Alleen als je de secret-handshake kentquote:Op maandag 13 augustus 2012 23:41 schreef Lilliesleaf het volgende:
Misschien moet ik maar wel langs gaan komen op die meet in september.. Zo ver weg is Zwolle niet.
Als je een rijbewijs en een motor hebt, waarom niet?! Kunnen we samen die kant op racenquote:Op maandag 13 augustus 2012 23:41 schreef Lilliesleaf het volgende:
Misschien moet ik maar wel langs gaan komen op die meet in september.. Zo ver weg is Zwolle niet.
Juistquote:Op maandag 13 augustus 2012 23:41 schreef Lilliesleaf het volgende:
Misschien moet ik maar wel langs gaan komen op die meet in september.. Zo ver weg is Zwolle niet.
Is ie toch eerderquote:Op maandag 13 augustus 2012 23:42 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Als je een rijbewijs en een motor hebt, waarom niet?! Kunnen we samen die kant op racen
...quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:42 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Alleen als je de secret-handshake kent
Beide, natuurlijk.quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:44 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
...![]()
Zelfs niet als ik ijsjes meeneem instead?
(Edit: Of m'n privécollectie.. kies maar.)
Mag je wel een topkoffer met koelbox regelen, anders moet je ze straks water met stokjes in een zakje geven.quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:44 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
...![]()
Zelfs niet als ik ijsjes meeneem instead?
(Edit: Of m'n privécollectie.. kies maar.)
Niet om je gs mee te fixen?quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Multitool is genoeg (banden lek prikken)
Neequote:
Eerste? GS meet moest ik mijn tandwielkapje vastdraaien want die was los getrildquote:
Privecollectiequote:Op maandag 13 augustus 2012 23:44 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
...![]()
Zelfs niet als ik ijsjes meeneem instead?
(Edit: Of m'n privécollectie.. kies maar.)
Misschien heel stomme optie hoor, maarre.. zekering?quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:42 schreef BlackLining het volgende:
Omdat je in de mobiele layout niet kunt quoten uit een dicht topic, dan maar zo. De knetter start en rijdt prima, alleen de richtingaanwijzers werken allemaal niet meer. De rest van de verlichting werkt nog wel gewoon.
Morgen dus maar weer knutselen voor ik straks ineens aan de kant van de weg sta.
Ik heb nog niet gekeken, maar ik hoop het ja. Vreemde is dat de indicator lampjes op het dashboard het wel gewoon doen.quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:50 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Misschien heel stomme optie hoor, maarre.. zekering?
Maar... maar... Ik was bezig.. en toen was er al een andere..quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:55 schreef stinkie het volgende:
Vroeger hadden we geen newbes. We hadden wel tradities. Zoals sluiten = openen
quote:
En een goeie quote moet makenquote:Op maandag 13 augustus 2012 23:58 schreef Vinniiee het volgende:
Ze wist niet hoe ze een nieuw deel moest openen
Welja, geef een ander weer de schuld..quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:00 schreef Lilliesleaf het volgende:
FOK brak m'n quote verkeerd af OK!
Nu. Lief zijn!Anders geen ijsjes.
Laat maar.. het blijkt wel weer dat zoiets veel te hoog gegrepen is voor mij.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:01 schreef Dekatria het volgende:
Volgende mag jij wel openen dan heur
Ach ja, laten we niet eens een poging doen wat gebruiken in ere te houdenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:01 schreef Dekatria het volgende:
Volgende mag jij wel openen dan heur
Ik bén lief tegen je, anders krijg ik je privecollectie niet te zienquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:00 schreef Lilliesleaf het volgende:
FOK brak m'n quote verkeerd af OK!
Nu. Lief zijn!Anders geen ijsjes.
... paradoxale uitspraak, Vin.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik bén lief tegen je, anders krijg ik je privecollectie niet te zien
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:03 schreef lipjes het volgende:
Ik vind steeds meer aan die motor.
Vandaag kwam ik erachter dat het spatbord over de ketting heel erg lang heeft aangelopen op de ketting.
Ding half doormidden en ketting compleet versleten.
En dat dan nog bovenop de versleten balhoofdlagers en een ontluchtingsslang die er steeds afspringt...
Krijg steeds meer haat aan die motorzaak.
Dat woord is te hoog gegrepen voor mijquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:04 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
... paradoxale uitspraak, Vin.
Teruggaan en zeggen: Ja, hallo, dit kan niet, jullie moeten je werk gewoon goed doen?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:03 schreef lipjes het volgende:
Ik vind steeds meer aan die motor.
Vandaag kwam ik erachter dat het spatbord over de ketting heel erg lang heeft aangelopen op de ketting.
Ding half doormidden en ketting compleet versleten.
En dat dan nog bovenop de versleten balhoofdlagers en een ontluchtingsslang die er steeds afspringt...
Krijg steeds meer haat aan die motorzaak.
Schijnbare tegenstelling.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat woord is te hoog gegrepen voor mij
Zie mijn editquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:07 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Schijnbare tegenstelling.Lief zijn om de privecollectie te zien, terwijl de collectie.. naja... dat dus.
TR machen met pic van je brommerquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:08 schreef JK1982 het volgende:
Zeg, wanneer wordt je hiero eigenlijk toegelaten tot de OP?
Nou.. om te beginnen moet je eerst je rijbewijs halen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:08 schreef JK1982 het volgende:
Zeg, wanneer wordt je hiero eigenlijk toegelaten tot de OP?
Ben bijna zover ja.quote:
Ben er al meer dan eens langsgeweest.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:05 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Teruggaan en zeggen: Ja, hallo, dit kan niet, jullie moeten je werk gewoon goed doen?
Oftewel, andere motorzaak zoeken.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:10 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ben bijna zover ja.
[..]
Ben er al meer dan eens langsgeweest.
Eerst zat er ergens een gaatje in het frame waar roestwater uitkwam, dat zelf ff gefixt.
Daarna kwam ik erachter dat de banden die ze eronder hadden gelegd spekglad waren als het regent, dus 305 euro voor MPR3's
Ondertussen er ook achter gekomen dat mijn ketting + kettingwielen wel aardig versleten waren (gaan denk ik nog minder dan 8k mee)
daarna reed die niet goed, hadden ze een slang verlegd (garantie), daarna nog steeds niet lekker rijden.
Dus zelf maar aan de slag, 4 verroeste bougies eruit gedraaid en vervangen.
Ondertusse zwalkte die nog, dus weer langs met de 4 verroeste bougies.
Hun even kijken, ja komt door de ketting die aan 1 kant verder versleten is dan de andere, nieuwe set hebben we in de aanbieding voor 140 euro.
Ik langs 2 andere dealers, verklaren het allemaal bullshit, pa toen ik weg was even gekeken naar mijn motor, versleten balhoofdlagers.
Ze gaven me dan wel weer 20 euro voor die oude bougies.
En dan vandaag kom ik erachter dat mijn ketting door mijn spatbord aan het slijten is.
Gaat allemaal lekker dus
Edit:
Ohja, en er mist een kap over de bobines.
Check!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:09 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Nou.. om te beginnen moet je eerst je rijbewijs halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |