quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als je niks spannends te melden hebt ga ik ookAfgelopen nacht maar 3,5~4,5 uur geslapen
Niet als je 5 dagen in de week (meer dan) 40 uur maakt.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:09 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]![]()
Je bent jong. Jij hoort dat ruim een week lang vol te kunnen houden.
Weltrustjes dan maar..quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet als je 5 dagen in de week (meer dan) 40 uur maakt.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:10 schreef Vinniiee het volgende:
Maar eigenlijk ben ik nog niet moe nee
Terwijl je niet eens zeker weet of het wel aan de lichten zelf ligt?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:13 schreef WhiteJoker het volgende:
Net nieuwe knipperlichten besteldDe eerste stap naar het fixen van m'n motor...
Heb ik laatst ook maar gedaan na een hele tijd klachten te krijgen dat ik slecht zichtbaar wasquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:13 schreef WhiteJoker het volgende:
Net nieuwe knipperlichten besteldDe eerste stap naar het fixen van m'n motor...
Oh. Sorry.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:14 schreef WhiteJoker het volgende:
Dat was een anderDie van mij is afgebroken, dus dat weet ik vrij zeker dat die vervangen moest worden...
Niet het lampje, maar echt zo'n knipperlicht ding houder gevalquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heb ik laatst ook maar gedaan na een hele tijd klachten te krijgen dat ik slecht zichtbaar was
Ja gewoon een volledig knipperlicht, niet het knipperlichtlampje ;Pquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:15 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Niet het lampje, maar echt zo'n knipperlicht ding houder geval
Lekkere technische omschrijving gebruik ik toch weer
Doet het lampje het nog wel dan?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:15 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Niet het lampje, maar echt zo'n knipperlicht ding houder geval
Lekkere technische omschrijving gebruik ik toch weer
Geeft nietquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:14 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Oh. Sorry.![]()
Ik mag dan niet blond zijn, maar af en toe reageer ik wel zo.
Uh goeie vraag. Rechts wel want die's nog heel, maar links zag er ook nog heel uit. En anders wordt het gewoon langs Halfords of Brezan...quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:16 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Doet het lampje het nog wel dan?
Nu je het zegt, kloptquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:23 schreef WhiteJoker het volgende:
Dat was ik in een DMHet is gewoon op mysterieuze wijze weg haha. Hoewel het er nu al een week in zit, maar ja hij staat dan ook stil. Als ik het niet gefixt krijg moet ik op zoek gaan naar een garage. Tips?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |