Alleen als je de secret-handshake kentquote:Op maandag 13 augustus 2012 23:41 schreef Lilliesleaf het volgende:
Misschien moet ik maar wel langs gaan komen op die meet in september.. Zo ver weg is Zwolle niet.
Als je een rijbewijs en een motor hebt, waarom niet?! Kunnen we samen die kant op racenquote:Op maandag 13 augustus 2012 23:41 schreef Lilliesleaf het volgende:
Misschien moet ik maar wel langs gaan komen op die meet in september.. Zo ver weg is Zwolle niet.
Juistquote:Op maandag 13 augustus 2012 23:41 schreef Lilliesleaf het volgende:
Is ie toch eerderquote:Op maandag 13 augustus 2012 23:42 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Als je een rijbewijs en een motor hebt, waarom niet?! Kunnen we samen die kant op racen
...quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:42 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Alleen als je de secret-handshake kent
Beide, natuurlijk.quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:44 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
...![]()
Zelfs niet als ik ijsjes meeneem instead?
(Edit: Of m'n privécollectie.. kies maar.)
Mag je wel een topkoffer met koelbox regelen, anders moet je ze straks water met stokjes in een zakje geven.quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:44 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
...![]()
Niet om je gs mee te fixen?quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Multitool is genoeg (banden lek prikken)
Neequote:
Eerste? GS meet moest ik mijn tandwielkapje vastdraaien want die was los getrildquote:
Privecollectiequote:Op maandag 13 augustus 2012 23:44 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
...![]()
Misschien heel stomme optie hoor, maarre.. zekering?quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:42 schreef BlackLining het volgende:
Omdat je in de mobiele layout niet kunt quoten uit een dicht topic, dan maar zo. De knetter start en rijdt prima, alleen de richtingaanwijzers werken allemaal niet meer. De rest van de verlichting werkt nog wel gewoon.
Morgen dus maar weer knutselen voor ik straks ineens aan de kant van de weg sta.
Ik heb nog niet gekeken, maar ik hoop het ja. Vreemde is dat de indicator lampjes op het dashboard het wel gewoon doen.quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:50 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Misschien heel stomme optie hoor, maarre.. zekering?
Maar... maar... Ik was bezig.. en toen was er al een andere..quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:55 schreef stinkie het volgende:
Vroeger hadden we geen newbes. We hadden wel tradities. Zoals sluiten = openen
quote:
En een goeie quote moet makenquote:Op maandag 13 augustus 2012 23:58 schreef Vinniiee het volgende:
Ze wist niet hoe ze een nieuw deel moest openen
Welja, geef een ander weer de schuld..quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:00 schreef Lilliesleaf het volgende:
FOK brak m'n quote verkeerd af OK!
Nu. Lief zijn!Anders geen ijsjes.
Laat maar.. het blijkt wel weer dat zoiets veel te hoog gegrepen is voor mij.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:01 schreef Dekatria het volgende:
Volgende mag jij wel openen dan heur
Ach ja, laten we niet eens een poging doen wat gebruiken in ere te houdenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:01 schreef Dekatria het volgende:
Volgende mag jij wel openen dan heur
Ik bén lief tegen je, anders krijg ik je privecollectie niet te zienquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:00 schreef Lilliesleaf het volgende:
FOK brak m'n quote verkeerd af OK!
Nu. Lief zijn!Anders geen ijsjes.
... paradoxale uitspraak, Vin.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik bén lief tegen je, anders krijg ik je privecollectie niet te zien
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:03 schreef lipjes het volgende:
Ik vind steeds meer aan die motor.
Vandaag kwam ik erachter dat het spatbord over de ketting heel erg lang heeft aangelopen op de ketting.
Ding half doormidden en ketting compleet versleten.
En dat dan nog bovenop de versleten balhoofdlagers en een ontluchtingsslang die er steeds afspringt...
Krijg steeds meer haat aan die motorzaak.
Dat woord is te hoog gegrepen voor mijquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:04 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
... paradoxale uitspraak, Vin.
Teruggaan en zeggen: Ja, hallo, dit kan niet, jullie moeten je werk gewoon goed doen?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:03 schreef lipjes het volgende:
Ik vind steeds meer aan die motor.
Vandaag kwam ik erachter dat het spatbord over de ketting heel erg lang heeft aangelopen op de ketting.
Ding half doormidden en ketting compleet versleten.
En dat dan nog bovenop de versleten balhoofdlagers en een ontluchtingsslang die er steeds afspringt...
Krijg steeds meer haat aan die motorzaak.
Schijnbare tegenstelling.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat woord is te hoog gegrepen voor mij
Zie mijn editquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:07 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Schijnbare tegenstelling.Lief zijn om de privecollectie te zien, terwijl de collectie.. naja... dat dus.
TR machen met pic van je brommerquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:08 schreef JK1982 het volgende:
Zeg, wanneer wordt je hiero eigenlijk toegelaten tot de OP?
Nou.. om te beginnen moet je eerst je rijbewijs halen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:08 schreef JK1982 het volgende:
Zeg, wanneer wordt je hiero eigenlijk toegelaten tot de OP?
Ben bijna zover ja.quote:
Ben er al meer dan eens langsgeweest.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:05 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Teruggaan en zeggen: Ja, hallo, dit kan niet, jullie moeten je werk gewoon goed doen?
Oftewel, andere motorzaak zoeken.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:10 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ben bijna zover ja.
[..]
Ben er al meer dan eens langsgeweest.
Eerst zat er ergens een gaatje in het frame waar roestwater uitkwam, dat zelf ff gefixt.
Daarna kwam ik erachter dat de banden die ze eronder hadden gelegd spekglad waren als het regent, dus 305 euro voor MPR3's
Ondertussen er ook achter gekomen dat mijn ketting + kettingwielen wel aardig versleten waren (gaan denk ik nog minder dan 8k mee)
daarna reed die niet goed, hadden ze een slang verlegd (garantie), daarna nog steeds niet lekker rijden.
Dus zelf maar aan de slag, 4 verroeste bougies eruit gedraaid en vervangen.
Ondertusse zwalkte die nog, dus weer langs met de 4 verroeste bougies.
Hun even kijken, ja komt door de ketting die aan 1 kant verder versleten is dan de andere, nieuwe set hebben we in de aanbieding voor 140 euro.
Ik langs 2 andere dealers, verklaren het allemaal bullshit, pa toen ik weg was even gekeken naar mijn motor, versleten balhoofdlagers.
Ze gaven me dan wel weer 20 euro voor die oude bougies.
En dan vandaag kom ik erachter dat mijn ketting door mijn spatbord aan het slijten is.
Gaat allemaal lekker dus
Edit:
Ohja, en er mist een kap over de bobines.
Check!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:09 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Nou.. om te beginnen moet je eerst je rijbewijs halen.
Ik bedoelde ook meer van: Jullie doen je werk niet goed, dit is niet waar ik voor betaald heb, jullie fixen het maar gratis.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:10 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ben bijna zover ja.
[..]
Ben er al meer dan eens langsgeweest.
Eerst zat er ergens een gaatje in het frame waar roestwater uitkwam, dat zelf ff gefixt.
Daarna kwam ik erachter dat de banden die ze eronder hadden gelegd spekglad waren als het regent, dus 305 euro voor MPR3's
Ondertussen er ook achter gekomen dat mijn ketting + kettingwielen wel aardig versleten waren (gaan denk ik nog minder dan 8k mee)
daarna reed die niet goed, hadden ze een slang verlegd (garantie), daarna nog steeds niet lekker rijden.
Dus zelf maar aan de slag, 4 verroeste bougies eruit gedraaid en vervangen.
Ondertusse zwalkte die nog, dus weer langs met de 4 verroeste bougies.
Hun even kijken, ja komt door de ketting die aan 1 kant verder versleten is dan de andere, nieuwe set hebben we in de aanbieding voor 140 euro.
Ik langs 2 andere dealers, verklaren het allemaal bullshit, pa toen ik weg was even gekeken naar mijn motor, versleten balhoofdlagers.
Ze gaven me dan wel weer 20 euro voor die oude bougies.
En dan vandaag kom ik erachter dat mijn ketting door mijn spatbord aan het slijten is.
Gaat allemaal lekker dus
Edit:
Ohja, en er mist een kap over de bobines.
Ok...quote:
aaaaah!quote:Trouwens, effe wat anders.. d'r zat hier net opeens een Bengaaltje in huis, kwam zomaar aanlopen![]()
Niemand van ons gaat daar ook meer heen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oftewel, andere motorzaak zoeken.
1e keer gaat netjes en ga ik alleen,quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:12 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook meer van: Jullie doen je werk niet goed, dit is niet waar ik voor betaald heb, jullie fixen het maar gratis.
Alleen dan wat aardiger gebracht natuurlijk.
4e keer doen we 'n meetquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:14 schreef lipjes het volgende:
1e keer gaat netjes en ga ik alleen,
2e keer gaat mijn vader mee,
3e keer gaan we met zijn 4en
Vind ik een puik plan.quote:
Steeds voor iets anders helaas.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:16 schreef Vinniiee het volgende:
Bij de 4e keer pas? Je bent er nu al een aantal keer geweest
Nog geen A?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:16 schreef -Splash- het volgende:
Hoi,
Op verzoek van Vinnie hier ook even aanmelden.
Ik ben dus -Splash- en motorrijden lijkt me fantastisch!
Kijk, dit is pas servicequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:17 schreef Lilliesleaf het volgende:
Toen pap mijn motor had gekocht, wou hij een maandje of 2 later niet meer starten. Sleutel kon gewoon niet meer omgedraaid worden in het contact.
Hij bellen naar de motorzaak. Hebben de motor netjes op gehaald thuis. Pap ging mee met het wegbrengen. Verkoper komt erbij: 'Wat is het probleem?' 'Nou, zus en zo... blabla'. Verkoper loopt ondertussen een rondje om de motor en zegt plotseling: 'Heb ik de motor zó afgeleverd? Die banden kunnen echt niet meer. Dit had niet gemogen zo.. Maar is goed meneer, we gaan het maken en brengen de motor met nieuwe banden weer thuis.'
Uiteindelijk hebben ze dat hele contactslot moeten vervangen.
Ik kom naar de MFMM, nog meer mensen?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:17 schreef lipjes het volgende:
[..]
Vind ik een puik plan.
MFMM bij die toko ?
[..]
Steeds voor iets anders helaas.
Zit erover te denken om gewoon een paar dagen vrij te nemen, motor te strippen en alle mankementen op te schrijven
Wel hoor. Ok ok... motorrijden is fantastisch....quote:
Baas, een KTMquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:21 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Wel hoor. Ok ok... motorrijden is fantastisch....
Rij dit ding en vindt het wel leuk:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wou dat ik inderdaad zo een service had.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kijk, dit is pas service
[..]
Ik kom naar de MFMM, nog meer mensen?
Dat maakt niet uit btw, het feit dat je er zo vaak komt met gebreken terwijl je dat ding net gekocht hebt is genoeg lijkt me. BTW, als je 'm gaat strippen heb je grote kans dat je geen garantie meer hebt.
Was vooral warm...quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:21 schreef Vinniiee het volgende:
Ik bekeek net je fobo, godver wat nice
Hoe kun je motorrijden nou wel leuk vinden? Motorrijden is gewoon fantastisch!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:21 schreef -Splash- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Was nog uit de tijd dat er 2 liepen, waaronder een poesquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:17 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Lewis heeft een roze eetbak?![]()
Hele mooie kat, dat wel.
Boeiend dat je de 22e ook al een rit hebtquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:22 schreef lipjes het volgende:
[..]
Wou dat ik inderdaad zo een service had.
Ik probeer trouwens te komen, moet even kijken want heb 22 sept ook al een rit
Ze zeken er ook niet over toen ik zelf de bougies had vervangen (wat een aardige klus is)
Kleppen waren vreemd genoeg wel in orde
Ja daarom, en ik rijd al best wel veel kilometersquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Boeiend dat je de 22e ook al een rit hebtDe 16e ook al als t goed is
Hmm, oke dat scheelt dan waar.
Dat geloof ik graag ja. En goeie uitrusting zo te zienquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:22 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Was vooral warm...Maar wat een ervaring.
Ik heb 1 september in mijn agenda staan. Wat zal er kloppenquote:
Boeie, km's maken is goed voor je ervaring.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:24 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ja daarom, en ik rijd al best wel veel kilometers
Wie gaan er btw nog meer mee de 22ste naar brussel?
Ja, helaas wel. Om de 7.500 km een beurt.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:22 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Baas, een KTMzijn die dingen niet heel erg onderhoudsgevoelig?
Ik sowiesoquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:24 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ja daarom, en ik rijd al best wel veel kilometers
Wie gaan er btw nog meer mee de 22ste naar brussel?
Ok ok.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:22 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Hoe kun je motorrijden nou wel leuk vinden? Motorrijden is gewoon fantastisch!
Kunnen wel doorgaan per DMquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:26 schreef Lilliesleaf het volgende:
Zo te zien wordt vanavond niet meer zo interessant als gisteravond trouwens..![]()
Gisteravond was echt geniaal.
Je kan het interessant makenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:26 schreef Lilliesleaf het volgende:
Zo te zien wordt vanavond niet meer zo interessant als gisteravond trouwens..![]()
Ik bespaar nooit op uitrusting. Ik had ook een motorjas bij me, maar een crossshirt over mijn body armor had even veel effect op sahara zand gok ik.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag ja. En goeie uitrusting zo te zien
Nou dank je he.... wordt echt warm van binnen weer.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:26 schreef Lilliesleaf het volgende:
Je moest eens wéten hoe warm het hier in dit topic was gisteravond.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:28 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Nou dank je he.... wordt echt warm van binnen weer.
Slecht manquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Boeie, km's maken is goed voor je ervaring.
Ik niet overigens.
Kijkquote:
Ik durf niet terug te kijken.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:28 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Je moest eens wéten hoe warm het hier in dit topic was gisteravond.
Oi! Tunesië! Ik wil volgend jaar (mits mijn budget het toelaat om m'n huidige motor om te ruilen) naar Marokko rijden. Tot nu toe lijken die transalpjes me wel gaaf.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:21 schreef -Splash- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Supertof! Ga je dat nog erges bijhouden?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:32 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Oi! Tunesië! Ik wil volgend jaar (mits mijn budget het toelaat om m'n huidige motor om te ruilen) naar Marokko rijden.
Ben ik wel van plan. Alleen hopen dat ik dan genoeg budget heb. Ik heb aangetrouwde familie in Marokko wonen dus da's ook wel tof.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:34 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Supertof! Ga je dat nog erges bijhouden?
Marokko lijkt mij ook erg leuk. Tunesie was helaas nét na de revolutie. We zijn maar één keer met stenen bekogeld...quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:32 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Oi! Tunesië! Ik wil volgend jaar (mits mijn budget het toelaat om m'n huidige motor om te ruilen) naar Marokko rijden. Tot nu toe lijken die transalpjes me wel gaaf.
Lol nou nu doet mijn motor het niet, en zijn motor moet nieuwe banden hebben voordat hij weer durft te rijden. Als m'n motor op tijd klaar is kom ik denk ik wel.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:35 schreef Vinniiee het volgende:
Dat kan iedereen gebeuren, snap niet waarom je niet zo gaan ;P
Haha ben er twee jaar geleden al eens geweest bij familie. Zijn super vriendelijk inderdaad. Als ik ga is het idd alleen op de motor, maar grote kans dat familie zich een deel van de reis erbij voegt.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:35 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Marokko lijkt mij ook erg leuk. Tunesie was helaas nét na de revolutie. We zijn maar één keer met stenen bekogeld...
Marokko is wel vriendelijker voor de touristen geloof ik. En Atlas gebergte. Ga je alleen? Zo ja, laat het off-road deel dan zitten.
Transalp zijn prima motoren. Wel zwaar hoor.
Ga eens een proefrit makenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:39 schreef WhiteJoker het volgende:
Ik heb geen idee hoe zwaar die dingen zijn.
Je hebt het zelf in de handquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:26 schreef Lilliesleaf het volgende:
Lol dat zou ik dolgraag doen, maar ik vind het ook zo lullig om dan te zeggen: Ik kom over een jaar wel terug. Dus dan spaar ik liever eerst door en ga daarna echt shoppen. Tot die tijd is het window-shoppen voor mij...quote:
Ventilatorquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:41 schreef stinkie het volgende:
Ik ga de klamboe neerhalen en op muggenjacht. Ik word geprikt op plekken die niet geprikt horen te worden
Ga dan liever voor de F800 GS. Veel meer motor voor je geld en meer off-road ready.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:39 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Lol nou nu doet mijn motor het niet, en zijn motor moet nieuwe banden hebben voordat hij weer durft te rijden. Als m'n motor op tijd klaar is kom ik denk ik wel.
[..]
Haha ben er twee jaar geleden al eens geweest bij familie. Zijn super vriendelijk inderdaad. Als ik ga is het idd alleen op de motor, maar grote kans dat familie zich een deel van de reis erbij voegt.
Ik heb geen idee hoe zwaar die dingen zijn. Een andere optie is de nieuwere F650GS, maar dan wel de 2 cilinder versie en niet de 1-pitter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |