Anders kom je naar een meet... met hoe het nu gaat staat er straks een hele vloot Alpjesquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:41 schreef WhiteJoker het volgende:
Lol dat zou ik dolgraag doen, maar ik vind het ook zo lullig om dan te zeggen: Ik kom over een jaar wel terug. Dus dan spaar ik liever eerst door en ga daarna echt shoppen. Tot die tijd is het window-shoppen voor mij...
En begin vast met squatten.quote:
Sinds dat m'n arm er na 250km tegenwind in een testreis bijna afviel stamp ik er elke dag krachtoefeningen door. En jawel, geen centje pijn op reis vorige maandquote:
Die 800 is ook gaaf, maar bijna hetzelfde als de 650. Daarbij zijn de 800-tjes heel sporadisch tweedehands te vinden.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:42 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ga dan liever voor de F800 GS. Veel meer motor voor je geld en meer off-road ready.Ook een erg goede keuze!
Oh en uiteraard de Africa Twin... wat dat ding wel niet kan.....
Ik het zelf in de hand hebben?quote:
Daar herken ik je dus van! Het bodybuild topicquote:
Volgend jaar ik waarschijnlijk ookquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:43 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Anders kom je naar een meet... met hoe het nu gaat staat er straks een hele vloot Alpjes
We'll be the judge of that.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:47 schreef Lilliesleaf het volgende:
Dat 'vergelijkend warenonderzoek' is nog vóór de start een gelopen race.
Daarom moet dat maar eens startenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:47 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Ik het zelf in de hand hebben?
Toen ik op fok nog aan dat soort dingen meedeed was jij 11quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:47 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Ik het zelf in de hand hebben?
Was wel de bedoeling om eens naar een meet te gaan. Ben geloof ik ingeschreven bij die newbie/oldbie meetquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:43 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Anders kom je naar een meet... met hoe het nu gaat staat er straks een hele vloot Alpjes
En nu ben ik 18.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:50 schreef stinkie het volgende:
[..]
Toen ik op fok nog aan dat soort dingen meedeed was jij 11
Topquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:51 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Was wel de bedoeling om eens naar een meet te gaan. Ben geloof ik ingeschreven bij die newbie/oldbie meet
Ik ben tegenwoordig een keurig getrouwde man.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:52 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
En nu ben ik 18.Reden genoeg voor jou om weer te beginnen.
Legale leeftijd om aan die 'vergelijkend warenonderzoek' mee te doenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:52 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
En nu ben ik 18.Reden genoeg voor jou om weer te beginnen.
Toen lurkte ik alleen nog op MF denkquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:54 schreef WhiteJoker het volgende:
Vin was jij bij de aflopen MFMM er ook bij? En jij dan Dekatria?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als je niks spannends te melden hebt ga ik ookAfgelopen nacht maar 3,5~4,5 uur geslapen
Niet als je 5 dagen in de week (meer dan) 40 uur maakt.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:09 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]![]()
Je bent jong. Jij hoort dat ruim een week lang vol te kunnen houden.
Weltrustjes dan maar..quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet als je 5 dagen in de week (meer dan) 40 uur maakt.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:10 schreef Vinniiee het volgende:
Maar eigenlijk ben ik nog niet moe nee
Terwijl je niet eens zeker weet of het wel aan de lichten zelf ligt?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:13 schreef WhiteJoker het volgende:
Net nieuwe knipperlichten besteldDe eerste stap naar het fixen van m'n motor...
Heb ik laatst ook maar gedaan na een hele tijd klachten te krijgen dat ik slecht zichtbaar wasquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:13 schreef WhiteJoker het volgende:
Net nieuwe knipperlichten besteldDe eerste stap naar het fixen van m'n motor...
Oh. Sorry.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:14 schreef WhiteJoker het volgende:
Dat was een anderDie van mij is afgebroken, dus dat weet ik vrij zeker dat die vervangen moest worden...
Niet het lampje, maar echt zo'n knipperlicht ding houder gevalquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heb ik laatst ook maar gedaan na een hele tijd klachten te krijgen dat ik slecht zichtbaar was
Ja gewoon een volledig knipperlicht, niet het knipperlichtlampje ;Pquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:15 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Niet het lampje, maar echt zo'n knipperlicht ding houder geval
Lekkere technische omschrijving gebruik ik toch weer
Doet het lampje het nog wel dan?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:15 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Niet het lampje, maar echt zo'n knipperlicht ding houder geval
Lekkere technische omschrijving gebruik ik toch weer
Geeft nietquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:14 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Oh. Sorry.![]()
Ik mag dan niet blond zijn, maar af en toe reageer ik wel zo.
Uh goeie vraag. Rechts wel want die's nog heel, maar links zag er ook nog heel uit. En anders wordt het gewoon langs Halfords of Brezan...quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:16 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Doet het lampje het nog wel dan?
Nu je het zegt, kloptquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:23 schreef WhiteJoker het volgende:
Dat was ik in een DMHet is gewoon op mysterieuze wijze weg haha. Hoewel het er nu al een week in zit, maar ja hij staat dan ook stil. Als ik het niet gefixt krijg moet ik op zoek gaan naar een garage. Tips?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |