Alleen als je de secret-handshake kentquote:Op maandag 13 augustus 2012 23:41 schreef Lilliesleaf het volgende:
Misschien moet ik maar wel langs gaan komen op die meet in september.. Zo ver weg is Zwolle niet.
Als je een rijbewijs en een motor hebt, waarom niet?! Kunnen we samen die kant op racenquote:Op maandag 13 augustus 2012 23:41 schreef Lilliesleaf het volgende:
Misschien moet ik maar wel langs gaan komen op die meet in september.. Zo ver weg is Zwolle niet.
Juistquote:Op maandag 13 augustus 2012 23:41 schreef Lilliesleaf het volgende:
Is ie toch eerderquote:Op maandag 13 augustus 2012 23:42 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Als je een rijbewijs en een motor hebt, waarom niet?! Kunnen we samen die kant op racen
...quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:42 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Alleen als je de secret-handshake kent
Beide, natuurlijk.quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:44 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
...![]()
Zelfs niet als ik ijsjes meeneem instead?
(Edit: Of m'n privécollectie.. kies maar.)
Mag je wel een topkoffer met koelbox regelen, anders moet je ze straks water met stokjes in een zakje geven.quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:44 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
...![]()
Niet om je gs mee te fixen?quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Multitool is genoeg (banden lek prikken)
Neequote:
Eerste? GS meet moest ik mijn tandwielkapje vastdraaien want die was los getrildquote:
Privecollectiequote:Op maandag 13 augustus 2012 23:44 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
...![]()
Misschien heel stomme optie hoor, maarre.. zekering?quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:42 schreef BlackLining het volgende:
Omdat je in de mobiele layout niet kunt quoten uit een dicht topic, dan maar zo. De knetter start en rijdt prima, alleen de richtingaanwijzers werken allemaal niet meer. De rest van de verlichting werkt nog wel gewoon.
Morgen dus maar weer knutselen voor ik straks ineens aan de kant van de weg sta.
Ik heb nog niet gekeken, maar ik hoop het ja. Vreemde is dat de indicator lampjes op het dashboard het wel gewoon doen.quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:50 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Misschien heel stomme optie hoor, maarre.. zekering?
Maar... maar... Ik was bezig.. en toen was er al een andere..quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:55 schreef stinkie het volgende:
Vroeger hadden we geen newbes. We hadden wel tradities. Zoals sluiten = openen
quote:
En een goeie quote moet makenquote:Op maandag 13 augustus 2012 23:58 schreef Vinniiee het volgende:
Ze wist niet hoe ze een nieuw deel moest openen
Welja, geef een ander weer de schuld..quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:00 schreef Lilliesleaf het volgende:
FOK brak m'n quote verkeerd af OK!
Nu. Lief zijn!Anders geen ijsjes.
Laat maar.. het blijkt wel weer dat zoiets veel te hoog gegrepen is voor mij.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:01 schreef Dekatria het volgende:
Volgende mag jij wel openen dan heur
Ach ja, laten we niet eens een poging doen wat gebruiken in ere te houdenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:01 schreef Dekatria het volgende:
Volgende mag jij wel openen dan heur
Ik bén lief tegen je, anders krijg ik je privecollectie niet te zienquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:00 schreef Lilliesleaf het volgende:
FOK brak m'n quote verkeerd af OK!
Nu. Lief zijn!Anders geen ijsjes.
... paradoxale uitspraak, Vin.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik bén lief tegen je, anders krijg ik je privecollectie niet te zien
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:03 schreef lipjes het volgende:
Ik vind steeds meer aan die motor.
Vandaag kwam ik erachter dat het spatbord over de ketting heel erg lang heeft aangelopen op de ketting.
Ding half doormidden en ketting compleet versleten.
En dat dan nog bovenop de versleten balhoofdlagers en een ontluchtingsslang die er steeds afspringt...
Krijg steeds meer haat aan die motorzaak.
Dat woord is te hoog gegrepen voor mijquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:04 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
... paradoxale uitspraak, Vin.
Teruggaan en zeggen: Ja, hallo, dit kan niet, jullie moeten je werk gewoon goed doen?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:03 schreef lipjes het volgende:
Ik vind steeds meer aan die motor.
Vandaag kwam ik erachter dat het spatbord over de ketting heel erg lang heeft aangelopen op de ketting.
Ding half doormidden en ketting compleet versleten.
En dat dan nog bovenop de versleten balhoofdlagers en een ontluchtingsslang die er steeds afspringt...
Krijg steeds meer haat aan die motorzaak.
Schijnbare tegenstelling.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat woord is te hoog gegrepen voor mij
Zie mijn editquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:07 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Schijnbare tegenstelling.Lief zijn om de privecollectie te zien, terwijl de collectie.. naja... dat dus.
TR machen met pic van je brommerquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:08 schreef JK1982 het volgende:
Zeg, wanneer wordt je hiero eigenlijk toegelaten tot de OP?
Nou.. om te beginnen moet je eerst je rijbewijs halen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:08 schreef JK1982 het volgende:
Zeg, wanneer wordt je hiero eigenlijk toegelaten tot de OP?
Ben bijna zover ja.quote:
Ben er al meer dan eens langsgeweest.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:05 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Teruggaan en zeggen: Ja, hallo, dit kan niet, jullie moeten je werk gewoon goed doen?
Oftewel, andere motorzaak zoeken.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:10 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ben bijna zover ja.
[..]
Ben er al meer dan eens langsgeweest.
Eerst zat er ergens een gaatje in het frame waar roestwater uitkwam, dat zelf ff gefixt.
Daarna kwam ik erachter dat de banden die ze eronder hadden gelegd spekglad waren als het regent, dus 305 euro voor MPR3's
Ondertussen er ook achter gekomen dat mijn ketting + kettingwielen wel aardig versleten waren (gaan denk ik nog minder dan 8k mee)
daarna reed die niet goed, hadden ze een slang verlegd (garantie), daarna nog steeds niet lekker rijden.
Dus zelf maar aan de slag, 4 verroeste bougies eruit gedraaid en vervangen.
Ondertusse zwalkte die nog, dus weer langs met de 4 verroeste bougies.
Hun even kijken, ja komt door de ketting die aan 1 kant verder versleten is dan de andere, nieuwe set hebben we in de aanbieding voor 140 euro.
Ik langs 2 andere dealers, verklaren het allemaal bullshit, pa toen ik weg was even gekeken naar mijn motor, versleten balhoofdlagers.
Ze gaven me dan wel weer 20 euro voor die oude bougies.
En dan vandaag kom ik erachter dat mijn ketting door mijn spatbord aan het slijten is.
Gaat allemaal lekker dus
Edit:
Ohja, en er mist een kap over de bobines.
Check!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:09 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Nou.. om te beginnen moet je eerst je rijbewijs halen.
Ik bedoelde ook meer van: Jullie doen je werk niet goed, dit is niet waar ik voor betaald heb, jullie fixen het maar gratis.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:10 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ben bijna zover ja.
[..]
Ben er al meer dan eens langsgeweest.
Eerst zat er ergens een gaatje in het frame waar roestwater uitkwam, dat zelf ff gefixt.
Daarna kwam ik erachter dat de banden die ze eronder hadden gelegd spekglad waren als het regent, dus 305 euro voor MPR3's
Ondertussen er ook achter gekomen dat mijn ketting + kettingwielen wel aardig versleten waren (gaan denk ik nog minder dan 8k mee)
daarna reed die niet goed, hadden ze een slang verlegd (garantie), daarna nog steeds niet lekker rijden.
Dus zelf maar aan de slag, 4 verroeste bougies eruit gedraaid en vervangen.
Ondertusse zwalkte die nog, dus weer langs met de 4 verroeste bougies.
Hun even kijken, ja komt door de ketting die aan 1 kant verder versleten is dan de andere, nieuwe set hebben we in de aanbieding voor 140 euro.
Ik langs 2 andere dealers, verklaren het allemaal bullshit, pa toen ik weg was even gekeken naar mijn motor, versleten balhoofdlagers.
Ze gaven me dan wel weer 20 euro voor die oude bougies.
En dan vandaag kom ik erachter dat mijn ketting door mijn spatbord aan het slijten is.
Gaat allemaal lekker dus
Edit:
Ohja, en er mist een kap over de bobines.
Ok...quote:
aaaaah!quote:Trouwens, effe wat anders.. d'r zat hier net opeens een Bengaaltje in huis, kwam zomaar aanlopen![]()
Niemand van ons gaat daar ook meer heen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oftewel, andere motorzaak zoeken.
1e keer gaat netjes en ga ik alleen,quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:12 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook meer van: Jullie doen je werk niet goed, dit is niet waar ik voor betaald heb, jullie fixen het maar gratis.
Alleen dan wat aardiger gebracht natuurlijk.
4e keer doen we 'n meetquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:14 schreef lipjes het volgende:
1e keer gaat netjes en ga ik alleen,
2e keer gaat mijn vader mee,
3e keer gaan we met zijn 4en
Vind ik een puik plan.quote:
Steeds voor iets anders helaas.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:16 schreef Vinniiee het volgende:
Bij de 4e keer pas? Je bent er nu al een aantal keer geweest
Nog geen A?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:16 schreef -Splash- het volgende:
Hoi,
Op verzoek van Vinnie hier ook even aanmelden.
Ik ben dus -Splash- en motorrijden lijkt me fantastisch!
Kijk, dit is pas servicequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:17 schreef Lilliesleaf het volgende:
Toen pap mijn motor had gekocht, wou hij een maandje of 2 later niet meer starten. Sleutel kon gewoon niet meer omgedraaid worden in het contact.
Hij bellen naar de motorzaak. Hebben de motor netjes op gehaald thuis. Pap ging mee met het wegbrengen. Verkoper komt erbij: 'Wat is het probleem?' 'Nou, zus en zo... blabla'. Verkoper loopt ondertussen een rondje om de motor en zegt plotseling: 'Heb ik de motor zó afgeleverd? Die banden kunnen echt niet meer. Dit had niet gemogen zo.. Maar is goed meneer, we gaan het maken en brengen de motor met nieuwe banden weer thuis.'
Uiteindelijk hebben ze dat hele contactslot moeten vervangen.
Ik kom naar de MFMM, nog meer mensen?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:17 schreef lipjes het volgende:
[..]
Vind ik een puik plan.
MFMM bij die toko ?
[..]
Steeds voor iets anders helaas.
Zit erover te denken om gewoon een paar dagen vrij te nemen, motor te strippen en alle mankementen op te schrijven
Wel hoor. Ok ok... motorrijden is fantastisch....quote:
Baas, een KTMquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:21 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Wel hoor. Ok ok... motorrijden is fantastisch....
Rij dit ding en vindt het wel leuk:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wou dat ik inderdaad zo een service had.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kijk, dit is pas service
[..]
Ik kom naar de MFMM, nog meer mensen?
Dat maakt niet uit btw, het feit dat je er zo vaak komt met gebreken terwijl je dat ding net gekocht hebt is genoeg lijkt me. BTW, als je 'm gaat strippen heb je grote kans dat je geen garantie meer hebt.
Was vooral warm...quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:21 schreef Vinniiee het volgende:
Ik bekeek net je fobo, godver wat nice
Hoe kun je motorrijden nou wel leuk vinden? Motorrijden is gewoon fantastisch!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:21 schreef -Splash- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Was nog uit de tijd dat er 2 liepen, waaronder een poesquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:17 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Lewis heeft een roze eetbak?![]()
Hele mooie kat, dat wel.
Boeiend dat je de 22e ook al een rit hebtquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:22 schreef lipjes het volgende:
[..]
Wou dat ik inderdaad zo een service had.
Ik probeer trouwens te komen, moet even kijken want heb 22 sept ook al een rit
Ze zeken er ook niet over toen ik zelf de bougies had vervangen (wat een aardige klus is)
Kleppen waren vreemd genoeg wel in orde
Ja daarom, en ik rijd al best wel veel kilometersquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Boeiend dat je de 22e ook al een rit hebtDe 16e ook al als t goed is
Hmm, oke dat scheelt dan waar.
Dat geloof ik graag ja. En goeie uitrusting zo te zienquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:22 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Was vooral warm...Maar wat een ervaring.
Ik heb 1 september in mijn agenda staan. Wat zal er kloppenquote:
Boeie, km's maken is goed voor je ervaring.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:24 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ja daarom, en ik rijd al best wel veel kilometers
Wie gaan er btw nog meer mee de 22ste naar brussel?
Ja, helaas wel. Om de 7.500 km een beurt.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:22 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Baas, een KTMzijn die dingen niet heel erg onderhoudsgevoelig?
Ik sowiesoquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:24 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ja daarom, en ik rijd al best wel veel kilometers
Wie gaan er btw nog meer mee de 22ste naar brussel?
Ok ok.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:22 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Hoe kun je motorrijden nou wel leuk vinden? Motorrijden is gewoon fantastisch!
Kunnen wel doorgaan per DMquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:26 schreef Lilliesleaf het volgende:
Zo te zien wordt vanavond niet meer zo interessant als gisteravond trouwens..![]()
Gisteravond was echt geniaal.
Je kan het interessant makenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:26 schreef Lilliesleaf het volgende:
Zo te zien wordt vanavond niet meer zo interessant als gisteravond trouwens..![]()
Ik bespaar nooit op uitrusting. Ik had ook een motorjas bij me, maar een crossshirt over mijn body armor had even veel effect op sahara zand gok ik.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag ja. En goeie uitrusting zo te zien
Nou dank je he.... wordt echt warm van binnen weer.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:26 schreef Lilliesleaf het volgende:
Je moest eens wéten hoe warm het hier in dit topic was gisteravond.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:28 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Nou dank je he.... wordt echt warm van binnen weer.
Slecht manquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Boeie, km's maken is goed voor je ervaring.
Ik niet overigens.
Kijkquote:
Ik durf niet terug te kijken.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:28 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Je moest eens wéten hoe warm het hier in dit topic was gisteravond.
Oi! Tunesië! Ik wil volgend jaar (mits mijn budget het toelaat om m'n huidige motor om te ruilen) naar Marokko rijden. Tot nu toe lijken die transalpjes me wel gaaf.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:21 schreef -Splash- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Supertof! Ga je dat nog erges bijhouden?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:32 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Oi! Tunesië! Ik wil volgend jaar (mits mijn budget het toelaat om m'n huidige motor om te ruilen) naar Marokko rijden.
Ben ik wel van plan. Alleen hopen dat ik dan genoeg budget heb. Ik heb aangetrouwde familie in Marokko wonen dus da's ook wel tof.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:34 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Supertof! Ga je dat nog erges bijhouden?
Marokko lijkt mij ook erg leuk. Tunesie was helaas nét na de revolutie. We zijn maar één keer met stenen bekogeld...quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:32 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Oi! Tunesië! Ik wil volgend jaar (mits mijn budget het toelaat om m'n huidige motor om te ruilen) naar Marokko rijden. Tot nu toe lijken die transalpjes me wel gaaf.
Lol nou nu doet mijn motor het niet, en zijn motor moet nieuwe banden hebben voordat hij weer durft te rijden. Als m'n motor op tijd klaar is kom ik denk ik wel.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:35 schreef Vinniiee het volgende:
Dat kan iedereen gebeuren, snap niet waarom je niet zo gaan ;P
Haha ben er twee jaar geleden al eens geweest bij familie. Zijn super vriendelijk inderdaad. Als ik ga is het idd alleen op de motor, maar grote kans dat familie zich een deel van de reis erbij voegt.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:35 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Marokko lijkt mij ook erg leuk. Tunesie was helaas nét na de revolutie. We zijn maar één keer met stenen bekogeld...
Marokko is wel vriendelijker voor de touristen geloof ik. En Atlas gebergte. Ga je alleen? Zo ja, laat het off-road deel dan zitten.
Transalp zijn prima motoren. Wel zwaar hoor.
Ga eens een proefrit makenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:39 schreef WhiteJoker het volgende:
Ik heb geen idee hoe zwaar die dingen zijn.
Je hebt het zelf in de handquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:26 schreef Lilliesleaf het volgende:
Lol dat zou ik dolgraag doen, maar ik vind het ook zo lullig om dan te zeggen: Ik kom over een jaar wel terug. Dus dan spaar ik liever eerst door en ga daarna echt shoppen. Tot die tijd is het window-shoppen voor mij...quote:
Ventilatorquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:41 schreef stinkie het volgende:
Ik ga de klamboe neerhalen en op muggenjacht. Ik word geprikt op plekken die niet geprikt horen te worden
Ga dan liever voor de F800 GS. Veel meer motor voor je geld en meer off-road ready.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:39 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Lol nou nu doet mijn motor het niet, en zijn motor moet nieuwe banden hebben voordat hij weer durft te rijden. Als m'n motor op tijd klaar is kom ik denk ik wel.
[..]
Haha ben er twee jaar geleden al eens geweest bij familie. Zijn super vriendelijk inderdaad. Als ik ga is het idd alleen op de motor, maar grote kans dat familie zich een deel van de reis erbij voegt.
Ik heb geen idee hoe zwaar die dingen zijn. Een andere optie is de nieuwere F650GS, maar dan wel de 2 cilinder versie en niet de 1-pitter.
Anders kom je naar een meet... met hoe het nu gaat staat er straks een hele vloot Alpjesquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:41 schreef WhiteJoker het volgende:
Lol dat zou ik dolgraag doen, maar ik vind het ook zo lullig om dan te zeggen: Ik kom over een jaar wel terug. Dus dan spaar ik liever eerst door en ga daarna echt shoppen. Tot die tijd is het window-shoppen voor mij...
En begin vast met squatten.quote:
Sinds dat m'n arm er na 250km tegenwind in een testreis bijna afviel stamp ik er elke dag krachtoefeningen door. En jawel, geen centje pijn op reis vorige maandquote:
Die 800 is ook gaaf, maar bijna hetzelfde als de 650. Daarbij zijn de 800-tjes heel sporadisch tweedehands te vinden.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:42 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ga dan liever voor de F800 GS. Veel meer motor voor je geld en meer off-road ready.Ook een erg goede keuze!
Oh en uiteraard de Africa Twin... wat dat ding wel niet kan.....
Ik het zelf in de hand hebben?quote:
Daar herken ik je dus van! Het bodybuild topicquote:
Volgend jaar ik waarschijnlijk ookquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:43 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Anders kom je naar een meet... met hoe het nu gaat staat er straks een hele vloot Alpjes
We'll be the judge of that.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:47 schreef Lilliesleaf het volgende:
Dat 'vergelijkend warenonderzoek' is nog vóór de start een gelopen race.
Daarom moet dat maar eens startenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:47 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Ik het zelf in de hand hebben?
Toen ik op fok nog aan dat soort dingen meedeed was jij 11quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:47 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Ik het zelf in de hand hebben?
Was wel de bedoeling om eens naar een meet te gaan. Ben geloof ik ingeschreven bij die newbie/oldbie meetquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:43 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Anders kom je naar een meet... met hoe het nu gaat staat er straks een hele vloot Alpjes
En nu ben ik 18.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:50 schreef stinkie het volgende:
[..]
Toen ik op fok nog aan dat soort dingen meedeed was jij 11
Topquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:51 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Was wel de bedoeling om eens naar een meet te gaan. Ben geloof ik ingeschreven bij die newbie/oldbie meet
Ik ben tegenwoordig een keurig getrouwde man.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:52 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
En nu ben ik 18.Reden genoeg voor jou om weer te beginnen.
Legale leeftijd om aan die 'vergelijkend warenonderzoek' mee te doenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:52 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
En nu ben ik 18.Reden genoeg voor jou om weer te beginnen.
Toen lurkte ik alleen nog op MF denkquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:54 schreef WhiteJoker het volgende:
Vin was jij bij de aflopen MFMM er ook bij? En jij dan Dekatria?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als je niks spannends te melden hebt ga ik ookAfgelopen nacht maar 3,5~4,5 uur geslapen
Niet als je 5 dagen in de week (meer dan) 40 uur maakt.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:09 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]![]()
Je bent jong. Jij hoort dat ruim een week lang vol te kunnen houden.
Weltrustjes dan maar..quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet als je 5 dagen in de week (meer dan) 40 uur maakt.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:10 schreef Vinniiee het volgende:
Maar eigenlijk ben ik nog niet moe nee
Terwijl je niet eens zeker weet of het wel aan de lichten zelf ligt?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:13 schreef WhiteJoker het volgende:
Net nieuwe knipperlichten besteldDe eerste stap naar het fixen van m'n motor...
Heb ik laatst ook maar gedaan na een hele tijd klachten te krijgen dat ik slecht zichtbaar wasquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:13 schreef WhiteJoker het volgende:
Net nieuwe knipperlichten besteldDe eerste stap naar het fixen van m'n motor...
Oh. Sorry.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:14 schreef WhiteJoker het volgende:
Dat was een anderDie van mij is afgebroken, dus dat weet ik vrij zeker dat die vervangen moest worden...
Niet het lampje, maar echt zo'n knipperlicht ding houder gevalquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heb ik laatst ook maar gedaan na een hele tijd klachten te krijgen dat ik slecht zichtbaar was
Ja gewoon een volledig knipperlicht, niet het knipperlichtlampje ;Pquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:15 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Niet het lampje, maar echt zo'n knipperlicht ding houder geval
Lekkere technische omschrijving gebruik ik toch weer
Doet het lampje het nog wel dan?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:15 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Niet het lampje, maar echt zo'n knipperlicht ding houder geval
Lekkere technische omschrijving gebruik ik toch weer
Geeft nietquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:14 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Oh. Sorry.![]()
Ik mag dan niet blond zijn, maar af en toe reageer ik wel zo.
Uh goeie vraag. Rechts wel want die's nog heel, maar links zag er ook nog heel uit. En anders wordt het gewoon langs Halfords of Brezan...quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:16 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Doet het lampje het nog wel dan?
Nu je het zegt, kloptquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:23 schreef WhiteJoker het volgende:
Dat was ik in een DMHet is gewoon op mysterieuze wijze weg haha. Hoewel het er nu al een week in zit, maar ja hij staat dan ook stil. Als ik het niet gefixt krijg moet ik op zoek gaan naar een garage. Tips?
Toen de mijne kapot was heeft de zaak hem gewoon zelf opgehaald thuis.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:34 schreef WhiteJoker het volgende:
Da's ver lopen met een kapotte motor hahaAls hij zou lopen is het geen probleem idd
Totdat de vakantie weer voorbij is?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 02:45 schreef Lilliesleaf het volgende:
Maar ik heb dan ook geen leven en zit praktisch 24/7 op FOK.
Precies.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 02:47 schreef Geerd het volgende:
[..]
Totdat de vakantie weer voorbij is?
Wat ga je worden?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 02:49 schreef Lilliesleaf het volgende:
Dan is het gewoon weer 50 uur per week bezig met de studie.
Geeen idee, veel te vroeg om daar over na te denken. Ik begin gewoon en zie over een paar jaar wel hoe en wat.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 03:00 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja klopt, een of ander lab, bepaalde richting?
Begint net dus, dacht dat je al paar jaar bezig was ofzoquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 03:01 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Geeen idee, veel te vroeg om daar over na te denken. Ik begin gewoon en zie over een paar jaar wel hoe en wat.
Iets internationaals lijkt me iig wel wat.
Nah, ik begin in september met m'n P'tje. Genoeg tijd nog.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 03:07 schreef Geerd het volgende:
[..]
Begint net dus, dacht dat je al paar jaar bezig was ofzo
Dus nog dik 2 weken vakantie lekker heurquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 03:08 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Nah, ik begin in september met m'n P'tje. Genoeg tijd nog.
Ik heb nu gewoon zoiets van: Ik begin en ik zie wel waar ik eindig. Maja, wat wil je.. ben net 18.
Verveel me eigenlijk helemaal dood. Blij als ik de komende weken structureel kan rijden met rijles.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 03:11 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dus nog dik 2 weken vakantie lekker heur
Het was weekend, vandaag ook nog mooi weer, niet de kroeg in gedoken? Terrasje in de schaduw beetje pimpelen?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 03:24 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Verveel me eigenlijk helemaal dood. Blij als ik de komende weken structureel kan rijden met rijles.
Ik houd niet van uitgaan etc. Ken er ook niet bepaald de goede mensen voor. Meeste van m'n vrienden zijn ouder, dus die werken alweer rond deze tijd.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 03:28 schreef Geerd het volgende:
[..]
Het was weekend, vandaag ook nog mooi weer, niet de kroeg in gedoken? Terrasje in de schaduw beetje pimpelen?
Zal ook wel weer idd meeste vakanties lopen alweer ten einde.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 03:30 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Ik houd niet van uitgaan etc. Ken er ook niet bepaald de goede mensen voor. Meeste van m'n vrienden zijn ouder, dus die werken alweer rond deze tijd.
Ik ga proberen wat te slapen. Weltrustjes alvast.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 03:34 schreef Geerd het volgende:
[..]
Zal ook wel weer idd meeste vakanties lopen alweer ten einde.
Deze tijd stond ik opquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 04:56 schreef Sounddragon het volgende:
Welterusten
[ afbeelding ]
Ik ga ook zo maar eens; tis alweer elf uur
moeten we het echt nog een keer uitleggenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 03:08 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Maja, wat wil je.. ben net 18.
De 650 komt niet eens in de buurt van de 800.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:47 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Die 800 is ook gaaf, maar bijna hetzelfde als de 650. Daarbij zijn de 800-tjes heel sporadisch tweedehands te vinden.
Ik was er welquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:54 schreef WhiteJoker het volgende:
*note to self: morgen knipperlicht gaan regelen en eindelijk eens kijken of de motor weer wil starten*
Vin was jij bij de aflopen MFMM er ook bij? En jij dan Dekatria?
Ik was er ookquote:
Kom ik nooit.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daar herken ik je dus van! Het bodybuild topic
Euw, nja dan weet ik het ook niet meer. Je nick komt me bekend voorquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 08:55 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Kom ik nooit.![]()
Ik ben niet van het type; erg gespierd eruit zien maar al moe zijn na een klein circuitje of jezelf vertillen aan een verhuisdoos maar wel 100 kg pressen. (sorry voor de stereotypen, maar ik vergelijk puur even met wat ik zie in de sportschool)
Ik ben meer van:
Dude....quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 08:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Euw, nja dan weet ik het ook niet meer. Je nick komt me bekend voor.
Ik ben helemaal niet zou oud hoor......quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:00 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
[..]
Stinkie is ook oud bloednet als bwt
[..]
Ehhh, En hoeveel van die topics heb je mee gedaan?quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:37 schreef Lilliesleaf het volgende:
Alweer bijna een topic vol! We zijn gewoon bijna bij de 1000.
En mijn bloed os heel wat jonger dan het jouwequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 09:06 schreef bwt het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet zou oud hoor......![]()
Rij nog geen BMW
[..]
Ehhh, En hoeveel van die topics heb je mee gedaan?
![]()
Ik zou het niet erg vinden om er nu een te hebben hoorquote:
Dat is waarquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:01 schreef Yreal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit soort hokken wel ja.. maar elk merk heeft zulk lelijk spul.
om maar eens wat te roepenquote:
Alle oude mannen rijden BMW, dus het klopt ook wel doorgaansquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:05 schreef JK1982 het volgende:
Dat gezeik altijd, dat BMW's voor oude mannen zijn..![]()
[ afbeelding ]
Als iets oude man uitstraalt is het wel de R 1200 GS. 90% van de motor zal nooit van het asfalt afgaan (die snappen wel waarvoor de motor bedoeld is) en de andere 8% gaat al staan bij een verhard gravel pad ala dakar en de andere 2% is gewoon zo goed met off-road rijden dat ze met alles dat kunnen (ala Arjan Brouwer).quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:05 schreef JK1982 het volgende:
Goedemorgen!![]()
Dat gezeik altijd, dat BMW's voor oude mannen zijn..![]()
Ik ken genoeg BMW's die ze zo bij mij voor de deur mogen zetten hoor: S1000RR (HP4), R1200GS, F800GS, K1300R..
Een Honda Deauville, die is pas voor oude mannen!![]()
[ afbeelding ]
Definieer 'oud'quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:07 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Alle oude mannen rijden BMW, dus het klopt ook wel doorgaans
Waarheidquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:09 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Als iets oude man uitstraalt is het wel de R 1200 GS. 90% van de motor zal nooit van het asfalt afgaan (die snappen wel waarvoor de motor bedoeld is) en de andere 8% gaat al staan bij een verhard gravel pad ala dakar en de andere 2% is gewoon zo goed met off-road rijden dat ze met alles dat kunnen (ala Arjan Brouwer).
En wel allemaal een volledig rally pak en crosshelm met crossbril.
Nee sorry, de R 1200 GS vind ik echt de grootste anti-climax van de motorwereld.
Nouja, ik vind het een stoer ding in ieder geval, die R1200GS. Alleen te groot/zwaar voor in het terrein lijkt me, dus dan beter de F800GS, daar moet ik je gelijk in geven.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:09 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Als iets oude man uitstraalt is het wel de R 1200 GS. 90% van de motor zal nooit van het asfalt afgaan (die snappen wel waarvoor de motor bedoeld is) en de andere 8% gaat al staan bij een verhard gravel pad ala dakar en de andere 2% is gewoon zo goed met off-road rijden dat ze met alles dat kunnen (ala Arjan Brouwer).
Nee sorry, de R 1200 GS vind ik echt de grootste anti-climax van de motorwereld.
De HP serie is trouwens erg mooi en bruut. De F 800 GS is in mijn optiek de mooiste BMW die er bestaat (en dat ik dat zeg zegt veel).
Dat laatste zegt al genoeg, me dunktquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:10 schreef mstx het volgende:
[..]
Definieer 'oud'![]()
Mijn oom van 50 heeft nu een X11maar hij wil hem inruilen voor een Harley.
![]()
![]()
Dan zie ik nog liever een BMW.
R1200GS is net zo populair als sportmotoren onder de jeugdquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:09 schreef -Splash- het volgende:
[..]
De HP serie is trouwens erg mooi en bruut. De F 800 GS is in mijn optiek de mooiste BMW die er bestaat (en dat ik dat zeg zegt veel).
Dat ding is de bestverkochte motor van Nederland en ver daarbuiten omdat mensen denken dat zo ook meteen een avonturier zijn als die Charley Boorman en Ewan McGregor zodra ze op zo'n ding zittenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:12 schreef JK1982 het volgende:
Nouja, ik vind het een stoer ding in ieder geval, die R1200GS. Alleen te groot/zwaar voor in het terrein lijkt me, dus dan beter de F800GS, daar moet ik je gelijk in geven.
Maargoed, ding zal ook niet helemaal voor niets de bestverkochte motor van Nederland zijn. Toch?
Ik vind belangrijk dat ik het ding overend ken krijgen in m'n uppie - op reis moet dat wel mogelijk zijn. De Alp lukt prima, maar zo'n 1200 is veelste zwaar.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:16 schreef Vinniiee het volgende:
Alle 1000cc + moeten vind ik 9/10x te lomp
Tss, watjequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:18 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik vind belangrijk dat ik het ding overend ken krijgen in m'n uppie - op reis moet dat wel mogelijk zijn. De Alp lukt prima, maar zo'n 1200 is veelste zwaar.
Geniaal filmpje is dat ja... "This is how I always park it"quote:
Dat had ik met die Caponord dus ook. Ding woog ca. 250kg leeg, laat staan met bagage erop enzo..quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:18 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik vind belangrijk dat ik het ding overend ken krijgen in m'n uppie - op reis moet dat wel mogelijk zijn. De Alp lukt prima, maar zo'n 1200 is veelste zwaar.
Natuurlijk. Maar de kunst van reizen met de motor is gewicht besparen... kan je net zo goed al bij je fiets beginnenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:21 schreef JK het volgende:
Zelfs een klein vrouwtje kan een Goldwing overeind zetten. Kwestie van techniek, geen kwestie van kracht.
Edit; ipod gaf halve update ik zag de filmpjes en die reacties niet... :/
Zeker niet onbelangrijk nee!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:18 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Kracht heeft er toch echt wel mee te maken hoor. Ik heb de truucjes ook geprobeerd, maar ik heb dankzij een klein ongelukje met de motor weinig tot geen kracht in mijn rechterknie. En dan kun je 't vergeten heur.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:21 schreef JK het volgende:
Zelfs een klein vrouwtje kan een Goldwing overeind zetten. Kwestie van techniek, geen kwestie van kracht.
Edit; ipod gaf halve update ik zag de filmpjes en die reacties niet... :/
Balen! Al eens naar de fysio geweest om te kijken of je nog wat kracht terug kan winnen?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:28 schreef Anne het volgende:
[..]
Kracht heeft er toch echt wel mee te maken hoor. Ik heb de truucjes ook geprobeerd, maar ik heb dankzij een klein ongelukje met de motor weinig tot geen kracht in mijn rechterknie. En dan kun je 't vergeten heur.
Ik krijg mijn brommer dus niet overeind als ie 't tijd vindt om een dutje te doen.
Dat dus. Het ding is zonder goede reden de best verkochte motor van Nederland. (beetje ala Apple)quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:14 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dat ding is de bestverkochte motor van Nederland en ver daarbuiten omdat mensen denken dat zo ook meteen een avonturier zijn als die Charley Boorman en Ewan McGregor zodra ze op zo'n ding zitten
Ik ben kind aan huis bij de fysio sinds maart alweerquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Balen! Al eens naar de fysio geweest om te kijken of je nog wat kracht terug kan winnen?
Goede techniek, maar vergeet niet dat de Goldwing door de bescherming niet op zijn zwaarste punt licht die andere motoren wel zouden hebben.quote:
Vervelend. Hoop op snel herstel!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:36 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik ben kind aan huis bij de fysio sinds maart alweerAl is dat niet echt om kracht terug te krijgen in mijn knie. Belangrijker is die pijn in mijn knie weg krijgen.
Dieptepunt wat dat betreft vond ik nog wel de Crosstourerquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:34 schreef -Splash- het volgende:
All-road is tegenwoordig een marketingsterm wat staat voor: Asfalt rijden met een bepaalde look.
Dat is ook wel een diepte punt. Hoewel ik érg teleurgesteld was in KTM toen ze een off-road filmpje hadden gemaakt met de SM-T.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:38 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dieptepunt wat dat betreft vond ik nog wel de Crosstourer
Wat ik begrepen had (van de wiki welliswaar) is dat hij kwa motor dezelfde motor heeft. Dat bedoelde ik. Ik wist wel dat er verder wel verschillen in zaten. Ook kwa vermogen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 07:15 schreef -Splash- het volgende:
[..]
De 650 komt niet eens in de buurt van de 800.(21" voor wiel, spaken, dubbele schijfremmen, etc.. etc...)
Ik moet er wel bijzeggen aangaande je LWR verhaal... de andere keuze was KTM, maar of die die mishandeling over zulke afstanden zonder problemen getrokken zou hebben?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:39 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Dat is ook wel een diepte punt. Hoewel ik érg teleurgesteld was in KTM toen ze een off-road filmpje hadden gemaakt met de SM-T.
Pfoe, dan loop je er al best lang! Wanneer is dat gebeurt dan? Vlak daarvoor?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:36 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik ben kind aan huis bij de fysio sinds maart alweerAl is dat niet echt om kracht terug te krijgen in mijn knie. Belangrijker is die pijn in mijn knie weg krijgen.
Nouja, dat ben ik dan niet helemaal met je eens. Je geeft aan dat er geen goede reden is, dat het ding voor offroad eigenlijk niet deugt etc. Maargoed, het gros van de bezitters zál en wil er waarschijnlijk nooit mee offroad gaan, die kopen dat ding waarschijnlijk inderdaad voor de looks, het feit dat hij op asfalt erg goed rijdt, goed overzicht door hoge zit, betrouwbaarheid misschien, de cardan, etc. etc.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:34 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Dat dus. Het ding is zonder goede reden de best verkochte motor van Nederland. (beetje ala Apple)
Vooral door LWR en LWD denken mensen dat deze motoren erg capabel zijn, het tegenover gestelde is waar als er een achter de schermen zou zijn. Laten we eerlijk zijn, waarom zou je een off-road motor kopen waar de cilinders aan de buitenzijde zit? En cardan voor off-road? Asjeblieft... dat spul houdt het nauwelijks op de weg. En dan zeg ik nog niks over dat belachelijke telever systeem.
Waarom mensen het kopen? Massa product. Iedereen heeft het, all-road is een beetje een hype geworden. Mensen zien zichzelf een beetje als een avonturier en voelen zich gewoon op de GS als een avonturier. Geweldig natuurlijk, hun goed recht. Maar de GS is helaas net zo (of meer) avontuurlijk als de mensen zelf en verder dan een weekendje Eifel of 3 weken Alpen komen ze niet. En dat is prima, want de GS is gewoon erg goed in wat hij doet. Een straat motor die perfect is voor lange reizen op het asfalt en toch een avontuurlijke uitstraling. En écht kudos voor de marketing afdeling van BMW die de motor zo in de markt heeft weten te krijgen.![]()
Is het de beste motor die te krijgen is? Voor all-road zoals ik all-road zie; Nee. Voor all-road testen waar er alleen op asfalt gereden wordt en de Ducati MTS 1200 als beste all-road wordt gezien; Ja.
Wat ook gelijk mijn volgende punt is: All-road is tegenwoordig een marketingsterm wat staat voor: Asfalt rijden met een bepaalde look.
BMW's zijn zeker niet zo betrouwbaar als mensen denkenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:44 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nouja, dat ben ik dan niet helemaal met je eens. Je geeft aan dat er geen goede reden is, dat het ding voor offroad eigenlijk niet deugt etc. Maargoed, het gros van de bezitters zál en wil er waarschijnlijk nooit mee offroad gaan, die kopen dat ding waarschijnlijk inderdaad voor de looks, het feit dat hij op asfalt erg goed rijdt, goed overzicht door hoge zit, betrouwbaarheid misschien,
Daar komen we nooit achter.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:42 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik moet er wel bijzeggen aangaande je LWR verhaal... de andere keuze was KTM, maar of die die mishandeling over zulke afstanden zonder problemen getrokken zou hebben?
Ikke welquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:45 schreef BlackLining het volgende:
Ik heb de Bandit gelukkig nog nooit op hoeven rapen, maar zo'n apparaat weegt ook 216 kilo schoon aan den haak. Zal nog een heel karwei worden.
* afkloppen doet
jij ook al loop nu een jaar bij fisio en heb nog voor 1.5jaar afspraakenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:36 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik liep ook bij de fysio, eigenlijk moet ik weer terugquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:49 schreef peterzx9r het volgende:
[..]
jij ook al loop nu een jaar bij fisio en heb nog voor 1.5jaar afspraaken
De Dakar vind ik daarbij niet echt terzake doende - daar wordt het blok als het even kan gewoon herbouwd, en is er elke avond een hele crew die eraan sleutelt. Gaat er juist om dat zo'n fiets 15-20k zonder aanzienlijk onderhoud kan.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:47 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Daar komen we nooit achter.
Maar het was niet slim van KTM om het af te slaan. Wel weet ik dat KTM er een stuk beter geschikt voor was. Tenslotte heeft de KTM Dakar al gewonnen. Zie je de 1150 / 1200 GS dat doen?
Sorry ik kon een gniffel niet onderdrukkenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ikke welEn dat lukte met niet alleen want hij was omgeflikkerd het gras in en het regende fucking hard. Poging oprapen 1 werd een vol met mijn bakkes op de motor: bek vol bloed. Poging 2 lukte wel met wat hulp
2x in de weekquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik liep ook bij de fysio, eigenlijk moet ik weer terug
Ik baseerde het ook op mijn vriendengroep die voor 70% GS rijdt en hoeveel klachten ze wel niet hebben en hoeveel garantie er wel niet geclaimed moet worden. Sterker nog, hoeveel mensen zeggen dat het eigenlijk helemaal niet zo een goede en betrouwbare motor is. Sorry dat ik dat net niet zei en het daarom wat meer als mening overkwam.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:44 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nouja, dat ben ik dan niet helemaal met je eens. Je geeft aan dat er geen goede reden is, dat het ding voor offroad eigenlijk niet deugt etc. Maargoed, het gros van de bezitters zál en wil er waarschijnlijk nooit mee offroad gaan, die kopen dat ding waarschijnlijk inderdaad voor de looks, het feit dat hij op asfalt erg goed rijdt, goed overzicht door hoge zit, betrouwbaarheid misschien, de cardan, etc. etc.
Dat jij meent dat zo'n ding offroad beter zou moeten presteren is een ander verhaal. Ik vermoed namelijk dat de meesten niet om die reden een GS kopen namelijk. Dus ik denk dat er wel degelijk genoeg redenen zijn waarom dat ding de bestverkochte motor van NL is, ook al is hij flink aan de prijs..
Die Yamaha XTZ1200 bijvoorbeeld, dat vind ik pas een lomp ding om te zien.. Maar dat moet net zo goed een avontuurlijke motor voorstellen. Maargoed, smaken verschillen..
De dakar wordt ook gereden met een 450cc achtige look-a-likequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:47 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Maar het was niet slim van KTM om het af te slaan. Wel weet ik dat KTM er een stuk beter geschikt voor was. Tenslotte heeft de KTM Dakar al gewonnen. Zie je de 1150 / 1200 GS dat doen?
Dat is het ook. En dat zie je bij andere productgroepen ook terug.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:47 schreef Dekatria het volgende:
[..]
BMW's zijn zeker niet zo betrouwbaar als mensen denkenook duur in onderhoud.
Het is gewoon een image wat mensen willen kopen.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:53 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Dat is het ook. En dat zie je bij andere productgroepen ook terug.
Ja en het deed nog best pijn ookquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:51 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Sorry ik kon een gniffel niet onderdrukkenJuist omdat het me zo doet denken aan mijn poging om dat rot ding half uit het zand, half tegen een stoeprand aan op te rapen. Ik ging alleen niet om m'n bakkes maar ik was wel te laat voor werk.
Ik liep 1x in de week, 2x was beter voor toen, maar nu niet per se nodig.quote:
Corrigeer jezelf even zodat ik het niet hoef te doen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:53 schreef Yreal het volgende:
[..]
De dakar wordt ook gereden met een 450cc achtige look-a-like
Das natuurlijk een kul argument. Niet elke ktm model wint dakar. Net als dat BMW dat voor ktm toch behoorlijk domineerde. Om nou een 690 te vergelijken met een 1200quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:47 schreef -Splash- het volgende:
[..]
O ja!. . .quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 09:49 schreef stinkie het volgende:
[..]
En mijn bloed os heel wat jonger dan het jouwe
Dat is zo, maar ik vind het maar bijzonder knap dat een dergelijke machine het kan. Wel jammer dat mijn verzekering vol blijft houden dat ik op een supersized off-road rij en daarnaar dien te betalen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:50 schreef Dekatria het volgende:
[..]
De Dakar vind ik daarbij niet echt terzake doende - daar wordt het blok als het even kan gewoon herbouwd, en is er elke avond een hele crew die eraan sleutelt. Gaat er juist om dat zo'n fiets 15-20k zonder aanzienlijk onderhoud kan.
Sowieso geldt voor in het terrein inderdaad: hoe minder gewicht, hoe beter. Dat is een ding dat zeker is!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:53 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ik baseerde het ook op mijn vriendengroep die voor 70% GS rijdt en hoeveel klachten ze wel niet hebben en hoeveel garantie er wel niet geclaimed moet worden. Sterker nog, hoeveel mensen zeggen dat het eigenlijk helemaal niet zo een goede en betrouwbare motor is. Sorry dat ik dat net niet zei en het daarom wat meer als mening overkwam.
Ik denk dat het niet de motor is die iedereen denkt te kopen.
Ja, maar de XTZ is een apart verhaal.Die komt qua off-road weer niet in de buurt bij de GS.
Ik heb het puur over de KTM 950 en de BMW 1100/1150 (weet niet precies welke het was) die destijds in de race waren voor LWR. Niet de andere blokken die ervoor of erna meereden in Dakar.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:57 schreef stinkie het volgende:
[..]
Das natuurlijk een kul argument. Niet elke ktm model wint dakar. Net als dat BMW dat voor ktm toch behoorlijk domineerde. Om nou een 690 te vergelijken met een 1200
"It's not the machine, it's the rider"quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:58 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Dat is zo, maar ik vind het maar bijzonder knap dat een dergelijke machine het kan.
Dat sowieso.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:00 schreef Dekatria het volgende:
[..]
"It's not the machine, it's the rider"er zijn zoveel andere merken die meedoen met de Dakar en het ook prima trekken, maar enkel omdat Coma en Depres op KTM's zitten lijken KTM's zo superieur.
Nice! Waar kom je vandaan? Dacht dat we a.s. zondag met wat lui rond omgeving Arnhem een minimeet wouden doen?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:02 schreef Mirgeam het volgende:
Ik kom wel weer naar de MFMM, tis lekker dichtbij
22 september gaan we met een groepje van MF naar Brussel, ik geloof dat we er een dag+nacht aan vast plakken om in de buurt wat rond te rijden
Nog een FOK infiltranten meetquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:02 schreef Mirgeam het volgende:
Ik kom wel weer naar de MFMM, tis lekker dichtbij
22 september gaan we met een groepje van MF naar Brussel, ik geloof dat we er een dag+nacht aan vast plakken om in de buurt wat rond te rijden
Ik hou altijd wel van wat apartere spullen, althans.. de niet dertien-in-een-dozijn-motoren.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:00 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Dat sowieso.
SM-T:Erg mooie machine, jammer dat hij net te klein voor mij is.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:07 schreef Dekatria het volgende:
Lijstje voor in de OP:
MFMM 2/9:
Dekatria
peterzx9r (zx10r)
Brussel 22/9:
Dekatria
Dit werkt dus niet, je kan niet blijven quotenquote:
Lol Vinniiee, ben jij Freaky-Guy op MFMM? Jullie hebben dezelfde UIquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dit werkt dus niet, je kan niet blijven quoten![]()
Jup, that's me. Ik had de eerste melding in het MFMM topicquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:12 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Lol Vinniiee, ben jij Freaky-Guy op MFMM? Jullie hebben dezelfde UIDan snap ik waarom jij 01/09 in je agenda had staan. Dat was eerst de datum...
MFMM 2/9:
Dekatria
peterzx9r (zx10r)
mstx
Vinniiee
Whitejoker (o.v.b)
Brussel 22/9:
Dekatria
Dan ik ook maar ffquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:12 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Lol Vinniiee, ben jij Freaky-Guy op MFMM? Jullie hebben dezelfde UIDan snap ik waarom jij 01/09 in je agenda had staan. Dat was eerst de datum...
De MFMM wordt traditioneel gezien op zondag gehoudenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jup, that's me. Ik had de eerste melding in het MFMM topicOke, verzet ik hem even. Nog wel dezelfde tijd ?
Jup i know, daarom snapte ik 01/09 ook niet. Het is inderdaad nog om 11 uur.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:30 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
De MFMM wordt traditioneel gezien op zondag gehouden01/09 is een zaterdag
Dus volgens mij nog steeds dezelfde tijd, vanaf 11 uur.
Hoe ga jij trouwens? Ik rijd meestal naar het Gelredome om daar wat mensen te ontmoeten. Vorige keer kwam ik onverwacht een aantal klasgenoten tegen
Rit tegen de APKquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:32 schreef Salatrel het volgende:
wat isda in brussel? ik ben beide dagen vrij trouwens
MAG Anti-APK protestritquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:32 schreef Salatrel het volgende:
wat isda in brussel? ik ben beide dagen vrij trouwens
3 keer tanken op ene dag voor mij als ik hem vol in de schuur wil zettenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:36 schreef lipjes het volgende:
ik moet echt nog ff kijken, voor mij is het dik 1.5 uur rijden.
Hebbie die serie van die Australiërs nog bekeken? Ding flikkert om in het water, start na uitdrogen weer, ding maakt een highside op onverhard, start gewoon weer. Fucking baasquote:
Ik lig dat weekend in een tentquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:39 schreef Salatrel het volgende:
zet mij maar op de lijst voor de MM
Tropisch weekend in zicht
je zou toch maar donderdag en vrijdag vroeg moeten werken (en dus rond lunchtijd thuis) en het weekend vrij zijn
Nee, in mei vorig jaar. Maar tussen mei vorig jaar en maart dit jaar heb ik een kijkoperatie gehad en daarna een second opinion, etcquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Pfoe, dan loop je er al best lang! Wanneer is dat gebeurt dan? Vlak daarvoor?
Pijn weg is belangrijkste inderdaad, daarna maar eens verder kijkenSterkte!
Word je daar niet hoorndol van, dat het maar aan blijft modderen?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:46 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee, in mei vorig jaar. Maar tussen mei vorig jaar en maart dit jaar heb ik een kijkoperatie gehad en daarna een second opinion, etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |