abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115896126
en dat is allemaal heel snel, maar dit is een vrouw die niets anders gedaan heeft dan dat ze op zoek is geweest naar liefde.

jeetje, laat ik nou gedacht hebben dat ze getrouwd was, maar blijkbaar zijn die ook gewoon buitenshuis op zoek naar liefde, zal wel heel normaal zijn allemaal.

wat ik ook apart vind; een nieuwe verklaring afleggen. waarom? als je al een verklaring afgelegd hebt ga je toch niet opnieuw een verklaring afleggen? zo werkt dat toch niet?
wat haar nieuwe vriendje dan ook verklaard mag hebben en later anders gezegd heeft, dat verandert in beginsel toch niets aan wat zij gezien of gehoord heeft? dus dat kan dan met 1 telefoontje: mevrouw Cruijf, na een nachtje slapen; kunt u zich misschien inmiddels nog iets meer herinneren?
nee? ok, verklaring blijft in dossier. maar blijkbaar moest er iets gewijzigd worden of opnieuw gedaan worden.

ook heel naar dat het NET ALS VOOR ZOVEEL ANDERE VROUWEN allemaal eventjes een beetje anders loopt deze zomer voor haar.
Tuurlijk, dat overkomt hele volksstammen, je ontmoet een leuke nieuwe vriend terwijl je je echtgenoot nog niet de deur uit hebt gedaan en prompt zit je zomaar opeens midden in een slechte soap incl afluisterapparatuur, vechtersbazen, criminelen, hell's angels, invalide geschopte mannen en 3 maanden cel voor je nieuwe vriendje.
ja dat overkomt echt massa's vrouwen elke zomer.
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
pi_115896181
quote:
11s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 19:00 schreef Copycat het volgende:
:o

Wat een tegenstrijdig bericht.
Een nieuwe verklaring, maar de vorige was helemaal niet vals. En ze blijft op hem wachten, maar ze dacht de liefde gevonden te hebben en dat liep toch net effe anders.
Ja ik ben ook even in de war, wat bedoelt ze nou allemaal?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  † In Memoriam † donderdag 23 augustus 2012 @ 07:15:59 #128
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_115896196
quote:
11s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 19:00 schreef Copycat het volgende:
:o

Wat een tegenstrijdig bericht.
Een nieuwe verklaring, maar de vorige was helemaal niet vals. En ze blijft op hem wachten, maar ze dacht de liefde gevonden te hebben en dat liep toch net effe anders.
Nee hoor, ze is nog steeds net zo verliefd als dat ze dom is. :Y
En trouwens, als ze het niet meer was, zou ze het niet vertellen. Misschien zelfs uit angst voor Badr. :+
Dat Privé stelt dat het allemaal even anders liep is voor hun rekening.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_115896291
ben toch wel heel benieuwd hoe lang en hoe ver ze hier mee doorgaat, wanneer dat onherroepelijke moment aan breekt dat ze de bladen weer opzoekt met een; 'ja jeetje wat was ik raar bezig he, hihi'
pi_115896366
quote:
Badr verder in het nauw

door John van den Heuvel

AMSTERDAM, donderdag

Badr Hari’s lezing dat hij zakenman Koen Everink slechts een tik met zijn rechterhand heeft gegeven, komt steeds meer onder druk te staan.

Naast het slachtoffer en getuigen heeft nu ook medeverdachte Ferhat Y. zeer belastende verklaringen over de kickbokskampioen afgelegd, blijkt uit onderzoek van deze krant.

Badr Hari en de uit Eindhoven afkomstige Ferhat Y. worden door het openbaar ministerie als hoofdverdachten gezien van de mishandeling in de Amsterdam ArenA op 8 juli jongstleden. In de officiële politieverhoren wijzen beide mannen elkaar aan als dader.

Bloedneus

Badr beweert dat al het ernstige letsel is toegebracht door Y., terwijl deze verdachte stelt: „Ik zag dat Badr Koen begon te slaan en schoppen. Ik sprong tussenbeide en kreeg toen van Badr een klap, waardoor ik een bloedneus opliep.”

Y. heeft tegenover de recherche verklaard verbolgen te zijn dat Badr Hari hem de schuld in de schoenen probeert te schuiven. Volgens Y. heeft hij Koen Everink zelfs getracht te helpen.
PAGINA 8: Celstraf tot negen jaar
bron

quote:
Celstraf tot 9 jaar
Van een onzer verslaggevers

AMSTERDAM, donderdag

Volgens de advocaat van Y., mr. Marijn Zuketto, wijst buiten Badr Hari niemand zijn cliënt aan als hoofdrolspeler. „Juist waar het neerkomt op het toebrengen van de ernstigste verwondingen lijkt niets verder in de richting van mijn cliënt te wijzen.”

Beide mannen zijn niet alleen door het slachtoffer als belager aangewezen, maar ook door diverse getuigen die zich tijdens de mishandeling op zondag 8 juli in skybox 233 in de Amsterdam ArenA bevonden. Het onderzoek heeft inmiddels aangetoond dat Badr Hari kort voor hij Everink aanviel een barmeisje aan de arm naar buiten geleidde, kennelijk om te voorkomen dat zij alarm zou slaan.

In de kaart

De tegenstrijdige verklaringen van de twee hoofdverdachten spelen de politie en het OM in de kaart. Voor het delict ’openlijke geweldpleging’ is het niet noodzakelijk dat precies vaststaat wie wat heeft gedaan.

Het zelf plegen van geweld is sinds 2000 zelfs geen vereiste meer voor openlijke geweldpleging. Een dader die niets doet maar slechts deel uitmaakt van de groep waarin één of meer geweldplegers zitten, maakt zich ook schuldig aan openlijke geweldpleging. Als bij dat geweld sprake is van zware mishandeling, dan kan de rechter maximaal negen jaar gevangenisstraf opleggen.

De Amsterdamse politie heeft deze week een derde verdachte gearresteerd van de zware mishandeling van Everink. Na verhoor is de man heengezonden, maar hij blijft verdachte.

Estelle Cruijff moet zich begin september bij de rechtercommissaris melden voor nieuw verhoor. In haar eerste verhoor op zondag 8 juli verklaarde Estelle niets te hebben gezien. „Ik stond met Badr Hari op het balkon van de skybox”, verklaarde ze letterlijk. De politie beschikt inmiddels over zes meldingen en aangiften van zware mishandelingen door Badr Hari.
bron
pi_115896413
Als Estelle zich op opnieuw moet melden en opnieuw een verklaring afleggen dan komt dat waarschijnlijk omdat een getuige iets heeft verklaard dat haar verklaring op losse schroeven zet?
anders hoeft ze toch niets opnieuw te verklaren?
  Moderator donderdag 23 augustus 2012 @ 08:13:56 #132
184769 crew  Deisyy
pi_115896567
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 07:47 schreef Mylene het volgende:

[..]

bron

[..]

bron
Als Badr Hari met Estelle op het balkon stond kan hij nooit met zijn vlakke hand een klap aan Everink hebben uitgedeeld.

Ik bijna geloof ga hetze ies.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_115896599
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 07:53 schreef WRH het volgende:
Als Estelle zich op opnieuw moet melden en opnieuw een verklaring afleggen dan komt dat waarschijnlijk omdat een getuige iets heeft verklaard dat haar verklaring op losse schroeven zet?
anders hoeft ze toch niets opnieuw te verklaren?
Ze had toch Badr zijn versie in eerste instantie gesteund dat hij er niets mee te maken had? Dat alleen al is een reden om haar opnieuw te laten komen. De vraag is dan of ze ook dit keer Badr zijn nieuwe verklaring steunt. Dat is dan ook weer in strijd met wat getuigen zeggen.
pi_115897313
precies, dus ze blijft dan discutabele verklaringen afleggen. En ze hebben inmiddels weer contact, zij ook met de advocate van Badr, dus ze zal uitstekende instructies krijgen over wat ze moet gaan melden om het er voor Badr zo voordelig mogelijk uit te laten zien. Hoe lang gaat die soap dan nog door met haar?
pi_115897830
toch maar weer hier, het andere topic is wederom gezouzoud.
pi_115897917
Wel raar dat Estelle ook Ficq heeft als advocaat. Is toch zoiets als belangenverstrengeling.Dat dat mag?
  donderdag 23 augustus 2012 @ 09:49:44 #137
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_115897980
Ze hebben toch hetzelfde belang?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_115898007
Ik snap er echt niks van.
Haar verklaring was toch dat ze niks heeft gezien? Dat blijft dan toch overeind, ongeacht of hij wel of niet heeft bekend?

En niks gezien is heel iets anders dan stellen dat hij er niks mee te maken heeft.

Ik vraag me af of we gaan weten wat er echt is gebeurd. Het is best wel eng dat hij nog wel de tegenwoordigheid van geest heeft het barmeisje weg te voeren, zo berekenend. Vraag me dan echt af of hij dat ook bij Estelle heeft gedaan. En als ze wel iets heeft gezien, hoe zit zij dan vervolgens met hem in z' n bling bling waggie op weg naar huis? "Schatje, dat was best een hard tikkie, hihi"? En hij al strelend door haar lange haren "stil maar poppie"?

Overigens heeft Henny met zijn geblaat weer ruimte in de Story gekregen. Hij wil een aanklacht tegen haar indienen omdat ze de achternaam Cruijff bevlekt. Zou wat worden zeg, als alle familie van mensen die een fout begaan, diegene gaan aanklagen..
pi_115898036
quote:
11s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 09:49 schreef Copycat het volgende:
Dat denk ik niet eigenlijk. Badr is volgens mij haar eerste client en het doel is hem uit de cel te houden. Dat gaat niet perse samen met Estelle ook uit de cel houden bij wijze van spreken.
Leugens in een verklaring kan heel beroerd voor Estelle zijn maar erg voordelig voor Badr.
Volgens mij is het in een zaak als deze helemaal niet handig om dezelfde advocaat te hebben.
  donderdag 23 augustus 2012 @ 09:52:36 #140
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_115898038
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 09:46 schreef eskil het volgende:
Wel raar dat Estelle ook Ficq heeft als advocaat. Is toch zoiets als belangenverstrengeling.Dat dat mag?
Vooralsnog hebben ze geen tegenstrijdige belangen, dus in principe kan het nog.
Daarbij heeft Estelle om nog niets gedaan waarvoor ze een advocaat nodig heeft, dus Ficq heeft in deze slechts een adviserende cq woordvoerende rol.

Dat ze daarbij niet zal adviseren wat haar cliënt (Badr) schaadt is een ander verhaal, en het risico wat Estelle neemt.
Ik neem aan dat ze voor de echtscheiding een andere advocaat heeft, dus bij twijfel kan ze die ook nog om advies vragen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_115898078
en Stellie kan zich wel ergeren aan de berichtgeving omtrent haar valse verklaring, maar notabene haar/hun eigen advocate heeft toch gesuggereerd dat ze loog uit diepe verliefdheid? Waarom zou Ficq zoiets belastends zeggen als het niet waar is?
pi_115898079
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 09:52 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik neem aan dat ze voor de echtscheiding een andere advocaat heeft, dus bij twijfel kan ze die ook nog om advies vragen.
die verwacht ik niet, de ene is een persoons-/familie recht advocaat, de ander een strafrecht advocaat, dat zijn 2 hele verschillende disciplines.
Ik zou in een strafrecht zaak mijn vingers niet willen branden met een familie recht advocaat. (of omgekeerd), zeker niet met zo'n high profile zaak.
pi_115898095
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 09:54 schreef MightyMightyM het volgende:
en Stellie kan zich wel ergeren aan de berichtgeving omtrent haar valse verklaring, maar notabene haar/hun eigen advocate heeft toch gesuggereerd dat ze loog uit diepe verliefdheid? Waarom zou Ficq zoiets belastends zeggen als het niet waar is?
is misschien in belang van haar client; Badr kan er niets aan doen, andere mensen hebben gelogen, hij zelf is een slachtoffer van verliefde bakvisjes ;)
pi_115898118
quote:
11s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 09:49 schreef Copycat het volgende:
Jazeker helemaal waar! :@ Nou dat gaat dan waarschijnlijk meineed worden.
pi_115898120
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 09:54 schreef WRH het volgende:

[..]

is misschien in belang van haar client; Badr kan er niets aan doen, andere mensen hebben gelogen, hij zelf is een slachtoffer van verliefde bakvisjes ;)
Goed punt, maar op zich is toch wel vastgesteld dat hij ook in eerste instantie heeft gelogen?
pi_115898142
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 09:56 schreef MightyMightyM het volgende:

[..]

Goed punt, maar op zich is toch wel vastgesteld dat hij ook in eerste instantie heeft gelogen?
ja maar dat was om zijn bakvisje te beschermen ;)
tegen al die negatieve publiciteit.
pi_115898160
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 09:57 schreef WRH het volgende:

[..]

ja maar dat was om zijn bakvisje te beschermen ;)
tegen al die negatieve publiciteit.
Jij zou advocaat moeten worden
pi_115898184
liever niet van zo'n Badr. vraag mij altijd af hoe dat soort advocaten met zulke zaken zelf slapen...
  donderdag 23 augustus 2012 @ 10:02:09 #149
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_115898254
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 09:54 schreef WRH het volgende:

[..]

die verwacht ik niet, de ene is een persoons-/familie recht advocaat, de ander een strafrecht advocaat, dat zijn 2 hele verschillende disciplines.
Ik zou in een strafrecht zaak mijn vingers niet willen branden met een familie recht advocaat. (of omgekeerd), zeker niet met zo'n high profile zaak.
Nee, maar op het moment dat ze twijfels heeft over een advies van Ficq heeft ze wel iemand waarmee ze even kan overleggen.
Een advocaat familierecht kan haar iig adviseren een andere advocaat te nemen voor bijstand in de Badr-kwestie.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_115898537
Ik vraag me af wat dit voor resultaat heeft voor zijn sport. Las van de week in een blaadje een kort stukje waarin werd vermeld dat een 17-jarige kickbokser levenslang is geroyeerd omdat hij een meisje een gebroken kaak had geslagen. Dan moet dit alles voor Badr toch zeker gevolgen hebben.
Don't you love her madly?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')