Ik zou het niet erg vinden om er nu een te hebben hoorquote:
Dat is waarquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:01 schreef Yreal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit soort hokken wel ja.. maar elk merk heeft zulk lelijk spul.
om maar eens wat te roepenquote:
Alle oude mannen rijden BMW, dus het klopt ook wel doorgaansquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:05 schreef JK1982 het volgende:
Dat gezeik altijd, dat BMW's voor oude mannen zijn..![]()
[ afbeelding ]
Als iets oude man uitstraalt is het wel de R 1200 GS. 90% van de motor zal nooit van het asfalt afgaan (die snappen wel waarvoor de motor bedoeld is) en de andere 8% gaat al staan bij een verhard gravel pad ala dakar en de andere 2% is gewoon zo goed met off-road rijden dat ze met alles dat kunnen (ala Arjan Brouwer).quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:05 schreef JK1982 het volgende:
Goedemorgen!![]()
Dat gezeik altijd, dat BMW's voor oude mannen zijn..![]()
Ik ken genoeg BMW's die ze zo bij mij voor de deur mogen zetten hoor: S1000RR (HP4), R1200GS, F800GS, K1300R..
Een Honda Deauville, die is pas voor oude mannen!![]()
[ afbeelding ]
Definieer 'oud'quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:07 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Alle oude mannen rijden BMW, dus het klopt ook wel doorgaans
Waarheidquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:09 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Als iets oude man uitstraalt is het wel de R 1200 GS. 90% van de motor zal nooit van het asfalt afgaan (die snappen wel waarvoor de motor bedoeld is) en de andere 8% gaat al staan bij een verhard gravel pad ala dakar en de andere 2% is gewoon zo goed met off-road rijden dat ze met alles dat kunnen (ala Arjan Brouwer).
En wel allemaal een volledig rally pak en crosshelm met crossbril.
Nee sorry, de R 1200 GS vind ik echt de grootste anti-climax van de motorwereld.
Nouja, ik vind het een stoer ding in ieder geval, die R1200GS. Alleen te groot/zwaar voor in het terrein lijkt me, dus dan beter de F800GS, daar moet ik je gelijk in geven.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:09 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Als iets oude man uitstraalt is het wel de R 1200 GS. 90% van de motor zal nooit van het asfalt afgaan (die snappen wel waarvoor de motor bedoeld is) en de andere 8% gaat al staan bij een verhard gravel pad ala dakar en de andere 2% is gewoon zo goed met off-road rijden dat ze met alles dat kunnen (ala Arjan Brouwer).
En wel allemaal een volledig rally pak en crosshelm met crossbril.
Nee sorry, de R 1200 GS vind ik echt de grootste anti-climax van de motorwereld.
De HP serie is trouwens erg mooi en bruut. De F 800 GS is in mijn optiek de mooiste BMW die er bestaat (en dat ik dat zeg zegt veel).
Dat laatste zegt al genoeg, me dunktquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:10 schreef mstx het volgende:
[..]
Definieer 'oud'![]()
Mijn oom van 50 heeft nu een X11maar hij wil hem inruilen voor een Harley.
![]()
![]()
Dan zie ik nog liever een BMW.
R1200GS is net zo populair als sportmotoren onder de jeugdquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:09 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Als iets oude man uitstraalt is het wel de R 1200 GS. 90% van de motor zal nooit van het asfalt afgaan (die snappen wel waarvoor de motor bedoeld is) en de andere 8% gaat al staan bij een verhard gravel pad ala dakar en de andere 2% is gewoon zo goed met off-road rijden dat ze met alles dat kunnen (ala Arjan Brouwer).
En wel allemaal een volledig rally pak en crosshelm met crossbril.
Nee sorry, de R 1200 GS vind ik echt de grootste anti-climax van de motorwereld.
De HP serie is trouwens erg mooi en bruut. De F 800 GS is in mijn optiek de mooiste BMW die er bestaat (en dat ik dat zeg zegt veel).
Dat ding is de bestverkochte motor van Nederland en ver daarbuiten omdat mensen denken dat zo ook meteen een avonturier zijn als die Charley Boorman en Ewan McGregor zodra ze op zo'n ding zittenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:12 schreef JK1982 het volgende:
Nouja, ik vind het een stoer ding in ieder geval, die R1200GS. Alleen te groot/zwaar voor in het terrein lijkt me, dus dan beter de F800GS, daar moet ik je gelijk in geven.
Maargoed, ding zal ook niet helemaal voor niets de bestverkochte motor van Nederland zijn. Toch?
Ik vind belangrijk dat ik het ding overend ken krijgen in m'n uppie - op reis moet dat wel mogelijk zijn. De Alp lukt prima, maar zo'n 1200 is veelste zwaar.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:16 schreef Vinniiee het volgende:
Alle 1000cc + moeten vind ik 9/10x te lomp
Tss, watjequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:18 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik vind belangrijk dat ik het ding overend ken krijgen in m'n uppie - op reis moet dat wel mogelijk zijn. De Alp lukt prima, maar zo'n 1200 is veelste zwaar.
Geniaal filmpje is dat ja... "This is how I always park it"quote:
Dat had ik met die Caponord dus ook. Ding woog ca. 250kg leeg, laat staan met bagage erop enzo..quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:18 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik vind belangrijk dat ik het ding overend ken krijgen in m'n uppie - op reis moet dat wel mogelijk zijn. De Alp lukt prima, maar zo'n 1200 is veelste zwaar.
Natuurlijk. Maar de kunst van reizen met de motor is gewicht besparen... kan je net zo goed al bij je fiets beginnenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:21 schreef JK het volgende:
Zelfs een klein vrouwtje kan een Goldwing overeind zetten. Kwestie van techniek, geen kwestie van kracht.
Edit; ipod gaf halve update ik zag de filmpjes en die reacties niet... :/
Zeker niet onbelangrijk nee!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:18 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik vind belangrijk dat ik het ding overend ken krijgen in m'n uppie - op reis moet dat wel mogelijk zijn. De Alp lukt prima, maar zo'n 1200 is veelste zwaar.
Kracht heeft er toch echt wel mee te maken hoor. Ik heb de truucjes ook geprobeerd, maar ik heb dankzij een klein ongelukje met de motor weinig tot geen kracht in mijn rechterknie. En dan kun je 't vergeten heur.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:21 schreef JK het volgende:
Zelfs een klein vrouwtje kan een Goldwing overeind zetten. Kwestie van techniek, geen kwestie van kracht.
Edit; ipod gaf halve update ik zag de filmpjes en die reacties niet... :/
Balen! Al eens naar de fysio geweest om te kijken of je nog wat kracht terug kan winnen?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:28 schreef Anne het volgende:
[..]
Kracht heeft er toch echt wel mee te maken hoor. Ik heb de truucjes ook geprobeerd, maar ik heb dankzij een klein ongelukje met de motor weinig tot geen kracht in mijn rechterknie. En dan kun je 't vergeten heur.
Ik krijg mijn brommer dus niet overeind als ie 't tijd vindt om een dutje te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |