Nee, jij?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:38 schreef simpelintje het volgende:
Beeld wat er wordt neergezet. Je kent haar toch niet persoonlijk
Dat geld voor jouw niet voro iedereen. Ik ben voor vechtsport. het kan gewoon heel goed voor je zijn.En niet iedereen die de vechtsport doet doet mee aan wedstrijden. Dus dan kan het wel ontspanning zijnquote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:40 schreef WRH het volgende:
[..]
ik ben ook niet bang voor mensen die aan vechtsport doen, ik verwacht eigenlijk niet (m.u.v. Badr Haridat ze privé ook gaan slaan) maar ik van mening dat het een ander type mens is dan een bouwvakker met als hobby trompet spelen of een kantoormedewerker die in het weekend gaat jeu de boulen. Vechtsport als ontspanning is gewoon niet hetzelfde als sporten als ontspanning.
Nounounounou, ze was jong ja, maar niet de eerste jonge vrouw die trouwde, en ze heeft het er goed van genomen, dus medelijden heb ik niet met haar wat dat betreft.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:03 schreef simpelintje het volgende:
[..]
Denk je echt dat ze niet weet wat er gebeurd is ze heeft het gezien ze stond er zelf bij toch? Wel meer mensen denk ik zijn die al verhoord? Maar ik snap niet wat mensen van Estellle verwachten dat ze hem gaat verraden? Dat ze bij hem weg gaat? Dat gaat ze niet doen. Door dit geval zie je dat daar bij de Bnn-ers ook hele normale mensen tussen zitten. Estelle is niks meer en minder als de rest van Nederland. Ze is verliefd ze was ook erg jong toen ze ging trouwen kinderen krijgen enz. Misschien is ze die verlorentijd nu aan het in halen. Iedereen blaast het heel erg op. Bijna niemand gaat zijn of haar vriend /man verraden
Je hebt alleen al een dagtaak om al je posts over deze zaak te wissen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:18 schreef simpelintje het volgende:
Ik zou me wel iets drukker maken als het een vriendin van me was. Maar deze mensen staan ver van me af
Nou ja, hij schijnt al over de rooie te gaan bij 'mag ik er even langs?', dus in dat opzicht...quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:02 schreef Ripley het volgende:
Als dat al een zware belediging is....
Slim is het ook niet echtquote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:02 schreef Ripley het volgende:
Als dat al een zware belediging is....
Ik zei tijdens carnaval ooit 'homo' tegen iemand die naast me aan de bar zat en meisjes lastig viel. Dat ie twee meter was en een Groningse marinier begreep ik pas toen ik terugkwam van de huisarts die m'n gebroken neus had behandeld.quote:
Ik heb ook echt geen medelijden met haar. ik ben een alleenstaande moeder en mijn ex betaald helemaal geen allementatie ook ben ik al jaren niet meer echt op vakantie geweest. behalve slagharen enz. Dus ik weet heus wel dat er mensen zijn die het veel moeilijker hebben dan estelle. Maar je zou denken dat de bekende vrouwen voetbalvrouwen dan wat :netter: zouden zijn en nu zie je dat estelle niks bijzonders is. Maar vreemdgaan en verliefd worden enz dat doen zoveel mensen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:12 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nounounounou, ze was jong ja, maar niet de eerste jonge vrouw die trouwde, en ze heeft het er goed van genomen, dus medelijden heb ik niet met haar wat dat betreft.
Jij hebt het over verloren tijd inhalen? Welke verloren tijd? Dan heeft ze heel goed de schijn kunnen ophouden. Ik denk dat menig vrouw een rottigere periode heeft meegemaakt, aleer die besluit haar man te verlaten. Ze is verliefd geworden, dat begrijp ik, maar dat ze het goed gaat praten, daar word ik echt misselijk van. Ze had nog niet eens het fatsoen om alles een beetje low-key te houden, nee ze ging meteen met haar nieuwe lover aan de haal. Nou, ze is gewoon een vreemdgaander, net als Ruud waar ze zo erg onder geleden zou hebben. Of ze een homewrecker is weet ik niet, dat zal later wel blijken, maar dat ze niet met haar hoofd denkt, maar met slechts 10 cm, dat is wel duidelijk.
ja klopt maar als ze klappen krijgt van de mannetje of niet dat is niet mijn probleem.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je hebt alleen al een dagtaak om al je posts over deze zaak te wissen.
quote:Eind 2011: Badr & Estelle komen elkaar wel eens tegen in de hotspots in A'dam maar spreken elkaar niet
Oktober 2011: Ontmoeting Badr & Estelle
December 2011: Badr deelt klappen uit in Cooldown
Februari 2012: Estelle interviewt Badr voor Beau Monde, bijna direct daarna gaat hij naar Amerika. Ze skypen omdat hij het artikel nog mag nalezen, meer niet.
3 April 2012: Badr komt terug uit Amerika ivm aanbod K1. Diezelfde avond komen Estelle en Badr elkaar tegen op het gala voor het Emma Kinderziekenhuis. De gevoelens beginnen op te borrelen.
Half mei 2012 (?): Daphne, de ex van Badr, bevalt.
18 mei 2012: Badr mishandelt een bezoeker van club Jimmy Woo, in de Korte Leidsedwarsstraat, vanwege een ruzie tussen broertje en negertjes.
27 mei 2012: Badr vecht een K1 wedstrijd in Madrid, Estelle gaat mee.
2 juni 2012: Geruchten dat Estelle vreemd is gegaan met Rafaël van der Vaart!
Begin juni 2012: Aktie in de tent, volgorde is niet helemaal duidelijk. Er wordt afluisterapparatuur geplaatst in het huis van de Gullitjes. De witte keukentafel is getuige van een slecht-nieuws gesprek. Estelle en Badr gaan op vakantie naar Marrakesh en Ruud zit bij terugkomst in of achter een container op Schiphol. Ruud stelt een persverklaring op over de op handen zijnde scheiding.
12 juni 2012: Media melden scheiding Ruud & Estelle.
15 juni 2012: Interview in Telegraaf. Badr heeft nog nóóit iemand mishandeld! Estelle had het hem zelf gevraagd
20 juni 2012 : Bekendmaking afluisteren Ruud (maar wanneer dat dan was...)
7 juli 2012: Koen Everink in elkaar gerost op Sensation.
8 juli 2012: Estelle had mee zullen doen aan ''Ranking the Stars'', ze ziet er van af.
8 juli 2012: Badr vist zijn witte kleding uit de wasmand en brengt die zelf naar de politie. Want zo is-ie.
25 juli 2012: Na een welverdiende vakantie meldt Badr zich 'vrijwillig' bij de politie. Estelle gaat opnieuw op vakantie, ditmaal naar Ibiza met haar kinderen.
8 augustus 2012: Estelle krijgt voorlopig de kinderen toegewezen, de villa in Amsterdam en 15.000 euro per maand.
Snel de rechten voor de film claimen!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:16 schreef Cynix ® het volgende:
We leveren gewoon een kant en klaar filmscript op.
Ah, dan is zij dus de stiefdochter van Frans Lomans...quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:09 schreef proud_mami het volgende:
[..]
De desbetreffende ex heet Rosa Monshouwer, zij is de stiefzus van Olivier. Ze werkte als toiletjuf bij Jimmy Woo. Ze schijnt ook wat met Gerges Hesdey te hebben gehad.
Scherp! Ja, volgens mij klopt dat wel want op Rosa's Facebook staan foto's van haar vriend Adil en Frans Lomans heeft het over Adil in een van zijn blogs.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:01 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ah, dan is zij dus de stiefdochter van Frans Lomans...
Ah heel mooi. Iemand die een blaadje runt en inside info heeft. Dat belooft veel goeds.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:48 schreef eskil het volgende:
Dit is Frans Lomans. stukje uit de Revu van 15 Aug.
De kickbockser Badr Hari zit achter de tralies vanwege twee zware mishandeling. De Nieuwe Revu onthult deze week dat de beerput Badr verder open gaat: Hari zou in de Amsterdamse wijk Buitenveldert een flat van een zwangere vrouw in de brand hebben gestoken. De onlangs op 2 augustus vrijgelaten crimineel Gwenette Martha zou ruzie hebben gehad met de vrouw. Badr Hari, een maatje van Martha, zou hem hebben geholpen door de flat van de vrouw in de hens zetten. In 2008 zou Hari hiervoor 43 dagen in voorarrest hebben gezeten. Wegens gebrek aan bewijs werd hij daarna vrijgelaten. In een gesprek zou Hari hebben gezegd: “Ze heeft haar straf gehad, vriend. Kijk maar op teletekst.” Een buurvrouw verklaarde dat ze een lange Marokkaan van in de 20 uit een dure BMW zag stappen en de brand aan zag steken. Opmerkelijk detail is dat Badr de ex-schoonzoon is van voormalig Nieuwe Revu hoofdredacteur Frans Lomans (thans is hij de baas bij Panorama). Bij Lomans zouden al enige tijd dossiers liggen, die gewag maken van vermeende zedenzaken waar Badr een strafrechtelijke betrokkenheid in zou hebben. Aannemelijk is dan ook dat de beerput Badr nog lang niet gedempt is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |