Ik sowiesoquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:24 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ja daarom, en ik rijd al best wel veel kilometers
Wie gaan er btw nog meer mee de 22ste naar brussel?
Ok ok.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:22 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Hoe kun je motorrijden nou wel leuk vinden? Motorrijden is gewoon fantastisch!
Kunnen wel doorgaan per DMquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:26 schreef Lilliesleaf het volgende:
Zo te zien wordt vanavond niet meer zo interessant als gisteravond trouwens..![]()
Gisteravond was echt geniaal.
Je kan het interessant makenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:26 schreef Lilliesleaf het volgende:
Zo te zien wordt vanavond niet meer zo interessant als gisteravond trouwens..![]()
Ik bespaar nooit op uitrusting. Ik had ook een motorjas bij me, maar een crossshirt over mijn body armor had even veel effect op sahara zand gok ik.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag ja. En goeie uitrusting zo te zien
Nou dank je he.... wordt echt warm van binnen weer.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:26 schreef Lilliesleaf het volgende:
Je moest eens wéten hoe warm het hier in dit topic was gisteravond.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:28 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Nou dank je he.... wordt echt warm van binnen weer.
Slecht manquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Boeie, km's maken is goed voor je ervaring.
Ik niet overigens.
Kijkquote:
Ik durf niet terug te kijken.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:28 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Je moest eens wéten hoe warm het hier in dit topic was gisteravond.
Oi! Tunesië! Ik wil volgend jaar (mits mijn budget het toelaat om m'n huidige motor om te ruilen) naar Marokko rijden. Tot nu toe lijken die transalpjes me wel gaaf.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:21 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Wel hoor. Ok ok... motorrijden is fantastisch....
Rij dit ding en vindt het wel leuk:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Supertof! Ga je dat nog erges bijhouden?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:32 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Oi! Tunesië! Ik wil volgend jaar (mits mijn budget het toelaat om m'n huidige motor om te ruilen) naar Marokko rijden.
Ben ik wel van plan. Alleen hopen dat ik dan genoeg budget heb. Ik heb aangetrouwde familie in Marokko wonen dus da's ook wel tof.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:34 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Supertof! Ga je dat nog erges bijhouden?
Marokko lijkt mij ook erg leuk. Tunesie was helaas nét na de revolutie. We zijn maar één keer met stenen bekogeld...quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:32 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Oi! Tunesië! Ik wil volgend jaar (mits mijn budget het toelaat om m'n huidige motor om te ruilen) naar Marokko rijden. Tot nu toe lijken die transalpjes me wel gaaf.
Lol nou nu doet mijn motor het niet, en zijn motor moet nieuwe banden hebben voordat hij weer durft te rijden. Als m'n motor op tijd klaar is kom ik denk ik wel.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:35 schreef Vinniiee het volgende:
Dat kan iedereen gebeuren, snap niet waarom je niet zo gaan ;P
Haha ben er twee jaar geleden al eens geweest bij familie. Zijn super vriendelijk inderdaad. Als ik ga is het idd alleen op de motor, maar grote kans dat familie zich een deel van de reis erbij voegt.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:35 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Marokko lijkt mij ook erg leuk. Tunesie was helaas nét na de revolutie. We zijn maar één keer met stenen bekogeld...
Marokko is wel vriendelijker voor de touristen geloof ik. En Atlas gebergte. Ga je alleen? Zo ja, laat het off-road deel dan zitten.
Transalp zijn prima motoren. Wel zwaar hoor.
Ga eens een proefrit makenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:39 schreef WhiteJoker het volgende:
Ik heb geen idee hoe zwaar die dingen zijn.
Je hebt het zelf in de handquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:26 schreef Lilliesleaf het volgende:
Lol dat zou ik dolgraag doen, maar ik vind het ook zo lullig om dan te zeggen: Ik kom over een jaar wel terug. Dus dan spaar ik liever eerst door en ga daarna echt shoppen. Tot die tijd is het window-shoppen voor mij...quote:
Ventilatorquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:41 schreef stinkie het volgende:
Ik ga de klamboe neerhalen en op muggenjacht. Ik word geprikt op plekken die niet geprikt horen te worden
Ga dan liever voor de F800 GS. Veel meer motor voor je geld en meer off-road ready.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:39 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Lol nou nu doet mijn motor het niet, en zijn motor moet nieuwe banden hebben voordat hij weer durft te rijden. Als m'n motor op tijd klaar is kom ik denk ik wel.
[..]
Haha ben er twee jaar geleden al eens geweest bij familie. Zijn super vriendelijk inderdaad. Als ik ga is het idd alleen op de motor, maar grote kans dat familie zich een deel van de reis erbij voegt.
Ik heb geen idee hoe zwaar die dingen zijn. Een andere optie is de nieuwere F650GS, maar dan wel de 2 cilinder versie en niet de 1-pitter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |