abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 23 augustus 2012 @ 23:13:12 #251
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_115931743
Mijn hemel, meisje Ficq is wel erg verontwaardigd over hoe de media haar cliënt de sportman naar beneden haalt....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_115931796
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 23:13 schreef Leandra het volgende:
Mijn hemel, meisje Ficq is wel erg verontwaardigd over hoe de media haar cliënt de sportman naar beneden haalt....
Ja, ze is verontwaardigd dat zo'n groot sportman zo naar behandeld wordt :')
  donderdag 23 augustus 2012 @ 23:15:15 #253
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_115931867
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 23:14 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja, ze is verontwaardigd dat zo'n groot sportman zo naar behandeld wordt :')
Ja, het is ook schandalig natuurlijk, zeker als je in ogenschouw neemt dat die zwaar bezopen Koen gewoon een stuk of wat keer met z'n dronken kop tegen de vuist van Badr aangelopen is....
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_115931929
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 23:15 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, het is ook schandalig natuurlijk, zeker als je in ogenschouw neemt dat die zwaar bezopen Koen gewoon een stuk of wat keer met z'n dronken kop tegen de vuist van Badr aangelopen is....
En Badr is gewoon enorm gepassioneerd en een goeie jongen ^O^
pi_115932493
Iedereen liegt, behalve Badr :X :W
  donderdag 23 augustus 2012 @ 23:30:09 #256
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_115932674
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 23:13 schreef Leandra het volgende:
Had haar inderdaad hoger ingeschat.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  donderdag 23 augustus 2012 @ 23:38:55 #257
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_115933061
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 23:26 schreef eskil het volgende:
Iedereen liegt, behalve Badr :X :W
Gelukkig heeft hij al een aantal zaken toegegeven.... weten we iig zeker dat hij niet de onschuld zelve is.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_115933514
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 23:38 schreef Leandra het volgende:

[..]

Gelukkig heeft hij al een aantal zaken toegegeven.... weten we iig zeker dat hij niet de onschuld zelve is.
Gelukkig wel!!

Ze was zelf ook aan het speculeren trouwens. Over de vriendschap tussen Everink en v. d Berg.. met andere woorden...alsof dat afgesproken werk was!
  donderdag 23 augustus 2012 @ 23:50:25 #259
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_115933656
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 23:47 schreef eskil het volgende:

[..]

Gelukkig wel!!

Ze was zelf ook aan het speculeren trouwens. Over de vriendschap tussen Everink en v. d Berg.. met andere woorden...alsof dat afgesproken werk was!
Ik ben jouw vriendje, en ik ben in elkaar geslagen door een grote gemene jongen, als jij je nou ook even in elkaar laat slaan door die jongen, dan kunnen we samen aangifte doen.... Echte vriendschap *;

Het idee alleen al.... alsof die jongens niet krom lopen van de kwartjes en het zonder een centje pijn veel makkelijker kunnen (laten) oplossen |:(
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 23 augustus 2012 @ 23:55:32 #260
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_115933896
Ik ben helegaar niet pro-badjas, maar ik vond Ficq het niet slecht doen. Ze bracht me werkelijk aan het denken.

En de juridische kant is aan de rechter, zoals zij zei.
Snobs have more fun!
KLIK!
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 00:03:25 #261
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_115934249
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 23:55 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik ben helegaar niet pro-badjas, maar ik vond Ficq het niet slecht doen. Ze bracht me werkelijk aan het denken.

Je maakt me nieuwsgierig, ik ga maar even naar de herhaling kijken. Heb het gemist.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_115934258
quote:

Eens hoor.

En hoezo al de verontwaardiging over een advocaat die het opneemt voor haar cliënt? Dat lijkt me normaal.
know'm sayin?
word? word.
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 00:05:55 #263
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_115934357
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 00:03 schreef alors het volgende:

[..]

Eens hoor.

En hoezo al de verontwaardiging over een advocaat die het opneemt voor haar cliënt? Dat lijkt me normaal.
Ik ben niet verontwaardigd dat ze haar cliënt verdedigt, maar daarmee hoeft ze niet gelijk de schuld in de schoenen van een andere partij (het slachtoffer, de media) te schuiven.
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 00:06:54 #264
6941 APK
Factual, I think.
pi_115934408
quote:

Ik ben het met je eens wbt haar optreden, maar wat heeft jou verder aan het denken gezet?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_115934435
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 00:05 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik ben niet verontwaardigd dat ze haar cliënt verdedigt, maar daarmee hoeft ze niet gelijk de schuld in de schoenen van een andere partij (het slachtoffer, de media) te schuiven.
Dat gebeurt andersom toch ook? Zij zijn vrij omdat niet gelaten over zich heen te laten komen.
know'm sayin?
word? word.
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 00:12:20 #266
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_115934681
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 00:07 schreef alors het volgende:

[..]

Dat gebeurt andersom toch ook? Zij zijn vrij omdat niet gelaten over zich heen te laten komen.
Ja, dat gebeurt andersom ook, maar Badr heeft dan ook niet staan afdrogen, dus geen wonder dat in de media komt wat hij gedaan heeft.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_115934998
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-verklaring-af.dhtml

Door: David van der Heeden, Coen Brandhorst
23-8-12 - 23:30
Slachtoffer: ’Geen enkele reden voor laffe daad’

update Kickbokser Badr Hari heeft slechts een klap uitgedeeld aan Koen Everink tijdens het dansfeest Sensation White in de Amsterdam Arena. Volgens Hari's advocaat Bénédicte Ficq, hebben zowel dader als slachtoffer dat verklaard aan de politie.

De raadsvrouw van Badr Hari zei dat vanavond in het programma Knevel en van der Brink. Ficq: 'Everink heeft verklaard dat hij niet zeker weet, wie hem, na die eerste klap verder heeft mishandeld'.

Miljonair Koen Everink, die begin juli in de Amsterdam Arena werd mishandeld tijdens het dansfestijn Sensation White en daarbij vermoedelijk het slachtoffer werd van kickbokser Badr Hari, zegt zijn belager niet te kennen, noch hem enige aanleiding tot de molestatie te hebben gegeven.

Everink verklaart vandaag zelfs geen woord met Hari te hebben gewisseld en ook niet onder invloed van drug te zijn geweest. Everink, die de gevolgen van de mishandeling mogelijk de rest van zijn leven zal dragen, zou dan ook zonder reden zijn aangevallen toen hij, licht aangeschoten, terugkwam van het toilet in de skybox van de Arena.

In zijn verklaring spreekt Everink dan ook van 'volstrekt zinloos geweld'. De suggestie dat hij tegen een van de drie mannen die hem confronteerden, en waarvan er inmiddels twee, waaronder Badr Hari, in voorlopige hechtenis zitten, toch iets gezegd zou hebben, verwijst hij naar het 'rijk der fabelen'.

'Nog nooit drugs gebruikt'
Ook van aanstootgevend gedrag ten gevolge van drugsgebruik is geen sprake. 'Everink heeft in zijn leven nog nooit drugs gebruikt', leest de verklaring. De miljonair bedankt een ieder die hem de afgelopen tijd steun heeft betuigd. Volgens Everink, die hard werkt aan zijn herstel, maar waarschijnlijk kreupel zal blijven, kent de 'laffe daad' alleen maar verliezers.

Badr Hari, die naast de mishandeling van Everink ook wordt verdacht van vijf andere zaken, en in twee daarvan al een bekentenis heeft afgelegd, zit vast. Hij werd aangehouden nadat hij zichzelf meldde bij de politie. De tweede verdachte is de 34-jarige Eindhovenaar Ferhat Y.

Geprobeerd tegen te houden
Y. heeft tegenover justitie verklaard dat Badr hem de schuld van de mishandeling in de schoenen wil schuiven. Hij is dan ook boos op Badr, die hij, naar eigen zeggen, probeerde tegen te houden. Die actie leverde Y. een klap en een bloedneus op, zo claimt de Eindhovenaar.

De derde man, die afgelopen maandag werd aangehouden, blijft verdachte in de zaak, maar justitie zag geen reden hem langer vast te houden.
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 00:23:06 #268
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_115935178
Als Everink niet weet wie hem na de eerste klap (van Badr) verder heeft mishandeld, betekent dat dan dat die door die eerste klap het licht al uitging bij Everink?
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 00:25:09 #269
6941 APK
Factual, I think.
pi_115935269
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 00:23 schreef Leandra het volgende:
Als Everink niet weet wie hem na de eerste klap (van Badr) verder heeft mishandeld, betekent dat dan dat die door die eerste klap het licht al uitging bij Everink?
Of misschien was hij toch een beetje tipsy door slechts 12 baco's, dat zou ook kunnen :+
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 00:46:40 #270
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_115936034
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 00:25 schreef APK het volgende:

[..]

Of misschien was hij toch een beetje tipsy door slechts 12 baco's, dat zou ook kunnen :+
Ik vermoed dat hij het niet weet/wist omdat de andere 2 daders niet al een maand lang hun warme, grootse liefde in alle bladen tentoongesteld hadden ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 00:57:03 #271
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_115936432
Mw Ficq aangehoord. Ze is duidelijk een goede advocaat en heeft vanavond alles gedaan aan damage control. Ze heeft duidelijk geprobeerd de rol van Badr evenals zijn persoon in het algemeen in een beter daglicht te stellen.
Verder heeft ze wat feitelijkheden verduidelijkt en de media de schuld gegeven van het opkloppen van de zaak. Natuurlijk heeft ze daar een reden voor, dat weet iedereen.
Ze heeft Everink en v.d. Berg min of meer in het verdachtenbankje geplaatst door expliciet te noemen dat zij de handen ineen geslagen hebben.
Ook haalt ze niet voor niets de baco's aan en ook de verklaring van Everink en Badr.
Toen de aan tafel zittende gast (presentator) aangaf dat (als ik het goed gehoord heb) de aandacht voor die twee er al was, voordat hij in het nieuws kwam vanwege de mishandeling in de Arena, wist ze behendig het gesprek te kapen en weer om te draaien naar de veroordeling van Badr door de journalisten/media.

Ze komt over als een bekwame advocaat.
Als uitsmijter heeft ze zich 'prive' uitgesproken over Badr, door te zeggen dat ze hem goed kent, en hij zo'n goede jongen is, natuurlijk na al de benamingen van, topsporter, etc etc. Hij heeft spijt en wil nu het goede doen en de waarheid vertellen.

Ik vond het wel grappig dat ze wegkwam het het gepassioneerd zijn van Badr, toen met beelden werd aangegeven (w.o. zijn eigen woorden dat hij alles kapot maakt van hem lief is) hoe Badr als persoon overkomt. Helaas werd dat niet opgepakt door de gastheren om haar te vragen dat uit te leggen wat ze daar precies mee bedoelt.

We gaan het zien.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_115940749

Verklaringen van getuigen en verdachten in zaak-Badr Hari

Wat speelde zich af in Skybox 233?

door JOHN VAN DEN HEUVEL

AMSTERDAM, vrijdag

Het contrast kon niet groter. Terwijl dreunende beats tienduizenden in wit geklede feestgangers in de Amsterdam ArenA opzweepten, kreeg zakenman Koen Everink in skybox 233 het gevoel dat zijn leven voorbij was. Op het moment dat Everink op 8 juli 2012 kort na 3.00 uur ’s nachts het toilet in de skybox openduwde, werd hij geconfronteerd met keihard geweld, dat hem tot de dag van vandaag vleugellam houdt. Hoe kon een gezellig avondje Sensation zo uit de hand lopen? Een reconstructie aan de hand van verklaringen van getuigen en verdachten, onder wie kickbokskampioen Badr Hari en zijn vriendin Estelle Cruijff.

Politiesurveillant Johan Hoeksma, heeft op de vroege zondagochtend 8 juli om half zes even het gevoel dat hij in de traumakamer van het ziekenhuis AMC bij een oorlogsslachtoffer staat. De man op de brancard, die zich met zwakke stem voorstelt als Koen Everink, is letterlijk bont en blauw en zit onder het bloed.

Om zijn nek zit een stevige witte kraag en hij draagt een soort wielerhelm om zijn gehavende hoofd te stabiliseren. Everink is emotioneel en zegt bang te zijn dat hij de rest van zijn leven invalide is. Hij wijst naar zijn onderbeen en voet, die door een spalk bij elkaar worden gehouden. „Ik ben door vier mannen geschopt en geslagen. Ze riepen dat ik moest opkankeren”, vertelt Everink aan politieman Hoeksma. „Een van hen was Badr Hari.” Op de voor de hand liggende vraag waarom Everink zo is toegetakeld, antwoord hij: „Ik heb geen flauw idee. Misschien had ik Estelle geen hand moeten geven.”

Terwijl Everink die dag een ingewikkelde operatie moet ondergaan om zijn voet door middel van stalen pennen weer met zijn onderbeen te verbinden, gaat de Amsterdamse politie meteen aan de slag om de daders van de zware mishandeling te vinden. Uitgaansgeweld is al enige tijd een prioriteit van politie en openbaar ministerie, maar de recherche wordt extra alert als niet alleen het slachtoffer maar meerdere getuigen de naam Badr Hari noemen.

Tegen de kickbokskampioen loopt namelijk al sinds 31 mei 2012 een strafrechtelijk onderzoek onder de naam ’13Rabak’. Volgens de recherche heeft Badr Hari in de nacht van 12 mei in de club Jimmy Woo een kopstoot gegeven en een glas stukgeslagen op het hoofd van een man. Omdat de rechercheleiding beseft dat het onderzoek wel eens omvangrijk kan worden, krijgt niet – als gebruikelijk – de districtsrecherche maar een speciaal team van vijftien rechercheurs van de afdeling Zware Criminaliteit opdracht alles tot op de bodem uit te zoeken.

Barmeisje

Als een van de eerste getuigen wordt het barmeisje van skybox 233 gehoord. Deze box was voor het evenement Sensation gehuurd door Peter Steenbakkers, een flamboyante transportondernemer uit Boxtel met een twijfelachtige reputatie. De jonge vrouw vertelt de politie dat ze de ruimte rond drie uur ’s nachts even had verlaten omdat er problemen waren met de koelkast. „Toen ik terugkwam stond Badr Hari achter de bar”, verklaart ze. „Ik vroeg hem of ik het weer moest overnemen. Hij lachte en sloeg amicaal een arm om mijn schouder. Ik zag en voelde dat hij me naar de uitgang van de skybox geleidde. ’Ik red het wel vijf minuten alleen’, zei hij me. Ik kon nog net een blikje Red Bull van de bar grissen en werd er vervolgens uitgezet.”

Rond drie uur is ook het moment dat Koen Everink samen met een van boven opvallend volumineus vormgegeven dame de skybox binnenwandelt. Everink verklaart later dat hij door de Belgische vrouw is uitgenodigd even een drankje te komen doen. De zakenman was eigenlijk gast in de koninklijke loge van de ArenA, maar vindt het wel gezellig mee te lopen met de Belgische, die hij kent van eerdere feestjes. Bij het barretje van skybox 233 geven de twee elkaar een stevige zoen. Als de dame later door de recherche wordt verhoord, bevestigt ze met Koen te hebben gekust. „Toen Koen daarna even het toilet binnenging, namen vier mannen plaats voor de wcdeur”, vertelt ze tijdens haar eerste verhoor. „Het ging om Badr Hari, een man met tattoos en twee onbekenden.” De Belgische bevestigt dat ze Koen Everink aan Estelle Cruijff heeft voorgesteld, maar dat er geen gesprek tussen de twee is geweest. Als Koen Everink het toilet uitkomt, ziet ze hoe hij in elkaar wordt geslagen.

Ze zegt in een later verhoor tegen de politie: „Ik zag hoe hij met een bebloed gezicht de box werd uitgeduwd en liep ook naar buiten. Toen ik zag hoe opgezwollen Koen was, ben ik weer naar binnen gegaan om een handdoek met ijs te vullen. Aan de andere kant van de bar zag ik Badr Hari staan. Zijn hand en halve onderarm waren in een handdoek gewikkeld. Ik ben met de ambulance meegegaan naar het ziekenhuis.”

Het is voor de recherche tamelijk eenvoudig te achterhalen wie in de skybox aanwezig waren. Huurder Peter Steenbakkers heeft vooraf een gastenlijst bij de organisatie moeten inleveren en een beveiligingscamera op de gang heeft op de seconde nauwkeurig vastgelegd wie de box in- en uitliep. In de box bevinden zich volgens getuigen „een groep hoogblonde dames met grote borsten en gespierde sportschooltypes, die je liever niet in een donker steegje tegenkomt”. Meerdere getuigen verklaren over drugsgebruik door de aanwezigen.

De politie verhoort ook een aantal beveiligers van het bedrijf Maximus Security, dat door de organisator van Sensation was ingehuurd.

Enkelen van hen leggen opvallende en voor Badr Hari belastende verklaringen af. De securitymedewerker die na de mishandeling als eerste ter plaatse was, verklaart dat hij het slachtoffer op de gang aantrof en in de skybox acht mensen zag. Twee mannen, van wie één het signalement heeft van Hari, hebben bloedvlekken op hun shirt. De beveiliger tegenover de politie: „Toen het slachtoffer was afgevoerd, waren er nog maar vier mensen in de box aanwezig. Ik kwam er toen pas achter dat je ook via het balkon de ruimte kon verlaten.” Ook een andere medewerker van Maximus Security ziet Badr met bloedvlekken op zijn shirt weglopen, samen met Estelle. „Ze waren gespannen en Estelle keek chagrijnig.” De beveiliger waarschuwt ook een in de ArenA aanwezige politieman en zegt dat het hem opviel dat Badr constant aan een van zijn handen likte.

Doodsbang

Alle getuigen zijn de volgende dag stomverbaasd als Badr Hari en Estelle Cruijff luidkeels in de media verkondigen dat ze niets hebben gezien en Badr zelfs beweert dat hij alleen een handdoek in zijn handen had om glazen mee af te drogen. Badr Hari voegt er nog aan toe dat hij zich door alle ’valse beschuldigingen’ zelf slachtoffer voelt. De recherche beschikt dan overigens al over een verklaring van een anonieme getuige, die stelt dat zij tijdens de mishandeling naast Estelle op de bank zat en dat Estelle alles moet hebben gezien omdat ze in de richting van het incident keek. De getuige, die zegt doodsbang te zijn, verklaart ook dat Koen Everink schoppen en klappen heeft gehad. „Er werd op zijn lichaam gestampt.”

Estelle Cruijff wordt op maandag 9 juli gehoord en haar stadsvilla in AmsterdamZuid wordt grondig doorzocht. Estelle houdt zich tijdens het verhoor van den domme. In een proces-verbaal van zes kantjes legt ze uit niets te hebben gezien, hoewel de skybox slechts een kleine ruimte is van zeven bij drieënhalve meter. „Ik hoorde pas later dat er een vechtpartij was geweest”, stelt ze. „Ik stond bij het balkon.” Met wie dan, wil de politie weten. „Ik stond met Badr Hari”, zegt Estelle. „Op een gegeven moment hoorde ik dat er ruzie was geweest. Dat is zeg maar als een domino-effect naar voren gegaan, naar het balkon waar ik dus was.” Hoe reageerde Badr Hari erop, wil de recherche weten. „Hij was net zo verbaasd als ik”, zegt Estelle zonder blikken of blozen. Daarna gaan de twee naar huis, vertelt ze. „Ik ben Piet Paniek, ik wilde meteen weg.” Hoewel diverse getuigen bloedsporen op het spierwitte shirt van Badr waarnamen, zag Estelle niets. Ze zegt een dag na het incident ook niet te weten waar de kleding is. „Ik heb geen idee, ik let daar niet op. Misschien doet de werkster het.”

In de weken na de mishandeling doet de recherche verder onderzoek, spreekt talloze getuigen en komt ook in contact met eerdere slachtoffers van Badr Hari. Een aantal van hen doet, net als Everink, officieel aangifte. Als de politie voldoende bewijzen in handen heeft, wordt Badr Hari op 26 juli op het politiebureau ontboden, aangehouden en verhoord. In zijn eerste verklaring zegt hij dat Koen Everink een opmerking maakte, waardoor hij begon te koken. Everink zou hebben gezegd: „Zo, was Gullit z’n geld op?” waarna Badr hem een klap op zijn wang gaf met de buitenkant van zijn rechterhand. Hierdoor ontstond volgens Badr een wondje op zijn rechterhand. Twee andere mannen, onder wie de later aangehouden Turk Ferhat Y. uit Eindhoven, zouden Koen vervolgens in elkaar hebben geslagen. „Ik heb Koen niet geschopt”, stelt Badr nog. „Ik ben wel over hem heen gestapt en voelde dat ik zijn achterste been raakte. Maar dat kan nooit zijn beenbreuk hebben veroorzaakt.”

Woede

Als medeverdachte Y. met de verklaring van Badr wordt geconfronteerd ontsteekt hij in woede. Y. heeft zich tot dan op zijn zwijgrecht beroepen, maar voelt zich door Badr ’genaaid’. Badr was degene die schopte en sloeg”, zegt Y. tegen de recherche. „Ik probeerde Everink juist te beschermen. Vervolgens sloeg Badr me een bloedneus.”

In een schriftelijke reactie ontkende advocaat Alexander de Swart gisteren dat zijn cliënt Everink enige aanleiding tot de mishandeling heeft gegeven. „Er is sprake van volstrekt zinloos geweld met zeer ernstig letsel ten gevolge”, mailt De Swart. „Mijn cliënt verwijst elke suggestie dat hij iets gezegd zou hebben tegen één of meerdere verdachten naar het rijk der fabelen. Koen Everink was licht aangeschoten maar van enig drugsgebruik was geen sprake. Everink heeft in zijn leven nog nooit drugs gebruikt. Mijn cliënt werkt momenteel hard aan zijn herstel, wat nog minimaal een half jaar zal duren. Daarna zal hij waarschijnlijk mindervalide blijven. Een definitieve eindtoestand zal waarschijnlijk pas over jaren bekend worden. Everink bedankt de vele mensen die hun steun hebben betuigd. Deze laffe daad kent volgens hem uiteindelijk alleen maar verliezers.”

bron

Estelle heeft kennelijk dus alles gezien. Ik ben daarom benieuwd of ze Badr zijn nieuwe verklaring steunt die haaks staat op wat getuigen zeggen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Mylene op 24-08-2012 07:42:17 ]
pi_115941146
Wat een ontzettend leugenachtig zootje is het ook, ze mogen dan wat poen hebben. Normale manieren zijn ze vergeten aan te schaffen.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_115941158
John vd Heuvel had zeker gewacht met dit artikel totdat Fiqc haar woordje had gedaan op tv.

Heftig allemaal!! Die Estelle toch , ben benieuwd!
pi_115941166
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 08:27 schreef eskil het volgende:
John vd Heuvel had zeker gewacht met dit artikel totdat Fiqc haar woordje had gedaan op tv.

Heftig allemaal!! Die Estelle toch , ben benieuwd!
Niets zien in een skybox van 3,5 bij 7 meter. Is er nog iemand die dat gelooft, zouzou kom er maar in.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')