Zal ook wel weer idd meeste vakanties lopen alweer ten einde.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 03:30 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Ik houd niet van uitgaan etc. Ken er ook niet bepaald de goede mensen voor. Meeste van m'n vrienden zijn ouder, dus die werken alweer rond deze tijd.
Ik ga proberen wat te slapen. Weltrustjes alvast.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 03:34 schreef Geerd het volgende:
[..]
Zal ook wel weer idd meeste vakanties lopen alweer ten einde.
Deze tijd stond ik opquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 04:56 schreef Sounddragon het volgende:
Welterusten
[ afbeelding ]
Ik ga ook zo maar eens; tis alweer elf uur
moeten we het echt nog een keer uitleggenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 03:08 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Maja, wat wil je.. ben net 18.
De 650 komt niet eens in de buurt van de 800.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:47 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Die 800 is ook gaaf, maar bijna hetzelfde als de 650. Daarbij zijn de 800-tjes heel sporadisch tweedehands te vinden.
Ik was er welquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:54 schreef WhiteJoker het volgende:
*note to self: morgen knipperlicht gaan regelen en eindelijk eens kijken of de motor weer wil starten*
Vin was jij bij de aflopen MFMM er ook bij? En jij dan Dekatria?
Ik was er ookquote:
Kom ik nooit.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daar herken ik je dus van! Het bodybuild topic
Euw, nja dan weet ik het ook niet meer. Je nick komt me bekend voorquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 08:55 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Kom ik nooit.![]()
Ik ben niet van het type; erg gespierd eruit zien maar al moe zijn na een klein circuitje of jezelf vertillen aan een verhuisdoos maar wel 100 kg pressen. (sorry voor de stereotypen, maar ik vergelijk puur even met wat ik zie in de sportschool)
Ik ben meer van:
Dude....quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 08:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Euw, nja dan weet ik het ook niet meer. Je nick komt me bekend voor.
Ik ben helemaal niet zou oud hoor......quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:00 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
[..]
Stinkie is ook oud bloednet als bwt
[..]
Ehhh, En hoeveel van die topics heb je mee gedaan?quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:37 schreef Lilliesleaf het volgende:
Alweer bijna een topic vol! We zijn gewoon bijna bij de 1000.
En mijn bloed os heel wat jonger dan het jouwequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 09:06 schreef bwt het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet zou oud hoor......![]()
Rij nog geen BMW
[..]
Ehhh, En hoeveel van die topics heb je mee gedaan?
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |