hij is gisteren vrijgelaten maar wordt nog wel verdacht.
Yep, en hij moet haar verteld hebben waarom ze moesten vluchten en wat er gebeurd was.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
+ Badr had een bloedende hand. Dat kan haar toch niet ontgaan zijn?
Maar...Maar...Iets vermoeden, dan suggereer je dat Estelle nadenkt?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:40 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Yep, en hij moet haar verteld hebben waarom ze moesten vluchten en wat er gebeurd was.
Ik neem aan dat hij het verteld heeft, in ieder geval moet het verhaal zodanig zijn geweest dat het een plotselinge aftocht legitimeert. Of.............. hij heeft tegen haar gelogen .
In beide gevallen klopt het niet dat Estelle zich van de domme houdt.
Zou hij tegen haar gelogen hebben, wat me onwaarschijnlijk lijkt dat ze dan toch niets vermoedt, heeft ze het hem nu ze het weet vergeven. Mocht ze er meer van geweten hebben toen, is het wel duidelijk, dan heeft ze iedereen bedonderd met haar schijnheilige gezicht.
Ik snap wel dat de advocaat het goedpraat met haar verliefdheid.
Denk je echt dat ze niet weet wat er gebeurd is ze heeft het gezien ze stond er zelf bij toch? Wel meer mensen denk ik zijn die al verhoord? Maar ik snap niet wat mensen van Estellle verwachten dat ze hem gaat verraden? Dat ze bij hem weg gaat? Dat gaat ze niet doen. Door dit geval zie je dat daar bij de Bnn-ers ook hele normale mensen tussen zitten. Estelle is niks meer en minder als de rest van Nederland. Ze is verliefd ze was ook erg jong toen ze ging trouwen kinderen krijgen enz. Misschien is ze die verlorentijd nu aan het in halen. Iedereen blaast het heel erg op. Bijna niemand gaat zijn of haar vriend /man verradenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:40 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Yep, en hij moet haar verteld hebben waarom ze moesten vluchten en wat er gebeurd was.
Ik neem aan dat hij het verteld heeft, in ieder geval moet het verhaal zodanig zijn geweest dat het een plotselinge aftocht legitimeert. Of.............. hij heeft tegen haar gelogen .
In beide gevallen klopt het niet dat Estelle zich van de domme houdt.
Zou hij tegen haar gelogen hebben, wat me onwaarschijnlijk lijkt dat ze dan toch niets vermoedt, heeft ze het hem nu ze het weet vergeven. Mocht ze er meer van geweten hebben toen, is het wel duidelijk, dan heeft ze iedereen bedonderd met haar schijnheilige gezicht.
Ik snap wel dat de advocaat het goedpraat met haar verliefdheid.
Sorry, maar als de beschuldigingen waar zijn heeft hij 6 stuks mishandeling cq brandstoichting op zijn naam staan. Hoe verliefd ook, ik vind dat een moeder haar kinderen daar niet aan bloot moet stellen. Wat als ie zijn geduld bij haar kids verliest?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:03 schreef simpelintje het volgende:
[..]
Denk je echt dat ze niet weet wat er gebeurd is ze heeft het gezien ze stond er zelf bij toch? Wel meer mensen denk ik zijn die al verhoord? Maar ik snap niet wat mensen van Estellle verwachten dat ze hem gaat verraden? Dat ze bij hem weg gaat? Dat gaat ze niet doen. Door dit geval zie je dat daar bij de Bnn-ers ook hele normale mensen tussen zitten. Estelle is niks meer en minder als de rest van Nederland. Ze is verliefd ze was ook erg jong toen ze ging trouwen kinderen krijgen enz. Misschien is ze die verlorentijd nu aan het in halen. Iedereen blaast het heel erg op. Bijna niemand gaat zijn of haar vriend /man verraden
Dus jij vindt het wel okee als Estelle meineed zou plegen vanwege die 'diepe verliefdheid' ?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:03 schreef simpelintje het volgende:
[..]
Denk je echt dat ze niet weet wat er gebeurd is ze heeft het gezien ze stond er zelf bij toch? Wel meer mensen denk ik zijn die al verhoord? Maar ik snap niet wat mensen van Estellle verwachten dat ze hem gaat verraden? Dat ze bij hem weg gaat? Dat gaat ze niet doen. Door dit geval zie je dat daar bij de Bnn-ers ook hele normale mensen tussen zitten. Estelle is niks meer en minder als de rest van Nederland. Ze is verliefd ze was ook erg jong toen ze ging trouwen kinderen krijgen enz. Misschien is ze die verlorentijd nu aan het in halen. Iedereen blaast het heel erg op. Bijna niemand gaat zijn of haar vriend /man verraden
Ja ik snap haar wel ik denk heel veel mensen wel.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dus jij vindt het wel okee als Estelle meineed zou plegen vanwege die 'diepe verliefdheid' ?
De desbetreffende ex heet Rosa Monshouwer, zij is de stiefzus van Olivier. Ze werkte als toiletjuf bij Jimmy Woo. Ze schijnt ook wat met Gerges Hesdey te hebben gehad.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, bij Olivier zal de kwestie een andere zijn geweest, die is immers de broer van een ex.... de vraag is alleen, welke ex?
Als het de destijds zwangere Daphne is, dan had hij iig reden genoeg om Badr even aan te spreken, en jaloezie zal daarbij niet de hoofdreden zijn geweest.
Echt niet te geloven dit. Sta helemaal perplexquote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:08 schreef simpelintje het volgende:
[..]
Ja ik snap haar wel ik denk heel veel mensen wel.
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Echt niet te geloven dit. Sta helemaal perplex
Als het allemaal fout gaat is het haar probleemquote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:05 schreef Ripley het volgende:
[..]
Sorry, maar als de beschuldigingen waar zijn heeft hij 6 stuks mishandeling cq brandstoichting op zijn naam staan. Hoe verliefd ook, ik vind dat een moeder haar kinderen daar niet aan bloot moet stellen. Wat als ie zijn geduld bij haar kids verliest?
En die van de kinderen die de living daylights uit ze geslagen krijgen omdat ze in zijn zone kwamen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:10 schreef simpelintje het volgende:
Als het allemaal fout gaat is het haar probleem
Wat wil je er tegen doen. Ik maak me niet druk om hun relaie en haar kinderen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
En die van de kinderen die de living daylights uit ze geslagen krijgen omdat ze in zijn zone kwamen.
Wat een manier van tegen dingen aankijken. Te bizar.
Niks. Maar ik vind het zo makkelijk gedacht van je. En van weinig inlevingsvermogen getuigen. Om over enig moreel besef maar helemaal te zwijgen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:13 schreef simpelintje het volgende:
Wat wil je er tegen doen. Ik maak me niet druk om hun relaie en haar kinderen.
Wat is jouw moreel dan? Soms lijkt het net alsof veel mensen hopen dat ze klappen krijgt van hem of dat er iets gebeurt waar de kinderen bij zijn. Ik ken de mensen niet persoonlijk. En uit ervaring weet ik dat mensen toch doen wat ze willen of ze nu klappen krijgen of niet. Ik zou me wel iets drukker maken als het een vriendin van me was. Maar deze mensen staan ver van me afquote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niks. Maar ik vind het zo makkelijk gedacht van je. En van weinig inlevingvermogen getuigen. Om over enig moreel besef maar helemaal te zwijgen.
Juist.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:18 schreef WRH het volgende:
denk dat weinig mensen hier zich daadwerkelijk druk maken om Estelle of de kinderen van Estelle, ik denk dat het meer iets is van voorstellingsvermogen.
Ik kan mij echt met moeite voorstellen dat een moeder op deze manier haar eigen 'grootse liefde' van al zeker een paar maanden boven een gezond normaal besef stelt dat je zo'n gast heel heel ver uit de buurt van je kinderen houdt. Vind dat soort vrouwen echt bizar.
Daarom ze zijn net een paar maanden verliefd dit is haar tweede relatie zoveel heeft ze niet meegemaakt. En ik denk dat hij heeel leif is voor haar en haar kinderen. Kijk ze wist dat hij een kind had ik heb ook ergens gelezen dat ze soort van bevriend was met een andere ex van Badr ene Chantal. Ik zou niet kiezen voor een man die zijn kind van een paar weken in de steek laat. Maar zij wel. Ik denk trouwens niet dat ze naief en onschuldig is zo komt ze in mijn ogen niet over. Maar iks nap dat ze flink verliefd is en haar vriend niet verraad. Ik denk zelfs dat ze door dit alles nog wel een flinke tijd bij elkaar blijvenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:18 schreef WRH het volgende:
denk dat weinig mensen hier zich daadwerkelijk druk maken om Estelle of de kinderen van Estelle, ik denk dat het meer iets is van voorstellingsvermogen.
Ik kan mij echt met moeite voorstellen dat een moeder op deze manier haar eigen 'grootse liefde' van al zeker een paar maanden boven een gezond normaal besef stelt dat je zo'n gast heel heel ver uit de buurt van je kinderen houdt. Vind dat soort vrouwen echt bizar.
Ik denk dat als hij echt zo tekeer is gegaan zo'n monster is dat ze niet met hem daarna op vakantie zou gaan. En nu steunt ze hem nog steedsquote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Juist.
Ik kan me ook niet voorstellen dat er veel vrouwen buiten Simpelientje zullen zijn die hun agressieve vriendjes na zoiets de hand boven het hoofd zouden houden. En van moeders kan ik me dat al helemaal niet voorstellen.
De slachtoffers blijven het er ook maar bij verzinnen, hè?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:25 schreef simpelintje het volgende:
Ik denk dat als hij echt zo tekeer is gegaan zo'n monster is dat ze niet met hem daarna op vakantie zou gaan. En nu steunt ze hem nog steeds
Misschien had je eerst een heel ander beeld van Estelle en nu is ze van haar voetstuk afgevallen. Ze is gewoon een mens denk je dat Ruud het dan maar allemaal goed vind en niet voor zijn kinderen zou vechten als hij echt zo levens gevaarlijk was. Ben jij nog nooit verliefd geweest op een verkeerd persoon kan iedereen overkomen ook slimme nette mensen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
De slachtoffers blijven het er ook maar bij verzinnen, hè?
Maar dat ze na dat alles toch met hem vrolijk vertrok, pleit niet voor deze 'pure moeder'.
Er is niks mis met een vechtsport. OOk niet met de mensen die het beoefenen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:27 schreef WRH het volgende:
Ik snap ook wel dat ze tot over haar oren is, maar er bestaat toch nog zoiets als natuurlijk instinct als het om je kinderen gaat?
Bedoel, een man die zijn vrouw mishandelt kun je als buurvrouw vast heel leuk mee omgaan en zal de buurvrouw dus niet slaan, maar dan nog, dat soort lui wil je toch gewoon niet in je omgeving?
Badr is nu aangetoond behoorlijk agressief en gewelddadig, ook al doet hij dan aardig tegen de kinderen, dan nog is dat toch een type dat je ver weg wilt houden van je kinderen?
En ja, wat mij betreft ben je al bewezen agressief als je je inkomsten vergaart dmv een vechtsport, het is toch wel een wat extreme vorm van je hypotheek betalen lijkt mij, trainen om een ander de tanden uit zijn bek te slaan.
Ik heb eigenlijk nooit een beeld gehad van Estelle, laat staan dat ze van haar voetstuk is gevallen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:28 schreef simpelintje het volgende:
Misschien had je eerst een heel ander beeld van Estelle en nu is ze van haar voetstuk afgevallen.
je zult toch moeten toegeven dat het wel een bepaald type is dat zich aangetrokken voelt hiertoe om ook op deze manier zijn geld te verdienen. Ik heb echt in mijn leven geen enkele behoefte gevoeld om met mijn vuisten (al is het nog zo 'beschaafd' ) mijn dagelijks brood te verdienen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:29 schreef simpelintje het volgende:
[..]
Er is niks mis met een vechtsport. OOk niet met de mensen die het beoefenen.
Ik heb het zelf ook gedaan. De mensen vechten met elkaar. het is een topsport. Denk je echt dat alle vechtsporters gevaarlijk zijn door de verhalen over Badr Hari? dat zou jammer zijnquote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:31 schreef WRH het volgende:
[..]
je zult toch moeten toegeven dat het wel een bepaald type is dat zich aangetrokken voelt hiertoe om ook op deze manier zijn geld te verdienen. Ik heb echt in mijn leven geen enkele behoefte gevoeld om met mijn vuisten (al is het nog zo 'beschaafd' ) mijn dagelijks brood te verdienen.
Het is toch wel een bepaald iets andere werkkring dan kantoor of een kapsalon, toch?
Ik heb wel een beeld van die 'golddiggende voetbalgroupies': Blond, kinderlijk gedrag, niet al te slim, geen ambities, liefst de hele dag winkelen in de PC of bij de schoonheidspecialiste zitten, geen benul van én interesse in wat mannetje doet, maar wel quasi verbaasd doen als mannetje vreemd gaat. Overtuigd mama zijn past niet in dat beeld. Kinderen zitten nét boven de poedel en de pannie.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:30 schreef Copycat het volgende:
Ik heb eigenlijk nooit een beeld gehad van Estelle, laat staan dat ze van haar voetstuk is gevallen.
Maar ze claimt zelf altijd haar kinderen op de eerste plaats te zetten.
Maar iemand op een kantoorbaan kan de grootste viezerik zijn. dat weet je toch helemaal niet. Het is niet alleen het slaan bij de sport. ik voelde me echt fijn toen ik het deed. Je voelt je lichaam veel beter je word leniger alle spieren in je lijf voel je. Ik werd er rustiger vanquote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:32 schreef WRH het volgende:
Ik bedoel het als oprechte vraag: er zit toch wel verschil tussen een kantoorbaan of werken als kickbokser?
dat is toch best eng, dat je rustiger wordt van slaan?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:36 schreef simpelintje het volgende:
[..]
Maar iemand op een kantoorbaan kan de grootste viezerik zijn. dat weet je toch helemaal niet. Het is niet alleen het slaan bij de sport. ik voelde me echt fijn toen ik het deed. Je voelt je lichaam veel beter je word leniger alle spieren in je lijf voel je. Ik werd er rustiger van
Ja en je hebt mensen die er anders over denken. Er zijn zoveel verschillende mensen maar je hoeft geen negatief te hebben van een vechtsport het kan ook heel goed voor je lichaam en geest zijn. het is best intensquote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:35 schreef WRH het volgende:
nee ik denk niet dat ze allemaal gevaarlijk zijn, dat is niet wat ik bedoel.
maar niet iedereen is in staat om dmv lichamelijk geweld zijn geld te verdienen, dan moet er toch lichamelijk (en waarschijnlijk mentaal) iets inzitten.
En topsport, ik vind paardendressuur niet bepaald te vergelijken met kickboksen, dus er is topsport en topsport.
De meeste normale mensen (jan modaal) loopt een blokje om als er vuisten te voorschijn komen
(ook als dat in een gecontroleerde omgeving gebeurt) , die denkt niet; hah, lekker, een nieuwe werkdag.
Beeld wat er wordt neergezet. Je kent haar toch niet persoonlijkquote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:36 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik heb wel een beeld van die 'golddiggende voetbalgroupies': Blond, kinderlijk gedrag, niet al te slim, geen ambities, liefst de hele dag winkelen in de PC of bij de schoonheidspecialiste zitten, geen benul van én interesse in wat mannetje doet, maar wel quasi verbaasd doen als mannetje vreemd gaat. Overtuigd mama zijn past niet in dat beeld. Kinderen zitten nét boven de poedel en de pannie.
En dat beeld (b)lijkt gek genoeg vaak te kloppen.
Je staat niet alleen maar elkaar te slaan en te trappen. Je moet touw springen rennen allerlei oefeningen conditie training zeg maar. Je staat ook niet altijd tegen over elkaar.Je leert ook veel bij de trapzak of boksbalquote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:37 schreef WRH het volgende:
[..]
dat is toch best eng, dat je rustiger wordt van slaan?
ik ben ook niet bang voor mensen die aan vechtsport doen, ik verwacht eigenlijk niet (m.u.v. Badr Hariquote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:37 schreef simpelintje het volgende:
[..]
Ja en je hebt mensen die er anders over denken. Er zijn zoveel verschillende mensen maar je hoeft geen negatief te hebben van een vechtsport het kan ook heel goed voor je lichaam en geest zijn. het is best intens
Nee, jij?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:38 schreef simpelintje het volgende:
Beeld wat er wordt neergezet. Je kent haar toch niet persoonlijk
Dat geld voor jouw niet voro iedereen. Ik ben voor vechtsport. het kan gewoon heel goed voor je zijn.En niet iedereen die de vechtsport doet doet mee aan wedstrijden. Dus dan kan het wel ontspanning zijnquote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:40 schreef WRH het volgende:
[..]
ik ben ook niet bang voor mensen die aan vechtsport doen, ik verwacht eigenlijk niet (m.u.v. Badr Haridat ze privé ook gaan slaan) maar ik van mening dat het een ander type mens is dan een bouwvakker met als hobby trompet spelen of een kantoormedewerker die in het weekend gaat jeu de boulen. Vechtsport als ontspanning is gewoon niet hetzelfde als sporten als ontspanning.
Nounounounou, ze was jong ja, maar niet de eerste jonge vrouw die trouwde, en ze heeft het er goed van genomen, dus medelijden heb ik niet met haar wat dat betreft.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:03 schreef simpelintje het volgende:
[..]
Je hebt alleen al een dagtaak om al je posts over deze zaak te wissen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:18 schreef simpelintje het volgende:
Ik zou me wel iets drukker maken als het een vriendin van me was. Maar deze mensen staan ver van me af
Nou ja, hij schijnt al over de rooie te gaan bij 'mag ik er even langs?', dus in dat opzicht...quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:02 schreef Ripley het volgende:
Als dat al een zware belediging is....
Slim is het ook niet echtquote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:02 schreef Ripley het volgende:
Als dat al een zware belediging is....
Ik zei tijdens carnaval ooit 'homo' tegen iemand die naast me aan de bar zat en meisjes lastig viel. Dat ie twee meter was en een Groningse marinier begreep ik pas toen ik terugkwam van de huisarts die m'n gebroken neus had behandeld.quote:
Ik heb ook echt geen medelijden met haar. ik ben een alleenstaande moeder en mijn ex betaald helemaal geen allementatie ook ben ik al jaren niet meer echt op vakantie geweest. behalve slagharen enz. Dus ik weet heus wel dat er mensen zijn die het veel moeilijker hebben dan estelle. Maar je zou denken dat de bekende vrouwen voetbalvrouwen dan wat :netter: zouden zijn en nu zie je dat estelle niks bijzonders is. Maar vreemdgaan en verliefd worden enz dat doen zoveel mensen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:12 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nounounounou, ze was jong ja, maar niet de eerste jonge vrouw die trouwde, en ze heeft het er goed van genomen, dus medelijden heb ik niet met haar wat dat betreft.
Jij hebt het over verloren tijd inhalen? Welke verloren tijd? Dan heeft ze heel goed de schijn kunnen ophouden. Ik denk dat menig vrouw een rottigere periode heeft meegemaakt, aleer die besluit haar man te verlaten. Ze is verliefd geworden, dat begrijp ik, maar dat ze het goed gaat praten, daar word ik echt misselijk van. Ze had nog niet eens het fatsoen om alles een beetje low-key te houden, nee ze ging meteen met haar nieuwe lover aan de haal. Nou, ze is gewoon een vreemdgaander, net als Ruud waar ze zo erg onder geleden zou hebben. Of ze een homewrecker is weet ik niet, dat zal later wel blijken, maar dat ze niet met haar hoofd denkt, maar met slechts 10 cm, dat is wel duidelijk.
ja klopt maar als ze klappen krijgt van de mannetje of niet dat is niet mijn probleem.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je hebt alleen al een dagtaak om al je posts over deze zaak te wissen.
quote:Eind 2011: Badr & Estelle komen elkaar wel eens tegen in de hotspots in A'dam maar spreken elkaar niet
Oktober 2011: Ontmoeting Badr & Estelle
December 2011: Badr deelt klappen uit in Cooldown
Februari 2012: Estelle interviewt Badr voor Beau Monde, bijna direct daarna gaat hij naar Amerika. Ze skypen omdat hij het artikel nog mag nalezen, meer niet.
3 April 2012: Badr komt terug uit Amerika ivm aanbod K1. Diezelfde avond komen Estelle en Badr elkaar tegen op het gala voor het Emma Kinderziekenhuis. De gevoelens beginnen op te borrelen.
Half mei 2012 (?): Daphne, de ex van Badr, bevalt.
18 mei 2012: Badr mishandelt een bezoeker van club Jimmy Woo, in de Korte Leidsedwarsstraat, vanwege een ruzie tussen broertje en negertjes.
27 mei 2012: Badr vecht een K1 wedstrijd in Madrid, Estelle gaat mee.
2 juni 2012: Geruchten dat Estelle vreemd is gegaan met Rafaël van der Vaart!
Begin juni 2012: Aktie in de tent, volgorde is niet helemaal duidelijk. Er wordt afluisterapparatuur geplaatst in het huis van de Gullitjes. De witte keukentafel is getuige van een slecht-nieuws gesprek. Estelle en Badr gaan op vakantie naar Marrakesh en Ruud zit bij terugkomst in of achter een container op Schiphol. Ruud stelt een persverklaring op over de op handen zijnde scheiding.
12 juni 2012: Media melden scheiding Ruud & Estelle.
15 juni 2012: Interview in Telegraaf. Badr heeft nog nóóit iemand mishandeld! Estelle had het hem zelf gevraagd
20 juni 2012 : Bekendmaking afluisteren Ruud (maar wanneer dat dan was...)
7 juli 2012: Koen Everink in elkaar gerost op Sensation.
8 juli 2012: Estelle had mee zullen doen aan ''Ranking the Stars'', ze ziet er van af.
8 juli 2012: Badr vist zijn witte kleding uit de wasmand en brengt die zelf naar de politie. Want zo is-ie.
25 juli 2012: Na een welverdiende vakantie meldt Badr zich 'vrijwillig' bij de politie. Estelle gaat opnieuw op vakantie, ditmaal naar Ibiza met haar kinderen.
8 augustus 2012: Estelle krijgt voorlopig de kinderen toegewezen, de villa in Amsterdam en 15.000 euro per maand.
Snel de rechten voor de film claimen!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:16 schreef Cynix ® het volgende:
We leveren gewoon een kant en klaar filmscript op.
Ah, dan is zij dus de stiefdochter van Frans Lomans...quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:09 schreef proud_mami het volgende:
[..]
De desbetreffende ex heet Rosa Monshouwer, zij is de stiefzus van Olivier. Ze werkte als toiletjuf bij Jimmy Woo. Ze schijnt ook wat met Gerges Hesdey te hebben gehad.
Scherp! Ja, volgens mij klopt dat wel want op Rosa's Facebook staan foto's van haar vriend Adil en Frans Lomans heeft het over Adil in een van zijn blogs.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:01 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ah, dan is zij dus de stiefdochter van Frans Lomans...
Ah heel mooi. Iemand die een blaadje runt en inside info heeft. Dat belooft veel goeds.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:48 schreef eskil het volgende:
Dit is Frans Lomans. stukje uit de Revu van 15 Aug.
De kickbockser Badr Hari zit achter de tralies vanwege twee zware mishandeling. De Nieuwe Revu onthult deze week dat de beerput Badr verder open gaat: Hari zou in de Amsterdamse wijk Buitenveldert een flat van een zwangere vrouw in de brand hebben gestoken. De onlangs op 2 augustus vrijgelaten crimineel Gwenette Martha zou ruzie hebben gehad met de vrouw. Badr Hari, een maatje van Martha, zou hem hebben geholpen door de flat van de vrouw in de hens zetten. In 2008 zou Hari hiervoor 43 dagen in voorarrest hebben gezeten. Wegens gebrek aan bewijs werd hij daarna vrijgelaten. In een gesprek zou Hari hebben gezegd: “Ze heeft haar straf gehad, vriend. Kijk maar op teletekst.” Een buurvrouw verklaarde dat ze een lange Marokkaan van in de 20 uit een dure BMW zag stappen en de brand aan zag steken. Opmerkelijk detail is dat Badr de ex-schoonzoon is van voormalig Nieuwe Revu hoofdredacteur Frans Lomans (thans is hij de baas bij Panorama). Bij Lomans zouden al enige tijd dossiers liggen, die gewag maken van vermeende zedenzaken waar Badr een strafrechtelijke betrokkenheid in zou hebben. Aannemelijk is dan ook dat de beerput Badr nog lang niet gedempt is.
Ja, ze is verontwaardigd dat zo'n groot sportman zo naar behandeld wordtquote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:13 schreef Leandra het volgende:
Mijn hemel, meisje Ficq is wel erg verontwaardigd over hoe de media haar cliënt de sportman naar beneden haalt....
Ja, het is ook schandalig natuurlijk, zeker als je in ogenschouw neemt dat die zwaar bezopen Koen gewoon een stuk of wat keer met z'n dronken kop tegen de vuist van Badr aangelopen is....quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, ze is verontwaardigd dat zo'n groot sportman zo naar behandeld wordt
En Badr is gewoon enorm gepassioneerd en een goeie jongenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, het is ook schandalig natuurlijk, zeker als je in ogenschouw neemt dat die zwaar bezopen Koen gewoon een stuk of wat keer met z'n dronken kop tegen de vuist van Badr aangelopen is....
Had haar inderdaad hoger ingeschat.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:13 schreef Leandra het volgende:
Mijn hemel, meisje Ficq is wel erg verontwaardigd over hoe de media haar cliënt de sportman naar beneden haalt....
Gelukkig heeft hij al een aantal zaken toegegeven.... weten we iig zeker dat hij niet de onschuld zelve is.quote:
Gelukkig wel!!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gelukkig heeft hij al een aantal zaken toegegeven.... weten we iig zeker dat hij niet de onschuld zelve is.
Ik ben jouw vriendje, en ik ben in elkaar geslagen door een grote gemene jongen, als jij je nou ook even in elkaar laat slaan door die jongen, dan kunnen we samen aangifte doen.... Echte vriendschapquote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:47 schreef eskil het volgende:
[..]
Gelukkig wel!!
Ze was zelf ook aan het speculeren trouwens. Over de vriendschap tussen Everink en v. d Berg.. met andere woorden...alsof dat afgesproken werk was!
Je maakt me nieuwsgierig, ik ga maar even naar de herhaling kijken. Heb het gemist.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:55 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik ben helegaar niet pro-badjas, maar ik vond Ficq het niet slecht doen. Ze bracht me werkelijk aan het denken.
En de juridische kant is aan de rechter, zoals zij zei.
Eens hoor.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:55 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik ben helegaar niet pro-badjas, maar ik vond Ficq het niet slecht doen. Ze bracht me werkelijk aan het denken.
Ik ben niet verontwaardigd dat ze haar cliënt verdedigt, maar daarmee hoeft ze niet gelijk de schuld in de schoenen van een andere partij (het slachtoffer, de media) te schuiven.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:03 schreef alors het volgende:
[..]
Eens hoor.
En hoezo al de verontwaardiging over een advocaat die het opneemt voor haar cliënt? Dat lijkt me normaal.
Ik ben het met je eens wbt haar optreden, maar wat heeft jou verder aan het denken gezet?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:55 schreef Duderinnetje het volgende:
Dat gebeurt andersom toch ook? Zij zijn vrij omdat niet gelaten over zich heen te laten komen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben niet verontwaardigd dat ze haar cliënt verdedigt, maar daarmee hoeft ze niet gelijk de schuld in de schoenen van een andere partij (het slachtoffer, de media) te schuiven.
Ja, dat gebeurt andersom ook, maar Badr heeft dan ook niet staan afdrogen, dus geen wonder dat in de media komt wat hij gedaan heeft.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:07 schreef alors het volgende:
[..]
Dat gebeurt andersom toch ook? Zij zijn vrij omdat niet gelaten over zich heen te laten komen.
Of misschien was hij toch een beetje tipsy door slechts 12 baco's, dat zou ook kunnenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:23 schreef Leandra het volgende:
Als Everink niet weet wie hem na de eerste klap (van Badr) verder heeft mishandeld, betekent dat dan dat die door die eerste klap het licht al uitging bij Everink?
Ik vermoed dat hij het niet weet/wist omdat de andere 2 daders niet al een maand lang hun warme, grootse liefde in alle bladen tentoongesteld haddenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:25 schreef APK het volgende:
[..]
Of misschien was hij toch een beetje tipsy door slechts 12 baco's, dat zou ook kunnen
Niets zien in een skybox van 3,5 bij 7 meter. Is er nog iemand die dat gelooft, zouzou kom er maar in.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 08:27 schreef eskil het volgende:
John vd Heuvel had zeker gewacht met dit artikel totdat Fiqc haar woordje had gedaan op tv.
Heftig allemaal!! Die Estelle toch , ben benieuwd!
En dat terwijl Fiqc al had verklaard dat ze dat uit diepe verliefdheid had gedaan!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 08:32 schreef Copycat het volgende:
En dan is Estelle verbolgen over het feit dat er in de media wordt gezegd dat ze heeft gelogen in haar eerste verklaring.
Een leuke kickbokser aan de haak slaan?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 08:41 schreef mascara-klodder het volgende:
Wat moet ik straks met mijn leven als deze gate voorbij is
durf het bijna niet te zeggen, maar die heb ik alquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 08:48 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Een leuke kickbokser aan de haak slaan?
Hij blijft mooi.quote:Hari benadrukt dat hij het voorval erg vervelend vindt. "Ik vind het heel naar voor die man wat er is gebeurd. Maar ik vind het voor mezelf ook naar. Ik hoop dat de daders van deze laffe daad worden gearresteerd."
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 08:53 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
durf het bijna niet te zeggen, maar die heb ik al
En het feit dat hij daar gewoon was!! je gaat toch ook niet in de ghetto' s in Amerika rondlopen?!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, het is ook schandalig natuurlijk, zeker als je in ogenschouw neemt dat die zwaar bezopen Koen gewoon een stuk of wat keer met z'n dronken kop tegen de vuist van Badr aangelopen is....
En hij wilde even met hem 'praten'.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 08:55 schreef Copycat het volgende:
Even in de herhaling van 10 juli:
[..]
Hij blijft mooi.
Nou ja, drukmaken, drukmaken...Het is natuurlijk niet dat je je echt zorgen maakt zoals dat wel het geval zou (kunnen) zijn als je ze persoonlijk kent. En ik ben geen overdreven empatisch ingesteld persoon ofzo, maar toch denk ik dan wel "goh wat sneu", net als dat je op het nieuws hoort over kindermishandeling en dergelijke.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:18 schreef WRH het volgende:
En dan gaat ie ook nog op de grond liggen ookquote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat meer mensen haar jammer genoeg begrijpen. Je hoort zo vaak over vrouwen die willens en wetens bij foute mannen blijven. Maar dat praat het nog niet goed en gelukkig zijn er ook genoeg weldenkende mensen die de handelswijze van Badr en Estelle verwerpen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:08 schreef simpelintje het volgende:
[..]
Ja ik snap haar wel ik denk heel veel mensen wel.
Ja tuurlijk maar we zijn allemaal mensen. Maar ik word er wel een beetje moe van. Ik vraag me af of die John van den heuvel wel alles zomaar op straat mag gooien. het is echt een soap aan het worden. En hun relatie is hun probleem. Iedereen is er zo mee bezig met de relatie alsof iedereen hier perfect is. Er wordt over hun wel heel erg veel drama gemaakt. ik ben benieuwd hoe het afloopt met de aangifte tegen hem en hoe het verder met hun tweeen zal gaan in een relatie interseert me niet. Ik zou mijn vriend ook niet verraden dat lijkt me logisch. Hij zal wel goed voor haar zijn anders was ze toch allang weg geweest.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:14 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat meer mensen haar jammer genoeg begrijpen. Je hoort zo vaak over vrouwen die willens en wetens bij foute mannen blijven. Maar dat praat het nog niet goed en gelukkig zijn er ook genoeg weldenkende mensen die de handelswijze van Badr en Estelle verwerpen.
Ik zie al een contradictie waar zouzou zich op kan beroepen: de vrouw in wie Koen zijn natte lap had gehangen, heeft het over HANDdoek, geen theedoek!!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 08:28 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Niets zien in een skybox van 3,5 bij 7 meter. Is er nog iemand die dat gelooft, zouzou kom er maar in.
Er zit een groot grijs gebied tussen perfectie en je inlaten met een tikkende tijdbom die al meerdere malen blijk heeft gegeven zijn agressie niet te kunnen bedwingen. Pefect is niemand, maar ik vermoed dat er genoeg mensen weldenkend genoeg zijn om zich niet in te laten met zulk gespuis.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:21 schreef simpelintje het volgende:
[..]
Ja tuurlijk maar we zijn allemaal mensen. Maar ik word er wel een beetje moe van. Ik vraag me af of die John van den heuvel wel alles zomaar op straat mag gooien. het is echt een soap aan het worden. En hun relatie is hun probleem. Iedereen is er zo mee bezig met de relatie alsof iedereen hier perfect is. Er wordt over hun wel heel erg veel drama gemaakt. ik ben benieuwd hoe het afloopt met de aangifte tegen hem en hoe het verder met hun tweeen zal gaan in een relatie interseert me niet. Ik zou mijn vriend ook niet verraden dat lijkt me logisch. Hij zal wel goed voor haar zijn anders was ze toch allang weg geweest.
Als jouw vriend iemand bijna dood schopt dan houd jij hem de hand boven het hoofd?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:21 schreef simpelintje het volgende:
[..]
Ja tuurlijk maar we zijn allemaal mensen. Maar ik word er wel een beetje moe van. Ik vraag me af of die John van den heuvel wel alles zomaar op straat mag gooien. het is echt een soap aan het worden. En hun relatie is hun probleem. Iedereen is er zo mee bezig met de relatie alsof iedereen hier perfect is. Er wordt over hun wel heel erg veel drama gemaakt. ik ben benieuwd hoe het afloopt met de aangifte tegen hem en hoe het verder met hun tweeen zal gaan in een relatie interseert me niet. Ik zou mijn vriend ook niet verraden dat lijkt me logisch. Hij zal wel goed voor haar zijn anders was ze toch allang weg geweest.
Ach dat zeg je nu ik hoop voor je dat het nooit gebeurd. En hoe het die dag allemaal is gegaan weten we niet. We waren er allemaal niet bij. Ik zou mijn man vriend gewoon ook niet verraden. En hij is niet half dood geschopt he.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:30 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Als jouw vriend iemand bijna dood schopt dan houd jij hem de hand boven het hoofd?
Mocht mijn man zoiets doen, en ik ben er ook nog eens getuige van, dan geef ik 'm hoogstpersoonlijk aan!
Dus de mishandeling was nog niet zwaar genoeg om je geliefde aan te geven?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:33 schreef simpelintje het volgende:
[..]
Ach dat zeg je nu ik hoop voor je dat het nooit gebeurd. En hoe het die dag allemaal is gegaan weten we niet. We waren er allemaal niet bij. Ik zou mijn man vriend gewoon ook niet verraden. En hij is niet half dood geschopt he.
Nee ik zou het gewoon ook niet doen! Echt niet en we worden allemaal mee gezogen in die zaak. ik heb erger dingen gehoord /gezien. wat gaan jullie doen als het uit is? Feestje vieren?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:34 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dus de mishandeling was nog niet zwaar genoeg om je geliefde aan te geven?
Waarom niet? Hij is gewoon in overtreding, tevens zijn er ook nog kinderen in het spel he.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:36 schreef simpelintje het volgende:
[..]
Nee ik zou het gewoon ook niet doen! Echt niet en we worden allemaal mee gezogen in die zaak. ik heb erger dingen gehoord /gezien. wat gaan jullie doen als het uit is? Feestje vieren?
Ze vertelde eerder dat ze ook wel eens een gebroken arm oid is geslagen. Ik begin een idee te krijgen door wie.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:37 schreef twentemeisje het volgende:
Wat een vreemde redenering houd jij er op na... Als mijn vent zoiets verschrikkelijks zou doen dan wil ik ook geen minuut langer bij hem in de buurt zijn, laat staan onze dochter.
Vraag me inderdaad wel af in wat voor milieu jij je ophoudt simpelintje, als jij al ergere dingen hebt gezien/gehoord. tenzij het op DVD was natuurlijkquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ze vertelde eerder dat ze ook wel eens een gebroken arm oid is geslagen. Ik begin een idee te krijgen door wie.
Hij is vast niet de enige die zoiets heeft meegemaakt. Ik was er niet bij weet niet hoe het is gebeurd maar ik vuind het ook natuurlijk erg voor die man maarja het gebeurd vaker maar dan hoor je er nisk over. Als het zomaar is gebeurd dan was Estelle denk ik niet met hem 10 x afegelopen maanden op vakantie gegaan en zou ze nu ook niet bij hem blijven. is misschien voor haar ook een afgang om hem op te zoeken in de gevangenis. Dus ik denk dat hij voor haar iets heel erg goed doet.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:33 schreef Copycat het volgende:
Mwoah, de kans is aanzienlijk dat hij voor de rest van zijn leven kreupel is. Kleinigheidje?
Gelukkig is integriteit niet bij iedereen het raam uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |