abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 zaterdag 18 augustus 2012 @ 02:07:24 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_115705525

De Gate:

Estelle en Ruud gaan na een huwelijk van 12 jaar en 2 kinderen uit elkaar. Ruud is dit inmiddels wel gewend want hij heeft nog 2 andere ex-vrouwen die ieder ook twee kinderen van hem hebben. De reden waarom ze volgens Estelle uit elkaar gaan is omdat Ruud er (via zijn golftas) nogal wat neukertjes op na zou hebben gehouden. Een van zijn laatste veroveringen zou een dame uit de horecawereld zijn.

Volgens Ruud is echter de de bom gebarsten nadat hij afluisterapparatuur in hun huis heeft geplaatst en zo vernam dat Estelle vreemd ging met Badr Hari waar ze verliefd op is, zelfs misschien zwanger van is. Natuurlijk waren de moeder en zus van Estelle waren op de hoogte van de affaire van Estelle.

Estelle en Badr vertrokken stiekem naar Marokko terwijl Estelle tegen Ruud had gezegd dat ze met Leco van Zadelhoff naar Ibiza zou zijn. Om haar te betrappen heeft Ruud zich verscholen achter een vuilcontainer op Schiphol en zag Estelle terugkomen uit Marokko waarbij zijn vermoedens bevestigd zijn dat ze inderdaad vreemd ging.

Badr Hari had zelf voor/tijdens Estelle ook al een relatie met Daphne. Zij is een maand geleden bevallen is van zijn kind en moest via de media moest vernemen dat haar relatie met Badr voorbij is. Volgens Badr begrijpt Daphne echter "dat zoiets kan gebeuren" (ahum)

Even gingen de geruchten dat Estelle vreemd zou zijn gegaan met Rafael van de Vaart wat deze gate zou hebben veroorzaakt maar het blijkt vooralsnog Badr te zijn. Volgens andere berichten is Rafael wel degelijk vreemdgegaan maar met niemand minder dan Nicky Plessen die een kind heeft met Ruben Bontekoe en zou een scheiding van Rafael en Sylvie op handen zijn.

UPDATE 27-7-2012

Inmiddels zijn we een paar weken verder en is er een staakt het vuren tussen Estelle en Ruud en zijn ze in de rechtbank bezig met de scheiding rond te maken.

Estelle is dol verliefd op haar Badjas Harrie en iedereen mag het weten! (roddelbladen, kranten etc) Als liefdesuitje zijn ze bijvoorbeeld als VIP naar Sensation White gegaan waar Badr, al spelend met het haar van Estelle, vermoedelijk een gast uit een andere sky-box permanent invalide heeft geschopt. Gelukkig lazen we de volgende dag in de krant dat hij er niets mee te maken had, hij had alleen maar wat glazen afgedroogd met een theedoek. Voor de zekerheid zijn ze na de vechtpartij toch maar via het balkon vertrokken voordat de beveiliging er was.

Volgens Badr "overwint hun liefde alles" De vraag is of Estelle nog steeds zo blij is met haar 'vechtmachine' aangezien, na een heerlijke -geplande- vakantie naar het buitenland, Badr moest gaan onderhandelen met de Nederlandse justitie over zijn terugkomst naar Nederland. Er waren inmiddels wat aangiftes tegen hem binnengekomen en hij wilde liever zelf naar het politiebureau komen in plaats van een bezoekje van een arrestatieteam af te wachten.

Inmiddels zit Badr al een paar daagjes vast, en volgens de geruchten mag hij zijn bezoek aan de cel met nog 14 dagen verlengen.

Het wachten is op een reactie van Estelle , het is al 2 weken erg stil vanuit haar kant.

Ruud daarintegen heeft het prima naar zijn zin als vrijgezel. Eindelijk mag hij met al zijn kinderen op vakantie en heeft wellicht een nieuwe mysterieuze blonde vrouw aan de haak geslagen.

Update 07-08-2012

Het voorarrest van Badr is met 3 maanden verlengd.

The story continues!

De hoofdrolspelers:

............Gluiperige Ruud Gul lid..................................Extelle...............................................Badjas Harrie...............

De bijrollen:

Koen Everink (slachtoffer skybox)

Jeroen van de Berg (al eerder in elkaar getimmerd in zijn eigen nachtclub maar durfde niet eerder aangifte te doen)

De kinderen van Ruud

De miserieuze nieuwe scharrel van Ruud

De boosdoeners:

De Golftas

De Vuilcontainer

De vermeende afluisterapparatuur van Ruud

De Skybox

De theedoek

--------

Inmiddels zijn er al wat leuke plaatjes verschenen over deze gate:

En via FB

NIEUWNIEUWNIEUWNIEUW!!!! NU IN DE WINKEL!!!

Eind 2011: Badr & Estelle komen elkaar wel eens tegen in de hotspots in A'dam maar spreken elkaar niet
Oktober 2011: Ontmoeting Badr & Estelle
December 2011: Badr deelt klappen uit in Cooldown
Februari 2012: Estelle interviewt Badr voor Beau Monde, bijna direct daarna gaat hij naar Amerika. Ze skypen omdat hij het artikel nog mag nalezen, meer niet.
3 April 2012: Badr komt terug uit Amerika ivm aanbod K1. Diezelfde avond komen Estelle en Badr elkaar tegen op het gala voor het Emma Kinderziekenhuis. De gevoelens beginnen op te borrelen.
Half mei 2012 (?): Daphne, de ex van Badr, bevalt.
18 mei 2012: Badr mishandelt een bezoeker van club Jimmy Woo, in de Korte Leidsedwarsstraat, vanwege een ruzie tussen broertje en negertjes.
27 mei 2012: Badr vecht een K1 wedstrijd in Madrid, Estelle gaat mee.
2 juni 2012: Geruchten dat Estelle vreemd is gegaan met Rafaël van der Vaart!
Begin juni 2012: Aktie in de tent, volgorde is niet helemaal duidelijk. Er wordt afluisterapparatuur geplaatst in het huis van de Gullitjes. De witte keukentafel is getuige van een slecht-nieuws gesprek. Estelle en Badr gaan op vakantie naar Marrakesh en Ruud zit bij terugkomst in of achter een container op Schiphol. Ruud stelt een persverklaring op over de op handen zijnde scheiding.
12 juni 2012: Media melden scheiding Ruud & Estelle.
15 juni 2012: Interview in Telegraaf. Badr heeft nog nóóit iemand mishandeld! Estelle had het hem zelf gevraagd
20 juni 2012 : Bekendmaking afluisteren Ruud (maar wanneer dat dan was...)
7 juli 2012: Koen Everink in elkaar gerost op Sensation.
8 juli 2012: Estelle had mee zullen doen aan ''Ranking the Stars'', ze ziet er van af.
8 juli 2012: Badr vist zijn witte kleding uit de wasmand en brengt die zelf naar de politie. Want zo is-ie.
25 juli 2012: Na een welverdiende vakantie meldt Badr zich 'vrijwillig' bij de politie. Estelle gaat opnieuw op vakantie, ditmaal naar Ibiza met haar kinderen.
8 augustus 2012: Estelle krijgt voorlopig de kinderen toegewezen, de villa in Amsterdam en 15.000 euro per maand.

Als Badr Hari nog één keer in een vechtpartij belandt, gaat Estelle Cruijff bij hem weg.
Dat is volgens zijn advocate Bénédicte Ficq een extra stok achter de deur bij het schoon schip dat Hari zegt te willen maken.
Ficq heeft dit gisteren verklaard nadat justitie bekendmaakte dat het aantal mishandelingen waarvan de gewelddadige kickbokser wordt verdacht was gestegen van twee naar zes.

In een interview met het Parool op 23-jarige leeftijd: "Ik wil niet meer voor Nederland vechten. Ik ben uitgefloten in Nederland. Ik vecht nu voor Marokko." Hari doelt op zijn gevecht in de Arena in 2005, toen het publiek hem uitfloot toen hij neer was gegaan in de ring: 'Ik ben geboren in Amsterdam, maar ik vecht voor Marokko. Ik wil de Marokkanen in Nederland iets geven waar ze trots op kunnen zijn. Sinds mijn gevecht in de Arena in 2005 ben ik een beetje klaar met het Nederlandse publiek. Ik ging na dertig seconden zwaar neer. Daarna werd ik heel hard uitgefloten. Ja, dag! Vechten in Nederland doe ik dus niet meer. Daar ben ik te trots voor, weet je.'

:P

[ Bericht 4% gewijzigd door tong80 op 18-08-2012 07:17:08 ]
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  † In Memoriam † zaterdag 18 augustus 2012 @ 09:33:51 #2
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_115708136

:')
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_115708702
Tong, wil je foto's van de slotjes brug ook in de OP zetten?
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_115708785
Steun uit onverwachte hoek

quote:
Gers Pardoel vindt Badr Hari 'keivet'
AMSTERDAM - Gers Pardoel is fan van Badr Hari. De kickbokser wordt verdacht van zes mishandelingen, maar Pardoel heeft grote bewondering voor Hari.

"Nederland zal het wel raar vinden, maar ik vind hem gewoon keivet", zegt de rapper zaterdag in Het Parool.
De 31-jarige rapper waardeert het enorm als mensen ergens enorm gedreven in zijn. "Als ze passie voor iets hebben", zegt Pardoel, die bekend is van hits als Ik Neem Je Mee. In een documentaire van Profiel vertelde de 27-jarige voormalig wereldkampioen K1-vechten over zijn leven en liefde voor de sport. "Ik heb die documentaire gezien, dat is echt… wauw."

Pardoel is wel van mening dat het 'fout' is om buiten de ring door te gaan met vechten. "Maar verder weet ik niet wat er is gebeurd. Ik was er niet bij, dus daar heb ik geen mening over. Hij heeft mij persoonlijk in elk geval niks gedaan."
know'm sayin?
word? word.
pi_115709173
quote:
9s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 10:27 schreef alors het volgende:

[..]

Tuurlijk. Nog even en Badr wordt gezien als held.
Is dat zo?
  † In Memoriam † zaterdag 18 augustus 2012 @ 10:52:37 #6
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_115709208
quote:
De 31-jarige rapper waardeert het enorm als mensen ergens enorm gedreven in zijn.
Nou, enorm. Enorme paardenlul. :{
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
  Moderator / Miss SHO zaterdag 18 augustus 2012 @ 11:55:13 #7
22592 crew  Ole
pi_115710619
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 10:22 schreef roos85 het volgende:
Tong, wil je foto's van de slotjes brug ook in de OP zetten?
Ik zal hem even opzoeken..
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 11:59:21 #8
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_115710713
quote:

[..]

Waarmee hij me nogmaals bewijst wat voor randdebiel het is.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  Moderator / Miss SHO zaterdag 18 augustus 2012 @ 11:59:24 #9
22592 crew  Ole
pi_115710714
whehe kwam ik tegen

zaterdag 18 augustus 2012 @ 12:20:08 #10
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_115712153
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 11:59 schreef Ole het volgende:
whehe kwam ik tegen

[ afbeelding ]
ons kloddertje heeft geheime bezigheden buiten fok!?
  Trouwste user 2022 zaterdag 18 augustus 2012 @ 14:51:07 #12
7889 tong80
Spleenheup
pi_115714974
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 10:50 schreef Smallish het volgende:

[..]

Las in een artikel dat bij bepaalde bevolkingsgroepen dat idd het geval is. Net als Holleeder dat is.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_115717079
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 14:51 schreef tong80 het volgende:

[..]

Las in een artikel dat bij bepaalde bevolkingsgroepen dat idd het geval is. Net als Holleeder dat is.

Ik weet het. Dat geschurkt tegen de schurken, bah.
Is dat zo?
pi_115740582
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 16:11 schreef Smallish het volgende:

[..]

Ik weet het. Dat geschurk tegen de schurken, bah.
Is dat zo?
  Trouwste user 2022 zondag 19 augustus 2012 @ 11:24:26 #15
7889 tong80
Spleenheup
pi_115740933
Gers Pardoel is helemaal geen groot fan van Badr Hari. In Het Parool van zaterdag stond een interview met de rapper, waarin hij zijn bewondering voor de kickboxer uitsprak. Volgens Pardoel is die uitspraak uit zijn verband gerukt.

"Nederland zal het wel raar vinden, maar ik vind hem gewoon keivet", zei Pardoel over Hari. Die uitspraak leverde de 31-jarige rapper veel kritiek op, zijn fans vroegen zich op Twitter af wat Pardoel in zijn hoofd had gehaald.

"Ik vind je een toffe gozer, maar wat je zegt over Badr Hari vind ik echt bizar! Hoe kan je zo iemand nou keivet vinden?", vroeg een fan zich af. "Best jammer die uitspraak van Gers Pardoel. Badr is keivet, doe normaal", reageerde een ander.

Volgens Gers valt zijn bewondering voor het nieuwe liefje van Estelle Cruijff wel mee. "Is niet zo door mij gezegd, snap je wel toch", reageert de rapper op een van de vele tweets. "Hoe kan je alles geloven als je fan bent?! Ik heb het heel anders uitgelegd, snap je." Wat Gers wel met de uitspraak bedoelde, blijft in het ongewisse.

Badr Hari wordt door justitie verdacht van zes geweldplegingen, hij zou onder meer betrokken zijn geweest bij een fikse vechtpartij tijdens Sensation. Dat keurde Pardoel wel af, hij zei dat het 'fout' was van Badr dat hij ook buiten de ring vecht. "Maar verder weet ik niet wat er is gebeurd", zei Pardoel. "Ik was er niet bij, dus daar heb ik geen mening over."

zondag 19 augustus 2012 @ 11:30:25 #16
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_115741084
Gers Pardoel is een sukkel. Dat blijkt ook wel uit zijn 'verweer', snapte!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Trouwste user 2022 zondag 19 augustus 2012 @ 11:44:17 #17
7889 tong80
Spleenheup
pi_115741400
quote:
7s.gif Op zondag 19 augustus 2012 11:30 schreef Copycat het volgende:
Da ge da moar goed wit.

pi_115749777
quote:
7s.gif Op zondag 19 augustus 2012 11:30 schreef Copycat het volgende:
Ik heb geen idee wie die persoon is! Die Gers Pardoel.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  zondag 19 augustus 2012 @ 17:16:33 #19
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_115750835
quote:
1s.gif Op zondag 19 augustus 2012 16:46 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Die van dat liedje over de bagagedrager. De zoveelste rapper die een hitje heeft gescoord.
Faber quisque fortunae suae.
Uit Eindhoven
  † In Memoriam † zondag 19 augustus 2012 @ 17:59:09 #20
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_115752133
quote:
1s.gif Op zondag 19 augustus 2012 16:46 schreef DarkElf het volgende:
  † In Memoriam † zondag 19 augustus 2012 @ 18:00:55 #21
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_115752201
Al heb ik het idee dat de klad een beetje in de [gate] zit als de ongevraagde mening van wannabe-BN-ers nieuws is. :{
  Moderator / Miss SHO zondag 19 augustus 2012 @ 18:16:38 #22
22592 crew  Ole
pi_115752682
Wachr maar tot Badr voor mag komen :9
pi_115752946
De roddelpers zal wel klaarstaan als Estelle voor haar eerste bezoekje naar het gevang gaat :P
  Moderator / Miss SHO zondag 19 augustus 2012 @ 18:27:00 #24
22592 crew  Ole
pi_115753020
Volgens mij is ze al geweest. Maar de advocaat wilde niet zeggen wanneer :(
pi_115753161
Ze maakt wel wat mee nu ze niet meer aan die witte keukentafel zit :o
Vluchten via het balkon van de skybox, naar de gevangenis.... wanneer komt de film uit??
pi_115762892
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 12:51 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

ons kloddertje heeft geheime bezigheden buiten fok!?
oeps betrapt :7
pi_115772254
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 17:16 schreef Poeke het volgende:

[..]

Die van dat liedje over de bagagedrager. De zoveelste rapper die een hitje heeft gescoord.
quote:
ah ja merci. een one day fly dus.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_115772288
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 10:50 schreef Smallish het volgende:

[..]

quote:
Willem Holleeder‏@WillemHoIIeeder

Badr is een makkelijke prooi. Die vecht zelf. Witte boorden laten het anderen doen.
http://twitter.com/WillemHoIIeeder
  maandag 20 augustus 2012 @ 07:12:18 #29
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_115772325
quote:
Dat is toch niet serieus? Wat een debiele uitspraken op die Twitter :') . Lijkt wel een maffiabaas.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_115773949
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 07:12 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Dat is toch niet serieus? Wat een debiele uitspraken op die Twitter :') . Lijkt wel een maffiabaas.
Leon de Winter vraagt zich af wat slachtoffer Koen, een getrouwde man, ‘s nachts om half vier in de Arena te zoeken had en wat er zoal in zijn bloed zat. :{

quote:
WeblogLeon de Winter

Charmante Badr Hari verdient dit niet

maandag 20 augustus 2012 08:47

Een klein jaar geleden werd ik in het Okura Hotel in Amsterdam voorgesteld aan een jongeman voor wie ik meteen sympathie opvatte. Hij was een stuk langer dan ik, een ook heel veel gespierder en leniger.

Charmant en geestig
Hij was een bekende vechtsporter, werd mij verteld, en aangezien ik gedurende de jaren in Amerika veel vechtsporten op tv had gezien, en 'free fight' en 'cage fight' had ontdekt, had hij meteen mijn volle aandacht. Hij was intelligent, charmant, geestig. Zijn naam zei me niets. Hij beviel me. Hij sprak met overtuiging over zijn leven, en hij deed dat met zelfspot. Hij was een wereldster in de dop, dacht ik – tot ik hoorde, veel later, dat hij al lang een wereldster was.

Hij heet Badr Hari.

Machohormonen
Wat hem nu overkomen is - en dat is geen lot dat hem heeft getroffen terwijl hij volledig passief was - gun ik hem niet. Ik gun dat ook niet onze samenleving en zijn sport, en zijn miljoenen fans over de hele wereld. Badr is een fenomeen.

Laat het volgende tot u doordringen: wanneer Badr ergens verschijnt, worden bij veel mannen de machohormonen op volle toeren geproduceerd. Hij roept agressie en provocatie op, alleen al door zijn verschijning. Het is bijna iets dierlijks wat er gebeurt, iets archaisch en tegelijk ongrijpbaars.

Zijn aanwezigheid verstoort de mannelijke pikorde. Alle alfamannetjes raken van streek als Badr binnenstapt. En dat betekent dat er mannen zijn die hem uitdagen, zeker als ze gezopen en gesnoven hebben (wat had slachtoffer Koen, een getrouwde man, ‘s nachts om half vier in de Arena te zoeken, en wat zat er zoal in zijn bloed?).

Openbaarheid
Wat Badr te verwijten valt, is dat hij zich niet volledig uit de openbaarheid heeft teruggetrokken en zich alleen aan zijn sport wijdt. Ik begrijp dat een jonge ster als Badr graag gezien en herkend wil worden, dat is een van de ‘perks’ van zijn roem, maar hij brengt overal verwarring teweeg. Hij is simpelweg te mooi en te verleidelijk voor vrouwen – daar kunnen veel mannen niet mee bestaan, en zoeken dus een confrontatie, ook al weten ze dat een confrontatie met Badr slechts één uitkomst kent.

Badrs zwakte is dat hij zich niet buiten de ring heeft onttrokken aan de blikken van zijn fans - overal waar hij komt, ontstaat spanning, en dat is een paar keer ernstig uit de hand gelopen.

Badr kan een ‘role model’ zijn voor veel jonge immigranten Hij heeft zich door hard werken en ijzeren wilskracht naar boven gevochten, en dat is bewonderenswaardig. De conflicten die hij heeft gehad waren situaties waarin het om eer en respect ging – niet om geld. Buiten de ring heeft Badr niet geslagen om er beter van te worden. Hij is geen roofovervaller.

Hij heeft zich in ingewikkelde situaties niet beheerst (waarom vraagt niemand zich af hoe zijn slachtoffers zich hebben opgesteld tegenover hem?). Daar hoort een psychiater bij te komen, niet een gevangenisbewaarder.

Taakstraf
Ik ben het dus oneens met de harde, compromisloze houding van Gerlof Leistra. Schouder aan schouder zat ik met Badr aan tafel. Zijn ‘personal space’ is dus iets heel relatiefs; het maakt hem niet uit of je dicht bij hem bent, het gaat om de vraag of je agressief bent. Daarop reageert hij, en daarmee moet hij leren omgaan.

Als hij schuldig wordt bevonden, mag Badr niet meer dan een taakstaf en een voorwaardelijke celstraf krijgen. Hij kan gebruik maken van zijn unieke positie bij minderheidsgroepen, en ik ben van mening dat hij de opdracht moet krijgen met jonge allochtonen te werken. Maar hij mag geen enkele scheur in zijn discipline meer toelaten. Hij mag zich de komende tien jaar niet meer in disco’s en dergelijke gelegenheden vertonen. Hij moet zijn sport dienen. En de provocerende macho’s mogen hem nooit meer op hun weg vinden.

Parel
Badr is een schitterende sportman – helaas één met een aantal zwaktes. Daaraan moet hij nu ‘werken’. Hij kan een parel voor de samenleving worden. Maar hem straffen met een gevangenisstraf die zijn loopbaan kapot maakt, is hetzelfde als levenslang.

‘Badrtje moet hangen’ klinkt opeens in Nederland. Nee, te grof en te banaal is dat. Hij moet zich nu gaan bewijzen als iemand die ons allen trots maakt. Dit is de zwaarste partij in Badrs leven.

Leon de Winter
http://www.elsevier.nl/we(...)tm_campaign=elsevier
  maandag 20 augustus 2012 @ 09:57:13 #31
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_115774035
...
Wat een dom stuk. Het heeft een keer bij hem aan tafel gezeten en denkt de inborst door en door te kennen.
pi_115774454
quote:
15s.gif Op maandag 20 augustus 2012 09:57 schreef Copycat het volgende:
...
Wat een dom stuk. Het heeft een keer bij hem aan tafel gezeten en denkt de inborst door en door te kennen.
Ik hoop dat hij zijn reacties op zijn artikel ook leest! Wat een afgang zeg die meneer de Winter!
  † In Memoriam † maandag 20 augustus 2012 @ 10:21:08 #33
43556 miss_dynastie
pi_115774541
quote:
Zijn aanwezigheid verstoort de mannelijke pikorde. Alle alfamannetjes raken van streek als Badr binnenstapt. En dat betekent dat er mannen zijn die hem uitdagen, zeker als ze gezopen en gesnoven hebben (wat had slachtoffer Koen, een getrouwde man, ‘s nachts om half vier in de Arena te zoeken, en wat zat er zoal in zijn bloed?).
Serieus? Arme Badr verstoort de pikorde en da's niet zijn schuld en Koen had lekker thuis moeten blijven? Omg, wat een oogkleppen :')
pi_115774717
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 10:21 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Serieus? Arme Badr verstoort de pikorde en da's niet zijn schuld en Koen had lekker thuis moeten blijven? Omg, wat een oogkleppen :')
ik denk wel dat er een kern van waarheid inzit. Dat opgefokte stoere mannetjes graag even willen laten blijken dat ze niet onder de indruk zijn van Badr. Wil nog steeds niet zeggen dat Badr daar in mee moet gaan.
  † In Memoriam † maandag 20 augustus 2012 @ 10:32:41 #35
43556 miss_dynastie
pi_115774822
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 10:29 schreef computergirl het volgende:

[..]

ik denk wel dat er een kern van waarheid inzit. Dat opgefokte stoere mannetjes graag even willen laten blijken dat ze niet onder de indruk zijn van Badr. Wil nog steeds niet zeggen dat Badr daar in mee moet gaan.
Het zal best weleens voorkomen, maar ik vind het nogal wat om aan blaming the victim te doen zonder de exacte feiten te kennen. Meneer de Winter is immers een brave huisvader die zéker niet in de Arena is om half vier 's nachts :P
pi_115774856
wat een onzinnig stuk, zinsdelen als "Alfa mannetjes raken van streek door Badr" en "het is bijna iets dierlijks wat er gebeurt" etc zou niet misstaan in een benedenmaats bouquetreeks romannetje, Leon de Winter, de nieuwe voorvechter voor huisvrouwen met jeuk ofzo?
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
pi_115774958
Ahjaaaa. Het ligt aan de alphamannen!

En de brandstichting..?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_115774981
Leon de Winter :') nog nooit een zinnig woord uitgekomen.
know'm sayin?
word? word.
  Trouwste user 2022 maandag 20 augustus 2012 @ 10:46:38 #39
7889 tong80
Spleenheup
pi_115775196
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 09:52 schreef lexgauw007 het volgende:

[..]

Leon de Winter vraagt zich af wat slachtoffer Koen, een getrouwde man, ‘s nachts om half vier in de Arena te zoeken had en wat er zoal in zijn bloed zat. :{

[..]

Holy fuck. Die hoeven we dus nooit meer serieus te nemen.

Trouwste user 2022 maandag 20 augustus 2012 @ 10:47:16 #40
7889 tong80
Spleenheup
pi_115775217
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 10:21 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

En dat ie dat huis in de fik stak van een vrouw was ook aan haar te wijten.

pi_115775400
ja want als je midden in de nacht nog op een feestje bent dan vraag je er gewoon om invalide geschopt te worden door een krachtpatser die slachtoffer van zijn eigen borstomvang is.
Zou Leon de Winter ook van mening zijn dat elke vrouw op straat in een korte rok om een verkrachting vraagt? of verkeerd aankijken gewoon pure uitlokking is en schreeuwt om een klap voor je gezicht?
oh en wat te denken van de gevalletjes op de weg zitten, dan vráág je toch gewoon om aangereden te worden door de hardrijdende dronken gasten?
Tuurlijk, het is gewoon de schuld van het slachtoffer, wie loopt er dan ook nog rond op een feestje als je niet eens je vrouw bij je hebt? hartstikke logisch toch...
goed om te weten dat de volgende keer dat ik ooit eens op een feestje kom zonder partner, ik dan gewoon uitlok dat ik invalide geschopt werd, wel zo prettig om dergelijke omgangsregels vooraf te weten.
  † In Memoriam † maandag 20 augustus 2012 @ 10:56:02 #42
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_115775469
Ik heb geprobeerd het te lezen als sarcasme, maar daar is het weer te venijnig voor. Het is allemaal de schuld van de slachtoffers zelf. En van de media natuurlijk.

En dan nog wat middeleeuws gezwets dat wie in elkaar geslagen word er zelf wel om gevraagd zal hebben en eigenlijk gewoon thuis had moeten zitten. Zéker als je getrouwd bent...

Leon heeft zich weer eens laten kennen. Zak. :{
pi_115775520
Maar als je Badr neerzet als een grote gevaarlijke gek dan is het wel goed? Je moet slecht over hem schrijven dan is het wel leuk en aardig. waarom? Gers pardoel is ook flink aangevallen om zijn mening kom op zeg wat een onzin hij si bekend dus heeft hij fans en haters.
  maandag 20 augustus 2012 @ 11:00:09 #44
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_115775561
Ja, want als je zegt dat A fout is, juich je Z gegarandeerd toe.
pi_115775631
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 10:58 schreef simpelintje het volgende:
Maar als je Badr neerzet als een grote gevaarlijke gek dan is het wel goed? Je moet slecht over hem schrijven dan is het wel leuk en aardig. waarom? Gers pardoel is ook flink aangevallen om zijn mening kom op zeg wat een onzin hij si bekend dus heeft hij fans en haters.
moet heerlijk zijn in een zwart-witte wereld, wie was dat ook alweer van 'als je niet voor mij bent, dan ben je tegen mij?"
  † In Memoriam † maandag 20 augustus 2012 @ 11:07:38 #46
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_115775753
Eeh, Bush? :{w
  † In Memoriam † maandag 20 augustus 2012 @ 11:10:20 #47
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_115775836
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 10:58 schreef simpelintje het volgende:
Maar als je Badr neerzet als een grote gevaarlijke gek dan is het wel goed?
Dat hoeft niet, maar stellen dat hij de pech heeft dat iedereen nou eenmaal agressief wordt van zijn uiterlijk en dat hij dus wel móest slaan, maar dat hij dus éigenlijk het slachtoffer is gaat een beetje ver, vind je niet? :?
pi_115775854
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 11:02 schreef WRH het volgende:

[..]

moet heerlijk zijn in een zwart-witte wereld, wie was dat ook alweer van 'als je niet voor mij bent, dan ben je tegen mij?"
Jij hebt toch ook duidelijk je mening? En jij bent toch "tegen"?
pi_115775875
quote:
99s.gif Op maandag 20 augustus 2012 11:10 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Dat hoeft niet, maar stellen dat hij de pech heeft dat iedereen nou eenmaal agressief wordt van zijn uiterlijk en dat hij dus wel móest slaan, maar dat hij dus éigenlijk het slachtoffer is gaat een beetje ver, vind je niet? :?
Dat haal ik er niet uit. Maar ik geloof best wel dat mensen zich gaan uitsloven als hij in de buurt is. D
pi_115775892
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 10:53 schreef WRH het volgende:
ja want als je midden in de nacht nog op een feestje bent dan vraag je er gewoon om invalide geschopt te worden door een krachtpatser die slachtoffer van zijn eigen borstomvang is.

dat is volgens mij niet wat de Winter beweert.
Als jij als doorgesnoven/bezopen/opgefokt mannetje een fysieke confrontatie aangaat met een beroemde kickboxer om te laten zien hoe stoer jij bent, dan kan je verwachten dat je schade oploopt.
pi_115775898
ja natuurlijk ben ik tegen en ik heb ook wel een mening, maar ik geef onmiddellijk toe dat mijn mening niet gebaseerd is op feiten in de zin van er zelf bij gestaan hebben.
ik vind het erg gevaarlijk als schrijvers met een eigen column dit soort meningen aan de man gaan brengen, dat wordt toch vaak gezien als waarheid.
en iemand die gewoon hardop zegt dat een slachtoffer erom gevraagd heeft vind ik echt het laagste van al, daar gaan (en volgens mij niet alleen bij mij) mijn nekharen van overeind staan.
pi_115775924
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 11:11 schreef simpelintje het volgende:

[..]

Dat haal ik er niet uit. Maar ik geloof best wel dat mensen zich gaan uitsloven als hij in de buurt is. D
ja maar dan kan het toch net zo goed de schuld van Estelle zijn?
of gaan mensen zich niet uitsloven als zij in de buurt is?
pi_115776102
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 11:12 schreef WRH het volgende:
ja natuurlijk ben ik tegen en ik heb ook wel een mening, maar ik geef onmiddellijk toe dat mijn mening niet gebaseerd is op feiten in de zin van er zelf bij gestaan hebben.
ik vind het erg gevaarlijk als schrijvers met een eigen column dit soort meningen aan de man gaan brengen, dat wordt toch vaak gezien als waarheid.
en iemand die gewoon hardop zegt dat een slachtoffer erom gevraagd heeft vind ik echt het laagste van al, daar gaan (en volgens mij niet alleen bij mij) mijn nekharen van overeind staan.
Jij hebt jouw mening gevormd door de media die alleen in het begin van zijn relatie het geluk gunde en daarna een hetze tegen hem zijn begonnen. dat is ook gevaarlijk vind ik. Ik vind het goed dat er schrijvers zijn die het ook anders bekijken. Ook hij verdient een kans. De rechter gaat bepalen hoe het met hem verder gaat aflopen. daar moet iedereen zich bij neerleggen maar als hij zijn straf heeft uitgezeten en ik hoop dat hij dan goed heeft nagedacht en veel inzicht in zichzelf heeft gekregen want hij is geen domme man dan verdient hij het ook om een schone start te maken. Ik bekijk het leven niet zwart wit en iedereen maakt fouten. Ik denk jij ook en vast niet zulke fouten maar wie weet wie jij hebt pijn gedaan of wat dan ook
pi_115776134
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 11:18 schreef simpelintje het volgende:

[..]

als hij zijn straf heeft uitgezeten en ik hoop dat hij dan goed heeft nagedacht en veel inzicht in zichzelf heeft gekregen want hij is geen domme man dan verdient hij het ook om een schone start te maken.
je kent hem persoonlijk?
pi_115776150
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 11:13 schreef WRH het volgende:

[..]

ja maar dan kan het toch net zo goed de schuld van Estelle zijn?
of gaan mensen zich niet uitsloven als zij in de buurt is?
Ik zou niet weten waarom maarja dat zal ook wel gebeuren.
pi_115776160
waarom denk je dat?
pi_115776184
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 11:19 schreef WRH het volgende:

[..]

je kent hem persoonlijk?
Waarom denk je dat?
  † In Memoriam † maandag 20 augustus 2012 @ 11:22:24 #58
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_115776215
Misschien omdat je weet dat hij geen domme man is?
pi_115776227
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 11:21 schreef simpelintje het volgende:

[..]

Waarom denk je dat?
omdat je zo met zekerheid stelt dat het geen domme man is?
pi_115776269
quote:
99s.gif Op maandag 20 augustus 2012 11:22 schreef Cynix ® het volgende:
Misschien omdat je weet dat hij geen domme man is?
Hij heeft vwo gedaan toch dat kun je ook terug vinden. En in intervieuws kun je dat toch wel merken. Ik ken hem niet persoonlijk nee dan zou ik hier allemaal niet op reageren.
pi_115776318
hij is afgehaakt van het VWO en een paar jaartjes VWO is in mijn omgeving niet een bewijs van geen dom persoon zijn.
pi_115776344
6 aanklachten van mishandeling etc. kun je niet aan andere mensen wijten. De enige gemene deler is Badr Hari. Hij heeft duidelijk moeite met anger management en heeft dat zelf ook toegegeven. Zijn probleem is door geweld het probleem van anderen geworden en hopelijk zal gevangenisstraf hem inderdaad op een beter pad brengen.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_115776361
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 11:25 schreef WRH het volgende:
hij is afgehaakt van het VWO en een paar jaartjes VWO is in mijn omgeving niet een bewijs van geen dom persoon zijn.
nee? Nouvoor mijn wel niet iedereen kan op het vwo komen.
pi_115776384
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 11:26 schreef simpelintje het volgende:

[..]

daar verschillen we dan van mening, wat je al een intelligent persoon vind en wat niet.
pi_115776397
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 11:26 schreef simpelintje het volgende:

[..]

Als je een conflict moet winnen met geweld ipv woorden is dat niet een teken van enorme intelligentie.
pi_115776422
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 11:27 schreef WRH het volgende:

[..]

daar verschillen we dan van mening, wat je al een intelligent persoon vind en wat niet.
Ja dat denk ik ook. Hij heeft het dan denk ik toch wel inzich om verstandig te denken. En slimme keuzes te maken
pi_115776440
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 11:28 schreef Ripley het volgende:

[..]

Als je een conflict moet winnen met geweld ipv woorden is dat niet een teken van enorme intelligentie.
dan zit Nl vol met heel veel domme personen
pi_115776501
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 11:29 schreef simpelintje het volgende:

[..]

Dat klopt. En nu?

Ik ken persoonlijk overigens weinig mensen die uberhaupt 1 aanklacht van mishandeling aan hun broek hebben, laat staan 6. Jij?
  † In Memoriam † maandag 20 augustus 2012 @ 11:31:47 #69
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_115776505
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 11:29 schreef simpelintje het volgende:
Dat zal best, maar die slaan niet 6 man verrot. En nu gaan we weer on topic! :{
  maandag 20 augustus 2012 @ 11:33:39 #70
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_115776567
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 11:27 schreef WRH het volgende:
Iets met referentiekaders, gok ik.
pi_115776588
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 11:31 schreef Ripley het volgende:

[..]

Dat klopt. En nu?

Ik ken persoonlijk overigens weinig mensen die uberhaupt 1 aanklacht van mishandeling aan hun broek hebben, laat staan 6. Jij?
Ja ik ken wel mensen die eens een aanklacht tegen zich hebben gehad of meerdere. dat wil niet zeggen. En die aanklachten van hem die vier of 5 waren uit het verleden.
pi_115776695
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 11:34 schreef simpelintje het volgende:

[..]

Ja ik ken wel mensen die eens een aanklacht tegen zich hebben gehad of meerdere. dat wil niet zeggen. En die aanklachten van hem die vier of 5 waren uit het verleden.
Dat het niet siteren was maakt het minder erg? En als jij in dat soort kringen rond hangt verbaast het me niet dat jou referentiekader anders is dan het mijne.
pi_115776784
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 11:38 schreef Ripley het volgende:

[..]

Dat het niet siteren was maakt het minder erg? En als jij in dat soort kringen rond hangt verbaast het me niet dat jou referentiekader anders is dan het mijne.
Dus jij weet van deze informatie die je nu van mijn hebt hoe ik inelkaar zit? je weet helemaa niks en je mag je beter voelen als mijn. In mijn ogen zegd dat genoeg over jouw. Je gaat af op wat je leest en dan weet je het al! Slim van jouw goede houding ook
  maandag 20 augustus 2012 @ 11:42:09 #74
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_115776829
I rest my case.
  † In Memoriam † maandag 20 augustus 2012 @ 11:43:31 #75
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_115776858
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 11:40 schreef simpelintje het volgende:
Dus jij weet van deze informatie die je nu van mijn hebt hoe ik inelkaar zit? je weet helemaa niks en je mag je beter voelen als mijn. In mijn ogen zegd dat genoeg over jouw. Je gaat af op wat je leest en dan weet je het al! Slim van jouw goede houding ook
We laten het intelligentieniveau van Nederlanders, Marokkanen en FOK!kers even voor wat het is en gaan nú weer verder met de [gate], ok? Doen, hoor. :Y
  † In Memoriam † maandag 20 augustus 2012 @ 11:44:19 #76
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_115776880
quote:
10s.gif Op maandag 20 augustus 2012 11:42 schreef Copycat het volgende:
I rest my case.
Goed zo, en simpelintje doet dat ook. :Y
pi_115776929
quote:
99s.gif Op maandag 20 augustus 2012 11:43 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

We laten het intelligentieniveau van Nederlanders, Marokkanen en FOK!kers even voor wat het is en gaan nú weer verder met de [gate], ok? Doen, hoor. :Y
Maar er is geen nieuws meer over deze gate. Mogen het alleen maar roddels zijn?
  † In Memoriam † maandag 20 augustus 2012 @ 11:47:50 #78
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_115776995
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 11:45 schreef simpelintje het volgende:
Maar er is geen nieuws meer over deze gate. Mogen het alleen maar roddels zijn?
Mwoa, het mag wel iets meer zijn dan roddels.
Nieuws, feiten, inside stories, artikelen, meningen, achtergronden, analyses. Of gewoon hier eventjes niet posten als je niets te melden hebt, dat mag natuurlijk altijd. :)
pi_115777161
Leon de Winter is net zo verliefd als Estelle zo te lezen.
pi_115777193
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 11:53 schreef Cracka-ass het volgende:
:)
pi_115777235
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 11:53 schreef Cracka-ass het volgende:
Goeie. Lijkt er idd op dat hij voor de charmes van Badr bezweken is. Zie je, het kán wel zonder geweld :P
pi_115777463
vast een hele mooie theedoek geweest dan.
pi_115779320
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 09:52 schreef lexgauw007 het volgende:

[..]

[..]

Wat een gezwets zeg.. Zou hij wat goed te maken hebben met Badr?

Dus eigenlijk mag Doutze bij iedere jaloerse vrouw de ogen uitkrabben, omdat ze mooi is, en dat sommige vrouwen dan jaloers worden geeft haar dan vrijbrief d'r nageltjes te gebruiken..
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  maandag 20 augustus 2012 @ 14:29:11 #84
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_115782128
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 11:54 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Goeie. Lijkt er idd op dat hij voor de charmes van Badr bezweken is. Zie je, het kán wel zonder geweld :P
Leon is dan ook geen Alfa-mannetje, dus hij wist gelijk z'n plek tov Badr.

Wat een zak dat hij suggereert dat het slachtoffer wel schuld zal hebben, puur op basis van het feit dat hij aanwezig was :r
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  † In Memoriam † maandag 20 augustus 2012 @ 14:31:37 #85
43556 miss_dynastie
pi_115782215
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 11:54 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Je weet het niet he O-)
  Trouwste user 2022 dinsdag 21 augustus 2012 @ 08:05:58 #86
7889 tong80
Spleenheup
pi_115812003
Volkskrant

Het land is in rep en roer, schrijft Wilma de Rek. Kennelijk is de affaire-Badr Hari-Cruijff het niveau van domme roddel ver ontstegen. .

Ik geef toe dat ik tot twee maanden geleden niet van Badr Hari had gehoord. En toen ik wel van hem hoorde, vond ik alle aandacht enorm overdreven. Een kickbokser die verdacht wordt van mishandeling - goh. En die naar bed gaat met Estelle Cruijff - gaap. Goed, Estelle is familie van God, maar ze is slechts Zijn nichtje. Als ze nou Zijn dochter was...

Afgelopen weekend drong tot me door hoe misplaatst mijn nuffige desinteresse was. Want toen twitterde Geert Wilders vanuit het niets een duit in het zakje. En aangezien Wilders nooit iets origineels verzint maar doorgaans prima aanvoelt wat de massa beroert, moest ik constateren dat ik de uitzondering was, en niet de regel.

Het was een puntgave, ouderwets tenenkrommende @geertwilderspvv-tweet: Als Badr Hari wordt veroordeeld voor geweld: Nederlandse nationaliteit afpakken en na uitzitten straf linea recta op vliegtuig naar Marokko.

Badr Hari is in Nederland geboren en opgegroeid.

Een paar uur later hoorde ik Albert Verlinde bij RTL Boulevard zeggen dat hij Estelles vader had gesproken, Henny Cruijff, en dat die hem een paar 'opmerkingen had meegeven' die Albert 'toch even wilde delen met het publiek'. Dit zei Henny Cruijff tegen RTL Boulevard: 'Als familie hopen we dat ze snel gaat trouwen, zodat ze een andere achternaam krijgt. De familienaam moeten we niet zomaar laten verpesten.'

O, Henny, dacht ik kwaad - ik kon het niet helpen. Vaders en dochters, dat is een heilig verbond (net als moeders en zonen en moeders en dochters). Een vader hoort zijn dochter altijd te steunen. Zelfs als ze het aanlegt met een enge griezel die mensen in elkaar mept. Júist als ze het aanlegt met een enge griezel die mensen in elkaar mept! Hij moet met de enge griezel gaan praten. Desnoods volgt hij eerst een cursus kickboksen. Maar je dochter verloochenen, dat doe je niet. En zeker niet bij RTL Boulevard. En al helemaal niet met middeleeuws gezwets over familienamen. (Waarom vrouwen nog altijd hun eigen naam bij het grof vuil zetten zodra ze in het huwelijk treden, is me trouwens een raadsel, maar dat is een andere discussie.)

Badr Hari heeft twee van de zes mishandelingen waarvan hij wordt verdacht inmiddels 'gedeeltelijk' toegegeven. Estelle Cruijff/Gullit/Hari blijkt in haar verklaring te hebben gelogen, maar dat kwam omdat ze 'diep verliefd' is. Rapper Gers Pardoel zei zaterdag in Het Parool dat hij Badr Hari 'keivet' vindt, maar nam zijn uitspraak zondag haastig terug. En een medeverdachte van Badr Hari is op Marbella gesignaleerd in gezelschap van voetballer Rafaël van der Vaart en zijn vrouw Sylvie. 'Laten we hopen dat ze er niks mee te maken hebben', kwijlde Albert Verlinde bij RTL Boulevard verlekkerd. 'Want anders is het helemáál niet te overzien!'

Het land is in rep en roer. Kennelijk is de affaire-Hari-Cruijff het niveau van domme roddel ver ontstegen. Over twintig jaar gaat iemand een boek schrijven over de zomer van 2012, toen het eventjes zo heet was dat de premier zich gauw in zijn korte broekje in een bootje met Jort Kelder kon laten fotograferen, en bijna iedereen in de ban was van de criminele minnaar van een vrouw die bekend was geworden dankzij haar huwelijk met een voetballer en omdat haar familienaam Cruijff was.

Dat boek wordt een klassieker, omdat het zoveel zegt over de moraal, de media en de politiek in Nederland aan het begin van de 21ste eeuw.

Ik denk dat we er niet blij van worden.

pi_115812294
wat een grappig stukje, maar als ik eerlijk ben; dat is toch precies wat het is.
omdat het zo'n soap is, het begon al met Ruud en de afluisterapparatuur, Estelle die liegt tegen de politie, Badr en zijn theedoek, het kon gewoon allemaal niet normaal, Goede tijden Slechte tijden is er niets bij vergeleken. (en even slecht geacteerd)
volksvermaak dus, vandaar dat iedereen het er over heeft en iedereen een mening heeft.
pi_115813955
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 08:40 schreef WRH het volgende:
wat een grappig stukje, maar als ik eerlijk ben; dat is toch precies wat het is.
omdat het zo'n soap is, het begon al met Ruud en de afluisterapparatuur, Estelle die liegt tegen de politie, Badr en zijn theedoek, het kon gewoon allemaal niet normaal, Goede tijden Slechte tijden is er niets bij vergeleken. (en even slecht geacteerd)
volksvermaak dus, vandaar dat iedereen het er over heeft en iedereen een mening heeft.
Ja roddelend Nederland wordt gewoon echt op zijn wenken bediend. Alsof ze ons een lolletje gunnen, nu sommige soaps met winterstop zijn. Dit verzin je toch niet allemaal..Estelle kan zo in zo' n Amerikaanse soap met van die dramatische close-ups. Zeker als ik die foto voor de geest haal bij dat Telegraaf-interview met die intense emotionele blik met extra aangezette Leco-oogjes.
pi_115814490
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 11:18 schreef simpelintje het volgende:

[..]

Jij hebt jouw mening gevormd door de media die alleen in het begin van zijn relatie het geluk gunde en daarna een hetze tegen hem zijn begonnen. dat is ook gevaarlijk vind ik. Ik vind het goed dat er schrijvers zijn die het ook anders bekijken. Ook hij verdient een kans. De rechter gaat bepalen hoe het met hem verder gaat aflopen. daar moet iedereen zich bij neerleggen maar als hij zijn straf heeft uitgezeten en ik hoop dat hij dan goed heeft nagedacht en veel inzicht in zichzelf heeft gekregen want hij is geen domme man dan verdient hij het ook om een schone start te maken. Ik bekijk het leven niet zwart wit en iedereen maakt fouten. Ik denk jij ook en vast niet zulke fouten maar wie weet wie jij hebt pijn gedaan of wat dan ook
Natuurlijk geven media naast de feiten altijd een gekleurd beeld maar het is een de ontvanger van de nieuwsberichten om deze feiten af te wegen en zelf een oordeel te vellen. Hari heeft door de jaren heen door verschillende incidenten, binnen en buiten de ring, aangetoond nou niet bepaald van zijn fouten te leren. En hij heeft zelf het inzicht dat hij een tikkende tijdbom is. Iedereen maakt fouten ja, maar de meesten leren daarvan..
pi_115815663
dat dus. ik kende die hele kickbokser niet maar heb met dank aan dit topic wel de beelden kunnen zien waarin hij tijdens een kickboks wedstrijd niet bepaald sportief gedraag vertoonde.
is het dan zo vreemd om te denken dat iemand die zich in de ring niet professioneel en sportief kan gedragen, daar buiten de ring ook wel eens een probleem mee zou kunnen hebben?
als hij in de ring de meest sportieve kerel was die er rondliep zouden ongetwijfeld veel meer mensen geloven in zijn onschuld.
gewoon een kwestie van optellen van incidenten die ook nog eens op video staan en daarmee zichtbaar voor het grote publiek.
als het blaft en kwispelt...
pi_115817625
Stukje van Abdelkarim el-Fassi op Joop.nl:

quote:
Charmante Badr Hari verdient dit wel!
Kickbokser bombarderen tot rolmodel bij gebrek aan beter? Ik dacht het niet
Dat Leon de Winter de Marokkaanse gemeenschap niet erg hoog heeft zitten wisten we al. Maar waar heeft nu mee op de proppen komt: daar breekt mijn Zeeuwse klomp van. De Winter schrijft in zijn artikel 'Charmante Badr Hari' verdient dit niet' dat de kickbokser hoogstens een taakstraf verdient, zodat hij in ieder geval zijn titel als rolmodel kan prolongeren.

De Winter schrijft– en ik citeer:

"Als hij schuldig wordt bevonden, mag Badr niet meer dan een taakstraf en een voorwaardelijke celstraf krijgen. Hij kan gebruik maken van zijn unieke positie bij minderheidsgroepen, en ik ben van mening dat hij de opdracht moet krijgen met jonge allochtonen te werken."

De Winter schrijft hier dus dat je een persoon die een zwangere vrouw verliet – er met andermans vrouw vandoor ging – en onderweg ook nog zes mensen in elkaar heeft getimmerd het beste kunt bombarderen tot rolmodel. Omdat hij een unieke positie zou hebben? Bij gebrek aan beter? Nee dank je, Leon.

Badri Hari verdient een eerlijk proces en een uitspraak zoals een niet-Marokkaan die ook verdient. Gelijke monniken, gelijke kappen. De jeugd heeft geen agressieve Badri Hari’s nodig, daar hebben we er helaas al genoeg van rondlopen. In plaats daarvan zie ik types als De Winter liever om zich heen kijken. Bezoek de MBO's, hogescholen en universiteiten, er lopen toppers rond die tegenstanders van een geweldige verbale repliek kunnen dienen. Ook onder sporters – ja zelfs kickboksers – die hun emoties buiten de ring prima kunnen kanaliseren.

De jeugd verdient, met alle respect voor Hari's prestaties en innerlijke strijd, toch echt veel beter. Volgens De Winter – en corrigeer me als ik de impliciete boodschap verkeerd lees – is Badr Hari zo ongeveer het beste wat uit de gemeenschap is voortgekomen.

Wat mij betreft een regelrechte belediging voor de échte rolmodellen.
pi_115817913
Ik kan me ook nog steeds niet voorstellen dat De Winter serieus was, maar voor sarcasme was het wel heel goed uitgewerkt. Heeft Badr zich toevallig afgekeerd van de islam dat ie zoveel bijval krijgt van De Winter? Een andere reden voor zijn steun kan ik namelijk niet verzinnen.

quote:
De jeugd verdient, met alle respect voor Hari's prestaties en innerlijke strijd, toch echt veel beter. Volgens De Winter - en corrigeer me als ik de impliciete boodschap verkeerd lees - is Badr Hari zo ongeveer het beste wat uit de gemeenschap is voortgekomen.

Wat mij betreft een regelrechte belediging voor de échte rolmodellen.
Dat zou idd ook wel een reden kunnen zijn, maximum trolling van Leon om die 'achterlijke' moslims weer op de kast te jagen.
know'm sayin?
word? word.
pi_115818416
Ik hoop van harte dat hij niet serieus is maar ik denk dat hij het er dan wel dikker bovenop had gelegd...En dat hij het toch enigszins nuanceert door Hari toch nog een verwijt te maken, doet mij vrezen dat hij helaas toch echt serieus is..
pi_115829779
Ik heb dit net ook in het NWS-topic gezet: ik las op Twitter bij Nico Dijkshoorn dat het stuk van De Winter wel satirisch bedoeld zou zijn. Of het daarmee ook zo is, is natuurlijk niet gezegd, maar kennelijk lezen mensen het stuk op verschillende manieren. Zal De Winter wel weer van genieten. ;(
Is dat zo?
  † In Memoriam † dinsdag 21 augustus 2012 @ 19:36:21 #95
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_115834557
Volgens RTL Boulevard is Leon de Winter bevriend met Yves Grijpgraag, de woordvoerder van Badr Hari.
Dat kan al iets verklaren. :)
  † In Memoriam † dinsdag 21 augustus 2012 @ 19:37:51 #96
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_115834631
Overigens zou de bewuste opmerking van Koen Everink (tegen Estelle), die de vlam in de pan deed slaan, zijn: "Zo, is het geld van Gullit op?" :')

Tsja, dan vráág je er wel om. :Y
  Moderator / Miss SHO dinsdag 21 augustus 2012 @ 19:43:42 #97
22592 crew  Ole
pi_115834869
quote:
99s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 19:37 schreef Cynix ® het volgende:
Overigens zou de bewuste opmerking van Koen Everink (tegen Estelle), die de vlam in de pan deed slaan, zijn: "Zo, is het geld van Gullit op?" :')

Tsja, dan vráág je er wel om. :Y
Bron? :7
  † In Memoriam † dinsdag 21 augustus 2012 @ 19:45:25 #98
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_115834924
quote:
6s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 19:43 schreef Ole het volgende:

[..]

Bron? :7
Een of andere Franse krant denk ik. ;)
  † In Memoriam † dinsdag 21 augustus 2012 @ 19:46:11 #99
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_115834945
Nee, de doorgaans goed ingelichte en van binnenuit getipte John van den Heuvel zei het. :Y
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 19:59:55 #100
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_115835504
quote:
99s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 19:46 schreef Cynix ® het volgende:
Nee, de doorgaans goed ingelichte en van binnenuit getipte John van den Heuvel zei het. :Y
Maar hij zei ook de Badr dat gezegd had, en dat het slachtoffer het ontkende.
Ik kan me echter zo'n opmerking wel voorstellen, als je aangeschoten bent. Zo'n opmerking kan ook een ongelukkige grap zijn. Ik kan me eerder voorstellen dat hij zoiets tegen Estelle zegt. _O-
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')