Dit werkt dus niet, je kan niet blijven quotenquote:
Lol Vinniiee, ben jij Freaky-Guy op MFMM? Jullie hebben dezelfde UIquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dit werkt dus niet, je kan niet blijven quoten![]()
Jup, that's me. Ik had de eerste melding in het MFMM topicquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:12 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Lol Vinniiee, ben jij Freaky-Guy op MFMM? Jullie hebben dezelfde UIDan snap ik waarom jij 01/09 in je agenda had staan. Dat was eerst de datum...
MFMM 2/9:
Dekatria
peterzx9r (zx10r)
mstx
Vinniiee
Whitejoker (o.v.b)
Brussel 22/9:
Dekatria
Dan ik ook maar ffquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:12 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Lol Vinniiee, ben jij Freaky-Guy op MFMM? Jullie hebben dezelfde UIDan snap ik waarom jij 01/09 in je agenda had staan. Dat was eerst de datum...
De MFMM wordt traditioneel gezien op zondag gehoudenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jup, that's me. Ik had de eerste melding in het MFMM topicOke, verzet ik hem even. Nog wel dezelfde tijd ?
Jup i know, daarom snapte ik 01/09 ook niet. Het is inderdaad nog om 11 uur.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:30 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
De MFMM wordt traditioneel gezien op zondag gehouden01/09 is een zaterdag
Dus volgens mij nog steeds dezelfde tijd, vanaf 11 uur.
Hoe ga jij trouwens? Ik rijd meestal naar het Gelredome om daar wat mensen te ontmoeten. Vorige keer kwam ik onverwacht een aantal klasgenoten tegen
Rit tegen de APKquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:32 schreef Salatrel het volgende:
wat isda in brussel? ik ben beide dagen vrij trouwens
MAG Anti-APK protestritquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:32 schreef Salatrel het volgende:
wat isda in brussel? ik ben beide dagen vrij trouwens
3 keer tanken op ene dag voor mij als ik hem vol in de schuur wil zettenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:36 schreef lipjes het volgende:
ik moet echt nog ff kijken, voor mij is het dik 1.5 uur rijden.
Hebbie die serie van die Australiërs nog bekeken? Ding flikkert om in het water, start na uitdrogen weer, ding maakt een highside op onverhard, start gewoon weer. Fucking baasquote:
Ik lig dat weekend in een tentquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:39 schreef Salatrel het volgende:
zet mij maar op de lijst voor de MM
Tropisch weekend in zicht
je zou toch maar donderdag en vrijdag vroeg moeten werken (en dus rond lunchtijd thuis) en het weekend vrij zijn
Nee, in mei vorig jaar. Maar tussen mei vorig jaar en maart dit jaar heb ik een kijkoperatie gehad en daarna een second opinion, etcquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Pfoe, dan loop je er al best lang! Wanneer is dat gebeurt dan? Vlak daarvoor?
Pijn weg is belangrijkste inderdaad, daarna maar eens verder kijkenSterkte!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |