abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 08:32:01 #276
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_115941195
En dan is Estelle verbolgen over het feit dat er in de media wordt gezegd dat ze heeft gelogen in haar eerste verklaring.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_115941222
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 08:32 schreef Copycat het volgende:
En dan is Estelle verbolgen over het feit dat er in de media wordt gezegd dat ze heeft gelogen in haar eerste verklaring.
En dat terwijl Fiqc al had verklaard dat ze dat uit diepe verliefdheid had gedaan!
pi_115941286
Wat moet ik straks met mijn leven als deze gate voorbij is :'(
pi_115941367
quote:
9s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 08:41 schreef mascara-klodder het volgende:
Wat moet ik straks met mijn leven als deze gate voorbij is :'(
Een leuke kickbokser aan de haak slaan?
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_115941429
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 08:48 schreef Steven184 het volgende:

[..]

Een leuke kickbokser aan de haak slaan?
durf het bijna niet te zeggen, maar die heb ik al :@
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 08:55:11 #281
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_115941451
Even in de herhaling van 10 juli:

quote:
Hari benadrukt dat hij het voorval erg vervelend vindt. "Ik vind het heel naar voor die man wat er is gebeurd. Maar ik vind het voor mezelf ook naar. Ik hoop dat de daders van deze laffe daad worden gearresteerd."
Hij blijft mooi.
  Moderator vrijdag 24 augustus 2012 @ 08:58:56 #282
184769 crew  Deisyy
pi_115941509
Elke keer als ik het woord "skybox" hoor langs komen op de radio moet ik aan deze gate denken :D
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_115941690
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 08:53 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

durf het bijna niet te zeggen, maar die heb ik al :@
_O-
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_115942605
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 23:15 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, het is ook schandalig natuurlijk, zeker als je in ogenschouw neemt dat die zwaar bezopen Koen gewoon een stuk of wat keer met z'n dronken kop tegen de vuist van Badr aangelopen is....
En het feit dat hij daar gewoon was!! je gaat toch ook niet in de ghetto' s in Amerika rondlopen?!
pi_115942719
quote:
17s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 08:55 schreef Copycat het volgende:
Even in de herhaling van 10 juli:

[..]

Hij blijft mooi.
En hij wilde even met hem 'praten'.

Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_115942822
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 17:18 schreef WRH het volgende:
denk dat weinig mensen hier zich daadwerkelijk druk maken om Estelle of de kinderen van Estelle, ik denk dat het meer iets is van voorstellingsvermogen.
Ik kan mij echt met moeite voorstellen dat een moeder op deze manier haar eigen 'grootse liefde' van al zeker een paar maanden boven een gezond normaal besef stelt dat je zo'n gast heel heel ver uit de buurt van je kinderen houdt. Vind dat soort vrouwen echt bizar.
Nou ja, drukmaken, drukmaken...Het is natuurlijk niet dat je je echt zorgen maakt zoals dat wel het geval zou (kunnen) zijn als je ze persoonlijk kent. En ik ben geen overdreven empatisch ingesteld persoon ofzo, maar toch denk ik dan wel "goh wat sneu", net als dat je op het nieuws hoort over kindermishandeling en dergelijke.

En waarschijnlijk zou hij echt niet zo snel die kinderen slaan (criminelen zijn sowieso vaak hartstikke leuk met kinderen, hoor je altijd ;) ) maar het hele milieu waar hij zich in begeeft, is niet iets waar je kinderen aan zou moeten blootstellen. Stel je voor dat hij met die kinderen op pad is en hij komt net iemand tegen die nog wat af te handelen heeft...
pi_115942931
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 23:15 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, het is ook schandalig natuurlijk, zeker als je in ogenschouw neemt dat die zwaar bezopen Koen gewoon een stuk of wat keer met z'n dronken kop tegen de vuist van Badr aangelopen is....
En dan gaat ie ook nog op de grond liggen ook :o waardoor Badr per ongeluk op hem ging staan.
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_115942968
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 17:08 schreef simpelintje het volgende:

[..]

Ja ik snap haar wel ik denk heel veel mensen wel.
Ik denk inderdaad dat meer mensen haar jammer genoeg begrijpen. Je hoort zo vaak over vrouwen die willens en wetens bij foute mannen blijven. Maar dat praat het nog niet goed en gelukkig zijn er ook genoeg weldenkende mensen die de handelswijze van Badr en Estelle verwerpen.
pi_115943157
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 10:14 schreef MightyMightyM het volgende:

[..]

Ik denk inderdaad dat meer mensen haar jammer genoeg begrijpen. Je hoort zo vaak over vrouwen die willens en wetens bij foute mannen blijven. Maar dat praat het nog niet goed en gelukkig zijn er ook genoeg weldenkende mensen die de handelswijze van Badr en Estelle verwerpen.
Ja tuurlijk maar we zijn allemaal mensen. Maar ik word er wel een beetje moe van. Ik vraag me af of die John van den heuvel wel alles zomaar op straat mag gooien. het is echt een soap aan het worden. En hun relatie is hun probleem. Iedereen is er zo mee bezig met de relatie alsof iedereen hier perfect is. Er wordt over hun wel heel erg veel drama gemaakt. ik ben benieuwd hoe het afloopt met de aangifte tegen hem en hoe het verder met hun tweeen zal gaan in een relatie interseert me niet. Ik zou mijn vriend ook niet verraden dat lijkt me logisch. Hij zal wel goed voor haar zijn anders was ze toch allang weg geweest.
pi_115943199
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 08:28 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Niets zien in een skybox van 3,5 bij 7 meter. Is er nog iemand die dat gelooft, zouzou kom er maar in.
Ik zie al een contradictie waar zouzou zich op kan beroepen: de vrouw in wie Koen zijn natte lap had gehangen, heeft het over HANDdoek, geen theedoek!!

Estelle was vast chagrijnig omdat er vlekjes op haar designeroutfit zaten.
pi_115943279
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 10:21 schreef simpelintje het volgende:

[..]

Ja tuurlijk maar we zijn allemaal mensen. Maar ik word er wel een beetje moe van. Ik vraag me af of die John van den heuvel wel alles zomaar op straat mag gooien. het is echt een soap aan het worden. En hun relatie is hun probleem. Iedereen is er zo mee bezig met de relatie alsof iedereen hier perfect is. Er wordt over hun wel heel erg veel drama gemaakt. ik ben benieuwd hoe het afloopt met de aangifte tegen hem en hoe het verder met hun tweeen zal gaan in een relatie interseert me niet. Ik zou mijn vriend ook niet verraden dat lijkt me logisch. Hij zal wel goed voor haar zijn anders was ze toch allang weg geweest.
Er zit een groot grijs gebied tussen perfectie en je inlaten met een tikkende tijdbom die al meerdere malen blijk heeft gegeven zijn agressie niet te kunnen bedwingen. Pefect is niemand, maar ik vermoed dat er genoeg mensen weldenkend genoeg zijn om zich niet in te laten met zulk gespuis.
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 10:30:55 #292
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_115943428
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 10:21 schreef simpelintje het volgende:

[..]

Als jouw vriend iemand bijna dood schopt dan houd jij hem de hand boven het hoofd? :?

Mocht mijn man zoiets doen, en ik ben er ook nog eens getuige van, dan geef ik 'm hoogstpersoonlijk aan!
pi_115943493
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 10:30 schreef twentemeisje het volgende:

[..]

Als jouw vriend iemand bijna dood schopt dan houd jij hem de hand boven het hoofd? :?

Mocht mijn man zoiets doen, en ik ben er ook nog eens getuige van, dan geef ik 'm hoogstpersoonlijk aan!
Ach dat zeg je nu ik hoop voor je dat het nooit gebeurd. En hoe het die dag allemaal is gegaan weten we niet. We waren er allemaal niet bij. Ik zou mijn man vriend gewoon ook niet verraden. En hij is niet half dood geschopt he.
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 10:33:56 #294
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_115943522
Mwoah, de kans is aanzienlijk dat hij voor de rest van zijn leven kreupel is. Kleinigheidje?
Gelukkig is integriteit niet bij iedereen het raam uit.
pi_115943538
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 10:33 schreef simpelintje het volgende:

[..]

Ach dat zeg je nu ik hoop voor je dat het nooit gebeurd. En hoe het die dag allemaal is gegaan weten we niet. We waren er allemaal niet bij. Ik zou mijn man vriend gewoon ook niet verraden. En hij is niet half dood geschopt he.
Dus de mishandeling was nog niet zwaar genoeg om je geliefde aan te geven? :')
pi_115943581
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 10:34 schreef roos85 het volgende:

[..]

Dus de mishandeling was nog niet zwaar genoeg om je geliefde aan te geven? :')
Nee ik zou het gewoon ook niet doen! Echt niet en we worden allemaal mee gezogen in die zaak. ik heb erger dingen gehoord /gezien. wat gaan jullie doen als het uit is? Feestje vieren?
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 10:37:38 #297
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_115943612
Wat een vreemde redenering houd jij er op na... Als mijn vent zoiets verschrikkelijks zou doen dan wil ik ook geen minuut langer bij hem in de buurt zijn, laat staan onze dochter. En verraden is toch helemaal niet de juiste term in deze? Jij zou doodleuk bij hem blijven als hij tot zulke gruwelijke daden in staat zou zijn? Estelle ben jij het? ;)

Ik twijfel er geen seconde aan dat ik mijn man zelf zou aangeven.
pi_115943646
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 10:36 schreef simpelintje het volgende:

[..]

Nee ik zou het gewoon ook niet doen! Echt niet en we worden allemaal mee gezogen in die zaak. ik heb erger dingen gehoord /gezien. wat gaan jullie doen als het uit is? Feestje vieren?
Waarom niet? Hij is gewoon in overtreding, tevens zijn er ook nog kinderen in het spel he.
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 10:38:53 #299
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_115943648
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 10:37 schreef twentemeisje het volgende:
Wat een vreemde redenering houd jij er op na... Als mijn vent zoiets verschrikkelijks zou doen dan wil ik ook geen minuut langer bij hem in de buurt zijn, laat staan onze dochter.

Ze vertelde eerder dat ze ook wel eens een gebroken arm oid is geslagen. Ik begin een idee te krijgen door wie.
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 10:40:33 #300
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_115943703
quote:
9s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 10:38 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ze vertelde eerder dat ze ook wel eens een gebroken arm oid is geslagen. Ik begin een idee te krijgen door wie.
Vraag me inderdaad wel af in wat voor milieu jij je ophoudt simpelintje, als jij al ergere dingen hebt gezien/gehoord. tenzij het op DVD was natuurlijk :').
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')