Corrigeer jezelf even zodat ik het niet hoef te doen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:53 schreef Yreal het volgende:
[..]
De dakar wordt ook gereden met een 450cc achtige look-a-like
Das natuurlijk een kul argument. Niet elke ktm model wint dakar. Net als dat BMW dat voor ktm toch behoorlijk domineerde. Om nou een 690 te vergelijken met een 1200quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:47 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Daar komen we nooit achter.
Maar het was niet slim van KTM om het af te slaan. Wel weet ik dat KTM er een stuk beter geschikt voor was. Tenslotte heeft de KTM Dakar al gewonnen. Zie je de 1150 / 1200 GS dat doen?
O ja!. . .quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 09:49 schreef stinkie het volgende:
[..]
En mijn bloed os heel wat jonger dan het jouwe
Dat is zo, maar ik vind het maar bijzonder knap dat een dergelijke machine het kan. Wel jammer dat mijn verzekering vol blijft houden dat ik op een supersized off-road rij en daarnaar dien te betalen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:50 schreef Dekatria het volgende:
[..]
De Dakar vind ik daarbij niet echt terzake doende - daar wordt het blok als het even kan gewoon herbouwd, en is er elke avond een hele crew die eraan sleutelt. Gaat er juist om dat zo'n fiets 15-20k zonder aanzienlijk onderhoud kan.
Sowieso geldt voor in het terrein inderdaad: hoe minder gewicht, hoe beter. Dat is een ding dat zeker is!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:53 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ik baseerde het ook op mijn vriendengroep die voor 70% GS rijdt en hoeveel klachten ze wel niet hebben en hoeveel garantie er wel niet geclaimed moet worden. Sterker nog, hoeveel mensen zeggen dat het eigenlijk helemaal niet zo een goede en betrouwbare motor is. Sorry dat ik dat net niet zei en het daarom wat meer als mening overkwam.
Ik denk dat het niet de motor is die iedereen denkt te kopen.
Ja, maar de XTZ is een apart verhaal.Die komt qua off-road weer niet in de buurt bij de GS.
Ik heb het puur over de KTM 950 en de BMW 1100/1150 (weet niet precies welke het was) die destijds in de race waren voor LWR. Niet de andere blokken die ervoor of erna meereden in Dakar.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:57 schreef stinkie het volgende:
[..]
Das natuurlijk een kul argument. Niet elke ktm model wint dakar. Net als dat BMW dat voor ktm toch behoorlijk domineerde. Om nou een 690 te vergelijken met een 1200
"It's not the machine, it's the rider"quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:58 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Dat is zo, maar ik vind het maar bijzonder knap dat een dergelijke machine het kan.
Dat sowieso.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:00 schreef Dekatria het volgende:
[..]
"It's not the machine, it's the rider"er zijn zoveel andere merken die meedoen met de Dakar en het ook prima trekken, maar enkel omdat Coma en Depres op KTM's zitten lijken KTM's zo superieur.
Nice! Waar kom je vandaan? Dacht dat we a.s. zondag met wat lui rond omgeving Arnhem een minimeet wouden doen?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:02 schreef Mirgeam het volgende:
Ik kom wel weer naar de MFMM, tis lekker dichtbij
22 september gaan we met een groepje van MF naar Brussel, ik geloof dat we er een dag+nacht aan vast plakken om in de buurt wat rond te rijden
Nog een FOK infiltranten meetquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:02 schreef Mirgeam het volgende:
Ik kom wel weer naar de MFMM, tis lekker dichtbij
22 september gaan we met een groepje van MF naar Brussel, ik geloof dat we er een dag+nacht aan vast plakken om in de buurt wat rond te rijden
Ik hou altijd wel van wat apartere spullen, althans.. de niet dertien-in-een-dozijn-motoren.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:00 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Dat sowieso.
SM-T:Erg mooie machine, jammer dat hij net te klein voor mij is.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:07 schreef Dekatria het volgende:
Lijstje voor in de OP:
MFMM 2/9:
Dekatria
peterzx9r (zx10r)
Brussel 22/9:
Dekatria
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |