Dit verbaast me.quote:De tegenstrijdige verklaringen van de twee hoofdverdachten spelen de politie en het OM in de kaart. Voor het delict ’openlijke geweldpleging’ is het niet noodzakelijk dat precies vaststaat wie wat heeft gedaan.
Het zelf plegen van geweld is sinds 2000 zelfs geen vereiste meer voor openlijke geweldpleging. Een dader die niets doet maar slechts deel uitmaakt van de groep waarin één of meer geweldplegers zitten, maakt zich ook schuldig aan openlijke geweldpleging. Als bij dat geweld sprake is van zware mishandeling, dan kan de rechter maximaal negen jaar gevangenisstraf opleggen.
Gelijk bEstelle!quote:
quote:Badr Hari na mishandeling: 'Je gaat toch geen aangifte doen'
22-08-12 10:04 uur
Badr Hari © Brunopress
De omstreden kickbokser Badr Hari zou een van zijn slachtoffers vorig jaar hebben bedreigd om hem geen aangifte te laten doen. Daarover bericht weekblad Nieuwe Revu woensdag. Hari had de man eerst ernstig toegetakeld in het café de Kleine Cooldown, waarna hij van hem eiste niet naar de politie te stappen.
'Je gaat toch geen aangifte doen, hè? Het is ook jullie schuld, laat ons toch met rust. Geen aangifte doen, hoor', zei Hari vlak na de mishandeling tegen de man, genaamd Olivier. Volgens Nieuwe Revu was Hari niet de enige betrokkene bij de vermeende mishandeling. Olivier had eerst twee klappen ontvangen van vrienden van de kickbokser en daarna kreeg hij pas een kopstoot van Hari.
Toen Olivier in elkaar zakte, sleepte Hari hem naar het damestoilet om de zojuist ontstane wond boven zijn wenkbrauw schoon te wassen. Daar zou Hari de man hebben verzocht om niet naar de politie te stappen. Wat vooraf ging aan de ruzie tussen Olivier en de kickbokser wordt niet duidelijk uit de reportage van het blad.
Hari zit momenteel vast op verdenking van zes mishandelingen, waaronder die van miljonair Koen Everink in een skybox tijdens Sensation White.
Dat hij dat zelfs als professionele vechter nog het liefst doet laat toch wel een door en door verrot karakter zien. Ik heb ook wel eens geknokt maar het kwam echt nooit in me op groepsgewijs iemand te beuken. Zo extreem laf.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:35 schreef Cynix ® het volgende:
Zoals een echte Marokkaan betaamt liefst met meerderen iemand in elkaar slaan.
O jee, dan gaat de stelling dat het jaloerse mannen zijn niet echt op, aangezien dit net zo' n patserig heerschap is als Badr zelf.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:04 schreef Leandra het volgende:
Maar goed, Olivier z'n achternaam is dus kennelijk "de Fuyk", weten we al of het de broer van Daphne is, of hield Badr er nog een vriendinnetje op na?
Ik kwam Olivier trouwens als rich kid tegen in dit artikel uit de Grazia:
http://www.drieklomp.nl/content/publicaties/Grazia.pdf
Nee, bij Olivier zal de kwestie een andere zijn geweest, die is immers de broer van een ex.... de vraag is alleen, welke ex?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:12 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
O jee, dan gaat de stelling dat het jaloerse mannen zijn niet echt op, aangezien dit net zo' n patserig heerschap is als Badr zelf.
Maar misschien ben ik nu zelf jaloers.
Ik dacht al sowieso dat jaloezie geen rol speelde hoor, maar je hebt mensen die dat denken...quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, bij Olivier zal de kwestie een andere zijn geweest, die is immers de broer van een ex.... de vraag is alleen, welke ex?
Als het de destijds zwangere Daphne is, dan had hij iig reden genoeg om Badr even aan te spreken, en jaloezie zal daarbij niet de hoofdreden zijn geweest.
Ja, ik weet, van die mensen die hun alfamannetjesstatus in gevaar zien komen zodra Badr in de buurt isquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:24 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Ik dacht al sowieso dat jaloezie geen rol speelde hoor, maar je hebt mensen die dat denken...
Darn, wat een lekkere foto van Bonjasky bij dat stukjequote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:35 schreef Eef999 het volgende:
Je ziet dat Badr worstelt met zijn emoties
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)k-blijvend-invalide/quote:Miljonair spreekt: ik daagde Hari niet uit en ben mogelijk blijvend invalide
Koen Everink heeft vechtsporter Badr Hari en andere belagers op dancefeest Sensation geen enkele aanleiding gegeven om hem aan te vallen. De miljonair heeft geen enkel woord met hen gesproken, geen contact gehad en kende de mannen evenmin. Dit laat Everink, die waarschijnlijk blijvend invalide raakte, vanochtend weten in een verklaring.
De man achter de succesvolle reisorganisatie Eliza Was Here zou op de bewuste zondagochtend van 8 juli rond 03.00 uur, zij het licht aangeschoten, samen met iemand anders de skybox zijn binnengelopen waar Hari zich ook bevond. De persoon met wie Everink samen was is volgens zijn advocaat Alexander de Swart eveneens geen bekende van de gewezen K1-wereldkampioen en huidig kickbokser.
‘VOLSTREKT ZINLOOS GEWELD’
Nadat Everink naar het toilet was geweest, zou hij zijn aangevallen. Everink spreekt van volstrekt zinloos geweld en zware mishandeling.
De Swart benadrukt dat van enig drugsgebruik geen sprake was. “Everink heeft in zijn leven nog nooit drugs gebruik.” De verklaring is volgens hem een reactie op diverse geruchten over wat er is gebeurd, waaronder een ‘suggestieve column‘ van Leon de Winter over de “charmante en geestige” Hari.
Badr Hari zit op verdenking van deze en andere mishandelingen vast. Voor de mishandeling van Everink zit ook de 34-jarige Ferhat Y. uit Eindhoven vast: beiden zouden elkaar inmiddels beschuldigd hebben. Maandag werd een derde verdachte aangehouden, hij is gisteren vrijgelaten maar wordt nog wel verdacht.
Yep, en hij moet haar verteld hebben waarom ze moesten vluchten en wat er gebeurd was.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
+ Badr had een bloedende hand. Dat kan haar toch niet ontgaan zijn?
Maar...Maar...Iets vermoeden, dan suggereer je dat Estelle nadenkt?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:40 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Yep, en hij moet haar verteld hebben waarom ze moesten vluchten en wat er gebeurd was.
Ik neem aan dat hij het verteld heeft, in ieder geval moet het verhaal zodanig zijn geweest dat het een plotselinge aftocht legitimeert. Of.............. hij heeft tegen haar gelogen .
In beide gevallen klopt het niet dat Estelle zich van de domme houdt.
Zou hij tegen haar gelogen hebben, wat me onwaarschijnlijk lijkt dat ze dan toch niets vermoedt, heeft ze het hem nu ze het weet vergeven. Mocht ze er meer van geweten hebben toen, is het wel duidelijk, dan heeft ze iedereen bedonderd met haar schijnheilige gezicht.
Ik snap wel dat de advocaat het goedpraat met haar verliefdheid.
Denk je echt dat ze niet weet wat er gebeurd is ze heeft het gezien ze stond er zelf bij toch? Wel meer mensen denk ik zijn die al verhoord? Maar ik snap niet wat mensen van Estellle verwachten dat ze hem gaat verraden? Dat ze bij hem weg gaat? Dat gaat ze niet doen. Door dit geval zie je dat daar bij de Bnn-ers ook hele normale mensen tussen zitten. Estelle is niks meer en minder als de rest van Nederland. Ze is verliefd ze was ook erg jong toen ze ging trouwen kinderen krijgen enz. Misschien is ze die verlorentijd nu aan het in halen. Iedereen blaast het heel erg op. Bijna niemand gaat zijn of haar vriend /man verradenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:40 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Yep, en hij moet haar verteld hebben waarom ze moesten vluchten en wat er gebeurd was.
Ik neem aan dat hij het verteld heeft, in ieder geval moet het verhaal zodanig zijn geweest dat het een plotselinge aftocht legitimeert. Of.............. hij heeft tegen haar gelogen .
In beide gevallen klopt het niet dat Estelle zich van de domme houdt.
Zou hij tegen haar gelogen hebben, wat me onwaarschijnlijk lijkt dat ze dan toch niets vermoedt, heeft ze het hem nu ze het weet vergeven. Mocht ze er meer van geweten hebben toen, is het wel duidelijk, dan heeft ze iedereen bedonderd met haar schijnheilige gezicht.
Ik snap wel dat de advocaat het goedpraat met haar verliefdheid.
Sorry, maar als de beschuldigingen waar zijn heeft hij 6 stuks mishandeling cq brandstoichting op zijn naam staan. Hoe verliefd ook, ik vind dat een moeder haar kinderen daar niet aan bloot moet stellen. Wat als ie zijn geduld bij haar kids verliest?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:03 schreef simpelintje het volgende:
[..]
Denk je echt dat ze niet weet wat er gebeurd is ze heeft het gezien ze stond er zelf bij toch? Wel meer mensen denk ik zijn die al verhoord? Maar ik snap niet wat mensen van Estellle verwachten dat ze hem gaat verraden? Dat ze bij hem weg gaat? Dat gaat ze niet doen. Door dit geval zie je dat daar bij de Bnn-ers ook hele normale mensen tussen zitten. Estelle is niks meer en minder als de rest van Nederland. Ze is verliefd ze was ook erg jong toen ze ging trouwen kinderen krijgen enz. Misschien is ze die verlorentijd nu aan het in halen. Iedereen blaast het heel erg op. Bijna niemand gaat zijn of haar vriend /man verraden
Dus jij vindt het wel okee als Estelle meineed zou plegen vanwege die 'diepe verliefdheid' ?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:03 schreef simpelintje het volgende:
[..]
Denk je echt dat ze niet weet wat er gebeurd is ze heeft het gezien ze stond er zelf bij toch? Wel meer mensen denk ik zijn die al verhoord? Maar ik snap niet wat mensen van Estellle verwachten dat ze hem gaat verraden? Dat ze bij hem weg gaat? Dat gaat ze niet doen. Door dit geval zie je dat daar bij de Bnn-ers ook hele normale mensen tussen zitten. Estelle is niks meer en minder als de rest van Nederland. Ze is verliefd ze was ook erg jong toen ze ging trouwen kinderen krijgen enz. Misschien is ze die verlorentijd nu aan het in halen. Iedereen blaast het heel erg op. Bijna niemand gaat zijn of haar vriend /man verraden
Ja ik snap haar wel ik denk heel veel mensen wel.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dus jij vindt het wel okee als Estelle meineed zou plegen vanwege die 'diepe verliefdheid' ?
De desbetreffende ex heet Rosa Monshouwer, zij is de stiefzus van Olivier. Ze werkte als toiletjuf bij Jimmy Woo. Ze schijnt ook wat met Gerges Hesdey te hebben gehad.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, bij Olivier zal de kwestie een andere zijn geweest, die is immers de broer van een ex.... de vraag is alleen, welke ex?
Als het de destijds zwangere Daphne is, dan had hij iig reden genoeg om Badr even aan te spreken, en jaloezie zal daarbij niet de hoofdreden zijn geweest.
Echt niet te geloven dit. Sta helemaal perplexquote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:08 schreef simpelintje het volgende:
[..]
Ja ik snap haar wel ik denk heel veel mensen wel.
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Echt niet te geloven dit. Sta helemaal perplex
Als het allemaal fout gaat is het haar probleemquote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:05 schreef Ripley het volgende:
[..]
Sorry, maar als de beschuldigingen waar zijn heeft hij 6 stuks mishandeling cq brandstoichting op zijn naam staan. Hoe verliefd ook, ik vind dat een moeder haar kinderen daar niet aan bloot moet stellen. Wat als ie zijn geduld bij haar kids verliest?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |