En dat terwijl Fiqc al had verklaard dat ze dat uit diepe verliefdheid had gedaan!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 08:32 schreef Copycat het volgende:
En dan is Estelle verbolgen over het feit dat er in de media wordt gezegd dat ze heeft gelogen in haar eerste verklaring.
Een leuke kickbokser aan de haak slaan?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 08:41 schreef mascara-klodder het volgende:
Wat moet ik straks met mijn leven als deze gate voorbij is
durf het bijna niet te zeggen, maar die heb ik alquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 08:48 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Een leuke kickbokser aan de haak slaan?
Hij blijft mooi.quote:Hari benadrukt dat hij het voorval erg vervelend vindt. "Ik vind het heel naar voor die man wat er is gebeurd. Maar ik vind het voor mezelf ook naar. Ik hoop dat de daders van deze laffe daad worden gearresteerd."
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 08:53 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
durf het bijna niet te zeggen, maar die heb ik al
En het feit dat hij daar gewoon was!! je gaat toch ook niet in de ghetto' s in Amerika rondlopen?!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, het is ook schandalig natuurlijk, zeker als je in ogenschouw neemt dat die zwaar bezopen Koen gewoon een stuk of wat keer met z'n dronken kop tegen de vuist van Badr aangelopen is....
En hij wilde even met hem 'praten'.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 08:55 schreef Copycat het volgende:
Even in de herhaling van 10 juli:
[..]
Hij blijft mooi.
Nou ja, drukmaken, drukmaken...Het is natuurlijk niet dat je je echt zorgen maakt zoals dat wel het geval zou (kunnen) zijn als je ze persoonlijk kent. En ik ben geen overdreven empatisch ingesteld persoon ofzo, maar toch denk ik dan wel "goh wat sneu", net als dat je op het nieuws hoort over kindermishandeling en dergelijke.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:18 schreef WRH het volgende:
denk dat weinig mensen hier zich daadwerkelijk druk maken om Estelle of de kinderen van Estelle, ik denk dat het meer iets is van voorstellingsvermogen.
Ik kan mij echt met moeite voorstellen dat een moeder op deze manier haar eigen 'grootse liefde' van al zeker een paar maanden boven een gezond normaal besef stelt dat je zo'n gast heel heel ver uit de buurt van je kinderen houdt. Vind dat soort vrouwen echt bizar.
En dan gaat ie ook nog op de grond liggen ookquote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, het is ook schandalig natuurlijk, zeker als je in ogenschouw neemt dat die zwaar bezopen Koen gewoon een stuk of wat keer met z'n dronken kop tegen de vuist van Badr aangelopen is....
Ik denk inderdaad dat meer mensen haar jammer genoeg begrijpen. Je hoort zo vaak over vrouwen die willens en wetens bij foute mannen blijven. Maar dat praat het nog niet goed en gelukkig zijn er ook genoeg weldenkende mensen die de handelswijze van Badr en Estelle verwerpen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:08 schreef simpelintje het volgende:
[..]
Ja ik snap haar wel ik denk heel veel mensen wel.
Ja tuurlijk maar we zijn allemaal mensen. Maar ik word er wel een beetje moe van. Ik vraag me af of die John van den heuvel wel alles zomaar op straat mag gooien. het is echt een soap aan het worden. En hun relatie is hun probleem. Iedereen is er zo mee bezig met de relatie alsof iedereen hier perfect is. Er wordt over hun wel heel erg veel drama gemaakt. ik ben benieuwd hoe het afloopt met de aangifte tegen hem en hoe het verder met hun tweeen zal gaan in een relatie interseert me niet. Ik zou mijn vriend ook niet verraden dat lijkt me logisch. Hij zal wel goed voor haar zijn anders was ze toch allang weg geweest.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:14 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat meer mensen haar jammer genoeg begrijpen. Je hoort zo vaak over vrouwen die willens en wetens bij foute mannen blijven. Maar dat praat het nog niet goed en gelukkig zijn er ook genoeg weldenkende mensen die de handelswijze van Badr en Estelle verwerpen.
Ik zie al een contradictie waar zouzou zich op kan beroepen: de vrouw in wie Koen zijn natte lap had gehangen, heeft het over HANDdoek, geen theedoek!!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 08:28 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Niets zien in een skybox van 3,5 bij 7 meter. Is er nog iemand die dat gelooft, zouzou kom er maar in.
Er zit een groot grijs gebied tussen perfectie en je inlaten met een tikkende tijdbom die al meerdere malen blijk heeft gegeven zijn agressie niet te kunnen bedwingen. Pefect is niemand, maar ik vermoed dat er genoeg mensen weldenkend genoeg zijn om zich niet in te laten met zulk gespuis.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:21 schreef simpelintje het volgende:
[..]
Ja tuurlijk maar we zijn allemaal mensen. Maar ik word er wel een beetje moe van. Ik vraag me af of die John van den heuvel wel alles zomaar op straat mag gooien. het is echt een soap aan het worden. En hun relatie is hun probleem. Iedereen is er zo mee bezig met de relatie alsof iedereen hier perfect is. Er wordt over hun wel heel erg veel drama gemaakt. ik ben benieuwd hoe het afloopt met de aangifte tegen hem en hoe het verder met hun tweeen zal gaan in een relatie interseert me niet. Ik zou mijn vriend ook niet verraden dat lijkt me logisch. Hij zal wel goed voor haar zijn anders was ze toch allang weg geweest.
Als jouw vriend iemand bijna dood schopt dan houd jij hem de hand boven het hoofd?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:21 schreef simpelintje het volgende:
[..]
Ja tuurlijk maar we zijn allemaal mensen. Maar ik word er wel een beetje moe van. Ik vraag me af of die John van den heuvel wel alles zomaar op straat mag gooien. het is echt een soap aan het worden. En hun relatie is hun probleem. Iedereen is er zo mee bezig met de relatie alsof iedereen hier perfect is. Er wordt over hun wel heel erg veel drama gemaakt. ik ben benieuwd hoe het afloopt met de aangifte tegen hem en hoe het verder met hun tweeen zal gaan in een relatie interseert me niet. Ik zou mijn vriend ook niet verraden dat lijkt me logisch. Hij zal wel goed voor haar zijn anders was ze toch allang weg geweest.
Ach dat zeg je nu ik hoop voor je dat het nooit gebeurd. En hoe het die dag allemaal is gegaan weten we niet. We waren er allemaal niet bij. Ik zou mijn man vriend gewoon ook niet verraden. En hij is niet half dood geschopt he.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:30 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Als jouw vriend iemand bijna dood schopt dan houd jij hem de hand boven het hoofd?
Mocht mijn man zoiets doen, en ik ben er ook nog eens getuige van, dan geef ik 'm hoogstpersoonlijk aan!
Dus de mishandeling was nog niet zwaar genoeg om je geliefde aan te geven?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:33 schreef simpelintje het volgende:
[..]
Ach dat zeg je nu ik hoop voor je dat het nooit gebeurd. En hoe het die dag allemaal is gegaan weten we niet. We waren er allemaal niet bij. Ik zou mijn man vriend gewoon ook niet verraden. En hij is niet half dood geschopt he.
Nee ik zou het gewoon ook niet doen! Echt niet en we worden allemaal mee gezogen in die zaak. ik heb erger dingen gehoord /gezien. wat gaan jullie doen als het uit is? Feestje vieren?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:34 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dus de mishandeling was nog niet zwaar genoeg om je geliefde aan te geven?
Waarom niet? Hij is gewoon in overtreding, tevens zijn er ook nog kinderen in het spel he.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:36 schreef simpelintje het volgende:
[..]
Nee ik zou het gewoon ook niet doen! Echt niet en we worden allemaal mee gezogen in die zaak. ik heb erger dingen gehoord /gezien. wat gaan jullie doen als het uit is? Feestje vieren?
Ze vertelde eerder dat ze ook wel eens een gebroken arm oid is geslagen. Ik begin een idee te krijgen door wie.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:37 schreef twentemeisje het volgende:
Wat een vreemde redenering houd jij er op na... Als mijn vent zoiets verschrikkelijks zou doen dan wil ik ook geen minuut langer bij hem in de buurt zijn, laat staan onze dochter.
Vraag me inderdaad wel af in wat voor milieu jij je ophoudt simpelintje, als jij al ergere dingen hebt gezien/gehoord. tenzij het op DVD was natuurlijkquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ze vertelde eerder dat ze ook wel eens een gebroken arm oid is geslagen. Ik begin een idee te krijgen door wie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |