Ik zou het niet erg vinden om er nu een te hebben hoorquote:
Dat is waarquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:01 schreef Yreal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit soort hokken wel ja.. maar elk merk heeft zulk lelijk spul.
om maar eens wat te roepenquote:
Alle oude mannen rijden BMW, dus het klopt ook wel doorgaansquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:05 schreef JK1982 het volgende:
Dat gezeik altijd, dat BMW's voor oude mannen zijn..![]()
[ afbeelding ]
Als iets oude man uitstraalt is het wel de R 1200 GS. 90% van de motor zal nooit van het asfalt afgaan (die snappen wel waarvoor de motor bedoeld is) en de andere 8% gaat al staan bij een verhard gravel pad ala dakar en de andere 2% is gewoon zo goed met off-road rijden dat ze met alles dat kunnen (ala Arjan Brouwer).quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:05 schreef JK1982 het volgende:
Goedemorgen!![]()
Dat gezeik altijd, dat BMW's voor oude mannen zijn..![]()
Ik ken genoeg BMW's die ze zo bij mij voor de deur mogen zetten hoor: S1000RR (HP4), R1200GS, F800GS, K1300R..
Een Honda Deauville, die is pas voor oude mannen!![]()
[ afbeelding ]
Definieer 'oud'quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:07 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Alle oude mannen rijden BMW, dus het klopt ook wel doorgaans
Waarheidquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:09 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Als iets oude man uitstraalt is het wel de R 1200 GS. 90% van de motor zal nooit van het asfalt afgaan (die snappen wel waarvoor de motor bedoeld is) en de andere 8% gaat al staan bij een verhard gravel pad ala dakar en de andere 2% is gewoon zo goed met off-road rijden dat ze met alles dat kunnen (ala Arjan Brouwer).
En wel allemaal een volledig rally pak en crosshelm met crossbril.
Nee sorry, de R 1200 GS vind ik echt de grootste anti-climax van de motorwereld.
Nouja, ik vind het een stoer ding in ieder geval, die R1200GS. Alleen te groot/zwaar voor in het terrein lijkt me, dus dan beter de F800GS, daar moet ik je gelijk in geven.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:09 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Als iets oude man uitstraalt is het wel de R 1200 GS. 90% van de motor zal nooit van het asfalt afgaan (die snappen wel waarvoor de motor bedoeld is) en de andere 8% gaat al staan bij een verhard gravel pad ala dakar en de andere 2% is gewoon zo goed met off-road rijden dat ze met alles dat kunnen (ala Arjan Brouwer).
En wel allemaal een volledig rally pak en crosshelm met crossbril.
Nee sorry, de R 1200 GS vind ik echt de grootste anti-climax van de motorwereld.
De HP serie is trouwens erg mooi en bruut. De F 800 GS is in mijn optiek de mooiste BMW die er bestaat (en dat ik dat zeg zegt veel).
Dat laatste zegt al genoeg, me dunktquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:10 schreef mstx het volgende:
[..]
Definieer 'oud'![]()
Mijn oom van 50 heeft nu een X11maar hij wil hem inruilen voor een Harley.
![]()
![]()
Dan zie ik nog liever een BMW.
R1200GS is net zo populair als sportmotoren onder de jeugdquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:09 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Als iets oude man uitstraalt is het wel de R 1200 GS. 90% van de motor zal nooit van het asfalt afgaan (die snappen wel waarvoor de motor bedoeld is) en de andere 8% gaat al staan bij een verhard gravel pad ala dakar en de andere 2% is gewoon zo goed met off-road rijden dat ze met alles dat kunnen (ala Arjan Brouwer).
En wel allemaal een volledig rally pak en crosshelm met crossbril.
Nee sorry, de R 1200 GS vind ik echt de grootste anti-climax van de motorwereld.
De HP serie is trouwens erg mooi en bruut. De F 800 GS is in mijn optiek de mooiste BMW die er bestaat (en dat ik dat zeg zegt veel).
Dat ding is de bestverkochte motor van Nederland en ver daarbuiten omdat mensen denken dat zo ook meteen een avonturier zijn als die Charley Boorman en Ewan McGregor zodra ze op zo'n ding zittenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:12 schreef JK1982 het volgende:
Nouja, ik vind het een stoer ding in ieder geval, die R1200GS. Alleen te groot/zwaar voor in het terrein lijkt me, dus dan beter de F800GS, daar moet ik je gelijk in geven.
Maargoed, ding zal ook niet helemaal voor niets de bestverkochte motor van Nederland zijn. Toch?
Ik vind belangrijk dat ik het ding overend ken krijgen in m'n uppie - op reis moet dat wel mogelijk zijn. De Alp lukt prima, maar zo'n 1200 is veelste zwaar.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:16 schreef Vinniiee het volgende:
Alle 1000cc + moeten vind ik 9/10x te lomp
Tss, watjequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:18 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik vind belangrijk dat ik het ding overend ken krijgen in m'n uppie - op reis moet dat wel mogelijk zijn. De Alp lukt prima, maar zo'n 1200 is veelste zwaar.
Geniaal filmpje is dat ja... "This is how I always park it"quote:
Dat had ik met die Caponord dus ook. Ding woog ca. 250kg leeg, laat staan met bagage erop enzo..quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:18 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik vind belangrijk dat ik het ding overend ken krijgen in m'n uppie - op reis moet dat wel mogelijk zijn. De Alp lukt prima, maar zo'n 1200 is veelste zwaar.
Natuurlijk. Maar de kunst van reizen met de motor is gewicht besparen... kan je net zo goed al bij je fiets beginnenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:21 schreef JK het volgende:
Zelfs een klein vrouwtje kan een Goldwing overeind zetten. Kwestie van techniek, geen kwestie van kracht.
Edit; ipod gaf halve update ik zag de filmpjes en die reacties niet... :/
Zeker niet onbelangrijk nee!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:18 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik vind belangrijk dat ik het ding overend ken krijgen in m'n uppie - op reis moet dat wel mogelijk zijn. De Alp lukt prima, maar zo'n 1200 is veelste zwaar.
Kracht heeft er toch echt wel mee te maken hoor. Ik heb de truucjes ook geprobeerd, maar ik heb dankzij een klein ongelukje met de motor weinig tot geen kracht in mijn rechterknie. En dan kun je 't vergeten heur.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:21 schreef JK het volgende:
Zelfs een klein vrouwtje kan een Goldwing overeind zetten. Kwestie van techniek, geen kwestie van kracht.
Edit; ipod gaf halve update ik zag de filmpjes en die reacties niet... :/
Balen! Al eens naar de fysio geweest om te kijken of je nog wat kracht terug kan winnen?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:28 schreef Anne het volgende:
[..]
Kracht heeft er toch echt wel mee te maken hoor. Ik heb de truucjes ook geprobeerd, maar ik heb dankzij een klein ongelukje met de motor weinig tot geen kracht in mijn rechterknie. En dan kun je 't vergeten heur.
Ik krijg mijn brommer dus niet overeind als ie 't tijd vindt om een dutje te doen.
Dat dus. Het ding is zonder goede reden de best verkochte motor van Nederland. (beetje ala Apple)quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:14 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dat ding is de bestverkochte motor van Nederland en ver daarbuiten omdat mensen denken dat zo ook meteen een avonturier zijn als die Charley Boorman en Ewan McGregor zodra ze op zo'n ding zitten
Ik ben kind aan huis bij de fysio sinds maart alweerquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Balen! Al eens naar de fysio geweest om te kijken of je nog wat kracht terug kan winnen?
Goede techniek, maar vergeet niet dat de Goldwing door de bescherming niet op zijn zwaarste punt licht die andere motoren wel zouden hebben.quote:
Vervelend. Hoop op snel herstel!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:36 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik ben kind aan huis bij de fysio sinds maart alweerAl is dat niet echt om kracht terug te krijgen in mijn knie. Belangrijker is die pijn in mijn knie weg krijgen.
Dieptepunt wat dat betreft vond ik nog wel de Crosstourerquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:34 schreef -Splash- het volgende:
All-road is tegenwoordig een marketingsterm wat staat voor: Asfalt rijden met een bepaalde look.
Dat is ook wel een diepte punt. Hoewel ik érg teleurgesteld was in KTM toen ze een off-road filmpje hadden gemaakt met de SM-T.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:38 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dieptepunt wat dat betreft vond ik nog wel de Crosstourer
Wat ik begrepen had (van de wiki welliswaar) is dat hij kwa motor dezelfde motor heeft. Dat bedoelde ik. Ik wist wel dat er verder wel verschillen in zaten. Ook kwa vermogen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 07:15 schreef -Splash- het volgende:
[..]
De 650 komt niet eens in de buurt van de 800.(21" voor wiel, spaken, dubbele schijfremmen, etc.. etc...)
Ik moet er wel bijzeggen aangaande je LWR verhaal... de andere keuze was KTM, maar of die die mishandeling over zulke afstanden zonder problemen getrokken zou hebben?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:39 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Dat is ook wel een diepte punt. Hoewel ik érg teleurgesteld was in KTM toen ze een off-road filmpje hadden gemaakt met de SM-T.
Pfoe, dan loop je er al best lang! Wanneer is dat gebeurt dan? Vlak daarvoor?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:36 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik ben kind aan huis bij de fysio sinds maart alweerAl is dat niet echt om kracht terug te krijgen in mijn knie. Belangrijker is die pijn in mijn knie weg krijgen.
Nouja, dat ben ik dan niet helemaal met je eens. Je geeft aan dat er geen goede reden is, dat het ding voor offroad eigenlijk niet deugt etc. Maargoed, het gros van de bezitters zál en wil er waarschijnlijk nooit mee offroad gaan, die kopen dat ding waarschijnlijk inderdaad voor de looks, het feit dat hij op asfalt erg goed rijdt, goed overzicht door hoge zit, betrouwbaarheid misschien, de cardan, etc. etc.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:34 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Dat dus. Het ding is zonder goede reden de best verkochte motor van Nederland. (beetje ala Apple)
Vooral door LWR en LWD denken mensen dat deze motoren erg capabel zijn, het tegenover gestelde is waar als er een achter de schermen zou zijn. Laten we eerlijk zijn, waarom zou je een off-road motor kopen waar de cilinders aan de buitenzijde zit? En cardan voor off-road? Asjeblieft... dat spul houdt het nauwelijks op de weg. En dan zeg ik nog niks over dat belachelijke telever systeem.
Waarom mensen het kopen? Massa product. Iedereen heeft het, all-road is een beetje een hype geworden. Mensen zien zichzelf een beetje als een avonturier en voelen zich gewoon op de GS als een avonturier. Geweldig natuurlijk, hun goed recht. Maar de GS is helaas net zo (of meer) avontuurlijk als de mensen zelf en verder dan een weekendje Eifel of 3 weken Alpen komen ze niet. En dat is prima, want de GS is gewoon erg goed in wat hij doet. Een straat motor die perfect is voor lange reizen op het asfalt en toch een avontuurlijke uitstraling. En écht kudos voor de marketing afdeling van BMW die de motor zo in de markt heeft weten te krijgen.![]()
Is het de beste motor die te krijgen is? Voor all-road zoals ik all-road zie; Nee. Voor all-road testen waar er alleen op asfalt gereden wordt en de Ducati MTS 1200 als beste all-road wordt gezien; Ja.
Wat ook gelijk mijn volgende punt is: All-road is tegenwoordig een marketingsterm wat staat voor: Asfalt rijden met een bepaalde look.
BMW's zijn zeker niet zo betrouwbaar als mensen denkenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:44 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nouja, dat ben ik dan niet helemaal met je eens. Je geeft aan dat er geen goede reden is, dat het ding voor offroad eigenlijk niet deugt etc. Maargoed, het gros van de bezitters zál en wil er waarschijnlijk nooit mee offroad gaan, die kopen dat ding waarschijnlijk inderdaad voor de looks, het feit dat hij op asfalt erg goed rijdt, goed overzicht door hoge zit, betrouwbaarheid misschien,
Daar komen we nooit achter.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:42 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik moet er wel bijzeggen aangaande je LWR verhaal... de andere keuze was KTM, maar of die die mishandeling over zulke afstanden zonder problemen getrokken zou hebben?
Ikke welquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:45 schreef BlackLining het volgende:
Ik heb de Bandit gelukkig nog nooit op hoeven rapen, maar zo'n apparaat weegt ook 216 kilo schoon aan den haak. Zal nog een heel karwei worden.
* afkloppen doet
jij ook al loop nu een jaar bij fisio en heb nog voor 1.5jaar afspraakenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:36 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik ben kind aan huis bij de fysio sinds maart alweerAl is dat niet echt om kracht terug te krijgen in mijn knie. Belangrijker is die pijn in mijn knie weg krijgen.
Ik liep ook bij de fysio, eigenlijk moet ik weer terugquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:49 schreef peterzx9r het volgende:
[..]
jij ook al loop nu een jaar bij fisio en heb nog voor 1.5jaar afspraaken
De Dakar vind ik daarbij niet echt terzake doende - daar wordt het blok als het even kan gewoon herbouwd, en is er elke avond een hele crew die eraan sleutelt. Gaat er juist om dat zo'n fiets 15-20k zonder aanzienlijk onderhoud kan.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:47 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Daar komen we nooit achter.
Maar het was niet slim van KTM om het af te slaan. Wel weet ik dat KTM er een stuk beter geschikt voor was. Tenslotte heeft de KTM Dakar al gewonnen. Zie je de 1150 / 1200 GS dat doen?
Sorry ik kon een gniffel niet onderdrukkenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ikke welEn dat lukte met niet alleen want hij was omgeflikkerd het gras in en het regende fucking hard. Poging oprapen 1 werd een vol met mijn bakkes op de motor: bek vol bloed. Poging 2 lukte wel met wat hulp
2x in de weekquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik liep ook bij de fysio, eigenlijk moet ik weer terug
Ik baseerde het ook op mijn vriendengroep die voor 70% GS rijdt en hoeveel klachten ze wel niet hebben en hoeveel garantie er wel niet geclaimed moet worden. Sterker nog, hoeveel mensen zeggen dat het eigenlijk helemaal niet zo een goede en betrouwbare motor is. Sorry dat ik dat net niet zei en het daarom wat meer als mening overkwam.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:44 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nouja, dat ben ik dan niet helemaal met je eens. Je geeft aan dat er geen goede reden is, dat het ding voor offroad eigenlijk niet deugt etc. Maargoed, het gros van de bezitters zál en wil er waarschijnlijk nooit mee offroad gaan, die kopen dat ding waarschijnlijk inderdaad voor de looks, het feit dat hij op asfalt erg goed rijdt, goed overzicht door hoge zit, betrouwbaarheid misschien, de cardan, etc. etc.
Dat jij meent dat zo'n ding offroad beter zou moeten presteren is een ander verhaal. Ik vermoed namelijk dat de meesten niet om die reden een GS kopen namelijk. Dus ik denk dat er wel degelijk genoeg redenen zijn waarom dat ding de bestverkochte motor van NL is, ook al is hij flink aan de prijs..
Die Yamaha XTZ1200 bijvoorbeeld, dat vind ik pas een lomp ding om te zien.. Maar dat moet net zo goed een avontuurlijke motor voorstellen. Maargoed, smaken verschillen..
De dakar wordt ook gereden met een 450cc achtige look-a-likequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:47 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Daar komen we nooit achter.
Maar het was niet slim van KTM om het af te slaan. Wel weet ik dat KTM er een stuk beter geschikt voor was. Tenslotte heeft de KTM Dakar al gewonnen. Zie je de 1150 / 1200 GS dat doen?
Dat is het ook. En dat zie je bij andere productgroepen ook terug.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:47 schreef Dekatria het volgende:
[..]
BMW's zijn zeker niet zo betrouwbaar als mensen denkenook duur in onderhoud.
Het is gewoon een image wat mensen willen kopen.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:53 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Dat is het ook. En dat zie je bij andere productgroepen ook terug.
Ja en het deed nog best pijn ookquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:51 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Sorry ik kon een gniffel niet onderdrukkenJuist omdat het me zo doet denken aan mijn poging om dat rot ding half uit het zand, half tegen een stoeprand aan op te rapen. Ik ging alleen niet om m'n bakkes maar ik was wel te laat voor werk.
Ik liep 1x in de week, 2x was beter voor toen, maar nu niet per se nodig.quote:
Corrigeer jezelf even zodat ik het niet hoef te doen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:53 schreef Yreal het volgende:
[..]
De dakar wordt ook gereden met een 450cc achtige look-a-like
Das natuurlijk een kul argument. Niet elke ktm model wint dakar. Net als dat BMW dat voor ktm toch behoorlijk domineerde. Om nou een 690 te vergelijken met een 1200quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:47 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Daar komen we nooit achter.
Maar het was niet slim van KTM om het af te slaan. Wel weet ik dat KTM er een stuk beter geschikt voor was. Tenslotte heeft de KTM Dakar al gewonnen. Zie je de 1150 / 1200 GS dat doen?
O ja!. . .quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 09:49 schreef stinkie het volgende:
[..]
En mijn bloed os heel wat jonger dan het jouwe
Dat is zo, maar ik vind het maar bijzonder knap dat een dergelijke machine het kan. Wel jammer dat mijn verzekering vol blijft houden dat ik op een supersized off-road rij en daarnaar dien te betalen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:50 schreef Dekatria het volgende:
[..]
De Dakar vind ik daarbij niet echt terzake doende - daar wordt het blok als het even kan gewoon herbouwd, en is er elke avond een hele crew die eraan sleutelt. Gaat er juist om dat zo'n fiets 15-20k zonder aanzienlijk onderhoud kan.
Sowieso geldt voor in het terrein inderdaad: hoe minder gewicht, hoe beter. Dat is een ding dat zeker is!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:53 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ik baseerde het ook op mijn vriendengroep die voor 70% GS rijdt en hoeveel klachten ze wel niet hebben en hoeveel garantie er wel niet geclaimed moet worden. Sterker nog, hoeveel mensen zeggen dat het eigenlijk helemaal niet zo een goede en betrouwbare motor is. Sorry dat ik dat net niet zei en het daarom wat meer als mening overkwam.
Ik denk dat het niet de motor is die iedereen denkt te kopen.
Ja, maar de XTZ is een apart verhaal.Die komt qua off-road weer niet in de buurt bij de GS.
Ik heb het puur over de KTM 950 en de BMW 1100/1150 (weet niet precies welke het was) die destijds in de race waren voor LWR. Niet de andere blokken die ervoor of erna meereden in Dakar.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:57 schreef stinkie het volgende:
[..]
Das natuurlijk een kul argument. Niet elke ktm model wint dakar. Net als dat BMW dat voor ktm toch behoorlijk domineerde. Om nou een 690 te vergelijken met een 1200
"It's not the machine, it's the rider"quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:58 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Dat is zo, maar ik vind het maar bijzonder knap dat een dergelijke machine het kan.
Dat sowieso.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:00 schreef Dekatria het volgende:
[..]
"It's not the machine, it's the rider"er zijn zoveel andere merken die meedoen met de Dakar en het ook prima trekken, maar enkel omdat Coma en Depres op KTM's zitten lijken KTM's zo superieur.
Nice! Waar kom je vandaan? Dacht dat we a.s. zondag met wat lui rond omgeving Arnhem een minimeet wouden doen?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:02 schreef Mirgeam het volgende:
Ik kom wel weer naar de MFMM, tis lekker dichtbij
22 september gaan we met een groepje van MF naar Brussel, ik geloof dat we er een dag+nacht aan vast plakken om in de buurt wat rond te rijden
Nog een FOK infiltranten meetquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:02 schreef Mirgeam het volgende:
Ik kom wel weer naar de MFMM, tis lekker dichtbij
22 september gaan we met een groepje van MF naar Brussel, ik geloof dat we er een dag+nacht aan vast plakken om in de buurt wat rond te rijden
Ik hou altijd wel van wat apartere spullen, althans.. de niet dertien-in-een-dozijn-motoren.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:00 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Dat sowieso.
SM-T:Erg mooie machine, jammer dat hij net te klein voor mij is.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:07 schreef Dekatria het volgende:
Lijstje voor in de OP:
MFMM 2/9:
Dekatria
peterzx9r (zx10r)
Brussel 22/9:
Dekatria
Dit werkt dus niet, je kan niet blijven quotenquote:
Lol Vinniiee, ben jij Freaky-Guy op MFMM? Jullie hebben dezelfde UIquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dit werkt dus niet, je kan niet blijven quoten![]()
Jup, that's me. Ik had de eerste melding in het MFMM topicquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:12 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Lol Vinniiee, ben jij Freaky-Guy op MFMM? Jullie hebben dezelfde UIDan snap ik waarom jij 01/09 in je agenda had staan. Dat was eerst de datum...
MFMM 2/9:
Dekatria
peterzx9r (zx10r)
mstx
Vinniiee
Whitejoker (o.v.b)
Brussel 22/9:
Dekatria
Dan ik ook maar ffquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:12 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Lol Vinniiee, ben jij Freaky-Guy op MFMM? Jullie hebben dezelfde UIDan snap ik waarom jij 01/09 in je agenda had staan. Dat was eerst de datum...
De MFMM wordt traditioneel gezien op zondag gehoudenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jup, that's me. Ik had de eerste melding in het MFMM topicOke, verzet ik hem even. Nog wel dezelfde tijd ?
Jup i know, daarom snapte ik 01/09 ook niet. Het is inderdaad nog om 11 uur.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:30 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
De MFMM wordt traditioneel gezien op zondag gehouden01/09 is een zaterdag
Dus volgens mij nog steeds dezelfde tijd, vanaf 11 uur.
Hoe ga jij trouwens? Ik rijd meestal naar het Gelredome om daar wat mensen te ontmoeten. Vorige keer kwam ik onverwacht een aantal klasgenoten tegen
Rit tegen de APKquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:32 schreef Salatrel het volgende:
wat isda in brussel? ik ben beide dagen vrij trouwens
MAG Anti-APK protestritquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:32 schreef Salatrel het volgende:
wat isda in brussel? ik ben beide dagen vrij trouwens
3 keer tanken op ene dag voor mij als ik hem vol in de schuur wil zettenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:36 schreef lipjes het volgende:
ik moet echt nog ff kijken, voor mij is het dik 1.5 uur rijden.
Hebbie die serie van die Australiërs nog bekeken? Ding flikkert om in het water, start na uitdrogen weer, ding maakt een highside op onverhard, start gewoon weer. Fucking baasquote:
Ik lig dat weekend in een tentquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:39 schreef Salatrel het volgende:
zet mij maar op de lijst voor de MM
Tropisch weekend in zicht
je zou toch maar donderdag en vrijdag vroeg moeten werken (en dus rond lunchtijd thuis) en het weekend vrij zijn
Nee, in mei vorig jaar. Maar tussen mei vorig jaar en maart dit jaar heb ik een kijkoperatie gehad en daarna een second opinion, etcquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Pfoe, dan loop je er al best lang! Wanneer is dat gebeurt dan? Vlak daarvoor?
Pijn weg is belangrijkste inderdaad, daarna maar eens verder kijkenSterkte!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |