Ik denk omdat Brammetje ook nooit zeurt als Albert weer eens kwijlend zijn eigen musicals verheerlijkt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:30 schreef alors het volgende:
Ik heb het ook gezien ja. Moest overigens wel even lachen toen Albert kritisch was op de uitspraken van de advocaat van Badr.
Als Brammetje naast hem staat, die de grootste boeven van het land verdedigt, komt ie nooit met kritische vragen op de proppen en nu vindt hij het opeens wel raar dat een advocaat wat zegt over de onschuld/onbewezen schuld van zijn cliënt.
Ja, dan ben je al zo' n proleet die als getrouwde man dergelijke feesten bezoekt en dan ook nog eens zo bijdehand.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:37 schreef Cynix ® het volgende:
Overigens zou de bewuste opmerking van Koen Everink (tegen Estelle), die de vlam in de pan deed slaan, zijn: "Zo, is het geld van Gullit op?"
Tsja, dan vráág je er wel om.
quote:wo 22 aug 2012, 10:29 |lees voor
De Winter geschrokken van reacties op Hari-column AMSTERDAM - Leon de Winter is flink geschrokken van de heftige reacties die zijn column over Badr Hari hebben losgemaakt. De Winter schreef maandag voor weekblad Elsevier een stukje waarin hij zijn bewondering uitsprak voor de van zes gevallen van zware mishandeling verdachte kickbokser. Het gevolg: vele honderden boze en verontwaardigde reacties. “Sommige zijn schokkend. Ik wist niet dat Badr Hari zo wordt gevreesd en gehaat. Waar kom dat allemaal vandaan? Ik heb geen idee”, zo vraagt de schrijver zich af op zijn eigen site.
De winter heeft naar eigen zeggen ook haatmail gekregen naar aanleiding van de column. Hij noemt Hari daarin “een parel voor de samenleving.” Volgens De Winter maakt de kickbokser overval waar hij komt agressie los. Zo ook in de skybox van de ArenA tijdens Sensation White, waar Hari ondernemer Koen Everink ernstig zou hebben toegetakeld. De Winter schreef in Elsevier: “Zijn aanwezigheid verstoort de mannelijke pikorde. Alle alfamannetjes raken van streek als Badr binnenstapt. En dat betekent dat er mannen zijn die hem uitdagen, zeker als ze gezopen en gesnoven hebben (wat had slachtoffer Koen, een getrouwde man, ‘s nachts om half vier in de Arena te zoeken, en wat zat er zoal in zijn bloed?)."
Op zijn blog herhaalt De Winter die redenatie nog maar eens. “Wie ’s nachts om half vier niet in disco’s komt, loopt geen risico om mensen als Badr tegen te komen. Ik loop niet ’s nachts om half vier South Central LA in – daar kunnen situaties ontstaan die ik niet kan controleren. Wat is er met deze man dat zoveel commotie en emotie teweegbrengt? Ik heb geen idee…”
Hij gaat verder: “Ik beweer niet dat Badr een onschuldig lam is: zijn werk is het toebrengen van ernstig letsel aan zijn tegenstander. Dat is de aard van het spel. Dat doet hij in een ring of een kooi. De finale, dodelijke slag is verboden – twee keer heeft Badr Hari nog een slag gegeven nadat de scheidsrechter de strijd had beëindigd. Dat is ernstig. Ik wil weten hoe dat bij hem functioneert. En ik wil ook weten onder welke omstandigheden hij zijn ‘cool’ verliest en mensen die hem uitdagen en sarren een klap geeft.”
Dit vind ik heel erg stuitend. Het feit dat hij er maar vanuit gaat dat Badr uitgedaagd en gesard wordt.quote:De finale, dodelijke slag is verboden – twee keer heeft Badr Hari nog een slag gegeven nadat de scheidsrechter de strijd had beëindigd. Dat is ernstig. Ik wil weten hoe dat bij hem functioneert. En ik wil ook weten onder welke omstandigheden hij zijn ‘cool’ verliest en mensen die hem uitdagen en sarren een klap geeft.”
Boschenaar net als Albert Verlinden.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:25 schreef ThunderBitch het volgende:
Waar woont die jongen, onder een steen?
quote:wo 22 aug 2012, 15:57 |lees voor
Derde verdachte Sensation-mishandeling opgepakt door John van den Heuvel
AMSTERDAM - De Amsterdamse politie heeft een derde verdachte gearresteerd van de zware mishandeling van zakenman Koen Everink tijdens dancefeest Sensation in de Amsterdam Arena.
De man is eergisteren aangehouden op verdenking van betrokkenheid bij de afranseling. Hij is door getuigen aangewezen als een van de belagers van Koen Everink. De verdachte is vanmiddag na uitgebreide verhoren weer heengezonden.
Hij blijft verdachte maar het openbaar ministerie beschouwt hem vooralsnog niet als de belangrijkste verdachte. Justitie gaat er nog altijd vanuit dat de ernstige verwondingen van Everink zijn toegebracht door Badr Hari en een andere hoofdverdachte, de uit Eindhoven afkomstige Turk Ferhat Y.
Barmeisje
Beide mannen zijn niet alleen door het slachtoffer als dader aangewezen, maar ook door diverse getuigen die zich tijdens de mishandeling op zondag 8 juli in skybox 233 in de Amsterdam Arena bevonden. Het onderzoek heeft inmiddels aangetoond dat Badr Hari kort voor hij Everink aanviel een barmeisje aan de arm naar buiten geleidde, kennelijk om te voorkomen dat zij alarm zou slaan.
Daarna zouden vooral Ferhat en Badr op Everink hebben ingeslagen en geschopt. Badr Hari heeft tijdens zijn verhoor toegegeven zijn slachtoffer met de buitenkant van zijn rechterhand een tik te hebben gegeven. Uit het politieonderzoek komt echter naar voren dat deze lezing haaks staat op verklaringen van Everink, andere getuigen en medeverdachte Ferhat Y.
Bloedneus
Laatstgenoemde heeft tegenover de recherche verklaard verbolgen te zijn dat Badr Hari hem de schuld in de schoenen probeert te schuiven. Volgens Y. heeft hij Koen Everink zelfs getracht te helpen. “Ik zag dat Badr Koen begon te slaan en schoppen,”aldus Y. tegenover de politie. “Ik sprong tussenbeide en kreeg toen van Badr een klap, waardoor ik een bloedneus opliep.”
De politie beschikt inmiddels over zes meldingen en aangiften over zware mishandelingen door Badr Hari. Naast drie al eerder bekende slachtoffers (Everink, Jeroen van der Berg en Olivier de Fuyk) hebben ook een Italiaanse man en twee vrouwen verklaringen of aangiften over geweld door Badr Hari afgelegd.
Heeft John nu ook al bevoegdheden om vermeende criminelen op te pakken?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:11 schreef MightyMightyM het volgende:
Derde verdachte Sensation-mishandeling opgepakt door John van den Heuvel
[..]
bronquote:'Estelle blijft Badr steunen'
Estelle Cruijff blijft op haar vriend Badr Hari wachten, ondanks zijn aanhouding vier weken geleden.
Estelle legde een nieuwe verklaring bij de politie af, nadat er bekend werd dat Badr van zes mishandelingen wordt verdacht. Evert Santegoeds meldt dat de ex-vrouw van Ruud Gullit erbij blijft dat ze niets van de vechtpartij heeft gezien tijdens Sensation White in de Amsterdam Arena.
"De twee hebben sinds een paar dagen telefonisch contact" , vertelt Stantegoeds. "Estelle ergert zich vooral aan de berichtgeving dat zij een valse verklaring zou hebben afgelegd en voor Badr zou hebben gelogen."
Estelle blijft voorlopig trouw aan haar gewelddadige vriendje en wacht af hoe het afloopt. "Ze zal zich heus wel eens achter de oren hebben gekrabt omdat ze op 6 juni aan Ruud vertelde te willen scheiden en op 6 juli dat incident in de Arena gebeurde, en dat is allemaal heel snel, maar dit is een vrouw die niets anders gedaan heeft dan dat ze op zoek is geweest naar liefde. Ze dacht deze gevonden te hebben en dat loopt deze zomer allemaal anders, zoals het voor heel veel andere mensen anders loopt."
Ze stond met een bord voor d'r kop.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:19 schreef Markeerstift het volgende:
En waar was Estelle nou tijdens dit gehele gebeuren? ik snap het niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |