abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 22 augustus 2012 @ 01:45:09 #102
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_115852071
volgens mij is die Ficq een goede advocate maar Albert vindt vast dat ze een ouwe wijvenkop heeft ofzo, Brammetje is natuurlijk dikke matties met de Boulevard-kliek.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_115856116
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 20:30 schreef alors het volgende:
Ik heb het ook gezien ja. Moest overigens wel even lachen toen Albert kritisch was op de uitspraken van de advocaat van Badr.
Als Brammetje naast hem staat, die de grootste boeven van het land verdedigt, komt ie nooit met kritische vragen op de proppen en nu vindt hij het opeens wel raar dat een advocaat wat zegt over de onschuld/onbewezen schuld van zijn cliënt.
Ik denk omdat Brammetje ook nooit zeurt als Albert weer eens kwijlend zijn eigen musicals verheerlijkt.
pi_115856442
quote:
99s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 19:37 schreef Cynix ® het volgende:
Overigens zou de bewuste opmerking van Koen Everink (tegen Estelle), die de vlam in de pan deed slaan, zijn: "Zo, is het geld van Gullit op?" :')

Tsja, dan vráág je er wel om. :Y
Ja, dan ben je al zo' n proleet die als getrouwde man dergelijke feesten bezoekt en dan ook nog eens zo bijdehand.

Maar ik begrijp hieruit dat de lezing dat Everink nogal opdringerig ene vrouw versierde, is verworpen? Of was die vrouw Estelle en gebruikte hij de "if you aint pretty, be funny"-methode?
pi_115858214
quote:
wo 22 aug 2012, 10:29 |lees voor
De Winter geschrokken van reacties op Hari-column AMSTERDAM - Leon de Winter is flink geschrokken van de heftige reacties die zijn column over Badr Hari hebben losgemaakt. De Winter schreef maandag voor weekblad Elsevier een stukje waarin hij zijn bewondering uitsprak voor de van zes gevallen van zware mishandeling verdachte kickbokser. Het gevolg: vele honderden boze en verontwaardigde reacties. “Sommige zijn schokkend. Ik wist niet dat Badr Hari zo wordt gevreesd en gehaat. Waar kom dat allemaal vandaan? Ik heb geen idee”, zo vraagt de schrijver zich af op zijn eigen site.

De winter heeft naar eigen zeggen ook haatmail gekregen naar aanleiding van de column. Hij noemt Hari daarin “een parel voor de samenleving.” Volgens De Winter maakt de kickbokser overval waar hij komt agressie los. Zo ook in de skybox van de ArenA tijdens Sensation White, waar Hari ondernemer Koen Everink ernstig zou hebben toegetakeld. De Winter schreef in Elsevier: “Zijn aanwezigheid verstoort de mannelijke pikorde. Alle alfamannetjes raken van streek als Badr binnenstapt. En dat betekent dat er mannen zijn die hem uitdagen, zeker als ze gezopen en gesnoven hebben (wat had slachtoffer Koen, een getrouwde man, ‘s nachts om half vier in de Arena te zoeken, en wat zat er zoal in zijn bloed?)."

Op zijn blog herhaalt De Winter die redenatie nog maar eens. “Wie ’s nachts om half vier niet in disco’s komt, loopt geen risico om mensen als Badr tegen te komen. Ik loop niet ’s nachts om half vier South Central LA in – daar kunnen situaties ontstaan die ik niet kan controleren. Wat is er met deze man dat zoveel commotie en emotie teweegbrengt? Ik heb geen idee…”

Hij gaat verder: “Ik beweer niet dat Badr een onschuldig lam is: zijn werk is het toebrengen van ernstig letsel aan zijn tegenstander. Dat is de aard van het spel. Dat doet hij in een ring of een kooi. De finale, dodelijke slag is verboden – twee keer heeft Badr Hari nog een slag gegeven nadat de scheidsrechter de strijd had beëindigd. Dat is ernstig. Ik wil weten hoe dat bij hem functioneert. En ik wil ook weten onder welke omstandigheden hij zijn ‘cool’ verliest en mensen die hem uitdagen en sarren een klap geeft.”

Trouwste user 2022 woensdag 22 augustus 2012 @ 10:55:40 #106
7889 tong80
Spleenheup
pi_115858439
Op zijn blog herhaalt De Winter die redenatie nog maar eens. “Wie ’s nachts om half vier niet in disco’s komt, loopt geen risico om mensen als Badr tegen te komen. Ik loop niet ’s nachts om half vier South Central LA in – daar kunnen situaties ontstaan die ik niet kan controleren. Wat is er met deze man dat zoveel commotie en emotie teweegbrengt? Ik heb geen idee…”

Hij doet er dus gewoon nog even een schepje bovenop. :D

Volgens mij vindt ie vrouwen die sexy zijn gekleed ook zelf verantwoordelijk voor hun verkrachting.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  woensdag 22 augustus 2012 @ 11:01:25 #107
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_115858613
Hij maakt het er niet fraaier op. Wat een nare -eigen schuld, slachtoffer- redenatie.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_115859590
In de lijn van zijn eigen redenatie mag Leon de Winter nu dus rekenen op een flinke afstraffing, toch?
Bedoel, hij vraagt er dan zelf om en volgens hem is dat een goede reden om ongestraft even goed les gelezen te krijgen.
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
pi_115859860
Precies, hij moet geen stukjes schrijven als hij de reacties erop niet kan controleren. :D
  Moderator / Miss SHO woensdag 22 augustus 2012 @ 11:39:49 #110
22592 crew  Ole
pi_115859870
Niet te geloven dit zeg
Zelden zo veel domheid bij elkaar gezien. Dit is gewoon nog erger, dan crime-bron.nl, die weten gewoon, niet beter,...
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  woensdag 22 augustus 2012 @ 12:25:42 #111
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_115861363
quote:
De finale, dodelijke slag is verboden – twee keer heeft Badr Hari nog een slag gegeven nadat de scheidsrechter de strijd had beëindigd. Dat is ernstig. Ik wil weten hoe dat bij hem functioneert. En ik wil ook weten onder welke omstandigheden hij zijn ‘cool’ verliest en mensen die hem uitdagen en sarren een klap geeft.”
Dit vind ik heel erg stuitend. Het feit dat hij er maar vanuit gaat dat Badr uitgedaagd en gesard wordt. 8)7

Verder verbaast het mij dat het HEM verbaast dat hij zoveel negatieve reacties op zijn uitspraken krijgt.
Waar woont die jongen, onder een steen?
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  Trouwste user 2022 woensdag 22 augustus 2012 @ 12:51:33 #112
7889 tong80
Spleenheup
pi_115862232
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 12:25 schreef ThunderBitch het volgende:

Waar woont die jongen, onder een steen?
Boschenaar net als Albert Verlinden.

Het trieste is natuurlijk dat het een "intellectueel" betreft. Een bekroonde en verfilmde schrijver, die meedoet in maatschappelijke discussies zoals de palestijns/Israëlische kwestie.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  woensdag 22 augustus 2012 @ 12:56:09 #113
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_115862386
En dan nog, stel dat hij die "Zijn de centen van Gullit op?" opmerking gemaakt zou hebben, is dat dan het sarren van Badr?
Dat gaat toch nergens over, als je op zo'n opmerking al de eer van je neukertje moet gaan verdedigen door iemand helemaal aan gort te slaan, dan vraag ik me af wat de straf is die je riskeert door alleen naar haar te kijken.

Als die opmerking gemaakt was dan zou Estelle volgens zichzelf bijdehand genoeg moeten zijn om daar scherp op te reageren, daar heeft ze geen bullebak voor nodig die gelijk begint te rammen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_115869890
quote:
wo 22 aug 2012, 15:57 |lees voor
Derde verdachte Sensation-mishandeling opgepakt door John van den Heuvel
AMSTERDAM - De Amsterdamse politie heeft een derde verdachte gearresteerd van de zware mishandeling van zakenman Koen Everink tijdens dancefeest Sensation in de Amsterdam Arena.

De man is eergisteren aangehouden op verdenking van betrokkenheid bij de afranseling. Hij is door getuigen aangewezen als een van de belagers van Koen Everink. De verdachte is vanmiddag na uitgebreide verhoren weer heengezonden.

Hij blijft verdachte maar het openbaar ministerie beschouwt hem vooralsnog niet als de belangrijkste verdachte. Justitie gaat er nog altijd vanuit dat de ernstige verwondingen van Everink zijn toegebracht door Badr Hari en een andere hoofdverdachte, de uit Eindhoven afkomstige Turk Ferhat Y.

Barmeisje

Beide mannen zijn niet alleen door het slachtoffer als dader aangewezen, maar ook door diverse getuigen die zich tijdens de mishandeling op zondag 8 juli in skybox 233 in de Amsterdam Arena bevonden. Het onderzoek heeft inmiddels aangetoond dat Badr Hari kort voor hij Everink aanviel een barmeisje aan de arm naar buiten geleidde, kennelijk om te voorkomen dat zij alarm zou slaan.

Daarna zouden vooral Ferhat en Badr op Everink hebben ingeslagen en geschopt. Badr Hari heeft tijdens zijn verhoor toegegeven zijn slachtoffer met de buitenkant van zijn rechterhand een tik te hebben gegeven. Uit het politieonderzoek komt echter naar voren dat deze lezing haaks staat op verklaringen van Everink, andere getuigen en medeverdachte Ferhat Y.

Bloedneus

Laatstgenoemde heeft tegenover de recherche verklaard verbolgen te zijn dat Badr Hari hem de schuld in de schoenen probeert te schuiven. Volgens Y. heeft hij Koen Everink zelfs getracht te helpen. “Ik zag dat Badr Koen begon te slaan en schoppen,”aldus Y. tegenover de politie. “Ik sprong tussenbeide en kreeg toen van Badr een klap, waardoor ik een bloedneus opliep.”

De politie beschikt inmiddels over zes meldingen en aangiften over zware mishandelingen door Badr Hari. Naast drie al eerder bekende slachtoffers (Everink, Jeroen van der Berg en Olivier de Fuyk) hebben ook een Italiaanse man en twee vrouwen verklaringen of aangiften over geweld door Badr Hari afgelegd.

Moderator / Miss SHO woensdag 22 augustus 2012 @ 16:37:47 #115
22592 crew  Ole
pi_115870908
Dat wordt brommen!
  Moderator woensdag 22 augustus 2012 @ 16:44:39 #116
184769 crew  Deisyy
pi_115871181
En over zijn schouder kijken zodra hij weer vrijkomt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  † In Memoriam † woensdag 22 augustus 2012 @ 17:40:05 #117
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_115873457
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 16:11 schreef MightyMightyM het volgende:
Derde verdachte Sensation-mishandeling opgepakt door John van den Heuvel
[..]
Heeft John nu ook al bevoegdheden om vermeende criminelen op te pakken? :?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  Trouwste user 2022 woensdag 22 augustus 2012 @ 17:42:57 #118
7889 tong80
Spleenheup
pi_115873562
En weer een stukje meer in het verhaal. Heerlijk.

pi_115875231
Ja, die derde man moet het dan wel zijn hoor. Badr heeft immers alleen maar één klap gegeven, en Ferhat is er als Zorro tussen gesprongen, juist om het slachtoffer te verdedigen, de held! Dat zijn dus duidelijk twee parels van de samenleving, die slechts reageren op het gesar van een simpele huisvader die daar toch niets te zoeken had om half vier.
Ik zet mijn geld op dader drie, die na verhoor weer naar huis mocht :7 .
  † In Memoriam † woensdag 22 augustus 2012 @ 18:36:54 #120
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_115875358
Het zijn onderhand zoveel daders dat toch niet te bewijzen is wie wat deed. Het komt ze allemaal wel goed uit.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
  woensdag 22 augustus 2012 @ 18:47:53 #121
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_115875700
Stellemans, vlucht van deze ellende nu het nog kan.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_115876030
quote:
'Estelle blijft Badr steunen'

Estelle Cruijff blijft op haar vriend Badr Hari wachten, ondanks zijn aanhouding vier weken geleden.

Estelle legde een nieuwe verklaring bij de politie af, nadat er bekend werd dat Badr van zes mishandelingen wordt verdacht. Evert Santegoeds meldt dat de ex-vrouw van Ruud Gullit erbij blijft dat ze niets van de vechtpartij heeft gezien tijdens Sensation White in de Amsterdam Arena.

"De twee hebben sinds een paar dagen telefonisch contact" , vertelt Stantegoeds. "Estelle ergert zich vooral aan de berichtgeving dat zij een valse verklaring zou hebben afgelegd en voor Badr zou hebben gelogen."

Estelle blijft voorlopig trouw aan haar gewelddadige vriendje en wacht af hoe het afloopt. "Ze zal zich heus wel eens achter de oren hebben gekrabt omdat ze op 6 juni aan Ruud vertelde te willen scheiden en op 6 juli dat incident in de Arena gebeurde, en dat is allemaal heel snel, maar dit is een vrouw die niets anders gedaan heeft dan dat ze op zoek is geweest naar liefde. Ze dacht deze gevonden te hebben en dat loopt deze zomer allemaal anders, zoals het voor heel veel andere mensen anders loopt."
bron
  woensdag 22 augustus 2012 @ 19:00:15 #123
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_115876158
:o

Wat een tegenstrijdig bericht.
Een nieuwe verklaring, maar de vorige was helemaal niet vals. En ze blijft op hem wachten, maar ze dacht de liefde gevonden te hebben en dat liep toch net effe anders.
pi_115876874
En waar was Estelle nou tijdens dit gehele gebeuren? ik snap het niet meer.
  woensdag 22 augustus 2012 @ 20:28:43 #125
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_115879311
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 19:19 schreef Markeerstift het volgende:
En waar was Estelle nou tijdens dit gehele gebeuren? ik snap het niet meer.
Ze stond met een bord voor d'r kop.
pi_115896126
en dat is allemaal heel snel, maar dit is een vrouw die niets anders gedaan heeft dan dat ze op zoek is geweest naar liefde.

jeetje, laat ik nou gedacht hebben dat ze getrouwd was, maar blijkbaar zijn die ook gewoon buitenshuis op zoek naar liefde, zal wel heel normaal zijn allemaal.

wat ik ook apart vind; een nieuwe verklaring afleggen. waarom? als je al een verklaring afgelegd hebt ga je toch niet opnieuw een verklaring afleggen? zo werkt dat toch niet?
wat haar nieuwe vriendje dan ook verklaard mag hebben en later anders gezegd heeft, dat verandert in beginsel toch niets aan wat zij gezien of gehoord heeft? dus dat kan dan met 1 telefoontje: mevrouw Cruijf, na een nachtje slapen; kunt u zich misschien inmiddels nog iets meer herinneren?
nee? ok, verklaring blijft in dossier. maar blijkbaar moest er iets gewijzigd worden of opnieuw gedaan worden.

ook heel naar dat het NET ALS VOOR ZOVEEL ANDERE VROUWEN allemaal eventjes een beetje anders loopt deze zomer voor haar.
Tuurlijk, dat overkomt hele volksstammen, je ontmoet een leuke nieuwe vriend terwijl je je echtgenoot nog niet de deur uit hebt gedaan en prompt zit je zomaar opeens midden in een slechte soap incl afluisterapparatuur, vechtersbazen, criminelen, hell's angels, invalide geschopte mannen en 3 maanden cel voor je nieuwe vriendje.
ja dat overkomt echt massa's vrouwen elke zomer.
pi_115896181
quote:
11s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 19:00 schreef Copycat het volgende:

Een nieuwe verklaring, maar de vorige was helemaal niet vals. En ze blijft op hem wachten, maar ze dacht de liefde gevonden te hebben en dat liep toch net effe anders.
Ja ik ben ook even in de war, wat bedoelt ze nou allemaal?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  † In Memoriam † donderdag 23 augustus 2012 @ 07:15:59 #128
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_115896196
quote:
11s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 19:00 schreef Copycat het volgende:

Nee hoor, ze is nog steeds net zo verliefd als dat ze dom is. :Y
En trouwens, als ze het niet meer was, zou ze het niet vertellen. Misschien zelfs uit angst voor Badr. :+
Dat Privé stelt dat het allemaal even anders liep is voor hun rekening.
pi_115896291
ben toch wel heel benieuwd hoe lang en hoe ver ze hier mee doorgaat, wanneer dat onherroepelijke moment aan breekt dat ze de bladen weer opzoekt met een; 'ja jeetje wat was ik raar bezig he, hihi'
pi_115896366
quote:
Badr verder in het nauw

door John van den Heuvel

AMSTERDAM, donderdag

Badr Hari’s lezing dat hij zakenman Koen Everink slechts een tik met zijn rechterhand heeft gegeven, komt steeds meer onder druk te staan.

Naast het slachtoffer en getuigen heeft nu ook medeverdachte Ferhat Y. zeer belastende verklaringen over de kickbokskampioen afgelegd, blijkt uit onderzoek van deze krant.

Badr Hari en de uit Eindhoven afkomstige Ferhat Y. worden door het openbaar ministerie als hoofdverdachten gezien van de mishandeling in de Amsterdam ArenA op 8 juli jongstleden. In de officiële politieverhoren wijzen beide mannen elkaar aan als dader.

Bloedneus

Badr beweert dat al het ernstige letsel is toegebracht door Y., terwijl deze verdachte stelt: „Ik zag dat Badr Koen begon te slaan en schoppen. Ik sprong tussenbeide en kreeg toen van Badr een klap, waardoor ik een bloedneus opliep.”

Y. heeft tegenover de recherche verklaard verbolgen te zijn dat Badr Hari hem de schuld in de schoenen probeert te schuiven. Volgens Y. heeft hij Koen Everink zelfs getracht te helpen.
PAGINA 8: Celstraf tot negen jaar
bron

quote:
Celstraf tot 9 jaar
Van een onzer verslaggevers

AMSTERDAM, donderdag

Volgens de advocaat van Y., mr. Marijn Zuketto, wijst buiten Badr Hari niemand zijn cliënt aan als hoofdrolspeler. „Juist waar het neerkomt op het toebrengen van de ernstigste verwondingen lijkt niets verder in de richting van mijn cliënt te wijzen.”

Beide mannen zijn niet alleen door het slachtoffer als belager aangewezen, maar ook door diverse getuigen die zich tijdens de mishandeling op zondag 8 juli in skybox 233 in de Amsterdam ArenA bevonden. Het onderzoek heeft inmiddels aangetoond dat Badr Hari kort voor hij Everink aanviel een barmeisje aan de arm naar buiten geleidde, kennelijk om te voorkomen dat zij alarm zou slaan.

In de kaart

De tegenstrijdige verklaringen van de twee hoofdverdachten spelen de politie en het OM in de kaart. Voor het delict ’openlijke geweldpleging’ is het niet noodzakelijk dat precies vaststaat wie wat heeft gedaan.

Het zelf plegen van geweld is sinds 2000 zelfs geen vereiste meer voor openlijke geweldpleging. Een dader die niets doet maar slechts deel uitmaakt van de groep waarin één of meer geweldplegers zitten, maakt zich ook schuldig aan openlijke geweldpleging. Als bij dat geweld sprake is van zware mishandeling, dan kan de rechter maximaal negen jaar gevangenisstraf opleggen.

De Amsterdamse politie heeft deze week een derde verdachte gearresteerd van de zware mishandeling van Everink. Na verhoor is de man heengezonden, maar hij blijft verdachte.

Estelle Cruijff moet zich begin september bij de rechtercommissaris melden voor nieuw verhoor. In haar eerste verhoor op zondag 8 juli verklaarde Estelle niets te hebben gezien. „Ik stond met Badr Hari op het balkon van de skybox”, verklaarde ze letterlijk. De politie beschikt inmiddels over zes meldingen en aangiften van zware mishandelingen door Badr Hari.
bron
pi_115896413
Als Estelle zich op opnieuw moet melden en opnieuw een verklaring afleggen dan komt dat waarschijnlijk omdat een getuige iets heeft verklaard dat haar verklaring op losse schroeven zet?
anders hoeft ze toch niets opnieuw te verklaren?
  Moderator donderdag 23 augustus 2012 @ 08:13:56 #132
184769 crew  Deisyy
pi_115896567
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 07:47 schreef Mylene het volgende:

[..]

bron

[..]

bron
Als Badr Hari met Estelle op het balkon stond kan hij nooit met zijn vlakke hand een klap aan Everink hebben uitgedeeld.

Ik bijna geloof ga hetze ies.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_115896599
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 07:53 schreef WRH het volgende:
Als Estelle zich op opnieuw moet melden en opnieuw een verklaring afleggen dan komt dat waarschijnlijk omdat een getuige iets heeft verklaard dat haar verklaring op losse schroeven zet?
anders hoeft ze toch niets opnieuw te verklaren?
Ze had toch Badr zijn versie in eerste instantie gesteund dat hij er niets mee te maken had? Dat alleen al is een reden om haar opnieuw te laten komen. De vraag is dan of ze ook dit keer Badr zijn nieuwe verklaring steunt. Dat is dan ook weer in strijd met wat getuigen zeggen.
pi_115897313
precies, dus ze blijft dan discutabele verklaringen afleggen. En ze hebben inmiddels weer contact, zij ook met de advocate van Badr, dus ze zal uitstekende instructies krijgen over wat ze moet gaan melden om het er voor Badr zo voordelig mogelijk uit te laten zien. Hoe lang gaat die soap dan nog door met haar?
pi_115897830
toch maar weer hier, het andere topic is wederom gezouzoud.
pi_115897917
Wel raar dat Estelle ook Ficq heeft als advocaat. Is toch zoiets als belangenverstrengeling.Dat dat mag?
  donderdag 23 augustus 2012 @ 09:49:44 #137
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_115897980
Ze hebben toch hetzelfde belang?
pi_115898007
Ik snap er echt niks van.
Haar verklaring was toch dat ze niks heeft gezien? Dat blijft dan toch overeind, ongeacht of hij wel of niet heeft bekend?

En niks gezien is heel iets anders dan stellen dat hij er niks mee te maken heeft.

Ik vraag me af of we gaan weten wat er echt is gebeurd. Het is best wel eng dat hij nog wel de tegenwoordigheid van geest heeft het barmeisje weg te voeren, zo berekenend. Vraag me dan echt af of hij dat ook bij Estelle heeft gedaan. En als ze wel iets heeft gezien, hoe zit zij dan vervolgens met hem in z' n bling bling waggie op weg naar huis? "Schatje, dat was best een hard tikkie, hihi"? En hij al strelend door haar lange haren "stil maar poppie"?

Overigens heeft Henny met zijn geblaat weer ruimte in de Story gekregen. Hij wil een aanklacht tegen haar indienen omdat ze de achternaam Cruijff bevlekt. Zou wat worden zeg, als alle familie van mensen die een fout begaan, diegene gaan aanklagen..
pi_115898036
quote:
11s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 09:49 schreef Copycat het volgende:
Dat denk ik niet eigenlijk. Badr is volgens mij haar eerste client en het doel is hem uit de cel te houden. Dat gaat niet perse samen met Estelle ook uit de cel houden bij wijze van spreken.
Leugens in een verklaring kan heel beroerd voor Estelle zijn maar erg voordelig voor Badr.
Volgens mij is het in een zaak als deze helemaal niet handig om dezelfde advocaat te hebben.
  donderdag 23 augustus 2012 @ 09:52:36 #140
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_115898038
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 09:46 schreef eskil het volgende:
Wel raar dat Estelle ook Ficq heeft als advocaat. Is toch zoiets als belangenverstrengeling.Dat dat mag?
Vooralsnog hebben ze geen tegenstrijdige belangen, dus in principe kan het nog.
Daarbij heeft Estelle om nog niets gedaan waarvoor ze een advocaat nodig heeft, dus Ficq heeft in deze slechts een adviserende cq woordvoerende rol.

Dat ze daarbij niet zal adviseren wat haar cliënt (Badr) schaadt is een ander verhaal, en het risico wat Estelle neemt.
Ik neem aan dat ze voor de echtscheiding een andere advocaat heeft, dus bij twijfel kan ze die ook nog om advies vragen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_115898078
en Stellie kan zich wel ergeren aan de berichtgeving omtrent haar valse verklaring, maar notabene haar/hun eigen advocate heeft toch gesuggereerd dat ze loog uit diepe verliefdheid? Waarom zou Ficq zoiets belastends zeggen als het niet waar is?
pi_115898079
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 09:52 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik neem aan dat ze voor de echtscheiding een andere advocaat heeft, dus bij twijfel kan ze die ook nog om advies vragen.
die verwacht ik niet, de ene is een persoons-/familie recht advocaat, de ander een strafrecht advocaat, dat zijn 2 hele verschillende disciplines.
Ik zou in een strafrecht zaak mijn vingers niet willen branden met een familie recht advocaat. (of omgekeerd), zeker niet met zo'n high profile zaak.
pi_115898095
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 09:54 schreef MightyMightyM het volgende:
en Stellie kan zich wel ergeren aan de berichtgeving omtrent haar valse verklaring, maar notabene haar/hun eigen advocate heeft toch gesuggereerd dat ze loog uit diepe verliefdheid? Waarom zou Ficq zoiets belastends zeggen als het niet waar is?
is misschien in belang van haar client; Badr kan er niets aan doen, andere mensen hebben gelogen, hij zelf is een slachtoffer van verliefde bakvisjes ;)
pi_115898118
quote:
11s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 09:49 schreef Copycat het volgende:
Jazeker helemaal waar! :@ Nou dat gaat dan waarschijnlijk meineed worden.
pi_115898120
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 09:54 schreef WRH het volgende:

[..]

is misschien in belang van haar client; Badr kan er niets aan doen, andere mensen hebben gelogen, hij zelf is een slachtoffer van verliefde bakvisjes ;)
Goed punt, maar op zich is toch wel vastgesteld dat hij ook in eerste instantie heeft gelogen?
pi_115898142
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 09:56 schreef MightyMightyM het volgende:

[..]

Goed punt, maar op zich is toch wel vastgesteld dat hij ook in eerste instantie heeft gelogen?
ja maar dat was om zijn bakvisje te beschermen ;)
tegen al die negatieve publiciteit.
pi_115898160
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 09:57 schreef WRH het volgende:

[..]

ja maar dat was om zijn bakvisje te beschermen ;)
tegen al die negatieve publiciteit.
Jij zou advocaat moeten worden
pi_115898184
liever niet van zo'n Badr. vraag mij altijd af hoe dat soort advocaten met zulke zaken zelf slapen...
  donderdag 23 augustus 2012 @ 10:02:09 #149
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_115898254
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 09:54 schreef WRH het volgende:

[..]

die verwacht ik niet, de ene is een persoons-/familie recht advocaat, de ander een strafrecht advocaat, dat zijn 2 hele verschillende disciplines.
Ik zou in een strafrecht zaak mijn vingers niet willen branden met een familie recht advocaat. (of omgekeerd), zeker niet met zo'n high profile zaak.
Nee, maar op het moment dat ze twijfels heeft over een advies van Ficq heeft ze wel iemand waarmee ze even kan overleggen.
Een advocaat familierecht kan haar iig adviseren een andere advocaat te nemen voor bijstand in de Badr-kwestie.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_115898537
Ik vraag me af wat dit voor resultaat heeft voor zijn sport. Las van de week in een blaadje een kort stukje waarin werd vermeld dat een 17-jarige kickbokser levenslang is geroyeerd omdat hij een meisje een gebroken kaak had geslagen. Dan moet dit alles voor Badr toch zeker gevolgen hebben.
Don't you love her madly?
pi_115898566
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 10:02 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nee, maar op het moment dat ze twijfels heeft over een advies van Ficq heeft ze wel iemand waarmee ze even kan overleggen.
Een advocaat familierecht kan haar iig adviseren een andere advocaat te nemen voor bijstand in de Badr-kwestie.
het zal in ieder geval wel een best gat slaan in die alimentatie.
pi_115898609
Als Estelle met deze man door wil gaan, zou dat dan ook nog invloed kunnen hebben op haar voogdij over de kinderen? Kan me zo voorstellen dat een rechter hier niet blij mee zal zijn. Iets van slechte invloed of zo
“Loop niet voor me, want ik volg niet.
Loop niet achter me, want ik leid niet.
Loop gewoon naast me en wees mijn vriend.”
pi_115898629
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 10:15 schreef Lovechild het volgende:
Ik vraag me af wat dit voor resultaat heeft voor zijn sport. Las van de week in een blaadje een kort stukje waarin werd vermeld dat een 17-jarige kickbokser levenslang is geroyeerd omdat hij een meisje een gebroken kaak had geslagen. Dan moet dit alles voor Badr toch zeker gevolgen hebben.
dat zou ik ook volkomen terecht vinden.
bedoel, als een slager iets in zijn privé tijd doet dat niet door de beugel kan dan hoeft hij echt niet zijn slagerij op te doeken, als hij daarentegen iets privé verkeerd doet en hij gebruikt daarbij zijn goed geoefende snijtechnieken ofzo, dan kan hij wat mij betreft die slagerij uit.

(beetje suf voorbeeld, weet ook niet hoe ik het anders moet noemen)./
In dit geval gaat het om geweld, ik kan mij niet voorstellen dat iemand die ene professionele kickbokser is, bij een privé knokpartij opeens als een watje halfzacht gaat slaan, die gaat echt wel vol uit en met techniek. dan wordt dus zijn kennis en techniek misbruikt, in dat geval; niet terug naar zijn werkkring.
  Trouwste user 2022 donderdag 23 augustus 2012 @ 11:28:02 #154
7889 tong80
Spleenheup
pi_115900404
Koen Everink heeft vechtsporter Badr Hari en andere belagers op dancefeest Sensation geen enkele aanleiding gegeven om hem aan te vallen. De miljonair heeft geen enkel woord met hen gesproken, geen contact gehad en kende de mannen evenmin. Dit laat Everink, die waarschijnlijk blijvend invalide raakte, vanochtend weten in een verklaring.

De man achter de succesvolle reisorganisatie Eliza Was Here zou op de bewuste zondagochtend van 8 juli rond 03.00 uur, zij het licht aangeschoten, samen met iemand anders de skybox zijn binnengelopen waar Hari zich ook bevond. De persoon met wie Everink samen was is volgens zijn advocaat Alexander de Swart eveneens geen bekende van de gewezen K1-wereldkampioen en huidig kickbokser.

Nadat Everink naar het toilet was geweest, zou hij zijn aangevallen. Everink spreekt van volstrekt zinloos geweld en zware mishandeling.

De Swart benadrukt dat van enig drugsgebruik geen sprake was. “Everink heeft in zijn leven nog nooit drugs gebruik.” De verklaring is volgens hem een reactie op diverse geruchten over wat er is gebeurd, waaronder een ‘suggestieve column‘ van Leon de Winter over de “charmante en geestige” Hari.

Badr Hari zit op verdenking van deze en andere mishandelingen vast. Voor de mishandeling van Everink zit ook de 34-jarige Ferhat Y. uit Eindhoven vast: beiden zouden elkaar inmiddels beschuldigd hebben. Maandag werd een derde verdachte aangehouden, hij is gisteren vrijgelaten maar wordt nog wel verdacht.

donderdag 23 augustus 2012 @ 11:28:07 #155
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_115900408
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 09:51 schreef MightyMightyM het volgende:
Ik snap er echt niks van.
Haar verklaring was toch dat ze niks heeft gezien? Dat blijft dan toch overeind, ongeacht of hij wel of niet heeft bekend?

En niks gezien is heel iets anders dan stellen dat hij er niks mee te maken heeft.

Ik vraag me af of we gaan weten wat er echt is gebeurd. Het is best wel eng dat hij nog wel de tegenwoordigheid van geest heeft het barmeisje weg te voeren, zo berekenend. Vraag me dan echt af of hij dat ook bij Estelle heeft gedaan. En als ze wel iets heeft gezien, hoe zit zij dan vervolgens met hem in z' n bling bling waggie op weg naar huis? "Schatje, dat was best een hard tikkie, hihi"? En hij al strelend door haar lange haren "stil maar poppie"?

Overigens heeft Henny met zijn geblaat weer ruimte in de Story gekregen. Hij wil een aanklacht tegen haar indienen omdat ze de achternaam Cruijff bevlekt. Zou wat worden zeg, als alle familie van mensen die een fout begaan, diegene gaan aanklagen..
Ik denk dat als ze blijft beweren niets gezien te hebben, ze toch opnieuw zal moeten uitleggen wat er daarna gebeurd is en wat ze toen WEL gezien heeft. Ze is namelijk niet voor niets met Badr gevlucht.
  donderdag 23 augustus 2012 @ 11:29:15 #156
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_115900441
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 09:54 schreef MightyMightyM het volgende:
Ja, inderdaad.
  donderdag 23 augustus 2012 @ 11:35:20 #157
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_115900667
Ik vraag me toch af wat de aanleiding dan zou kunnen zijn van de aanval van Badr op Everink.
pi_115900726
Hij kwam in zijn zone.
  donderdag 23 augustus 2012 @ 11:37:49 #159
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_115900748
Die agressie die plotseling opkomt in de nachtelijke uitgaansuurtjes doet bij mij het vermoeden ontstaan dat Badr wellicht een paar lijntjes te veel tot zich neemt.
  Moderator / Miss SHO donderdag 23 augustus 2012 @ 11:51:34 #160
22592 crew  Ole
pi_115901310
quote:
9s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 11:37 schreef Copycat het volgende:
Die agressie die plotseling opkomt in de nachtelijke uitgaansuurtjes doet bij mij het vermoeden ontstaan dat Badr wellicht een paar lijntjes te veel tot zich neemt.
hoe kun je dat nou denken! :+
pi_115901522
ik geloof echt wel dat (de advocaat van) het slachtoffer ook bezig is met zijn charme offensief in de zin van ; ik deed niets fout.
Licht aangeschoten op zo'n soort feest om half 4 snachts durf ik ook wel vanuit te gaan dat dit iets te rooskleurig is voorgesteld.
voor hetzelfde geld is die vent ladderzat die andere skybox ingegaan en was hij enorm irritant, we weten allemaal hoe vervelend dronken lui kunnen zijn.
maar dan nog, zelfs als dit zo was, dan nog vraag je er niet om die man zo gruwelijk in elkaar te stampen. dan regel je dat, het is toch een VIP box, daar lopen toch mensen rond?
juist zo'n weggestuurd barmeisje wordt dan toch geacht gewoon iets van een bedrijfsleiding (weet ik veel hoe dat werkt daar) aan te spreken en melding te maken van een vervelende vent die zich in de verkeerde vip box bevindt? zoiets?

moet eerlijk zeggen dat ik het gemiep van deze stoere mannen wel een beetje zielig vind; reuze grote sterke kerels en de 1 begint met 'ja maar ik sloeg alleen maar met een vlak zacht handje' en de ander roept nu 'ja maar ik was slechts lichtjes aangeschoten' , nog eentje roept nu 'dat hij zelfs met gevaar voor eigen leven daarom bloedneus, probeerde zijn vriend tot bedaren te brengen bij het beuken'.
jeetje, wat laten deze stoere kerels zich allemaal kennen zeg, watjes.
pi_115901594
quote:
9s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 11:37 schreef Copycat het volgende:
Nee CC, dat kan niet hoor, het ligt puur aan de Alfa mannetjes die niet tegen Badr op kunnen :+
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_115901740
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 09:56 schreef eskil het volgende:

[..]

Jazeker helemaal waar! :@ Nou dat gaat dan waarschijnlijk meineed worden.
Meineed? Lijkt me sterk dat ze bij haar eerste verklaring al onder ede stond.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_115901875
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 12:03 schreef Steven184 het volgende:

[..]

Meineed? Lijkt me sterk dat ze bij haar eerste verklaring al onder ede stond.
Nee, bij haar volgende verklaring die ze onder ede moet gaan afleggen. Weet niet of dat al is gebeurd?
pi_115902030
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 11:57 schreef WRH het volgende:
ik geloof echt wel dat (de advocaat van) het slachtoffer ook bezig is met zijn charme offensief in de zin van ; ik deed niets fout.
Licht aangeschoten op zo'n soort feest om half 4 snachts durf ik ook wel vanuit te gaan dat dit iets te rooskleurig is voorgesteld.
voor hetzelfde geld is die vent ladderzat die andere skybox ingegaan en was hij enorm irritant, we weten allemaal hoe vervelend dronken lui kunnen zijn.
maar dan nog, zelfs als dit zo was, dan nog vraag je er niet om die man zo gruwelijk in elkaar te stampen. dan regel je dat, het is toch een VIP box, daar lopen toch mensen rond?
juist zo'n weggestuurd barmeisje wordt dan toch geacht gewoon iets van een bedrijfsleiding (weet ik veel hoe dat werkt daar) aan te spreken en melding te maken van een vervelende vent die zich in de verkeerde vip box bevindt? zoiets?

moet eerlijk zeggen dat ik het gemiep van deze stoere mannen wel een beetje zielig vind; reuze grote sterke kerels en de 1 begint met 'ja maar ik sloeg alleen maar met een vlak zacht handje' en de ander roept nu 'ja maar ik was slechts lichtjes aangeschoten' , nog eentje roept nu 'dat hij zelfs met gevaar voor eigen leven daarom bloedneus, probeerde zijn vriend tot bedaren te brengen bij het beuken'.
jeetje, wat laten deze stoere kerels zich allemaal kennen zeg, watjes.
Kun je zomaar VIP boxen binnenlopen in de arena? Het lijkt me niet, hij moet dus wel uitgenodigd zijn om daar naar binnen te kunnen.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_115902124
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 11:28 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ik denk dat als ze blijft beweren niets gezien te hebben, ze toch opnieuw zal moeten uitleggen wat er daarna gebeurd is en wat ze toen WEL gezien heeft. Ze is namelijk niet voor niets met Badr gevlucht.
+ Badr had een bloedende hand. Dat kan haar toch niet ontgaan zijn?
  donderdag 23 augustus 2012 @ 12:16:47 #167
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_115902193
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 12:14 schreef Lavenderr het volgende:

Dat moet toch kleven bij het haaraaien?
pi_115902299
Had Estelle niet zijn kleding gewassen, heeft daar ook bloed op gezeten?
pi_115902375
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 12:19 schreef eskil het volgende:
Had Estelle niet zijn kleding gewassen, heeft daar ook bloed op gezeten?
Die heeft hij de volgende dag op verzoek van de politie uit de wasmand gevist en afgegeven.
Wat een vertrouwen toch van de politie :+
pi_115902497
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 12:21 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Die heeft hij de volgende dag op verzoek van de politie uit de wasmand gevist en afgegeven.
Wat een vertrouwen toch van de politie :+
Zie je wel, de politie is je beste vriend! 8)7
pi_115902630
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 12:12 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Kun je zomaar VIP boxen binnenlopen in de arena? Het lijkt me niet, hij moet dus wel uitgenodigd zijn om daar naar binnen te kunnen.
ik heb echt geen idee, heb nog nooit een vip box van de Arena gezien (uberhaupt een vip box bij wat voor party dan ook).
Maar ik kan mij wel voorstellen dat dit dingen naast elkaar zijn ofzo? dus als je eenmaal in het gedeelte bent van de vip plaatsen, dat je dan van de 1 naar de andere kunt misschien?
heeft iemand een plattegrondje van de Arena?

had ook gelezen dat hij wel met iemand anders in die vip box stond te praten, dus je mag er van uit gaan dat hij wel degelijk op uitnodiging was van tenminste 1 persoon?
ben wel benieuwd wie dan die persoon is, want die was dus in 1 box met Badr Hari en vriendjes, dus waarschijnlijk daar een vriend van en blijkbaar ook een vriend van Koen.
Dat lijkt mij toch ook wel een goede getuige, of heeft hij zich direct omgedraaid toen Koen melde naar het toilet te moeten en heeft hij niets meegepakt daarvan?
Zo groot zijn die vip boxen toch niet?
pi_115902693

Van Facebook :D
pi_115902740
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 12:31 schreef friekin_ het volgende:
[ afbeelding ]

_O-
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  Moderator / Miss SHO donderdag 23 augustus 2012 @ 12:37:42 #174
22592 crew  Ole
pi_115902951
quote:
[ afbeelding ]

whehe.. Kreeg hem ook al
pi_115903015
hij is leuk!
(maar de Haribo stompertjes zijn leuker)
  † In Memoriam † donderdag 23 augustus 2012 @ 13:20:07 #176
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_115904344
quote:
De tegenstrijdige verklaringen van de twee hoofdverdachten spelen de politie en het OM in de kaart. Voor het delict ’openlijke geweldpleging’ is het niet noodzakelijk dat precies vaststaat wie wat heeft gedaan.

Het zelf plegen van geweld is sinds 2000 zelfs geen vereiste meer voor openlijke geweldpleging. Een dader die niets doet maar slechts deel uitmaakt van de groep waarin één of meer geweldplegers zitten, maakt zich ook schuldig aan openlijke geweldpleging. Als bij dat geweld sprake is van zware mishandeling, dan kan de rechter maximaal negen jaar gevangenisstraf opleggen.
Dit verbaast me.
Dan kan Estelle in theorie dus ook een gevangenisstraf opgelegd krijgen? :?
(Nog los van een eventuele straf voor de afgelegde valse verklaringen)
pi_115904650
quote:
[ afbeelding ]

Gelijk bEstelle!
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  Moderator / Miss SHO donderdag 23 augustus 2012 @ 13:32:31 #178
22592 crew  Ole
pi_115904746
quote:
Badr Hari na mishandeling: 'Je gaat toch geen aangifte doen'
22-08-12 10:04 uur
Badr Hari © Brunopress
De omstreden kickbokser Badr Hari zou een van zijn slachtoffers vorig jaar hebben bedreigd om hem geen aangifte te laten doen. Daarover bericht weekblad Nieuwe Revu woensdag. Hari had de man eerst ernstig toegetakeld in het café de Kleine Cooldown, waarna hij van hem eiste niet naar de politie te stappen.

'Je gaat toch geen aangifte doen, hè? Het is ook jullie schuld, laat ons toch met rust. Geen aangifte doen, hoor', zei Hari vlak na de mishandeling tegen de man, genaamd Olivier. Volgens Nieuwe Revu was Hari niet de enige betrokkene bij de vermeende mishandeling. Olivier had eerst twee klappen ontvangen van vrienden van de kickbokser en daarna kreeg hij pas een kopstoot van Hari.

Toen Olivier in elkaar zakte, sleepte Hari hem naar het damestoilet om de zojuist ontstane wond boven zijn wenkbrauw schoon te wassen. Daar zou Hari de man hebben verzocht om niet naar de politie te stappen. Wat vooraf ging aan de ruzie tussen Olivier en de kickbokser wordt niet duidelijk uit de reportage van het blad.

Hari zit momenteel vast op verdenking van zes mishandelingen, waaronder die van miljonair Koen Everink in een skybox tijdens Sensation White.
  † In Memoriam † donderdag 23 augustus 2012 @ 13:35:02 #179
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_115904840
Zoals een echte Marokkaan betaamt liefst met meerderen iemand in elkaar slaan. :Y
pi_115905384
quote:
99s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 13:35 schreef Cynix ® het volgende:
Zoals een echte Marokkaan betaamt liefst met meerderen iemand in elkaar slaan. :Y
Dat hij dat zelfs als professionele vechter nog het liefst doet laat toch wel een door en door verrot karakter zien. Ik heb ook wel eens geknokt maar het kwam echt nooit in me op groepsgewijs iemand te beuken. Zo extreem laf.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  donderdag 23 augustus 2012 @ 14:04:46 #181
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_115906016
Maar goed, Olivier z'n achternaam is dus kennelijk "de Fuyk", weten we al of het de broer van Daphne is, of hield Badr er nog een vriendinnetje op na?

Ik kwam Olivier trouwens als rich kid tegen in dit artikel uit de Grazia:
http://www.drieklomp.nl/content/publicaties/Grazia.pdf
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_115906284
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 14:04 schreef Leandra het volgende:
Maar goed, Olivier z'n achternaam is dus kennelijk "de Fuyk", weten we al of het de broer van Daphne is, of hield Badr er nog een vriendinnetje op na?

Ik kwam Olivier trouwens als rich kid tegen in dit artikel uit de Grazia:
http://www.drieklomp.nl/content/publicaties/Grazia.pdf
O jee, dan gaat de stelling dat het jaloerse mannen zijn niet echt op, aangezien dit net zo' n patserig heerschap is als Badr zelf.

Maar misschien ben ik nu zelf jaloers.
  donderdag 23 augustus 2012 @ 14:16:03 #183
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_115906448
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 14:12 schreef MightyMightyM het volgende:

[..]

O jee, dan gaat de stelling dat het jaloerse mannen zijn niet echt op, aangezien dit net zo' n patserig heerschap is als Badr zelf.

Maar misschien ben ik nu zelf jaloers.
Nee, bij Olivier zal de kwestie een andere zijn geweest, die is immers de broer van een ex.... de vraag is alleen, welke ex?
Als het de destijds zwangere Daphne is, dan had hij iig reden genoeg om Badr even aan te spreken, en jaloezie zal daarbij niet de hoofdreden zijn geweest.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_115906845
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 14:16 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nee, bij Olivier zal de kwestie een andere zijn geweest, die is immers de broer van een ex.... de vraag is alleen, welke ex?
Als het de destijds zwangere Daphne is, dan had hij iig reden genoeg om Badr even aan te spreken, en jaloezie zal daarbij niet de hoofdreden zijn geweest.
Ik dacht al sowieso dat jaloezie geen rol speelde hoor, maar je hebt mensen die dat denken...
  donderdag 23 augustus 2012 @ 14:46:48 #186
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_115907810
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 14:24 schreef MightyMightyM het volgende:

[..]

Ik dacht al sowieso dat jaloezie geen rol speelde hoor, maar je hebt mensen die dat denken...
Ja, ik weet, van die mensen die hun alfamannetjesstatus in gevaar zien komen zodra Badr in de buurt is :'(
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 23 augustus 2012 @ 14:47:49 #187
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_115907837
quote:
Darn, wat een lekkere foto van Bonjasky bij dat stukje :9~ :9
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_115908109
quote:
Miljonair spreekt: ik daagde Hari niet uit en ben mogelijk blijvend invalide

Koen Everink heeft vechtsporter Badr Hari en andere belagers op dancefeest Sensation geen enkele aanleiding gegeven om hem aan te vallen. De miljonair heeft geen enkel woord met hen gesproken, geen contact gehad en kende de mannen evenmin. Dit laat Everink, die waarschijnlijk blijvend invalide raakte, vanochtend weten in een verklaring.
De man achter de succesvolle reisorganisatie Eliza Was Here zou op de bewuste zondagochtend van 8 juli rond 03.00 uur, zij het licht aangeschoten, samen met iemand anders de skybox zijn binnengelopen waar Hari zich ook bevond. De persoon met wie Everink samen was is volgens zijn advocaat Alexander de Swart eveneens geen bekende van de gewezen K1-wereldkampioen en huidig kickbokser.

‘VOLSTREKT ZINLOOS GEWELD’
Nadat Everink naar het toilet was geweest, zou hij zijn aangevallen. Everink spreekt van volstrekt zinloos geweld en zware mishandeling.

De Swart benadrukt dat van enig drugsgebruik geen sprake was. “Everink heeft in zijn leven nog nooit drugs gebruik.” De verklaring is volgens hem een reactie op diverse geruchten over wat er is gebeurd, waaronder een ‘suggestieve column‘ van Leon de Winter over de “charmante en geestige” Hari.

Badr Hari zit op verdenking van deze en andere mishandelingen vast. Voor de mishandeling van Everink zit ook de 34-jarige Ferhat Y. uit Eindhoven vast: beiden zouden elkaar inmiddels beschuldigd hebben. Maandag werd een derde verdachte aangehouden, hij is gisteren vrijgelaten maar wordt nog wel verdacht.
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)k-blijvend-invalide/
pi_115908322
Ferhat gevonden. Ziet er ook niet gezellig uit.
  donderdag 23 augustus 2012 @ 16:40:20 #190
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_115912725
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 12:14 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Yep, en hij moet haar verteld hebben waarom ze moesten vluchten en wat er gebeurd was.
Ik neem aan dat hij het verteld heeft, in ieder geval moet het verhaal zodanig zijn geweest dat het een plotselinge aftocht legitimeert. Of.............. hij heeft tegen haar gelogen .
In beide gevallen klopt het niet dat Estelle zich van de domme houdt.
Zou hij tegen haar gelogen hebben, wat me onwaarschijnlijk lijkt dat ze dan toch niets vermoedt, heeft ze het hem nu ze het weet vergeven. Mocht ze er meer van geweten hebben toen, is het wel duidelijk, dan heeft ze iedereen bedonderd met haar schijnheilige gezicht.
Ik snap wel dat de advocaat het goedpraat met haar verliefdheid. :)
pi_115913710
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 16:40 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Yep, en hij moet haar verteld hebben waarom ze moesten vluchten en wat er gebeurd was.
Ik neem aan dat hij het verteld heeft, in ieder geval moet het verhaal zodanig zijn geweest dat het een plotselinge aftocht legitimeert. Of.............. hij heeft tegen haar gelogen .
Zou hij tegen haar gelogen hebben, wat me onwaarschijnlijk lijkt dat ze dan toch niets vermoedt, heeft ze het hem nu ze het weet vergeven. Mocht ze er meer van geweten hebben toen, is het wel duidelijk, dan heeft ze iedereen bedonderd met haar schijnheilige gezicht.
Maar...Maar...Iets vermoeden, dan suggereer je dat Estelle nadenkt?
pi_115914217
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 16:40 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Denk je echt dat ze niet weet wat er gebeurd is ze heeft het gezien ze stond er zelf bij toch? Wel meer mensen denk ik zijn die al verhoord? Maar ik snap niet wat mensen van Estellle verwachten dat ze hem gaat verraden? Dat ze bij hem weg gaat? Dat gaat ze niet doen. Door dit geval zie je dat daar bij de Bnn-ers ook hele normale mensen tussen zitten. Estelle is niks meer en minder als de rest van Nederland. Ze is verliefd ze was ook erg jong toen ze ging trouwen kinderen krijgen enz. Misschien is ze die verlorentijd nu aan het in halen. Iedereen blaast het heel erg op. Bijna niemand gaat zijn of haar vriend /man verraden
  donderdag 23 augustus 2012 @ 17:05:11 #193
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_115914302
Mwoah, sommige mensen hebben nog wel scrupules en eergevoel. Zeker als het gaat over dit soort zware mishandelingen. Maar daar beticht ik Estelle niet van.
pi_115914328
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 17:03 schreef simpelintje het volgende:

[..]

Denk je echt dat ze niet weet wat er gebeurd is ze heeft het gezien ze stond er zelf bij toch? Wel meer mensen denk ik zijn die al verhoord? Maar ik snap niet wat mensen van Estellle verwachten dat ze hem gaat verraden? Dat ze bij hem weg gaat? Dat gaat ze niet doen. Door dit geval zie je dat daar bij de Bnn-ers ook hele normale mensen tussen zitten. Estelle is niks meer en minder als de rest van Nederland. Ze is verliefd ze was ook erg jong toen ze ging trouwen kinderen krijgen enz. Misschien is ze die verlorentijd nu aan het in halen. Iedereen blaast het heel erg op. Bijna niemand gaat zijn of haar vriend /man verraden
Sorry, maar als de beschuldigingen waar zijn heeft hij 6 stuks mishandeling cq brandstoichting op zijn naam staan. Hoe verliefd ook, ik vind dat een moeder haar kinderen daar niet aan bloot moet stellen. Wat als ie zijn geduld bij haar kids verliest?
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_115914348
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 17:03 schreef simpelintje het volgende:

[..]

Dus jij vindt het wel okee als Estelle meineed zou plegen vanwege die 'diepe verliefdheid' ?
pi_115914468
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 17:06 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dus jij vindt het wel okee als Estelle meineed zou plegen vanwege die 'diepe verliefdheid' ?
Ja ik snap haar wel ik denk heel veel mensen wel.
pi_115914495
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 14:16 schreef Leandra het volgende:

[..]

De desbetreffende ex heet Rosa Monshouwer, zij is de stiefzus van Olivier. Ze werkte als toiletjuf bij Jimmy Woo. Ze schijnt ook wat met Gerges Hesdey te hebben gehad.

[ Bericht 0% gewijzigd door proud_mami op 23-08-2012 17:19:27 ]
pi_115914509
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 17:08 schreef simpelintje het volgende:

[..]

Ja ik snap haar wel ik denk heel veel mensen wel.
Echt niet te geloven dit. Sta helemaal perplex :o
pi_115914584
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 17:09 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Echt niet te geloven dit. Sta helemaal perplex :o
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 17:05 schreef Ripley het volgende:

[..]

Sorry, maar als de beschuldigingen waar zijn heeft hij 6 stuks mishandeling cq brandstoichting op zijn naam staan. Hoe verliefd ook, ik vind dat een moeder haar kinderen daar niet aan bloot moet stellen. Wat als ie zijn geduld bij haar kids verliest?
Als het allemaal fout gaat is het haar probleem
  † In Memoriam † donderdag 23 augustus 2012 @ 17:11:17 #200
240917 Mula
pi_115914620
Ik sluit niet uit dat Estelle te bang is om bij hem weg te gaan. Een voet die bijna van een been is afgetrapt loopt niet zo lekker, en al helemaal niet in de laatste designerpumps. Ze zal in ieder geval snugger genoeg zijn om dat te bedenken...
  donderdag 23 augustus 2012 @ 17:12:31 #201
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_115914686
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 17:10 schreef simpelintje het volgende:

Als het allemaal fout gaat is het haar probleem
En die van de kinderen die de living daylights uit ze geslagen krijgen omdat ze in zijn zone kwamen.
Wat een manier van tegen dingen aankijken. Te bizar.
pi_115914762
quote:
9s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 17:12 schreef Copycat het volgende:

[..]

En die van de kinderen die de living daylights uit ze geslagen krijgen omdat ze in zijn zone kwamen.
Wat een manier van tegen dingen aankijken. Te bizar.
Wat wil je er tegen doen. Ik maak me niet druk om hun relaie en haar kinderen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')