het zal in ieder geval wel een best gat slaan in die alimentatie.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, maar op het moment dat ze twijfels heeft over een advies van Ficq heeft ze wel iemand waarmee ze even kan overleggen.
Een advocaat familierecht kan haar iig adviseren een andere advocaat te nemen voor bijstand in de Badr-kwestie.
dat zou ik ook volkomen terecht vinden.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:15 schreef Lovechild het volgende:
Ik vraag me af wat dit voor resultaat heeft voor zijn sport. Las van de week in een blaadje een kort stukje waarin werd vermeld dat een 17-jarige kickbokser levenslang is geroyeerd omdat hij een meisje een gebroken kaak had geslagen. Dan moet dit alles voor Badr toch zeker gevolgen hebben.
Ik denk dat als ze blijft beweren niets gezien te hebben, ze toch opnieuw zal moeten uitleggen wat er daarna gebeurd is en wat ze toen WEL gezien heeft. Ze is namelijk niet voor niets met Badr gevlucht.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 09:51 schreef MightyMightyM het volgende:
Ik snap er echt niks van.
Haar verklaring was toch dat ze niks heeft gezien? Dat blijft dan toch overeind, ongeacht of hij wel of niet heeft bekend?
En niks gezien is heel iets anders dan stellen dat hij er niks mee te maken heeft.
Ik vraag me af of we gaan weten wat er echt is gebeurd. Het is best wel eng dat hij nog wel de tegenwoordigheid van geest heeft het barmeisje weg te voeren, zo berekenend. Vraag me dan echt af of hij dat ook bij Estelle heeft gedaan. En als ze wel iets heeft gezien, hoe zit zij dan vervolgens met hem in z' n bling bling waggie op weg naar huis? "Schatje, dat was best een hard tikkie, hihi"? En hij al strelend door haar lange haren "stil maar poppie"?
Overigens heeft Henny met zijn geblaat weer ruimte in de Story gekregen. Hij wil een aanklacht tegen haar indienen omdat ze de achternaam Cruijff bevlekt. Zou wat worden zeg, als alle familie van mensen die een fout begaan, diegene gaan aanklagen..
Ja, inderdaad.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 09:54 schreef MightyMightyM het volgende:
en Stellie kan zich wel ergeren aan de berichtgeving omtrent haar valse verklaring, maar notabene haar/hun eigen advocate heeft toch gesuggereerd dat ze loog uit diepe verliefdheid? Waarom zou Ficq zoiets belastends zeggen als het niet waar is?
hoe kun je dat nou denken!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:37 schreef Copycat het volgende:
Die agressie die plotseling opkomt in de nachtelijke uitgaansuurtjes doet bij mij het vermoeden ontstaan dat Badr wellicht een paar lijntjes te veel tot zich neemt.
Nee CC, dat kan niet hoor, het ligt puur aan de Alfa mannetjes die niet tegen Badr op kunnenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:37 schreef Copycat het volgende:
Die agressie die plotseling opkomt in de nachtelijke uitgaansuurtjes doet bij mij het vermoeden ontstaan dat Badr wellicht een paar lijntjes te veel tot zich neemt.
Meineed? Lijkt me sterk dat ze bij haar eerste verklaring al onder ede stond.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 09:56 schreef eskil het volgende:
[..]
Jazeker helemaal waar!Nou dat gaat dan waarschijnlijk meineed worden.
Nee, bij haar volgende verklaring die ze onder ede moet gaan afleggen. Weet niet of dat al is gebeurd?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:03 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Meineed? Lijkt me sterk dat ze bij haar eerste verklaring al onder ede stond.
Kun je zomaar VIP boxen binnenlopen in de arena? Het lijkt me niet, hij moet dus wel uitgenodigd zijn om daar naar binnen te kunnen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:57 schreef WRH het volgende:
ik geloof echt wel dat (de advocaat van) het slachtoffer ook bezig is met zijn charme offensief in de zin van ; ik deed niets fout.
Licht aangeschoten op zo'n soort feest om half 4 snachts durf ik ook wel vanuit te gaan dat dit iets te rooskleurig is voorgesteld.
voor hetzelfde geld is die vent ladderzat die andere skybox ingegaan en was hij enorm irritant, we weten allemaal hoe vervelend dronken lui kunnen zijn.
maar dan nog, zelfs als dit zo was, dan nog vraag je er niet om die man zo gruwelijk in elkaar te stampen. dan regel je dat, het is toch een VIP box, daar lopen toch mensen rond?
juist zo'n weggestuurd barmeisje wordt dan toch geacht gewoon iets van een bedrijfsleiding (weet ik veel hoe dat werkt daar) aan te spreken en melding te maken van een vervelende vent die zich in de verkeerde vip box bevindt? zoiets?
moet eerlijk zeggen dat ik het gemiep van deze stoere mannen wel een beetje zielig vind; reuze grote sterke kerels en de 1 begint met 'ja maar ik sloeg alleen maar met een vlak zacht handje' en de ander roept nu 'ja maar ik was slechts lichtjes aangeschoten' , nog eentje roept nu 'dat hij zelfs met gevaar voor eigen leven daarom bloedneus, probeerde zijn vriend tot bedaren te brengen bij het beuken'.
jeetje, wat laten deze stoere kerels zich allemaal kennen zeg, watjes.
+ Badr had een bloedende hand. Dat kan haar toch niet ontgaan zijn?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:28 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik denk dat als ze blijft beweren niets gezien te hebben, ze toch opnieuw zal moeten uitleggen wat er daarna gebeurd is en wat ze toen WEL gezien heeft. Ze is namelijk niet voor niets met Badr gevlucht.
Dat moet toch kleven bij het haaraaien?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:14 schreef Lavenderr het volgende:
+ Badr had een bloedende hand. Dat kan haar toch niet ontgaan zijn?
Die heeft hij de volgende dag op verzoek van de politie uit de wasmand gevist en afgegeven.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:19 schreef eskil het volgende:
Had Estelle niet zijn kleding gewassen, heeft daar ook bloed op gezeten?
Zie je wel, de politie is je beste vriend!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die heeft hij de volgende dag op verzoek van de politie uit de wasmand gevist en afgegeven.
Wat een vertrouwen toch van de politie
ik heb echt geen idee, heb nog nooit een vip box van de Arena gezien (uberhaupt een vip box bij wat voor party dan ook).quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:12 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Kun je zomaar VIP boxen binnenlopen in de arena? Het lijkt me niet, hij moet dus wel uitgenodigd zijn om daar naar binnen te kunnen.
whehe.. Kreeg hem ook alquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |